Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Na stronie Gear4music perkusiści mogą znaleźć różnorodne naciągi i skóry, które zaspokoją różne potrzeby. Nasza szeroka oferta obejmuje różne rozmiary i materiały, takie jak powlekana, przezroczysta lub syntetyczna skóra zwierzęca.
Na stronie Gear4music perkusiści mogą znaleźć różnorodne naciągi i skóry, które zaspokoją różne potrzeby. Nasza szeroka oferta obejmuje różne rozmiary i materiały, takie jak powlekana, przezroczysta lub syntetyczna skóra zwierzęca.
Perkusiści mogą teraz wybierać spośród szeregu kolorowych naciągów pasujących do ich estetyki, a także naciągów z logo, które reprezentują ich ulubioną markę perkusyjną. Dodatkowo dostępne są hydrauliczne naciągi perkusyjne dla tych, którzy chcą uzyskać bardziej skompresowane brzmienie.
Naciągi rezonansowe do bębna kopiącego, które są wstępnie przystosowane do umieszczenia mikrofonu, oraz naciągi siatkowe do cichej gry to tylko kilka przykładów z szerokiej gamy naciągów perkusyjnych dostępnych obecnie na zamówienie.
Z markami takimi jak Remo, Evans, i Aquarian, muzycy mogą wybierać naciągi i skóry odpowiednie dla różnych gatunków muzycznych. Wszystkie naciągi objęte są pełną gwarancją i szybką dostawą.
Wyświetlono 40 z 1373 produktów
Naciągi perkusyjne - znane również jako skóry perkusyjne - odgrywają kluczową rolę w określaniu brzmienia i czucia bębnów. Istnieją różne rodzaje naciągów perkusyjnych dostępnych dla perkusistów, z których każdy ma unikalne cechy.
Jednym z najpopularniejszych materiałów na naciągi perkusyjne jest mylar, który jest rodzajem tworzywa sztucznego. Jest trwały, łatwy w strojeniu i zapewnia jasny i skupiony dźwięk. Inne materiały obejmują skóry zwierzęce, takie jak skóra cielęca lub kozia. Skóry te zapewniają cieplejsze i bardziej naturalne brzmienie, ale wymagają więcej konserwacji i strojenia ze względu na ich delikatną naturę.
Oprócz różnych materiałów i rozmiarów, perkusiści mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kolorów, aby dostosować wygląd swojego zestawu perkusyjnego. Jest to świetny sposób na przedstawienie stylu zespołu i gatunku muzycznego. Perkusiści mogą również skorzystać z naciągów z logo, które reprezentują ich ulubione marki perkusyjne, a także z naciągów rezonansowych do umieszczenia mikrofonu.
Perkusiści orkiestr marszowych również mogą skorzystać z szerokiej gamy specjalnie zaprojektowanych naciągów marszowych. Ponieważ większość dostępnych naciągów marszowych to naciągi Evans, jesteś w dobrych rękach, wiedząc, że otrzymujesz to, co najlepsze do swoich występów marszowych.
Hydrauliczne naciągi perkusyjne to kolejny rodzaj naciągów, które posiadają cienką warstwę oleju pomiędzy dwiema warstwami naciągu. Ta warstwa oleju tworzy skompresowany dźwięk i zwiększa sustain bębna. Naciągi hydrauliczne są szczególnie popularne w muzyce rockowej i heavy metalowej, gdzie pożądane jest głębokie i mocne brzmienie.
Naciąg perkusyjny, znany również jako skóra perkusyjna, to pojedyncza warstwa lub wiele warstw rozciągniętych na jednym lub obu końcach bębna. Gdy naciąg jest uderzany pałeczkami, młotkami lub dłońmi, wytwarza wibracje, które rezonują przez powłokę bębna i wytwarzają dźwięk.
Średni koszt renowacji pojedynczego bębna może wynosić od 30 do 150 funtów, przy czym koszt ten zależy od stanu i materiału, z którego wykonany jest bęben. Należy pamiętać, że koszt może szybko wzrosnąć, gdy wiele bębnów wymaga zmiany skóry jednocześnie. Z tego powodu istnieje szeroka gama pakietów naciągów perkusyjnych, które zawierają niezbędne naciągi do pełnego zestawu perkusyjnego i zazwyczaj oferują najlepszy stosunek jakości do ceny.
Eksperci sugerują wymianę naciągów perkusyjnych przed nagraniem, aby uzyskać pożądaną jakość dźwięku. Jednak w przypadku regularnych prób i grania zaleca się wymianę naciągów co około sześć miesięcy. Chociaż ten harmonogram nie jest ścisłą regułą, dłuższe czekanie może być ryzykowne dla niektórych perkusistów pod względem dźwięku i wydajności, a także zwiększa ryzyko pęknięcia naciągu.