Pełny opis
Widok pełny Opis
Charakterystyczny dźwięk
SEM jest znany ze swojego wielomodowego filtra 12 dB na oktawę, umożliwiającego ciągłą zmianę między trybami dolnoprzepustowym, pasmowoprzepustowym i górnoprzepustowym. Aby tworzyć dźwięki z imponującym niskim końcem, sub-oscylator można ustawić o jedną lub dwie oktawy poniżej dwóch VCO. Oprócz oryginalnego pojedynczego LFO, SEM V zawiera dodatkowe LFO, zapewniające opcje modulacji częstotliwości VCO lub szerokości impulsu, a oba LFO są zsynchronizowane z tempem. Klasyczny arpeggiator generuje retro riffs z możliwością synchronizacji tempa, trybem losowym, wstrzymaniem i zakresem do czterech oktaw. Użyj miksera, aby zrównoważyć głośność fal piłokształtnych lub impulsowych, a także sub-oscylatora lub białego szumu przed wejściem do sekcji filtra. Wreszcie, możesz poprawić brzmienie SEM V, bez wysiłku dostosowując wbudowane efekty overdrive, chorus i delay, aby uzyskać idealne wykończenie.
Zaawansowany panel
Poznaj zaawansowany panel SEM V, aby odblokować bogactwo innowacyjnych funkcji projektowania dźwięku, poprawiając oryginalne brzmienie i dodając potężne funkcje, które byłyby drogie w sprzęcie. Już i tak solidny SEM jest jeszcze bardziej ulepszony dzięki tym dodatkowym funkcjom, przekształcając go w zaawansowaną potęgę. Za pomocą programatora można kontrolować sześć parametrów dla maksymalnie ośmiu wirtualnych SEM jednocześnie, oferując wyrafinowanie Oberheim Eight-Voice. Mod Matrix rozszerza możliwości modulacji SEM o osiem niezależnych tras, oferując osiem źródeł i 26 miejsc docelowych. Envelope Follower pozwala na precyzyjne śledzenie klawiatury na dowolnym syntezatorze, umożliwiając zmianę sześciu konfigurowalnych ustawień w oparciu o graną nutę, zgodnie z krzywą zdefiniowaną przez użytkownika. Wreszcie, można dostroić i zsynchronizować wbudowane efekty FX, w tym tryb stereo ping-pong dla delay,
Modulacje, ruchy i miksowanie
Tam, gdzie oryginalny SEM miał tylko jedno LFO, SEM V dodaje drugie i daje możliwość modulowania częstotliwości VCO lub szerokości impulsu z obu. Co więcej, otrzymujesz dostęp do klasycznego arpeggiatora, który ułatwia generowanie riffs z trybem losowym, przytrzymaniem i zakresem do czterech oktaw. Ruch i głębię można nadać dźwiękom za pomocą efektów overdrive, chorus i delay. Wybieraj wszystko za pomocą wszechstronnego miksera, aby zmienić głośność fal piłokształtnych lub impulsowych, a także sub-oscylatora lub białego szumu w sekcji filtra.
Zasilany przez technologię TAE
Korzystając z zastrzeżonych algorytmów modelowania, SEM V jest w stanie odtworzyć kultowe instrumenty aż do części składowych, aby stworzyć niezrównany realizm i zanurzenie. Niezrównany w emulacji analogowej, SEM V jest zasilany przez technologie TAE i Phi. TAE oferuje modelowanie na poziomie komponentów, aby dokładnie przedstawić charakterystykę i zachowanie instrumentu, podczas gdy najnowocześniejsze modelowanie fizyczne Phi przenosi właściwości akustyczne do wirtualnego świata, zapewniając hiperrealizm. Rezultatem jest prawdziwie nowy poziom dźwięku, który jest nie do odróżnienia od oryginału, aby dodać go do swoich produkcji.
Recenzje
"Arturia zrobił to ponownie! Jestem dumny, że mogłem być częścią beta testów SEM V... oryginalny SEM był jednym z moich pierwszych i ulubionych syntezatorów. Arturia go dopracował... plus polifonia bez koszmaru strojenia. Czego więcej można chcieć?" - Steve Lindsey (Producent/Kompozytor)
"Absolutny klasyk, który cieszę się, że został zwirtualizowany i jest prawdziwym atutem każdego dźwiękowego arsenal." - Roger Lyons (Producent/Kompozytor - Alt J/Oscillator Hell)
"SEM V ma prostotę i elegancję, która była cechą wielu syntezatorów z lat 70-tych. W szczególności 8-głosowy moduł programisty jest przyjemny w użyciu, zwłaszcza w połączeniu z arpeggiatorem, dostarczając pięknie ewoluujące sekwencje i pulsujące arpy." - Brendan Perry (Dead Can Dance)
Cechy
- Dwa oscylatory
- Fala piłokształtna i fala impulsowa o zmiennej szerokości z PWM
- Fala sinusoidalna LFO
- Wielomodowy filtr 12 dB/okt z dolnoprzepustowym, górnoprzepustowym, pasmowoprzepustowym i wycinającym
- Dwa generatory obwiedni ADS
- Dodatkowe LFO
- Szum
- Sub-oscylator
- Wbudowane efekty
- Arpeggiator
- Portamento
- Polifonia do 32 i 8-głosowa multitimbralność
- Nowy 8-głosowy moduł programatora
- Zaawansowany moduł podążania za klawiaturą
- Moduł matrycy modulacji
- Działa w trybie autonomicznym
- 101 nowych presetów fabrycznych
- Tryb retrig do przodu dla 8-głosowego programatora
- Tryb ponownego przypisania dla programatora 8-głosowego
Ogólne
- Kompatybilny ze wszystkimi głównymi programami DAW, zarówno na Windows, jak i na komputerach Mac
- Pobieranie, zarządzanie i organyizowanie wtyczek i aktualizacji w Arturia Software Center
- W pełni skalowalny graficzny interfejs użytkownika dopasowuje się do każdego rozmiaru ekranu w celu optymalizacji przepływu pracy
- Kompatybilność z MIDI zapewnia kontrolę w czasie rzeczywistym za pomocą ulubionej klawiatury lub kontrolera
- Samouczki krok po kroku w aplikacji, pokazujące kluczowe parametry i wskazówki dotyczące każdej wtyczki
- Potężna przeglądarka presetów pozwala filtrować, organyizować i zapisywać ulubione presety do przywołania w przyszłych sesjach.
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: macOS 10.13+
- Windows: Windows 8.1+
- Pamięć RAM:
- Miejsce na dysku:
- PROCESOR
- Mac: procesor 2,5 GHz
- Windows: Procesor 2,5 GHz
- Format:
- Mac: Samodzielny, AU, AAX, NKS lub VST
- Windows: Samodzielny, NKS, AAX lub VST
- Kod produktu: 1200-34