Pełny opis
Widok pełny Opis
Niepowtarzalny poli-syntezator
Niezaprzeczalnie najbardziej poszukiwany syntezator Oberheim, to klasyczne urządzenie jest odpowiedzialne za niektóre z największych melodii artystów od Prince'a po Van Halen. Trudny do zdobycia, drogi i trudny w utrzymaniu to tylko kilka powodów, dla których posiadanie oryginalnego syntezatora sprzętowego jest prawie niemożliwym zadaniem dla współczesnych producentów i muzyków. Z pomocą przychodzi Arturia OP-Xa V, dostarczając to, co najlepsze z domeny cyfrowej i analogowej, wzmacniając dźwięk nie do odróżnienia od oryginału, z autentyczną reakcją i wyczuciem, jednocześnie rozszerzając oryginał o ulepszoną funkcjonalność i integrację z DAW.
Wyposażony w osiem potężnie brzmiących głosów syntezatora, podwójne oscylatory, regulowaną polifonię i tryby unisono oraz szereg modyfikatorów, które dodają emocji do tworzenia dźwięku, OP-Xa V może produkować wszystko, od ogromnych mosiądzów, tnących smyczków, eterycznych pads i wszystko pomiędzy.
Rozbudowany zestaw funkcji
Łącząc to, co najlepsze z całej gamy syntezatorów OB, OP-Xa V jest jak dostęp do trzech najbardziej poszukiwanych syntezatorów wszechczasów w jednej wygodnej wtyczce. Autentyczne oscylatory oferują triangle, fale prostokątne i piłokształtne ze zmienną kontrolą szerokości impulsu, modulacją krzyżową i twardą synchronizacją, zapewniając signature brzmienie z epoki. Powielając ustawienia z jednego oscylatora do drugiego, OP-Xa V zawiera opcję pitch-bend oscylatora drugiego dla "śpiewającego" interwału między przebiegami. Następnie dostępne jest niepodważalne brzmienie filtrów analogowych z opcjami 12 i 24 dB/okt, zapewniając zarówno oryginalny styl, jak i nowoczesne filtry dla agresywnych barw rezonansowych. Ultra-szeroki rozrzut stereo, złożona modulacja LFO, vibrato i kształtowanie obwiedni są zawarte w prostym interfejsie, aby zapewnić, że każdy, od nowicjusza do guru, może natychmiast produkować profesjonalne dźwięki.
Stworzony dla nowoczesnych graczy
Nie zadowalając się dostarczaniem dokładnej emulacji wtyczki jednego z najbardziej poszukiwanych syntezatorów, Arturia wdrożył sprytny zakres dodatkowych funkcji, aby poprawić funkcjonalność i potencjał projektowania dźwięku. Zwielokrotnienie możliwości modulacji i rozszerzenie sekcji efektów o słynne efekty z kolekcji FX stanowi kulminację instrumentu, który oddaje hołd przeszłości, jednocześnie kiwając głową w przyszłość.
Fundamentalne ulepszenia architektury i struktury syntezatora zostały zaimplementowane wraz ze zwiększeniem typów fal oscylatora z dwóch do czterech i teraz oferuje modulację krzyżową, którą można znaleźć w oryginalnym syntezatorze OB-X. Zwiększone unisono i polifonia, odpowiednio do ośmiu i 16, pomagają dodać teksturę do brzmień, a nowa funkcja Stereo Spread pozwala tworzyć gęste, szerokie, ewoluujące dźwięki w jednym click.
Innymi obszarami, którymi Arturia się zajął, są opcje modulacji. OP-Xa V umożliwia projektowanie i przypisywanie własnych krzywych modulacji, dowolnych lub zsynchronizowanych z tempem do projektu, zapewniając pozornie nieskończone możliwości modulacji. W celu wzmocnienia analogowego modelowania i wrażenia wtyczki, do OP-Xa V dołączono prawdziwy analogowy drift. Chirurgicznie kontroluj wariacje między kilkoma aspektami głosów, w tym wysokością, szerokością impulsu, odcięciem, rezonansem, obwiedniami i modulacją, aby uzyskać bardziej autentyczne, nieprzewidywalne brzmienie, które odpowiada reakcji sprzętu.
Zaczerpnięte z kolekcji FX, Arturia zawiera zintegrowany stojak efektów o jakości studyjnej. Pozwala on na równoległe stosowanie do trzech efektów, wybierając spośród zniekształceń, filtrów wielomodowych, rozległych pogłosów, wielu opóźnień i modulacji oraz wielu innych. Niewątpliwą zaletą sprzętowego oryginału jest to, że wtyczka OP-Xa V pozwala na jednoczesne uruchomienie wielu instancji w całym projekcie, każda z unikalnymi ustawieniami, każda z pełną implementacją MIDI i automatycznymi parametrami do tworzenia dynamicznych występów w całym utworze. Wszystko to z nieograniczonym patch przywoływaniem w usprawnionym menedżerze presetów.
Napędzany technologią
Wychwytując każdą aksamitnie gładką sinusoidę, miażdżącą piłokształtną chord, chybotliwą, rozstrojoną linię basu i podzieloną klawiaturę, każdy możliwy komponent został skrupulatnie przeanalizowany, aby zapewnić dźwięk nie do odróżnienia od oryginału. Zbudowany od podstaw przy użyciu zastrzeżonej technologii True Analog Emulation Arturia ożywił OP-Xa V, pozwalając doświadczyć pełnego majestatu i surowej mocy w niezrównanej emulacji analogowej. Rezultatem jest instrument następnego poziomu, który dokładnie oddaje charakter dźwiękowy i zachowanie każdego układu i komponentu, zapewniając prawdziwie autentyczne wrażenia z gry na OP-Xa V.
Recenzje
"OP-Xa V to jeden z moich ulubionych syntezatorów w historii, a ta wtyczka zdecydowanie nie zawodzi. Brzmi i wygląda niesamowicie. Sprawia, że czujesz się jakbyś surfował na hologramie w 1984 roku." - KOZ (Producent)
"Mam sprzęt OP-Xa V i pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem, było porównanie A/B obu. Ich barwy są praktycznie nie do odróżnienia. To szokująco dobre." - RJD2 (DJ/Producent)
"Jako wielki fan dźwięków typu Vangelis, duże syntezatory, takie jak OB-X, należą do moich ulubionych. OP-Xa V to dla mnie bestia. Mogę łatwo manipulować parametrami i uzyskać całkiem duże smyczki i arpeggio. To konieczność." - Francois X (DJ/Producent)
"Pełen żywych pejzaży dźwiękowych, żywych tekstur i niezliczonych zmiennych do zabawy - OB-Xa V szybko stał się moją nową ulubioną zabawką Arturia i podstawowym syntezatorem, którego używam podczas tworzenia". - Georgi Kay (muzyk / producent)
Cechy
- Rozkład stereo z przesunięciami lewo/prawo na oscylatorach, filtrach i parametrach LFO
- Do 16-głosowej polifonii
- Innowacyjny detuning głosu
- Ciągła modulacja X-Mod oscylatorów (modulacja krzyżowa)
- Mieszanie oscylatorów (1, 2 i szumu) w sekcji filtra dla bogatych źródeł dźwięku
- Cztery generatory funkcyjne
- Matryca modulacji
- Wbudowany arpeggiator
- Zawiera dziewięć wbudowanych efektów, w tym flanger, kompresor, reverb, phaser, overdrive, filtr, bit-crusher i inne.
- Panoramowanie na głos
- Zaawansowany panel oferuje matrycę modulacji, generatory funkcji i szyny FX dla dodatkowego potencjału dźwiękowego
- Kompatybilność z mikro tuningiem MTS-ESP ODDSOUND
- Kompatybilność z MPE
- Zawiera ponad 400 presetów, aby podkreślić szeroki zakres możliwych brzmień
- Autentyczna grafika odwzorowuje sprzętowy oryginał, zapewniając płynną pracę
- Bezproblemowe mapowanie do istniejącego sprzętu Arturia i innych kontrolerów MIDI w celu idealnej integracji z konfiguracją
Ogólne
- Kompatybilny ze wszystkimi głównymi DAW na Windows i Mac
- Pobieranie, zarządzanie i organyizowanie wtyczek i aktualizacji w Arturia Software Center
- W pełni skalowalny graficzny interfejs użytkownika dopasowuje się do każdego rozmiaru ekranu w celu optymalizacji przepływu pracy
- Kompatybilność z MIDI zapewnia kontrolę w czasie rzeczywistym za pomocą ulubionej klawiatury lub kontrolera
- Samouczki krok po kroku w aplikacji, pokazujące kluczowe parametry i wskazówki dotyczące każdej wtyczki
- Potężna przeglądarka presetów pozwala filtrować, organyizować i zapisywać ulubione presety do przywołania w przyszłych sesjach.
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: Mac OS 10.13+
- Windows: Win 10+ (64bit)
- Format:
- Mac: VST, AAX, Audio Unit, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- Windows: VST, AAX, NKS (tylko 64-bitowe programy DAW)
- PAMIĘĆRAM: 4 GB
- Procesor: 4 rdzenie CPU, 3,4 GHz (4,0 GHz Turbo-boost) lub CPU M1
- Miejsce na dysku: 1 GB
- GPU: Procesor graficzny zgodny z OpenGL 2.0
- Kod produktu: 1200-79