Po dostarczeniu produktu będziesz miał 30 dni na podjęcie decyzji, czy na pewno chcesz go zatrzymać. Jeśli zdecydujesz, że nie jest odpowiedni, możesz go zwrócić do nas w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że produkt jest w stanie "jak nowy" i w oryginalnym opakowaniu.
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby mieć pewność, że właściwy towar dotrze do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli Twoje zamówienie dotrze do Ciebie uszkodzone lub nieprawidłowe, poinformuj nas o tym w ciągu 14 dni od jego otrzymania, a my zorganyizujemy bezpłatny odbiór.
Jeśli w okresie gwarancji towar ulegnie uszkodzeniu, szybko go naprawimy lub wymienimy. Jeśli usterka wystąpi w ciągu pierwszych 180 dni posiadania przez Ciebie towaru, odbierzemy go i dostarczymy Ci z powrotem bezpłatnie.
Nie możemy przyjmować zwrotów żadnych elementów wykonanych na zamówienie, które zostały zaprojektowane tak, aby współpracowały ze sobą jako unikalny pakiet. Niektóre przedmioty są objęte gwarancją zwrotu pieniędzy tylko wtedy, gdy zostaną zwrócone do nas nieużywane i zapieczętowane w oryginalnym opakowaniu.
Aby uzyskać pełne informacje na temat naszej polityki zwrotów, zapoznaj się z naszą stroną informacyjną dotyczącą zwrotów i refundacji.
Jeśli zdecydujesz, że Twoje zamówienie jest nieodpowiednie z jakiegokolwiek powodu, możesz je zwrócić - po prostu daj nam znać w ciągu 60 dni od jego otrzymania. Zachowaj wszystkie oryginalne opakowania do momentu, gdy będziesz mieć pewność, że chcesz zachować zamówienie.
Możemy odebrać Twój zwrot za niewielką opłatą, lub możesz odesłać go do nas we własnym zakresie. Opłatę za odebranie paczki zwrotnej można znaleźć w informacjach o zwrocie na stronie każdego produktu w Gear4music.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy jakakolwiek pozycja w tym zamówieniu jest wadliwa, uszkodzona lub nieprawidłowa przy odbiorze, należy powiadomić nas w ciągu 14 dni, a my zorganizujemy bezpłatny odbiór.
Zwracając zamówienie należy upewnić się, że produkty są odpowiednio zapakowane i zabezpieczone, aby zapobiec ich uszkodzeniu.
Podsumowanie polityki zwrotów i ram czasowych
Ta tabela zawiera przegląd ustawowych praw konsumenta zestawionych wraz z naszą standardową polityką zwrotów oraz opcjonalną, rozszerzoną gwarancją zwrotu pieniędzy oraz gwarancją na zakupione produkty.
Wielka Brytania i Europa | Standard UE | Gear4music Standard | Gear4music Opcjonalne |
---|---|---|---|
Czas na zwrot produktu | 14 dni | 60 dni | do 180 dni |
Zwrot kosztów standardowej dostawy? | Tak | Tak | Tak, do 30 dni |
Zwrot kosztów przyspieszonej dostawy? | Tylko koszty standardowe | Tylko koszty standardowe | Tylko koszty standardowe |
Darmowy odbiór produktu przy zwrocie | Nie | Nie | Tak, do 30 dni |
Bezpłatny odbiór w przypadku wadliwego, uszkodzonego bądź niezgodnego z zamówieniem towaru | Tak, do 14 dni | Tak, do 14 dni | Tak, do 30 dni |
Nie akceptujemy zwrotów jakichkolwiek produktów wykonanych na zamówienie, zaprojektowanych, aby współdziałać jako unikalny pakiet,a niektóre produkty podlegają gwarancji zwrotu pieniędzy tylko jeśli zostaną zwrócone do nas jako nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. W celu uzyskania pełnych informacji na temat naszej polityki zwrotów, prosimy o zapoznanie się z naszym przewodnikiem informacyjnym dotyczącym zwrotu produktów i pieniędzy.