Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
W te święta przedłużyliśmy naszą statywardową gwarancję zwrotu pieniędzy. Kupuj bez obaw, wiedząc, że nasza gwarancja zwrotu pieniędzy została przedłużona do 40 dni na każdy nowy produkt. Dokonaj zakupu już dziś i ciesz się możliwością zwrotu produktów aż do Nowego Roku, zgodnie z naszą statywardową polityką zwrotów.
W Gear4music możesz kupować z całkowitą pewnością oraz spokojną głową, ponieważ wszystkie nasze produkty opatrzone są w standardzie 30-dniową Gwarancją Zwrotu Pieniędzy oraz Gwarancją na zakupiony produkt do 5 lat.
Dodatkowa ochrona jest możliwa za niewielką dopłatą w momencie dokonywania zakupu, dzięki której otrzymać można przedłużoną Gwarancję Zwrotu Pieniędzy do 180 dni oraz Rozszerzoną Gwarancję na zakupione produkty do 10 lat.
Żadne oświadczenie lub warunek sprzedaży zawarty w naszym regulaminie nie narusza ani nie ogranicza praw ustawowych określonych w Dyrektywie UE o Prawach Konsumentów lub w Rozporządzeniu o Umowach Konsumenckich (informacja, odwołanie i dodatkowe opłaty) z 2013 roku.
Możesz w prosty sposób zwrócić produkt dzięki naszemu internetowemu centrum zwrotów. Rozpocznij tutaj:
Ta tabela zawiera przegląd ustawowych praw konsumenta w porównaniu z naszymi statywardowymi zasadami dotyczącymi zwrotów oraz opcjonalną rozszerzoną gwarancją zwrotu pieniędzy i gwarancją.
WIELKA BRYTANIA I UE / EOG | UE statyward | Gear4music statyward | Gear4music Opcjonalnie | Gear4music Produkty cyfrowe |
Okres zwrotu pieniędzy | 14 dni | 30 dni | Do 180 dni | 14 dni (pod warunkiem, że klucz licencyjny nie został użyty do aktywacji przedmiotu) |
Czy koszty statywardowej dostawy są zwracane? | Tak, do 30 dni | Tak, do 30 dni | Tak, do 30 dni | NIE DOTYCZY |
Zwrot kosztów dostawy w wersji uaktualnionej? | Tylko koszty statywardowe | Tylko koszty statywardowe | Tylko koszty statywardowe | N/A |
Bezpłatny odbiór przy anulowaniu | Nie | Nie | Nie | N/A |
Zwrot w przypadku wadliwego projektu lub wykonania | Bezpłatnie | Bezpłatny odbiór w ciągu 180 dni | Bezpłatny odbiór w ciągu 2 lat lub zgodnie z informacją na stronie produktu | W ciągu 14 dni |
Zwrot, jeśli produkt został dostarczony uszkodzony | Bezpłatnie | Bezpłatny odbiór w ciągu 14 dni | Bezpłatny odbiór w ciągu 14 dni | NIE DOTYCZY |
Zwrot w przypadku otrzymania niewłaściwego towaru | Bezpłatnie | Bezpłatny odbiór w ciągu 14 dni | Bezpłatny odbiór w ciągu 14 dni | W ciągu 14 dni (pod warunkiem, że klucz licencyjny nie został użyty do aktywacji produktu) |
Czy przedłużona gwarancja jest refundowana, jeśli została wykorzystana? | N/A | N/A | Nie | NIE DOTYCZY |
Aby uzyskać więcej informacji na temat praw ustawowych oraz prawa do wycofania się lub prawa do anulowania, należy przewinąć do końca tej strony informacyjnej.
Aby zwrócić produkt w ramach naszego statywardowego lub rozszerzonego programu Gwarancji Zwrotu Pieniędzy, należy upewnić się, że produkt jest:
W stanie "jak nowy", co oznacza, że nie był on traktowany w sposób wykraczający poza to, co jest konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, w szczególności, jeśli wykracza to poza rodzaj obsługi, jaka może być w rozsądny sposób dozwolona w sklepie
dobrze zapakowany i w oryginalnym opakowaniu
Nasze gwarancje są uzupełnieniem Państwa praw ustawowych. Więcej informacji na temat praw ustawowych znajduje się poniżej.
30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
30 dni od dostawy, aby powiedzieć nam, że zmieniłeś zdanie
Wybierz inny produkt lub poproś o zwrot pieniędzy.
Zwroty obejmują koszty dostawy w ramach usług statyward lub Saver, ale nie obejmują żadnych dodatkowych usług, takich jak instalacja, dostawa przez dwie osoby, usługi czasowe i sobotnie.
Uprawnienia do Gwarancji Zwrotu Pieniędzy
Ważne: Ze względów higienicznych i związanych z licencjami na oprogramowanie niektóre przedmioty kwalifikują się do objęcia Gwarancją Zwrotu Pieniędzy tylko wtedy, gdy zostaną zwrócone do nas nieużywane i zapieczętowane w oryginalnym opakowaniu z całym oprogramowaniem nadal "niezarejestrowanym". Szczegóły dotyczące wykluczeń znajdują się w opisach produktów. Produkty obejmują:
Monitory i słuchawki
Zatyczki do uszu i ochrona uszu
Stroiki i ustniki do instrumentów dętych drewnianych i blaszanych
Produkty do pielęgnacji ust i jamy ustnej
Płyty CD, DVD i oprogramowanie
Przedłużona Gwarancja Zwrotu Pieniędzy do 180 dni
Za niewielką opłatą w punkcie sprzedaży można opcjonalnie przedłużyć gwarancję zwrotu pieniędzy do 180 dni, co obejmuje nawet 6 lat rozszerzonej gwarancji.
Więcej informacji na temat Rozszerzonej Gwarancji można znaleźć tutaj.
W ciągu 180 dni od dostawy możesz powiedzieć nam, że zmieniłeś zdanie, anulować umowę i albo wybrać inny przedmiot, albo poprosić o zwrot pieniędzy.
Pobierana będzie niewielka opłata za odbiór, zależna od wielkości i wagi zamówienia (patrz sekcja Opłaty za odbiór).
Zwroty w ciągu 30 dni od dostawy obejmują opłaty za dostawę w ramach usług statyward lub Saver, ale nie obejmują wszelkich ulepszeń, takich jak instalacja, dostawa dla dwóch osób, usługi czasowe i sobotnie.
Nie możemy przyjmować zwrotów żadnych przedmiotów wykonanych na zamówienie, które nie są wadliwe, takich jak systemy komputerowe zbudowane według specyfikacji klienta. Państwa ustawowe prawa w przypadku tych pozycji są ograniczone, ponieważ budowa została zakończona jeszcze przed wysłaniem towaru, dlatego też prawo do odstąpienia od umowy uważa się za utracone w okresie odstąpienia od umowy, ponieważ usługa została wykonana w całości przed upływem 14 dni. Wyjątki mogą być możliwe tylko za naszą uprzednią zgodą i mogą podlegać opłacie za anulowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego w wysokości minimum 25% zgodnie z naszymi warunkami, pod warunkiem, że towary są w oryginalnym stanie magazynowym.
Koszt odbioru
W przypadku anulowania zamówienia zgodnie z ustawowymi prawami klienta lub zwrotu towaru w ramach Gwarancji Zwrotu Pieniędzy, klient jest odpowiedzialny za zwrot towaru do nas. Jednakże, w przypadku kiedy odbiór towaru nie jest darmowy (jak przedstawiono w tabeli powyżej), możemy zorganizować odbiór towaru w obniżonej cenie. Opłata ta podlega zmianom i wyświetlana jest na stronie produktu wraz z informacją o dostępnej gwarancji na produkt i gwarancji zwrotu pieniędzy, a także na stronie koszyka z zakupami.
Na przykład, dla klienta z Wielkiej Brytanii typowy koszt odbioru produktów o wadze do 30kg i długości nieprzekraczającej 1m będzie wynosił 3.99 funtów, ale wyniesie więcej w przypadku cięższych, masywniejszych przedmiotów lub w przypadku odbioru międzynarodowego.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru, koszt odesłania towaru zostanie odliczony od refundowanej kwoty.
Możesz również zdecydować się na odesłanie towaru na własny koszt. Jeśli zdecydujesz się na tę opcję, polecamy zachować dowód nadania paczki w celu potwierdzenia dokonania zwrotu produktu. Wszystkie zwracane produkty muszą zostać odesłane bez opóźnień i nie później niż 14 dni od momentu anulowania zamówienia.
Pakowanie zwrotów
Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania do momentu podjęcia ostatecznej decyzji o zatrzymaniu produktu, aby uniknąć dodatkowej opłaty równoważnej utracie wartości detalicznej w przypadku zwrotu towaru w przeciągu 30 dni od jego otrzymania bez oryginalnego opakowania.
Jeśli nie posiadasz całości zewnętrznego materiału opakowaniowego, ale chcesz zwrócić towar w ramach okresu gwarancji zwrotu pieniędzy, produkt musi zostać zapakowany w solidne kartonowe pudło wraz z odpowiednim materiałem opakowaniowym w celu uniemożliwienia przemieszczania się towaru oraz jego ochrony przed zadrapaniami i uszkodzeniem. Gea4music nie ponosi odpowiedzialności za jakikolwiek przedmiot, który uległ uszkodzeniu ze względu na niedostateczne opakowanie produktu i zwrot produktu oraz pieniędzy może zostać odrzucony lub pomniejszony o kwotę równoważną utracie wartości na skutek nieodpowiedniego opakowania produktu. W przypadku niejasności i pytań dotyczących odpowiedniego opakowania, prosimy o kontakt z nasza obsługą klienta.
Urządzenia podłączane do sieci lub typu smart
W przypadku zwrotu urządzenia podłączonego do sieci lub typu smart, zaleca się upewnienie się, że urządzenie jest odłączone od sieci domowej lub sieci w miejscu pracy i usunięto lub 'odlinkowano' konta prywatne np. Google, Spotify lub Amazon Alexa. Jeśli urządzenie posiada funkcję przechowywania danych, wszystkie prywatne dane muszą zostać usunięte zanim produkt zostanie zwrócony. Nasz dział obsługi klienta z chęcią pomoże przy przygotowaniu zwrotu towaru lub omówi w jaki sposób przywrócić ustawienia fabryczne.
Produkty cyfrowe
W przypadku zamówień, które zostały pobrane, takich jak oprogramowanie i wtyczki. W przypadku produktów dostarczonych z kluczem licencyjnym, jeśli chcesz anulować zamówienie zgodnie z ustawowymi prawami lub w ramach naszej gwarancji zwrotu pieniędzy, dostarczony klucz licencyjny nie może być użyty do aktywacji oprogramowania.
Jeśli zakupiony produkt nie działa w oczekiwany sposób, prosimy o kontakt z nami najszybciej jak to możliwe w celu rozwiązania problemu.
W okresie pierwszych 6 miesięcy od nabycia produktu, oferujemy darmowy odbiór oraz dostawę towaru
Gwarancja standardowa
Po pierwszych 6 miesiącach posiadania produktu, ale w okresie trwania 2-letniej gwarancji, klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu produktu do nas oraz kosztów dostawy z powrotem na adres klienta. Jesteśmy w stanie zrefundować niewygórowane koszta zwrotu produktu, w przypadku gdy klient przedstawi niezależny dowód, że wada produktu jest bezpośrednio związana z nami lub producentem
Gwarancja rozszerzona
Okres darmowego odbioru oraz dostawy w ramach zwrotu jest widoczny na stronie każdego produktu, i standardowo wynosi 2 lata. Po tym czasie, klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu produktu do nas oraz kosztów dostawy z powrotem na adres klienta. Jesteśmy w stanie zrefundować niewygórowane koszta zwrotu produktu, w przypadku gdy klient przedstawi niezależny dowód, że wada produktu jest bezpośrednio związana z nami lub producentem
Dokładamy wszelkich starań, aby upewnić się, że zamówienie dotrze do klienta w idealnym stanie. Jeśli przy odbiorze okaże się, że produkt jest uszkodzony, prosimy o poinformowanie nas najszybciej jak możliwe w celu rozwiązania problemu.
Gdzie jest to możliwe, prosimy o załączenie fotografii uszkodzenia produktu oraz / lub opakowania, w którym produkt był transportowany, gdyż pomoże nam to w podjęciu rozmów z kurierem.
Prosimy zwrócić uwagę, że ponosimy odpowiedzialność za stan towaru tylko w okresie poprzedzającym jego dostawę. Jakakolwiek wada lub usterka podczas transportu towaru jest naszą odpowiedzialnością, ale za jakiekolwiek uszkodzenia produktu, następujące po jego dostawie do klienta, wyznaczonego bezpiecznego miejsca lub wyznaczonego sąsiada, odpowiedzialny jest klient i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia w tym wypadku.
Gwarancja standardowa i rozszerzona
Jeśli zostaniemy poinformowaniu w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu, odbierzemy produkt od klienta bezpłatnie i szybko zastąpimy go nowym lub zorganizujemy zwrot pieniędzy. Po upływie 14 dni od otrzymania produktu, usługa odbioru towaru jest dostępna za drobną opłatą.
Dokładamy wszelkich starań, aby upewnić się, że nasi klienci otrzymają produkt zgodny z zamówieniem. Jeśli zawartość dostarczonej przesyłki jest niezgodna z oczekiwaniami klienta, prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami w celu rozwiązania problemu.
Jeśli jest to możliwe, prosimy o załączenie szczegółowych informacji o otrzymanym, nieprawidłowym lub niezgodnym z opisem przedmiotem.
Podczas dokonywania zwrotu towaru do nas, prosimy o zachowanie wewnętrznego oraz zewnętrznego opakowania w oryginalnym stanie i jedynie zaplombowanie paczki, w której znajdował się produkt. W przypadku niejasności oraz zapytań dotyczących odpowiedniego opakowania produktu, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta na [email protected] lub 0330 365 4444.
Gwarancja standardowa i rozszerzona
Jeśli zostaniemy poinformowaniu w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu, odbierzemy produkt od klienta bezpłatnie i szybko zastąpimy go nowym lub zorganizujemy zwrot pieniędzy. Po upływie 14 dni od otrzymania produktu, usługa odbioru towaru jest dostępna za drobną opłatą.
Ważne: klient ponosi odpowiedzialność za zwrot nieprawidłowego lub jakiegokolwiek produktu, który został dostarczony przez przypadek bez złożenia zamówienie i uiszczenia opłaty. Jeśli produkt nie zostanie zwrócony, pobierzemy opłatę w wysokości pełnej ceny produktu
Klientowi przysługuje do 30 dni od momentu otrzymania produktu na anulację zamówienia. Wszystkie produkty muszą zostać zwrócone bez opóźnień i nie później niż 14 dni od dnia anulacji zamówienia.
Jeśli klient chce anulować zamówienie, prosimy o skopiowanie i wklejenie poniższego tekstu do wiadomości emailowej, wypełnienie wymaganych informacji oraz wysłanie tutaj.
Aby dowiedzieć się więcej na temat ustawowych praw klienta prosimy o zapoznanie się z tekstem poniżej.
******************
Do: Gear4music Limited, Kettlestring Lane, York, YO30 4XF, Wielka Brytania:
Ja/My niniejszym informuję/my o anulacji mojej/naszej umowy sprzedaży dotyczącej poniższych produktów tutaj wypisz listę produktów z następujących zamówień tutaj wypisz zamówienia,
Zamówione w dniu data zamówienia / Otrzymane w dniu data otrzymania
Twoje imię,
Twój adres,
Data
******************Dokonujemy inspekcji zwróconego towaru, aby upewnić się, że był on przechowywany w bezpieczny sposób i wszystkie elementy wysłane do klienta zostały poddane zwrotowi.
Prosimy o zwrócenie uwagi, że jeśli towar nie został zwrócony w nienaruszonym stanie i w odpowiednim opakowaniu, całkowita kwota zwrotu może zostać pomniejszona. Jeśli otrzymamy produkty, które nie były użytkowane w odpowiedni sposób, zredukujemy zwracaną kwotę o wartość równoważną utracie wartości produktu na skutek nieodpowiedniego użytkowania.
W przypadku złożenia wniosku o zwrot pieniędzy, zostanie on przetworzony w przeciągu paru dni od otrzymania towaru i stwierdzenia, że zwrot spełnia wymogi naszej polityki.
Regulamin Umów Konsumenckich 2013 r.
1. Umowa zostaje zawarta w momencie otrzymania dostawy.
2. Klientowi przysługuje prawo anulowania umowy w przeciągu limitowanego okresu bez podania przyczyny, jednak będziemy wdzięczni za opinię w celu poprawy jakości naszych usług
3. Prawo klienta do anulowania umowy kończy się po okresie upływu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia:
a) Otrzymania produktu, lub4. W celu anulowania umowy, należy poinformować nas drogą pocztową lub emailową. Możesz skorzystać z załączonego Przykładowego Formularza Anulacji ale nie jest to konieczne.
5. W celach nieprzekroczenia 14-dniowego okresu anulacji, emaile uważa się za odebrane w momencie ich wysłania a listy w momencie ich nadania. Towar nie musi zostać zwrócony do nas w tym okresie. Prosimy o zapoznanie się z punktem 13, gdzie podana jest informacja o terminie zwrotu towaru.
6. Aby móc zademonstrować, że wniosek o anulacje został złożony w odpowiednim czasie, prosimy o zachowanie wysłanego emaila oraz kopii listu i pobranie dowodu nadania listu na Poczcie
7. W celach anulacji ‘Umowy Sprzedaży na Odległość’ i odnośnie jakichkolwiek innym spraw prosimy o kontakt na
Gear4music Limited, Kettlestring Lane, Clifton Moor, York, YO30 4XF
0330 365 4444
8. W przypadku anulacji tej umowy, zobowiązujemy się do zwrotu pełnych kosztów produktu oraz pokrycia kosztów standardowej dostawy. Prosimy zwrócić uwagę, że jakiekolwiek dodatkowe usługi w ramach rozszerzonej dostawy nie podlegają refundacji, jak na przykład instalacja, dwuosobowa dostawa, dostawa o określonym czasie i dostawa w sobotę
9. Możemy odliczyć pewną kwotę od zwrotu jeśli wartość towaru została umniejszona na skutek obchodzenia się z towarem w sposób, który wykracza poza sposób w jaki obchodzono by się z nim w sklepowych warunkach, aby ustalić jego przydatność, parametry i funkcje
10. Dokonamy zwrotu bez zbędnej zwłoki i nie później niż:
(a) 14 dni od otrzymania od klienta towaru, lub
b) (jeśli wcześniej) 14 dni od otrzymania dowodu, że towar został zwrócony, lub
(c) Jeśli towar nie został jeszcze wysłany do klienta, 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowaniu o decyzji o anulacji umowy.
11. Możemy wstrzymać zwrot do momentu otrzymania towaru lub otrzymania dowodu wysłania paczki z towarem, w zależności od tego, które z wcześniej wymienionych dotrze do nas wcześniej
12. Upewnimy się, że koszta zwrócone zostaną w ten sam sposób w jaki początkowo dokonano zakupu, chyba że klient wyraźnie zakomunikował o chęci zmiany, w każdym przypadku klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem
13. Klient zobowiązany jest do wysłania lub dostarczenia do nas towaru bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni od momentu poinformowania nas o anulacji umowy. Termin zwrotu jest nieprzekroczony jeśli wyślesz do nas towar przed upływem 14-dniowego okresu
14. Prosimy o upewnienie się, że wszystkie zwracane towary są odpowiednio zapakowane z użyciem oryginalnego opakowania lub podobnej, odpowiedniej alternatywy
15. Jesteśmy prawnie zobowiązani do dostarczenia klientowi towaru zgodnego z umową oraz opisem, o satysfakcjonującej jakości oraz wytrzymałości
Ustawa o Prawach Konsumentów 2015 r.
1. W przypadku uszkodzonych lub niezgodnych z opisem produktów, klientowi przysługuje krótkoterminowe prawo odrzucenia produktu i otrzymania pełnego zwrotu kosztów lub możemy zaoferować jego naprawę lub wymianę.
2. Jeśli wada produkty wynika z pobranego lub zainstalowanego oprogramowania, możemy jedynie zaoferować naprawę lub wymianę treści cyfrowej.
3. W przypadku zawiadomienia nas o chęci naprawy lub wymiany produktu, prosimy o uwzględnienie, że będziemy potrzebowali określonego czasu na realizację prośby i na tym etapie nie można zmienić zdania, a jedynie zdecydować się na jedną z alternatyw.
4. Prawo odrzucenia przestaje obowiązywać po upływie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia, w którym klient otrzymał towar.
5. Jeśli złożysz wniosek o naprawę lub wymianę w przeciągu pierwszych 30 dni, ’30-dniowy licznik’ ulega zatrzymaniu i zostaje wznowiony w momencie otrzymania naprawionego lub wymienionego towaru. Klientowi będzie przysługiwać 30-dniowy bilans (z minimum 7 dniami) na zwrot otrzymanego produktu i zwrot kosztów, w przypadku gdy produkt nadal nie spełnia oczekiwań.
6. Po 30 dniach klient posiada prawo zapytania nas o darmową naprawę bądź wymianę.
7. Naprawa lub wymiana towaru nie może być od nas wymagana, jeśli jest ona niemożliwa lub nieproporcjonalnie drogi w stosunku do alternatywy.
8. Klient nie jest zobowiązany do zaakceptowania naprawy lub wymiany jeśli jest to źródłem niedogodności w stosunku do alternatywy.
9. Jeśli po dokonanej naprawie produkt nadal jest uszkodzony, klient może produkt zatrzymać i skorzystać z rabatu lub może go odrzucić. Jeśli towar zostaje zwrócony więcej niż 6 miesięcy od jego dostawy, od zwrotu może zostać odliczona pewna kwota wynikająca z dotychczasowego czasu użytkowania.
10. W przypadku wadliwego oprogramowania, klient może ubiega się tylko o rabat.
11. Zwroty będą realizowane w przeciągu 14 dni od stwierdzenia, że towar jest wadliwy używając tej samej metody płatności jak w przypadku złożenia zamówienia
Komisja Europejska utworzyła platformę do Rozwiązywania Sporów Online (ODR), pozwalającą konsumentom, którzy złożyli zażalenie dotyczące produktu lub usługi online, złożyć zażalenie przez internetowy formularz do handlowca zlokalizowanego w innym Państwie Członkowskim UE. Aby zapoznać się z platformą odwiedź http://ec.europa.eu/consumers/odr/.