Pełny opis
Widok pełny Opis
Kompletne kształtowanie barwy dźwięku
Ponieważ korektor jest bez wątpienia najczęściej używanym procesorem w produkcji muzycznej, ważne jest, aby upewnić się, że masz wszystkie narzędzia potrzebne do rzeźbienia i kształtowania dowolnego instrumentu lub dźwięku w miksie, dokładnie tak, jak potrzebujesz. Equalize 2 od Acon zapewnia klasyczny parametryczny design, który producenci znają wraz z szeregiem zaawansowanych parametrów zapewniających pełną kontrolę nad przetwarzaniem. Ten 12-pasmowy korektor pozwala kształtować pełne spektrum częstotliwości z kreatywną swobodą. Każde pasmo zawiera osiem różnych typów filtrów, od filtrów dolnoprzepustowych, górnoprzepustowych, szczytowych, pasmowo-przepustowych i notch, co oznacza, że bez względu na to, czy korekcja dotyczy pojedynczego bębna basowego, aby wyciąć niesforne niskie tony i półkę wysokich tonów, czy też całego miksu, aby stworzyć zrównoważony zakres średniotonowy ze szczegółowymi tonami wysokimi i mocnymi niskimi, Equalize 2 może pomóc w osiągnięciu celu dźwiękowego.
Wraz z ośmioma różnymi typami filtrów, każde pasmo ma wiele parametrów umożliwiających pełną kontrolę nad kształtowaniem dźwięku. Regulowane jest wzmocnienie, częstotliwość środkowa, współczynnik Q, rezonans, a nawet nachylenie filtra. apart Equalize 2 wyróżnia się na tle konkurencji możliwością swobodnej regulacji nachylenia zbocza w każdym paśmie w zakresie od 3 do 120 dB w dowolnych krokach potrzebnych do uzyskania odpowiedniego brzmienia. Niezależnie od tego, czy chcesz chirurgicznie usunąć gwizdek z głośnika gitarowego, pierścień z bębna snare lub szorstkie węzły pomieszczenia z nagrania fortepianu w pomieszczeniu, czy też dokonać dużych, szerokich zmian w pełnym paśmie przenoszenia pełnego miksu, Equalize 2 zapewnia narzędzia do osiągnięcia sukcesu.
Elastyczna wydajność spełniająca Twoje wymagania
Połączenie doskonałego brzmienia z szerokim zakresem personalizacji sprawia, że Acon Equalize 2 szybko stanie się Twoim ulubionym korektorem w studiu. Idealny do każdego zastosowania, w którym potrzebny jest korektor, Equalize 2 jest wyposażony w trzy tryby fazowe, w tym tryb mieszanej fazy z regulowaną latencją. Idealny do masteringu, możesz upewnić się, że ruchy EQ nie wprowadzają żadnych problemów z fazowaniem w pliku audio, zapewniając jednocześnie maksymalizację opóźnienia odtwarzania podczas sesji. Dodatkowo, każde pasmo może działać w trybie Mid/Side lub stereo, dzięki czemu idealnie nadaje się do studiów postprodukcyjnych w celu dostosowania odpowiedzi na podstawie wskazówek wyświetlanych na ekranie.
Szeroki zakres wizualnych informacji zwrotnych umożliwia monitorowanie zmian w odpowiedzi częstotliwościowej miksu. Podwójny analizator widma podkreśla odpowiedź wejściową i wyjściową w trybie stereo lub mid/side, aby zrozumieć, w jaki sposób wprowadzone zmiany wpływają na ogólną odpowiedź brzmienia. Dodatkowo, tryb podglądu fortepianu umożliwia mapowanie nut muzycznych na częstotliwości w celu uzyskania lepszej i dokładniejszej korekcji dźwięku w całym zakresie muzycznym kompozycji. Jest to idealne rozwiązanie do uwydatnienia podstawowej nuty gitary basowej poprzez dopasowanie do nuty podstawowej lub poprzez zmniejszenie nadmiernego podbicia nuty rezonansowej bębna basowego.
Cechy
- 12 unikalnych pasm, każde z ośmioma różnymi typami filtrów i solo/bypass na pasmo
- Obejmuje low cut, low shelf, peak, tilt, bandpass, notch, high shelf i high cut
- Wszechstronna kontrola nad każdym pasmem z regulowanym wzmocnieniem, częstotliwością, współczynnikiem Q, rezonansem i dowolnie regulowanym nachyleniem filtra
- Idealny do wszystkich zastosowań produkcyjnych z trzema trybami fazowymi, w tym trybem mieszanej fazy z regulowanym opóźnieniem
- Praca w trybie Mid/Side lub Stereo dla każdego pasma niezależnie
- Tryb podglądu fortepianu podświetla nuty w odniesieniu do częstotliwości dla dokładnego EQ
- Definiowalne przez użytkownika ustawienia wstępne z analizatorem widma i regulowanym nachyleniem częstotliwości
- Obsługa częstotliwości próbkowania do 96 kHz dla ultra-wysokiej jakości dźwięku
- Kompatybilność z dźwiękiem przestrzennym do 7.1 kanałów
- Regulowane opóźnienie i czas wstępnego dzwonienia w trybie mieszanej fazy
- Skalowalny interfejs jest odpowiedni dla każdego monitora lub rozmiaru ekranu
- Podwójne analizatory widma podkreślają odpowiedź wejściową i wyjściową w trybie stereo lub mid/side
- Zawiera szeroką gamę fabrycznych ustawień wstępnych w usprawnionym menedżerze ustawień wstępnych
- Zapisywanie i przywoływanie ustawień wstępnych w przyszłych sesjach
Specyfikacja
- Wymagania systemowe:
- System operacyjny:
- Windows: 10, 8 lub 7
- Mac: macOS / OS X 10.9 lub nowszy
- Procesor:
- Windows: Intel Core i3 lub wielordzeniowy procesor AMD (zalecany Intel Core i5 lub szybszy)
- Mac: Działa natywnie na ARM64 i Intel
- Aplikacja hosta:
- Windows: Aplikacja hosta zgodna z (32-bitowym lub 64-bitowym) VST, VST3 lub AAX (Pro Tools 10.3.5 lub nowszą)
- Mac: Aplikacja hosta zgodna z (64-bitowymi) AU, VST, VST3 lub AAX (Pro Tools 11 lub nowszy)
- Pamięć RAM: 1 GB RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- Miejsce na dysku twardym: 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Ogólne: