Pełny opis
Widok pełny Opis
Twin engine reverb
Tradycyjnie, wtyczki reverb oferują jeden engine, który składa się z parametrów "pre-delay" i "reverb tail", które są ze sobą splecione i nie mogą być kontrolowane niezależnie. Oxford Reverb zmienia sposób postrzegania reverb, oferując dwa odrębne silniki, które niezależnie zasilają wczesne odbicia i reverb ogon, z opcją płynnego mieszania obu silników. System prezentuje nowy statyward dla wtyczek reverb, pozwalając na kontrolę fizycznych właściwości przestrzeni wraz z pozycjonowaniem źródła dźwięku w pomieszczeniu.
W sekcji Early Reflections użytkownik ma pełną kontrolę nad fizyczną przestrzenią, w której znajduje się źródło dźwięku. Cztery różne kształty pomieszczeń, od kwadratu, przez poziome i pionowe prostokąty o różnych rozmiarach, zmieniają wzorce odbić i są używane wraz z kontrolą położenia, wielkości, szerokości, zwężenia i podawania wzdłuż, w celu określenia lokalizacji źródła dźwięku w pomieszczeniu. W zestawie znajduje się również dynamiczny parametr pochłaniania, który reaguje na charakterystykę częstotliwościową źródła dźwięku, aby dostosować reakcję wysokich częstotliwości w pomieszczeniu. Parametr ten można wzmocnić, aby zasymulować wprowadzenie do pomieszczenia materiałów w celu zatrzymania wirtualnych odbić od powierzchni pomieszczenia.
Przedstawiając wszystkie najczęściej używane parametry, segment ogonowy reverb wtyczki Oxford Reverb jest idealny do kontrolowania podtrzymania, przestrzeni i głębi dźwięku. Ogon reverb można w dużym stopniu rozszerzyć, aby uzyskać bardzo długie i naturalne
wybrzmienia.
Dodatkowe elementy sterujące obejmują wielkość ogólną, rozproszenie fazowe i modulację oraz narzędzia do poprawy stereofonii - różnorodność i rozproszenie. Ten sam algorytm dynamicznej absorpcji jest zastosowany w segmencie wczesnych odbić, aby zmienić zawartość wysokich częstotliwości w dźwięku.
Zanurz się w produkcji dzięki presetom fabrycznym
Niezbędne dla wtyczek reverb, techniki modelowania stereofonicznego w Oxford Reverb zapewniają szeroki zakres przestrzeni, z którymi można eksperymentować. Podzielony na ponad 100 użytecznych presetów, Oxford Reverb pozwala na rozpoczęcie produkcji jako punkt wyjściowy przed dostosowaniem do własnych potrzeb. Znajdują się tu typowe przestrzenie, takie jak sale, pokoje i komnaty, a także specyficzne dla instrumentów presety dla perkusji i wokalu. Doskonałe do szybkiego zapoznania się z ofertą Oxford Reverb, presety obejmują wszystkie prawdopodobne sytuacje, z którymi można się spotkać podczas miksowania zwykłych produkcji
.
Oxford Reverb zawiera nie tylko presety przydatne w produkcji muzycznej, ale także szeroką gamę presetów postprodukcyjnych i ambience, które pomagają dodać przestrzeń i głębię do zastosowań medialnych w telewizji, filmie i grach. Znajdziesz tu dźwięki z bibliotek, sal gimnastycznych, korytarzy, wind, pokoi i wiele innych.
Dostosuj dźwięk za pomocą korektora
Niezwykle istotnym sekretem dla profesjonalistów jest dodanie korektora do strony reverb. Większość pomieszczeń, hal i przestrzeni wykorzystywanych w pluginach reverb nie jest zoptymalizowana akustycznie dla każdego instrumentu. Są one nagrywane i wybierane ze względu na swój charakter i reverb ogon, który definiuje ogólne brzmienie reverb. To właśnie z tego powodu reason pięciopasmowy korektor parametryczny na pokładzie Oxford Reverb jest idealny do wyrzeźbienia przestrzeni w Twoim miksie lub do wykorzystania w celu płynnego połączenia między reverb a źródłem dźwięku. Idealny w przypadku użycia na kanale insertowym, pięciopasmowy EQ został zaczerpnięty z potężnego procesora Oxford EQ, wykorzystując te same algorytmy dla uzyskania naturalnego i mocnego brzmienia. Kiedy używasz go jako insertu, nie musisz się już martwić o skomplikowane trasowanie, aby skorygować mokry sygnał reverb w twoim audio, zamiast tego można to zrobić bezpośrednio w pluginie. Każde z pięciu pasm posiada regulację wzmocnienia, współczynnika Q i częstotliwości, a także filtry półkowe i 12dB/okt dla pasm niskich i wysokich.
Być może znalazłeś idealną stronę reverb dla swojego wokalu, ze złożoną średnicą i pięknym wybrzmiewaniem, ale stwierdziłeś, że nie jest ona wystarczająco jasna, aby przebić się i połączyć ze ścieżką wokalną. Dodanie mocnego podbicia wysokich częstotliwości może ożywić Twoją stronę reverb i przebić się przez miks, aby być słyszalnym ponad resztą instrumentów
.
Dodaj przestrzeni i nastroju do swoich suchych nagrań
Każdy producent muzyczny rozumie, jak ważna jest strona reverb w miksie. Pomaga on nadać wymiar, przestrzeń, szerokość i realizm źródłom dźwięku, które w przeciwnym razie mogłyby brzmieć zbyt sucho, monotonnie i bez życia. Reverb jest wyjątkowym efektem, ponieważ jego jedynym celem nie jest przekształcanie dźwięku z jednej rzeczy w drugą, jak to ma miejsce w przypadku phaserów czy flangerów, ale zamiast tego musi on służyć wykonaniu i wzmacniać to, co już jest. Z tego powodu, reverb musi podkreślać muzykalność i melodię w tym, co się wykonuje i właśnie w tym zakresie Oxford Reverb błyszczy.
Instrumenty nagrywane w suchych pomieszczeniach z niewielkim lub żadnym wpływem mikrofonu pokojowego mogą skorzystać z naturalnej atmosfery, jaką Oxford Reverb może wnieść do Twoich utworów. Niezależnie od tego, czy szukasz dodatkowego efektu decay do zestawu perkusyjnego, czy chcesz dodać naturalną atmosferę do ścieżki wokalnej nagranej w martwym pomieszczeniu, Sonnox Reverb może zrobić to wszystko
.
Właściwości
- Modelowanie stereofoniczne umożliwia kontrolę nad większą liczbą parametrów niż w przypadku pogłosów konwolucyjnych
- Twórz unikalne przestrzenie i zmieniaj kształt swojego dźwięku na niemal nieskończoną liczbę sposobów
- Pięciopasmowy korektor parametryczny, każdy z parametrami częstotliwości, współczynnika Q i wzmocnienia
- Filtrowanie półkowe i 12dB/Oct dla niskich i wysokich pasm
- Korektor może pomóc w dostosowaniu przestrzeni do utworu, ponieważ każdy utwór ma inny charakter
- Podział na parametry operacyjne umożliwia elastyczną kontrolę nad wczesnymi odbiciami, korektorem, ogonem reverb, wejściem i wyjściem
- Naturalne łączenie miksu reverb z wczesnymi odbiciami, aby usłyszeć wpływ reverb na brzmienie.
- Wczesne odbicia są prezentowane jako osobna strona engine, umożliwiając pełne dostosowanie brzmienia pomieszczenia przed ogonem reverb, co jest idealne do określania miejsca dźwięku w przestrzeni.
- Dodaj szerokości, głębi i przestrzeni do swojego miksu
- Zawiera ponad 100 presetów obejmujących szeroką gamę brzmień, od pomieszczeń, sal, komór po presety specyficzne dla instrumentów, takich jak wokal i wiele innych
- Idealny do produkcji muzycznej, jak również do projektowania dźwięku
- Możliwość dostosowania kształtu wirtualnego pomieszczenia z kwadratu do prostokąta poziomego lub pionowego, aby dostosować naturalny charakter ogona reverb
- Suwak Wet/Dry do miksowania równoległego w ścieżkach insertowych z funkcją Mix Lock do blokowania wartości suwaka przy wszystkich zmianach ustawień wstępnych
- Bezproblemowe dopasowanie do strony source audio zapewnia płynną i przejrzystą przestrzeń w miksie
- Algorytmy dynamicznego pochłaniania oferują większą elastyczność niż statyczne korektory, zmieniając charakterystykę częstotliwościową górnego zakresu przestrzeni
Specyfikacje
Wymagania systemowe
- System operacyjny:
- MacOS: OS X 10.8 lub nowszy - kompatybilny z M1 przy użyciu Rosetta 2
- Windows: Windows 7 lub nowszy
- Format:
- Mac: AAX, AAX-DSP, AU, VST2 & VST3
- Windows: AAX, AAX-DSP, VST2 I VST3
- Obsługiwane hosty:
- Mac: Pro Tools 10.3.8 - 12 (AAX Native & AAX DSP), Pro Tools 7 - 10 (TDM & RTAS), Logic Pro X 10.2, Logic 8 & 9, Digital Performer, Nuendo, Cubase, Ableton Live, Studio One
- Windows: 10.3.8 - 12 (AAX Native & AAX DSP), Pro Tools 7 - 10 (TDM & RTAS), Nuendo, Cubase, Ableton Live Samplitude, Sequoia, Pyramix, Studio One
Ogólne
- Aktywacja: klucz USB iLok 2, iLok 3 LUB konto iLok z aktywnym połączeniem internetowym
- Kod produktu: 1029-19