Pełny opis
Widok pełny Opis
Oscylatory modelowane analogowo
Sercem BIT-2 jest sekcja podwójnych oscylatorów. Ulepszona dla BIT-2, 13 różnych kształtów fal składa się z ośmiu statywardowych kształtów obejmujących kwadrat, sinus, triangle, półsinus, sinusoidę, SuperSaw, SuperSquare i więcej, jak również różowy, biały i dostrojony szum. Oscylatory zostały skrupulatnie wymodelowane z szeregu syntezatorów vintage, aby zapewnić dokładne brzmienie, które dodaje signature smak sprzętu sprzętowego do twoich miksów. Dodatkowo, funkcja dryftu jest zawarta, aby symulować dryf wysokości dźwięku w sprzęcie vintage z degradacją części w czasie.
Wiele opcji modulacji jest dostępnych w B.I.T, z Oscylatorem 1 synchronizowanym z Oscylatorem 2, jak również z modulacją impulsową, częstotliwościową i pierścieniową. Oba oscylatory są również zdolne do samomodulacji poprzez wbudowaną kontrolę sprzężenia zwrotnego, służącą do dodania kolejnej warstwy ostrego zniekształcenia do Twoich brzmień.
Autentyczne, analogowo modelowane filtry i LFO
Składający się z dwóch identycznych filtrów z kilkoma różnymi opcjami routingu, BIT-2 pozwala wybrać klasyczne brzmienia filtrów z cenionych syntezatorów sprzętowych. Rezonans, ziarnistość i charakter signature można znaleźć w BIT-2, pozwalając Ci odkryć, jak powstawały dźwięki Twoich ulubionych klasycznych płyt tanecznych. Konfigurowalny w trybie Serial, Split Osc (równolegle) lub Split Noise, ścieżka sygnału Twoich filtrów może być dostosowana do znalezienia idealnego brzmienia dla Twojego miksu.
Nie poprzestając na zapewnieniu kilku opcji routingu, Rob Papen BIT-2 posiada kilka różnych typów filtrów, w tym dwa tryby dolnoprzepustowe, górnoprzepustowe, pasmowo-przepustowe, notch i grzebieniowe. Każdy filtr posiada przełączane nachylenie odcięcia od 12 do 24dB/Oct, aby zmienić odpowiedź i agresję kształtowania tonalnego. W połączeniu z regulacją Q (rezonansu) można uzyskać szeroki zakres brzmień, od subtelnego kształtowania tonu i usuwania nadmiernych niskich lub wysokich tonów do extreme filtrowania o właściwościach niszczących, aby wyostrzyć krawędź muzyki.
Niezbędny do brzmienia syntezatorów sprzętowych vintage, BIT-2 zawiera dwa LFO, które pomagają w tworzeniu Twojego tonu. Jedno LFO jest dedykowane do wysokości dźwięku, podczas gdy drugie może być dowolnie przypisane do matrycy modulacji. Z sześcioma przebiegami do wyboru, wieloma trybami, synchronizacją prędkości i kontrolą fazy, swobodnie przypisywane LFO na pokładzie BIT-2 jest zdolne do wszystkiego, od subtelnego zagęszczenia do pełnej oscylacji.
Dodaj ekscytujące, ewoluujące brzmienia z wbudowanym arpeggiatorem
Wychodząc poza sferę analogowego sprzętu vintage, BIT-2 posiada 16-stopniowy arpeggiator. Zaktualizowany do wersji 2, nowy modulowany arpeggiator/sekwencer posiada 13 różnych trybów gry i nowo dodany parametr 'Magic', który pozwala zmienić odtwarzanie oraz kroki początkowe i końcowe w muzyczny i ekscytujący sposób dla zmieniających się w czasie rzeczywistym wzorów. Z pełnym czterooktawowym zakresem i wszechstronną kontrolą nad szerokim zakresem ustawień, w tym velocity, tune, slide, swing i tie, możesz tworzyć rytmiczne brzmienia syntezatorowe, aby dodać ruch i energię do swojego utworu. Znaleziony w wielu syntezatorach Rob Papen, arpeggiator BIT-2 zawiera również pokrętło Velocity/Key. Ta specjalna kontrola pozwala powiedzieć BIT-2, jakie źródło ma słuchać podczas tworzenia każdego kroku, albo poziom velocity w ramach wtyczki, albo prędkość ręcznego naciśnięcia klawisza na klawiaturze MIDI.
Pokładowa matryca modulacji może być również przypisana do kontroli Free nad twoim arpeggiatorem, umożliwiając złożone i ewoluujące sekwencje w twoich produkcjach. Idealny dla live projektantów dźwięku, modulowanie źródeł w obrębie arpeggiatora może prowadzić do nieoczekiwanego i nieprzewidywalnego zachowania, utrzymując publiczność zaangażowaną w twoją muzykę na dłużej.
Nowością w BIT-2 jest włączenie Ribbon Controller. Rob Papen płynnie zaimplementował tę kontrolę, aby umożliwić regulację wielu parametrów jednocześnie w intuicyjnym kontrolerze suwakowym. Przejmij kontrolę nad dynamiczną odpowiedzią swojego syntezatora za pomocą zewnętrznego kontrolera MIDI lub za pomocą myszy i odkryj nowe sposoby, aby te same dźwięki były świeże i ekscytujące.
Dostosuj swoje brzmienie
Oferując narzędzia do rzeźbienia swojego brzmienia signature, Rob Papen's BIT zawiera kilka efektów, które pomagają przekształcić monotonne i suche dźwięki w ekscytujące i ekspansywne pejzaże dźwiękowe. Przeprojektowany dla BIT-2, kilka efektów charakteryzuje się teraz bardziej gęstym, bogatym i inspirowanym analogiem brzmieniem, aby idealnie komponować się z etosem wtyczki. phaser i flanger współdzielą parametry, podobnie jak delay i reverb, podczas gdy chorus posiada własny zestaw kontrolek. Chociaż może to oznaczać, że nie możesz zaangażować wszystkich pięciu efektów jednocześnie, głębokość manipulacji z każdym efektem jest więcej niż wystarczająca, aby dodać dodatkową warstwę tekstury do swojego projektu dźwiękowego.
Przeglądaj, zapisuj i przywołuj presety
Podstawą wśród wirtualnych instrumentów i efektów Rob Papen są nieskazitelne presety, pozwalające na natychmiastowe poznanie możliwości wtyczki. BIT-2 nie jest inny, zawierając ponad 950 presetów, aby odkryć potencjał projektowania dźwięku, pomagając ci poczuć się zainspirowanym do kreatywności, gdy tylko twój synth jest uruchomiony, za każdym razem. Pomagając Ci znaleźć odpowiednie brzmienie dla Twojej produkcji, szybko, BIT-2 wykorzystuje intuicyjny system folderów, z których każdy zawiera do 256 presetów. Każdy folder oferuje inny parametr do wyszukiwania konkretnego dźwięku, oferując opcje wyszukiwania Type, Tempo/Feel i Timbre, będziesz mógł szybko znaleźć dźwięk do przesłuchania w swoim projekcie. Po znalezieniu brzmienia, które odpowiada Twoim gustom, po prostu zapisz je w folderze Ulubione i przywołaj je w każdej przyszłej sesji, która może być potrzebna, pomagając w superflow pracy w studio, oszczędzając czas na przewijanie niekończących się list presetów, a zamiast tego, uchwyć moment błysku w butelce w swoich sesjach.
Cechy
- 16-głosowy wirtualny syntezator modelowany analogowo
- Różnorodność ponad 950 presetów obejmujących szeroki zakres stylów i brzmień
- Zasilany przez podwójne oscylatory z zaawansowanymi parametrami, takimi jak manipulacja LFO i Envelope oraz parametry modulacji
- Wzbogacony o dodatkowe tryby oscylatorów, w tym SuperSaw i SuperSquare
- Wbudowana matryca modulacyjna pozwala na szybkie połączenia między parametrami dla zaawansowanej dynamiki brzmień syntezatora
- Modelowanie niestabilności sprzętu analogowego, w tym "Tuned Noise" w obrębie przebiegów.
- Drugi oscylator posiada suboscylator z przebiegami sinus, square i saw
- Niezależny oscylator szumu, z funkcjami szumu białego i różowego
- Ulepszone, analogowe, modelowane filtry z ponad 11 unikalnymi trybami dla zwiększenia możliwości kształtowania dźwięku
- Regulacja wielu parametrów jednocześnie w ekscytujący sposób dzięki Ribbon Controller
- Elastyczne opcje routingu filtrów, w tym szeregowe, split-osc lub split-noise
- Ulepszona sekcja AMP posiada teraz wiele opcji zniekształceń na głos z kontrolą nad prędkością, atakiem, zanikiem, podtrzymaniem i zwolnieniem.
- Uaktualniony 16-krokowy arpeggiator/sekwencer posiada teraz parametry "Magic" do zmiany odtwarzania kroków wraz z nowymi trybami do dynamicznej zmiany numerów początkowych i końcowych kroków
- Kilka trybów gry zaspokaja każdy styl gry, w tym polifoniczny, monofoniczny, legato i więcej w trybie Unison
- Vintage analogowo-modelowane efekty sprzętowe zostały zaktualizowane dla BIT-2 dla bardziej dokładnej i ekspresyjnej odpowiedzi
- Intuicyjna przeglądarka presetów przyspieszająca pracę
- Skalowalny interfejs pasuje do każdego rozmiaru monitora
Specyfikacja
- Wymagania systemowe
- System operacyjny:
- Mac: OS-X 10.13 lub wyższy kompatybilny z procesorem ARM (64-bitowy)
- Windows: Windows 7 lub wyższy (32 i 64-bitowy)
- Format:
- Mac: 64 bity AU, VST, VST3 i AAX
- Windows: 32 i 64 bity VST, VST3, i 64 bity. PC AAX dla PT 12 lub wyższy
- Kompatybilność: Kompatybilny z systemem NI NKS
- Kod produktu: 1267-83