Pełny opis
Widok pełny Opis
Oscylatory modelowane analogowo
Sercem B.I.T jest sekcja oscylatorów dual. 11 różnych przebiegów składa się ze statywardowych kształtów eight, takich jak kwadrat, sinus, triangle, półsinus, sinusoida i inne, a także szum różowy, biały i przestrojony. Oscylatory zostały starannie wymodelowane na podstawie szeregu syntezatorów vintage, aby zapewnić dokładne brzmienie, które doda signature smaku sprzętu elementy konstrukcyjne do Twoich miksów. Dodatkowo dołączona jest funkcja dryftu, która symuluje dryf wysokości dźwięku w sprzęcie vintage i degradację części z upływem czasu.
W B.I.T dostępnych jest wiele opcji modulacji, z oscylatorem 1 synchronizowanym z oscylatorem 2, jak również z modulacją impulsową, częstotliwościową i pierścieniową. Oba oscylatory są również zdolne do samomodulacji poprzez wbudowaną kontrolę sprzężenia zwrotnego, służącą do dodania kolejnej warstwy ostrego zniekształcenia do Twoich brzmień.
Autentyczne, analogowo modelowane filtry i LFO
B.I.T, składający się z dwóch identycznych filtrów z kilkoma różnymi opcjami routingu, pozwala Ci uzyskać klasyczne brzmienia filtrów z cenionych syntezatorów elementy konstrukcyjne. Rezonans, ziarnistość i charakter signature można znaleźć w B.I.T, co pozwoli Ci odkryć, jak powstawały dźwięki Twoich ulubionych klasycznych płyt tanecznych. Dzięki możliwości konfiguracji w trybie szeregowym, Split Osc (równolegle) lub Split Noise, ścieżka sygnałowa filtrów może być dostosowana tak, aby znaleźć idealne brzmienie dla Twojego miksu. Rob Papen B.I.T posiada kilka różnych typów filtrów, w tym dwa dolnoprzepustowe, górnoprzepustowe, pasmowo-przepustowe, notch i grzebieniowe. Każdy filtr posiada przełączane nachylenie odcięcia w zakresie od 12 do 24 dB/Oct, co pozwala zmienić charakterystykę i agresywność brzmienia. W połączeniu z regulacją Q (rezonansu) można uzyskać szeroką gamę brzmień, od subtelnego kształtowania barwy i usuwania nadmiernych niskich lub wysokich tonów po filtrowanie extreme z właściwościami destrukcyjnymi w celu wyostrzenia krawędzi muzyki.
Istotne dla brzmienia syntezatorów vintage elementy konstrukcyjne, B.I.T zawiera dwa LFO, które pomagają w tworzeniu brzmienia. Jeden LFO jest przeznaczony do regulacji wysokości dźwięku, podczas gdy drugi może być dowolnie przypisany do matrycy modulacji. Z sześcioma przebiegami do wyboru, wieloma trybami, synchronizacją prędkości i kontrolą fazy, swobodnie przypisywalne LFO na pokładzie B.I.T jest zdolne do wszystkiego, od subtelnego zagęszczania do pełnej oscylacji.
Dodaj ekscytujące, ewoluujące brzmienia za pomocą wbudowanego arpeggiatora
Wykraczając nieco poza sferę analogowego sprzętu vintage, B.I.T posiada 16-stopniowy arpeggiator. Dzięki 13 różnym trybom gry, wbudowany arpeggiator oferuje coś dla każdego. Dzięki pełnemu zakresowi czterech oktaw i wszechstronnej kontroli nad szerokim zakresem ustawień, takich jak prędkość, strojenie, slide, swing i tie, można tworzyć rytmiczne brzmienia syntezatorowe, które dodadzą ruchu i energii do utworu. Znajdujący się w wielu syntezatorach Roba Papena, arpeggiator B.I.T zawiera również pokrętło Velocity/Key. To specjalne pokrętło umożliwia określenie źródła, z którego B.I.T ma korzystać podczas tworzenia każdego kroku - może to być poziom velocity we wtyczce lub prędkość ręcznego naciśnięcia klawisza na klawiaturze MIDI. Można oczywiście zastosować mieszankę obu źródeł, ustawiając pokrętło w pozycji 50/50. Chociaż ta kontrola może być niewielką częścią większego równania, jest idealna do umożliwienia B.I.T wykonywania arpeggiacji w oparciu o wykonanie, pozwalając na tworzenie bardziej wciągających, emocjonalnych utworów z dynamiką i płynnością.
Wbudowaną matrycę modulacji można także przypisać do funkcji swobodnej kontroli nad arpeggiatorem, co umożliwia tworzenie złożonych i ewoluujących sekwencji w produkcjach. Idealne rozwiązanie dla projektantów dźwięku live. Modulacja źródeł w arpeggiatorze może prowadzić do nieoczekiwanych i nieprzewidywalnych zachowań, dzięki czemu słuchacze dłużej angażują się w muzykę.
Dostosuj swoje brzmienie
B.I.T Roba Papena, oferując narzędzia do rzeźbienia własnego brzmienia signature, zawiera kilka efektów, które pomagają przekształcić monotonne i suche dźwięki w ekscytujące i ekspansywne pejzaże dźwiękowe. Efekty phaser i flanger mają wspólne parametry, podobnie jak delay i reverb, podczas gdy chorus posiada własny zestaw kontrolek. Chociaż może to oznaczać, że nie można korzystać ze wszystkich pięciu efektów jednocześnie, głębokość manipulacji każdym z nich jest więcej niż wystarczająca, aby dodać dodatkową warstwę tekstury do swojego projektu dźwiękowego.
Chociaż B.I.T jest wirtualnie modelowanym syntezatorem analogowym, dodanie matrycy modulacji zapewnia elastyczność nawet w zakresie wbudowanych efektów. Modulacja parametrów efektów na delay, reverb lub chorus może dać w efekcie nieziemskie dźwięki, które przeniosą słuchacza do innej krainy i mogą być tym, czego szukasz w swojej ścieżce dźwiękowej do filmu lub telewizji.
Przeglądanie, zapisywanie i przywoływanie ustawień wstępnych
Podstawową cechą instrumentów wirtualnych i efektów Roba Papena są doskonałe presety, które pozwalają na natychmiastowe poznanie możliwości wtyczki. B.I.T nie jest inny, zawiera ponad 950 presetów, które pozwalają odkryć potencjał brzmieniowy, pomagając Ci poczuć inspirację do kreatywności zaraz po uruchomieniu syntezatora, za każdym razem. Pomagając Ci szybko znaleźć odpowiednie brzmienie dla Twojej produkcji, B.I.T wykorzystuje intuicyjny system folderów, z których każdy zawiera do 256 presetów. Każdy folder oferuje inny parametr do wyszukiwania konkretnego brzmienia, oferując opcje wyszukiwania Type, Tempo/Feel i Timbre, dzięki czemu można szybko znaleźć brzmienie do przetestowania w projekcie. Po znalezieniu brzmienia, które odpowiada Twoim gustom, po prostu zapisz je w folderze Ulubione i przywołaj w dowolnej przyszłej sesji, co pomoże Ci usprawnić pracę w studio, oszczędzając czas na przewijanie niekończących się list presetów, a zamiast tego uchwycić w sesjach moment, w którym można trafić jak błyskawica w butelkę.
Cechy
- 16-głosowy wirtualny syntezator o analogowym brzmieniu
- Różnorodność ponad 950 presetów obejmujących szeroką gamę stylów i brzmień
- Zasilany przez oscylatory dual z zaawansowanymi parametrami, takimi jak manipulacja LFO i Envelope oraz parametry modulacji
- Modelowanie niestabilności sprzętu analogowego, w tym "szumów przestrajanych" w przebiegach fal
- Drugi oscylator posiada suboscylator z przebiegami sinus, kwadrat i piła.
- Niezależny oscylator szumu, z funkcjami szumu białego i różowego
- Dwa starannie wymodelowane filtry analogowe z 11 unikalnymi trybami pracy
- Elastyczne opcje routingu filtrów, w tym szeregowy, split-osc lub split-noise
- Zmiana odpowiedzi filtra za pomocą dedykowanej obwiedni z parametrami ataku, zaniku, podtrzymania, zanikania i zwalniania
- Globalne sterowanie wzmacniaczem oferuje kontrolę prędkości, pokrętła ataku, zaniku, podtrzymania i zwolnienia, aby dostosować odpowiedź brzmienia do własnych potrzeb
- 16-stopniowy arpeggiator zawiera szeroki zakres elementów sterujących, takich jak tempo, strojenie, prędkość, wiązanie, suwak i inne
- Kilka trybów gry dostosowanych do każdego stylu gry, w tym polifoniczny, monofoniczny, legato i więcej w trybie Unison
- Vintage analogowo modelowane efekty pozwalają udoskonalić brzmienie
- Chorus, flanger, phaser, delay i reverb - wszystkie są obecne
- Intuicyjna przeglądarka ustawień przyspieszająca pracę
- Skalowalny interfejs pasujący do każdego rozmiaru monitora
Specyfikacje
- Wymagania systemowe
- System operacyjny:
- Mac: OS-X 10.13 do OS-12. Zgodność z procesorem M1 ARM
- Windows: Windows 7/8/10/11
- Format:
- Mac: 64 bity AU, VST, VST3 i AAX
- Windows: 32 i 64 bity VST, VST3, i 64 bity. PC AAX dla PT 12 lub nowszego
- Kompatybilność: Kompatybilny z systemem NI NKS
- Kod produktu: 1267-37