Pełny opis
Widok pełny Opis
Dodaj przestrzeni i klimatu swoim suchym nagraniom
Każdy producent muzyczny rozumie znaczenie efektu reverb w miksie. Pomaga nadać wymiar, przestrzeń, szerokość i realizm źródłom dźwięku, które w przeciwnym razie mogłyby brzmieć zbyt sucho, monotonnie i bez życia. Reverb to wyjątkowy efekt, ponieważ jego jedynym celem nie jest przekształcenie dźwięku z jednej rzeczy w drugą, jak ma to miejsce w przypadku fazerów lub flangerów, ale zamiast tego musi służyć występowi i ulepszać to, co już tam jest. Z tego powodu reverb musi podkreślać muzykalność i melodię w tym, co wykonujesz i właśnie w tym miejscu Verberate 2 błyszczy.
Instrumenty nagrywane w suchych pomieszczeniach z niewielkim lub żadnym wpływem mikrofonu pokojowego mogą skorzystać z naturalnej atmosfery, którą Verberate 2 może wnieść do twoich utworów. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać dodatkowe wybrzmienie do zestawu perkusyjnego, czy też dodać naturalną atmosferę do ścieżki wokalnej nagranej w martwym pomieszczeniu, Verberate 2 może to wszystko zrobić.
Autentyczne symulacje rzeczywistych przestrzeni
Kilka wysoce realistycznych przestrzeni zostało dokładnie wydestylowanych w Verberate 2, umożliwiając odkrywanie unikalnych krajobrazów dźwiękowych, od małych pomieszczeń wokalnych po duże, głębokie jaskinie. Każda rzeczywista przestrzeń charakteryzuje się unikalnymi różnicami w charakterystyce ze względu na zmiany ciśnienia i prądu powietrza. Różnice te mogą wydawać się subtelne, ale mają duży wpływ na ogon reverb, zmieniając sposób, w jaki sygnał naturalnie zanika. Nowością w Verberate 2 jest algorytm Vivid Hall, który autentycznie modeluje te niewielkie różnice bez żadnych rezonansów lub innych rozpraszających artefaktów, aby stworzyć prawdziwy dźwięk prawdziwych przestrzeni halowych o wyższym stopniu realizmu.
Nie ograniczając się tylko do przestrzeni akustycznych, Verberate 2 dokładnie symuluje również pogłosy płytowe, z realistyczną charakterystyką dyspersji i zaniku. Pogłosy płytowe często prezentują unikalne zjawiska, w których wysokie częstotliwości przemieszczają się szybciej niż niskie częstotliwości ze względu na ich długość fali, co oznacza, że są one znacznie bardziej przemieszczane w pomieszczeniu. Zjawisko to nazywane jest dyspersją i odgrywa kluczową rolę w brzmieniu pogłosów płytowych. Verberate 2 doskonale uchwycił tę ciekawostkę dźwiękową za pomocą parametru Dispersion, umożliwiając realistyczną symulację różnych reverb długości ogona wysokich częstotliwości, co w połączeniu z edytorem Decay daje ogromne możliwości dostosowywania. Plates reverb są idealne do muzyki elektronicznej, ponieważ często emanują bogatym charakterem transjentów, który pomaga dodać punch i atak do bębnów i perkusji elektronicznej, pomagając przebić się nawet przez najgęstszy miks.
Dostosuj swój reverb do swojego miksu
Podczas gdy inne wtyczki reverb mogą oferować statyczne spojrzenie na dźwięk używanego algorytmu reverb, Verberate 2 idzie o krok dalej, dając ci mnóstwo narzędzi do dostosowywania i tworzenia reverb dokładnie do twojego miksu. Wraz z tradycyjnymi kontrolkami, których można oczekiwać od wtyczki reverb, a mianowicie reverb czas, rozmiar pomieszczenia, reverb poziom itp. Verberate 2 oferuje również możliwość niezależnego przetwarzania wczesnych odbić i ogona reverb, otwierając nowe światy wariacji tonalnych.
Oferowane 15 wzorów wczesnych odbić jest algorytmicznych, obliczanych w czasie rzeczywistym i stosowanych przy użyciu splotu. Gęsty i wolny od rezonansu późny ogon reverb podąża za wczesnymi odbiciami, dając niezwykle przekonujące symulacje pomieszczenia o imponującej głębi w połączeniu z elastycznością, z której znane są algorytmiczne pogłosy.
Być może najważniejsze ze wszystkiego są dwa graficzne korektory, które są dostarczane w eleganckim i znajomym interfejsie użytkownika, z prostym click i przeciąganiem elementów sterujących. Grafika ta umożliwia regulację zależnego od częstotliwości czasu zanikania i głównego korektora wyjściowego. Edytor decay umożliwia rzeźbienie zależnego od częstotliwości reverb decay, pozwalając na wyolbrzymienie lub zmniejszenie częstotliwości w ogonie reverb. Jest to idealne rozwiązanie podczas pracy z instrumentami o określonej częstotliwości, takimi jak gitara basowa lub główny wokal, dostosowując częstotliwości do źródła w celu optymalizacji wierności. Główny korektor wyjściowy jest idealny do pracy z dużymi grupami instrumentów, a nawet pełnymi miksami, dostosowując reverb do pełnego zakresu częstotliwości dla mniej lub bardziej wyraźnych częstotliwości.
Oczywiście, dla mniej uznanych producentów, Verberate 2 oferuje również ogromny wybór biblioteki, aby zanurzyć się w dźwiękach, które mogą być wytwarzane przez tę wszechstronną wtyczkę, usuwając wszelkie bariery, które mogą hamować twoją muzyczną twórczość. Dźwięki te są uporządkowane w określonych folderach, z możliwością zapisywania ulubionych jako presetów do przywołania w przyszłych sesjach.
Cechy
- Dwa unikalne algorytmy, w tym Legacy Hall z Verberate 1 i zupełnie nowy Vivid Hall
- Wolne od rezonansów, naturalne ogony reverb dodają głębi i emocji do suchych nagrań.
- Niezależne przetwarzanie wczesnych odbić i ogona reverb
- Prawdziwe przetwarzanie stereo
- Płynnie łączy się ze źródłem dźwięku bez nieprzyjemnych efektów filtrowania grzebieniowego
- Złożony i hiperrealistyczny efekt reverb decay
- Dokładnie modeluje dyspersję częstotliwości mechanicznych pogłosów płytowych
- Włączany efekt zawirowania, aby dodać modulowane ogony reverb, przypominające jednostki vintage outboard reverb
- Usprawniony interfejs użytkownika zapewniający prostą nawigację bez nurkowania w menu
- Pięknie przedstawiona graficzna wizualizacja odpowiedzi częstotliwościowej i zależnego od częstotliwości zaniku reverb
- Odkryj wszystko, co Verberate 2 ma do zaoferowania dzięki szerokiej gamie fabrycznych ustawień wstępnych
- Twórz niestatywardowe ustawienia wstępne i zapisuj je, aby przywołać je w późniejszych sesjach
- Dostępne jako wtyczki VST, AAX i AU
- Dostępne są natywne 32-bitowe lub 64-bitowe wersje wszystkich wtyczek
- Obsługa częstotliwości próbkowania do 96 kHz dla bardzo szczegółowego przetwarzania i wierności dźwięku
- Mono i stereo (prawdziwe przetwarzanie stereo)
Specyfikacja
- Wymagania systemowe:
- System operacyjny:
- Windows: 10, 8 lub 7
- Mac: macOS / OS X 10.9 lub nowszy
- Procesor:
- Windows: Intel Core i3 lub wielordzeniowy procesor AMD (zalecany Intel Core i5 lub szybszy)
- Mac: Działa natywnie na ARM64 i Intel
- Aplikacja hosta:
- Windows: Aplikacja hosta zgodna z (32-bitowym lub 64-bitowym) VST, VST3 lub AAX (Pro Tools 10.3.5 lub nowszą)
- Mac: Aplikacja hosta zgodna z (64-bitowymi) AU, VST, VST3 lub AAX (Pro Tools 11 lub nowszy)
- Pamięć RAM: 1 GB RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- Miejsce na dysku twardym: 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Ogólne: