Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wszystkie nasze produkty są objęte następującą gwarancją:
Jeśli w okresie gwarancji towar ulegnie uszkodzeniu, szybko naprawimy lub wymienimy go na nowy, a jeśli nie będziemy w stanie tego zrobić, zaoferujemy zwrot pieniędzy. Możesz zorganizować zwrot wadliwego towaru online tutaj.
Przedłużona gwarancja Gear4music zapewnia ulepszone usługi i została opracowana tak, aby zaoferować wyższy poziom ochrony, niż nasz standardowy plan gwarancyjny lub darmowe gwarancje oferowane przez innych producentów i sprzedawców detalicznych.
Najważniejszymi usługami oferowanymi w ramach rozszerzonej gwarancji Gear4music są:
Przedłużenie gwrancji do 10 lat od daty dostawy
Darmowy standardowy odbiór i dostawa w przeciągu pierwszych dwóch lat
W przypadku sprzedaży produktu, nowy nabywca nadal posiada prawa gwarancyjne
Jeśli produkt nie zostanie naprawiony w ciągu 30 dni, dostarczymy sprzęt zastępczy
Jeżeli produkt nie zostanie naprawiony w przeciągu 60 dni, zostanie wymieniony na nowy
Jeśli produkt jest nieużywany, gwarancję można anulować w przeciągu 30 dni, i w dowolnym późniejszym terminie z obniżką obliczoną na zasadzie pro rata
Przedłużona gwarancja jest uzupełnieniem standardowych zasad gwarancyjnych Gear4music i producenta, a także warunków handlowych Gear4music. Żadne oświadczenie ani warunek sprzedaży zawarty w niniejszych warunkach nie wpływają, ani nie ograniczają ustawowych praw określonych w Regulaminie Praw Konsumenta z 2015 r.
Pełne szczegóły dotyczące przedłużonej gwrancji dostępne tutaj.
W razie wystąpienia wad towaru w ciągu pierwszych 180 dni posiadania, odbierzemy i dostarczymy go ponownie za darmo.
W razie wystąpienia wad towaru w ciągu pierwszych 90 dni posiadania, odbierzemy i dostarczymy go ponownie za darmo.
Jeśli posiadasz produkt, który uległ uszkodzeniu w ciągu pierwszych 30 dni posiadania, odbierzemy produkt od Ciebie pod wskazanym adresem.
Jeśli posiadasz Nowy, Prawie Nowy Produkt lub Były Produkt Demonstracyjny, który uległ uszkodzeniu w okresie po pierwszych 30 dniach ale w ciągu pierwszych 6 miesięcy posiadania produktu
Lub Produkt Używany, który uległ uszkodzeniu w okresie po pierwszych 30 dniach ale w ciągu pierwszych 3 miesięcy posiadania produktu, to:
W przypadku towarów o wadze poniżej 20 kg:
Powinniśmy być w stanie odebrać produkt z Punktu Odbioru - znajdź najbardziej dogodną lokalizację tutaj. Alternatywnie, możemy również zorganizować odbiór pod podanym adresem za opłatą.
W przypadku towarów o wadze powyżej 20 kg:
Możemy odebrać Twój produkt pod podanym adresem.
Po sześciu miesiącach posiadania naliczymy opłatę na pokrycie naszych kosztów odbioru i zwrotu towarów z powrotem do Ciebie. Dotyczy to zarówno zamówień brytyjskich, jak i międzynarodowych.
W razie wystąpienia wad towaru w ciągu pierwszych 2 lat posiadania produktu, odbierzemy i dostarczymy go ponownie do Ciebie.
Jeśli posiadasz produkt, który uległ uszkodzeniu w ciągu pierwszych 60 dni posiadania, odbierzemy produkt od Ciebie pod wskazanym adresem.
Jeśli posiadasz produkt, który uległ uszkodzeniu w okresie po pierwszych 60 dniach ale w ciągu pierwszych 2 lat posiadania produktu, to:
W przypadku produktów o wadze mniejszej niż 20kg (np. gitary elektryczne, skrzypce, klawiatury MIDI itp...):
Powinniśmy być w stanie odebrać produkt z Punktu Odbioru - znajdź najbardziej dogodną lokalizację tutaj. Alternatywnie, możemy również zorganizować odbiór pod wskazanym adresem za opłatą.
W przypadku produktów o wadze większej niż 20kg (na przykład zestawy perkusyjne, kontrabasy itp...): Możemy odebrać Twój produkt pod wskazanym adresem.
Po2 latach posiadania produktu, odbiór produktu i jego ponowna dostawa do Ciebie bedą dostępne za drobną opłatą.
W przypadku zamówień dostarczonych poza terytorium Wielkiej Brytanii rozszerzone warunki gwarancyjne wadliwych towarów mogą różnić się co do ram czasowych, w zależności od kraju, co będzie jasno określone. Jeśli towary staną się wadliwe w ciągu pierwszych 2 lat Państwa własności, będziemy odbierać towar i dostarczać nowy bezpłatnie. Po upływie dwóch lat własności, naliczymy drobną opłatę za odbiór produktu od Państwa i jego ponowne dostarczenie.
W przypadku klientów w obszarach odległych (np. Wyspa Man), koszt Gwarancji Rozszerzonej może być nieznacznie wyższy ze względu na potencjalnie wyższe koszta odbioru i ponownej dostawy. Koszt ten będzie dostępny do wglądu po wprowadzeniu danych adresowych podczas płatności.
Naprawy zwróconych do Nas produktów odbywają się w jak najkrótszym możliwym czasie. Jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić Twojego produktu w ciągu 60 dni, wyślemy Tobie produkt zamienny.
Nasze zasady i warunki gwarancyjne wykluczają produkty uszkodzone z powodu niewłaściwego użytkowania, przypadkowych uszkodzeń lub jakiegokolwiek innego powodu niż wada produkcyjna. Jeżeli produkt zostanie zwrócony do Gear4music bez żadnej wady i jest poza okresem gwarancyjnym, zwrócimy go do Ciebie za niewielką opłatą. Zalecamy również ubezpieczenie Państwa produktów.
**Nasza 5-letnia gwarancja została wprowadzona w październiku 2021 roku. Wszystkie zamówienia złożone przed tą datą objęte są 3-letnią gwarancją od daty zakupu**.