Pełny opis
Widok pełny Opis
Kompletny kształt tonalny
Ponieważ EQ jest bez wątpienia najczęściej używanym procesorem w produkcji muzycznej, ważne jest, aby upewnić się, że masz wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, aby rzeźbić i kształtować każdy instrument lub dźwięk w swoim miksie, tak jak potrzebujesz. Equalize 2 od Acon dostarcza klasyczny parametryczny projekt, który producenci znają, wraz z szeregiem zaawansowanych parametrów, aby zapewnić pełną kontrolę nad przetwarzaniem. Ten 12-pasmowy EQ pozwala kształtować pełne spektrum częstotliwości z twórczą swobodą. Każde pasmo posiada osiem różnych typów filtrów, od dolnego cięcia/półki, wysokiego cięcia/półki, szczytowego, pasmowo-przepustowego i notchowego, co oznacza, że bez względu na to, czy dokonujesz korekcji pojedynczego bębna basowego, aby wyciąć niesforne niskie tony i odłożyć na bok wysokie, czy też całego miksu, aby stworzyć zrównoważoną średnicę ze szczegółowymi wysokimi i mocnymi niskimi tonami, Equalize 2 pomoże Ci osiągnąć Twój dźwiękowy cel.
Obok ośmiu różnych typów filtrów, każde pasmo posiada szereg parametrów umożliwiających przejęcie pełnej kontroli nad kształtowaniem dźwięku. Do dyspozycji masz regulowane wzmocnienie, częstotliwość środkową, współczynnik Q, rezonans, a nawet nachylenie filtra. Wyróżniając się na apart od reszty, Equalize 2 posiada dowolnie regulowane zbocza dla każdego pasma w zakresie od 3 do 120dB w każdym stopniu, który jest potrzebny do uzyskania odpowiedniego brzmienia. Niezależnie od tego, czy chcesz chirurgicznie usunąć gwizdek z głośnika gitarowego, pierścień z bębna snare lub ostre węzły z nagrania fortepianu w pomieszczeniu, czy też dokonać dużych, szerokich zmian w pełnej charakterystyce częstotliwościowej całego miksu, Equalize 2 zapewni Ci narzędzia do osiągnięcia sukcesu.
Elastyczna wydajność, aby spełnić Twoje wymagania
Połączenie doskonałego dźwięku z rozbudowanymi możliwościami dostosowania zapewnia, że Acon Equalize 2 szybko stanie się Twoim go-to w studio dla potrzeb EQ. Idealny dla każdej aplikacji, gdzie potrzebny jest EQ, Equalize 2 posiada trzy tryby fazowe, w tym tryb Mixed Phase z regulowaną latencją. Idealny do masteringu, możesz zapewnić, że twoje ruchy EQ nie wprowadzają żadnych problemów z fazowaniem w całym pliku audio, jednocześnie zapewniając, że latencja odtwarzania jest zmaksymalizowana dla twojej sesji. Dodatkowo, każde pasmo może działać w trybie Mid/Side lub w trybie stereo, co czyni go idealnym dla studiów postprodukcyjnych, aby dostosować odpowiedź w oparciu o wskazówki na ekranie.
Zapewniony jest szeroki zakres wizualnych informacji zwrotnych, co pozwala na monitorowanie zmian w odpowiedzi częstotliwościowej dla twojego miksu. Podwójny analizator widma podkreśla odpowiedź wejściową i wyjściową w trybie stereo lub mid/side, aby zrozumieć, jak zmiany, które wprowadzasz, wpływają na ogólną odpowiedź w twoim tonie. Dodatkowo, tryb przeglądania fortepianu pozwala na mapowanie nut muzycznych do częstotliwości dla lepszego i bardziej dokładnego EQ w całym zakresie muzycznym Twojej kompozycji. Jest to idealne rozwiązanie dla wzmocnienia podstawowej nuty gitary basowej poprzez dopasowanie fundamentalnej nuty lub zredukowanie nadmiernego wybrzmienia rezonansowej nuty bębna kopiącego.
Cechy
- 12 unikalnych pasm, każde z ośmioma różnymi typami filtrów i solo/bypass na pasmo
- Zawiera low cut, low shelf, peak, tilt, bandpass, notch, high shelf i high cut
- Kompleksowa kontrola nad każdym pasmem z regulacją wzmocnienia, częstotliwości, współczynnika Q, rezonansu i swobodnie regulowanym nachyleniem filtra
- Idealny do wszystkich zastosowań produkcyjnych z trzema trybami fazowymi, w tym trybem Mixed Phase z regulowanym opóźnieniem
- Praca w trybie Mid/Side lub Stereo dla każdego pasma niezależnie
- Tryb podglądu fortepianu podkreśla nuty muzyczne w odniesieniu do częstotliwości dla dokładnego EQ
- Presety definiowane przez użytkownika z analizatorem widma i regulowanym pochyleniem częstotliwości
- Obsługa częstotliwości próbkowania do 96kHz dla ultra wysokiej jakości dźwięku
- Kompatybilność z dźwiękiem przestrzennym do 7.1 kanałów
- Regulowana latencja i czas wstępnego dzwonienia w trybie Mixed Phase
- Skalowalny interfejs jest odpowiedni dla każdego monitora lub rozmiaru ekranu
- Podwójne analizatory widma podkreślają odpowiedź wejścia i wyjścia w trybie stereo lub mid/side
- Zawiera szeroką gamę presetów fabrycznych w usprawnionym menedżerze presetów
- Zapisywanie i przywoływanie presetów w przyszłych sesjach
Specyfikacja
- Wymagania systemowe:
- System operacyjny:
- Windows: 10, 8 lub 7
- Mac: macOS / OS X 10.9 lub nowszy
- Procesor:
- Windows: Procesor wielordzeniowy Intel Core i3 lub AMD (zalecany Intel Core i5 lub szybszy)
- Mac: Działa natywnie na ARM64 i Intelu
- Aplikacja hosta:
- Windows: Aplikacja hosta, która jest kompatybilna z (32-bitowym lub 64-bitowym) VST , VST3 lub AAX (Pro Tools 10.3.5 lub wyższa)
- Mac: Aplikacja hosta, która jest zgodna z (64 bit) AU, VST, VST3 lub AAX (Pro Tools 11 lub wyższa)
- RAM: 1 GB RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- Miejsce na dysku twardym: 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Ogólne: