Pełny opis
Widok pełny Opis
Niestatywardowe oscylatory analogowe Triangle Core
Moog ONE ustanawia nowy precedens w świecie syntezy. Syntezator zawiera trylogię nowo opracowanych rdzeniowych analogowych oscylatorów VCO triangle. Opierając się na klasycznych konstrukcjach oscylatorów, czas narastania/opadania fali VCO triangle i faza resetowania fali piłokształtnej mogą być kształtowane i modulowane. Otwiera to zupełnie nową paletę dźwięków, tworząc bogate analogowe brzmienia. Jest wyposażony w twardą synchronizację, modulację pierścieniową i możliwości FM dla potężnego generowania dźwięku analogowego.
61-Note Fatar Keybed i X/Y Pad
Uchwyć swoją ekspresję dzięki klawiaturze Fatar. 61-nutowa klawiatura Fatar jest wrażliwa na prędkość z wbudowanym aftertouch, co pozwala uchwycić każdy niuans stylu gry. Klawiaturze towarzyszą najwyższej jakości frezowane aluminiowe koła pitch i modulacji.
Jednym z najbardziej unikalnych dodatków do konstrukcji syntezatora jest wrażliwy na nacisk X/Y pad. W pełni przypisywalny przycisk pad zapewnia dodatkową ekspresję dźwięków. Może być używany do tworzenia naturalnego ruchu w dźwiękach, a także świetnie nadaje się do tworzenia przejść FX, takich jak piony.
Dwuźródłowy generator szumów
Tworzenie unikalnych dźwięków stało się o wiele łatwiejsze. Dzięki dwuźródłowemu analogowemu generatorowi szumu możesz wybierać i łączyć różne kolory szumu, z dalszymi zmianami artykułowanymi przez dedykowany generator obwiedni szumu.
Filtry drabinkowe i zmiennych stanów
Moog ONE zawiera dwa niezależne filtry analogowe. Wielomodowy filtr zmiennych stanów to nowo zaprojektowany filtr analogowy, zapewniający wyjątkową precyzję i artykulację. W zestawie znajduje się również klasyczny filtr drabinkowy Moog, który jest znany ze swojej elastyczności. Posiada on wybierane ustawienia dolnoprzepustowe/wysokoprzepustowe dla dogłębnego kształtowania dźwięku.
Oba filtry analogowe mogą być używane oddzielnie lub łączone w celu uzyskania interesujących rezultatów. Dźwięki można przetwarzać szeregowo lub równolegle, zapewniając dostęp do szerokiego spektrum klasycznych i najnowocześniejszych brzmień filtrów.
Obwiednie i modulacja
Zintegrowane parametry obwiedni i modulacji umożliwiają dogłębne projektowanie dźwięku. Wykorzystanie obwiedni DAHDSR pozwala z łatwością kształtować dźwięk. Parametry składają się z Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release. Złożone elementy sterujące można wykorzystać do dalszego kształtowania dźwięku za pomocą krzywych obwiedni dla poszczególnych etapów.
Przypisanie jednego z czterech LFO lub 3 EG pozwala na szybką i łatwą modulację. W przypadku bardziej złożonych modulacji można wykorzystać wewnętrzną matrycę modulacji, zapewniającą wizualne wskazanie każdej kombinacji komponentów syntezatora i kontrolera. Przypisania modulacji można wybierać i używać za pomocą odpowiedniego przycisku Destination. Posiada również sekwencer i arpeggiator na barwę do tworzenia rytmów i wzorów.
Efekty klasy studyjnej, w tym Eventide Reverbs
Moog ONE oferuje szeroką gamę programowalnych efektów per-synth i efektów magistrali głównej. Efekty klasy premium obejmują chorus, delay i fazę po redukcję bitów, wokodowanie i zestaw wysokiej klasy pogłosów z Eventide. Pogłosy Eventide obejmują Blackhole, Shimmer, Plate, Room i Hall.
Efekty można stosować na dwa różne sposoby - jako efekty syntezatora lub jako efekty magistrali głównej. Efekty syntezatora są stosowane do poszczególnych dźwięków i barw. Efekty Master Bus są wysyłane przez wszystkie trzy syntezatory.
Łączność analogowa i cyfrowa
Tylny panel Moog ONE oferuje szeroki zakres połączeń analogowych i cyfrowych. Łączność MIDI jest obsługiwana przez 5-pinowe złącze DIN i USB. Połączenie USB-MIDI umożliwia korzystanie z syntezatora z cyfrową stacją roboczą audio i innym oprogramowaniem muzycznym. Posiada również złącze LAN do syntezy sieciowej.
Jeśli chodzi o łączność analogową, Moog ONE posiada parę przypisywalnych stereofonicznych wyjść audio i cztery przypisywalne inserty. Dwa zewnętrzne wejścia audio obsługują wejścia XLR i ¼. Jednym z najbardziej unikalnych dodatków jest dziewięć konfigurowalnych wejść i wyjść CV, wraz z wejściami pedału ekspresji i sustain.
Cechy
- 16-głosowa polifonia
- 3 VCO na głos z miksowaniem kształtu fali i wyświetlaczami OLED
- Tryb Unison (do 48 oscylatorów na 16-głosowym instrumencie)
- 2 filtry na głos z mieszaniem filtrów (2x wielomodowe filtry zmiennoprzepustowe, które działają jako pojedynczy filtr, oraz klasyczny filtr dolnoprzepustowy / górnoprzepustowy Moog Ladder)
- 3 obwiednie DAHDSR na głos z krzywymi definiowanymi przez użytkownika
- 3-częściowa multitimbralność
- Sekwencer i arpeggiator na barwę dźwięku
- Chord pamięć
- Dwuźródłowy generator szumu z dedykowaną obwiednią
- Mikser z zewnętrznym wejściem audio
- Modulacja pierścieniowa z możliwością wyboru routingu
- Oscylator FM i twarda synchronizacja z wybieralnym routingiem
- 4 przypisywalne LFO
- Wysokiej jakości 61-nutowy Fatar TP-8S z velocity i aftertouch
- Przypisywalne X/Y z czujnikiem nacisku pad
- Efekty cyfrowe (syntezator i magistrala główna)
- Eventide® pogłosy
- Wybierane typy poślizgu
- USB i DIN MIDI
- Zapisywanie, kategoryzowanie i przywoływanie dziesiątek tysięcy presetów
- Tworzenie zestawów brzmień w celu udostępnienia do 64 presetów za naciśnięciem jednego przycisku
Specyfikacja
- Wyjścia słuchawkowe: 2x ¼"
- Przypisywalne wyjścia: 2x pary przypisywalnych wyjść ¼" (obsługa połączeń TRS i TS)
- Wkładki sprzętowe (TRS): 4x wkładki sprzętowe ¼"
- Zewnętrzne wejście audio (poziom liniowy): 1x ¼"
- Zewnętrzne wejście audio: 1x XLR + ¼" TRS combo (z pokrętłem przycinania)
- Łączność CV/Gate IO: 9x z możliwością przypisania (5x in / 4x out)
- USB: Obsługa dysków USB do tworzenia kopii zapasowych systemu i presetów
- LAN: port LAN do przyszłej rozbudowy
- Waga: 45 funtów. / 20,4 kg (w przybliżeniu)
- Wymiary (WxDxH): 42" x 20" x 7" / 107cm x 51cm x 18cm