WARUNKI SPRZEDAŻY
Więcej informacji o warunkach dostaw i zwrotów można znaleźć na naszych stronach informacyjnych.
Poniżej znajduje się krótkie podsumowanie naszego Regulaminu, a jego pełną wersję można przeczytać tutaj.
Żadne oświadczenie czy warunek sprzedaży zawarty w niniejszych warunkach nie wpływa na lub nie podważa praw ustawowych określonych w Dyrektywie o Prawach Konsumenta UE, Ustawie o Prawach Konsumenta z roku 2015 lub Regulaminie Umów Konsumenckich z roku 2013 (Informacje, Unieważnienie i Opłaty Dodatkowe).
WARUNKI PŁATNOŚCI
W przypadku zamówień składanych przy użyciu kart kredytowych lub debetowych, karta płatnicza nie zostanie obciążona do momentu wysłania zamówienia przez Gear4music. Twój bank dokona preautoryzacji i zarezerwuje środki dostępne na rachunku, co oznacza, że w niektórych przypadkach może się okazać, że karta została obciążona. Ostateczna data transakcji na Twoim wyciągu będzie datą wysłania przez nas Twojego zamówienia.
Ceny zawierają podatek VAT, o ile nie podano inaczej. Jesteśmy zarejestrowani do celów VAT w 22 krajach, a stawka podatku VAT zastosowana do Twojego zamówienia będzie zawsze wyraźnie widoczna. W przypadku zamówień z krajów spoza Unii Europejskiej, Norwegii lub Szwajcarii, pokażemy cenę bez podatku VAT oraz całkowitą kwotę wraz z podatkiem VAT, którą zgodnie z naszymi szacunkami kient będzie musiał zapłacić przy dostawie towarów. Gear4music nie pobierze rzeczywistej kwoty podatku VAT ani żadnego należnego cła importowego - zostanie ono pobrane przez lokalny urząd celny i Gear4music nie zobowiązuje się do uiszczenia żadnych dodatkowych opłat importowych, które mogą zostać nałożone przez kurierów lub służby celne.
RAMY CZASOWE DOSTAW I USŁUG
Opcje dostaw, ceny i ramy czasowe są wyświetlane w koszyku i są aktualizowane zgodnie z jego zawartością. Zobaczysz listę opcji dostawy z cenami oraz kalendarz, który podaje przybliżoną datę dostawy. Chociaż nie możemy zagwarantować szacunkowej daty dostawy lub daty wybranej za pomocą kalendarza, zdecydowana większość zamówień jest dostarczana w podanym terminie. Jeśli adres dostawy znajduje się w odległej okolicy, dostarczenie zamówienia może potrwać dłużej, a niektóre usługi dostawy mogą być niedostępne. Użytkownik zostanie poinformowany, czy data dostawy i usługi są uzależnione od jego lokalizacji podczas logowania się lub wprowadzania danych adresowych podczas wymeldowania.
Dla zamówień składanych przez PayPal: Obecnie możemy dostarczyć tylko na adres, który jest potwierdzony w systemie PayPal. Mogą istnieć również inne ograniczenia dotyczące adresu dostawy, o których zostaniesz poinformowany w zależności od wybranej przez Ciebie metody płatności.
WYCOFANIE ZAMÓWIENIA, ANULOWANIE I ZWROTY
Wszystkie zakupy są standardowo objęte 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy i 3 letnią gwarancją. Dodatkowa ochrona jest dostępna za niewielką opłatą w momencie zakupu, oferując aż do 180 dni gwarancji zwrotu pieniędzy i do 6 lat gwarancji rozszerzonej.
W przypadkach, w których odbiór nie jest bezpłatny (np. anulowanie zamówienia lub jak zaznaczono w tej tabeli ), możemy zorganizować odbiór towaru od Państwa po obniżonej stawce. Opłata ta różni się w zależności od przedmiotu i jest wyświetlana na każdej stronie produktu w ramach udzielonej gwarancji i informacji o zwrocie pieniędzy oraz na stronie koszyka zakupów. Możesz również odesłać produkt na własny koszt. Towar musi zostać zwrócony bez opóźnień i otrzymany przez Gear4music nie później niż 14 dni od daty anulowania.
Aby zwrócić produkt w ramach naszej standardowej lub rozszerzonej gwarancji zwrotu pieniędzy, musi on być w stanie "jak nowy", dobrze zabezpieczony i w oryginalnym opakowaniu. Ze względów higienicznych i licencjonowania oprogramowania, niektóre pozycje mogą zostać zwrócone w ramach naszej gwarancji zwrotu pieniędzy tylko wtedy, gdy zostaną zwrócone do nas nieużywane i zapieczętowane w oryginalnym opakowaniu z oprogramowaniem nadal "niezarejestrowanym". Szczegóły dotyczące wykluczeń są podane w opisach produktów. Zasadom gwarancji nie podlegają produkty, które uległy uszkodzeniu z powodu niewłaściwego użytkowania, przypadkowego uszkodzenia lub z przyczyny innej niż wina producenta. Jeśli produkt zostanie uznany za niewadliwy w momencie jego zwrotu do Gear4music i znajduje się poza obowiązującym okresem gwarancji zwrotu pieniędzy, wówczas zwrócimy go użytkownikowi za niewielką opłatą. Zalecamy również, aby ubezpieczyć swój towar.
Polityka prywatności
Gear4music zobowiązuje się do uszanowania prywatności oraz ochrony wszelkich przekazanych nam informacji. Informacje te używane są wyłącznie do realizowania zamówień złożonych na stronie Gear4music, zawiadamiania o ważnych zmianach w serwisie, a także okazjonalnego informowania o produktach oraz usługach przez nas oferowanych. Nie przekażemy Twoich danych osobom trzecim w celach marketingowych lub badawczych.
Zresetuj swoje hasło
Wprowadź kod konta lub adres e-mail podany przy rejestracji, a my wyślemy Ci link do zresetowania hasła.