Pełny opis
Widok pełny Opis
Dodaj przestrzeni i nastroju do swoich suchych nagrań
Każdy producent muzyczny rozumie, jak ważna jest strona reverb w miksie. Pomaga on nadać wymiar, przestrzeń, szerokość i realizm źródłom dźwięku, które w przeciwnym razie mogłyby brzmieć zbyt sucho, monotonnie i bez życia. Reverb jest wyjątkowym efektem, ponieważ jego jedynym celem nie jest przekształcanie dźwięku z jednej rzeczy w drugą, jak to ma miejsce w przypadku phaserów czy flangerów, ale zamiast tego musi on służyć występowi i wzmacniać to, co już jest. Z tego powodu, reverb musi podkreślać muzykalność i melodię w tym, co wykonujesz i właśnie w tym zakresie Verberate 2 błyszczy.
Instrumenty nagrywane w suchych pomieszczeniach z niewielkim lub żadnym wpływem mikrofonów mogą skorzystać z naturalnej atmosfery, którą Verberate 2 może wnieść do Twoich utworów. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać dodatkowy decay do zestawu perkusyjnego, czy dodać naturalną atmosferę do ścieżki wokalnej nagranej w martwym pomieszczeniu, Verberate 2 może zrobić to wszystko.
Autentyczne symulacje prawdziwych przestrzeni
Verberate 2 zawiera kilka bardzo realistycznych przestrzeni, które pozwalają na eksplorację unikalnych krajobrazów dźwiękowych, od małych pomieszczeń wokalnych po duże, głębokie jaskinie. Każda rzeczywista przestrzeń charakteryzuje się unikalnymi różnicami w charakterystyce, wynikającymi ze zmian ciśnienia powietrza i natężenia prądu. Różnice te mogą wydawać się subtelne, ale mają duży wpływ na ogon reverb, zmieniając sposób naturalnego rozpadu sygnału. Nowością w Verberate 2 jest algorytm Vivid Hall, który autentycznie modeluje te drobne zmiany bez rezonansów i innych rozpraszających artefaktów, aby stworzyć prawdziwe brzmienie prawdziwych pomieszczeń salowych z wyższym stopniem realizmu.
Verberate 2 nie ogranicza się tylko do przestrzeni akustycznych, ale również dokładnie symuluje pogłosy płytowe, z realistyczną charakterystyką rozproszenia i zaniku. Pogłosy płytowe często charakteryzują się unikalnym zjawiskiem polegającym na tym, że wysokie częstotliwości poruszają się szybciej niż niskie ze względu na długość fali, co oznacza, że są one znacznie bardziej przemieszczane w pomieszczeniu. Zjawisko to nosi nazwę dyspersji i odgrywa kluczową rolę w brzmieniu pogłosów płytowych. Verberate 2 doskonale radzi sobie z uchwyceniem tej dźwiękowej ciekawostki dzięki parametrowi Dispersion, pozwalającemu na realistyczną symulację różnych długości ogona reverb wysokich częstotliwości, co w połączeniu z edytorem Decay daje ogromne możliwości personalizacji. Płyty reverb są idealne do muzyki elektronicznej, ponieważ często emanują bogatym charakterem transjentów, który pomaga dodać punch i atak do perkusji i perkusji elektronicznej, pomagając przebić się przez nawet najbardziej gęsty miks.
Dopasuj reverb do swojego miksu
Podczas gdy inne wtyczki reverb mogą oferować statyczne spojrzenie na brzmienie zastosowanego algorytmu reverb, Verberate 2 idzie o krok dalej, dając Ci do dyspozycji mnóstwo narzędzi, dzięki którym możesz dostosować swój reverb dokładnie do swojego miksu. Oprócz tradycyjnych elementów sterujących, których można się spodziewać po wtyczce reverb, czyli reverb time, room size, reverb level itp. Verberate 2 oferuje również możliwość niezależnego przetwarzania wczesnych odbić i ogona reverb, otwierając nowe światy wariacji tonalnych.
Oferowanych jest 15 wzorów wczesnych odbić, które są obliczane w czasie rzeczywistym i stosowane przy użyciu konwolucji. Gęsty i wolny od rezonansów ogon późnego reverb podąża za wczesnymi odbiciami, dając w efekcie niezwykle przekonujące symulacje pomieszczenia o imponującej głębi połączonej z elastycznością, z jakiej znane są pogłosy algorytmiczne.
Być może najważniejszym elementem są dwa graficzne korektory, które są dostarczane w eleganckim i znajomym interfejsie użytkownika, z prostą stroną click i elementami sterującymi do przeciągania. Grafiki te umożliwiają regulację czasu zanikania zależnego od częstotliwości oraz głównego korektora wyjściowego. Edytor zaniku umożliwia kształtowanie zaniku zależnego od częstotliwości reverb, co pozwala wyolbrzymić lub zmniejszyć częstotliwość w ogonie sygnału reverb. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku pracy z instrumentami o określonej częstotliwości, takimi jak gitara basowa lub główny wokal, umożliwiając dostosowanie częstotliwości do źródła dźwięku w celu uzyskania optymalnej wierności. Główny korektor wyjściowy jest idealny do pracy z dużymi grupami instrumentów, a nawet pełnymi miksami, dostosowując reverb do pełnego zakresu częstotliwości dla mniej lub bardziej wyrazistych częstotliwości.
Oczywiście, dla mniej uznanych producentów, Verberate 2 oferuje również ogromną bibliotekę brzmień, które mogą być produkowane przez ten wszechstronny plugin, usuwając wszelkie bariery, które mogą ograniczać Twoją muzyczną twórczość. Brzmienia te są ułożone w specjalnych folderach, z możliwością zapisania ulubionych brzmień jako presetów, aby przywołać je w przyszłych sesjach.
Cechy
- Dwa unikalne algorytmy, w tym Legacy Hall z Verberate 1 i zupełnie nowy Vivid Hall
- Pozbawione rezonansów, naturalne ogony reverb dodają głębi i ekscytacji do suchych nagrań
- Przetwarzaj niezależnie wczesne odbicia i ogon reverb
- Prawdziwe przetwarzanie stereo
- Płynnie łączy się ze źródłem dźwięku bez nieprzyjemnych efektów filtrowania grzebieniowego
- Złożone i hiperrealistyczne zaniki reverb
- Precyzyjnie modeluje rozproszenie częstotliwości pogłosów mechanicznych płytowych
- Włączalny efekt swirl, który dodaje modulowane ogony reverb, przypominające jednostki vintage outboard reverb
- Uproszczony interfejs użytkownika zapewniający prostą nawigację bez konieczności korzystania z menu
- Pięknie przedstawiona wizualizacja graficzna odpowiedzi częstotliwościowej i zaniku zależnego od częstotliwości reverb
- Odkryj wszystko, co Verberate 2 ma do zaoferowania dzięki szerokiej gamie presetów fabrycznych
- Twórz własne presety i zapisuj je, aby przywołać je w późniejszych sesjach
- Dostępne jako wtyczki VST, AAX i AU
- Dostępne są natywne wersje 32-bitowe i 64-bitowe wszystkich wtyczek
- Obsługa częstotliwości próbkowania do 96 kHz dla bardzo szczegółowego przetwarzania i wierności dźwięku
- Mono i stereo (prawdziwe przetwarzanie stereo)
Specyfikacja
- Wymagania systemowe:
- System operacyjny:
- Windows: 10, 8 lub 7
- Mac: macOS / OS X 10.9 lub nowszy
- Procesor:
- Windows: Procesor wielordzeniowy Intel Core i3 lub AMD (zalecany Intel Core i5 lub szybszy)
- Mac: Działa natywnie na ARM64 i Intel
- Aplikacja hosta:
- Windows: Aplikacja hosta zgodna z (32-bitową lub 64-bitową) wersją VST , VST3 lub AAX (Pro Tools 10.3.5 lub nowsza)
- Mac: Aplikacja hosta zgodna z (64-bitową) wersją AU, VST, VST3 lub AAX (Pro Tools 11 lub nowsza)
- RAM: 1 GB RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- Miejsce na dysku twardym: 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym.
Ogólne: