Pełny opis
Widok pełny Opis
Wersja FX
Wyposażony w profesjonalne główne wyjścia stereo XLR oraz elastyczną sekcję monitorującą z wyjściami słuchawkowymi i głośnikowymi. W wersji FX, Allen and Heath dodały zestaw bajecznych efektów, które dają migoczące pogłosy i wzmacniają dźwięk.
Idealny do studia i live dźwięku
ZED'y są świetne do live mieszania! Ich układ sprawia, że są bardzo łatwe w użyciu i łatwe do osiągnięcia doskonałego dźwięku. Doskonale sprawdzają się również w każdym scenariuszu, niezależnie od tego, czy jest to live show czy domowe nagranie. Cyfrowy interfejs audio USB pozwoli Ci na tworzenie nagrań, ścieżka po ścieżce.
Elastyczne opcje trasowania/h3>
Elastyczność i jakość ZED-10 sprawia, że wyróżnia się on z tłumu. Możesz podłączyć swoje gitary lub instrumenty bezpośrednio do dyskretnych wejść wysokiej impedancji FET klasy A. Obsługuje do czterech mikrofonów, dwa źródła stereo z kompatybilnością z odtwarzaczem MP3, a także oddzielne 2 ścieżkowe wyjścia nagrywania i wejście stereo do odtwarzania 2 ścieżek. ZED-10FX USB zapewnia również główne wyjścia stereo XLR z wkładkami, wszechstronny monitoring ze słuchawkami i oddzielnymi wyjściami głośników monitorowych. Jeśli to nie wystarczy, system wyposażono w te same algorytmy efektów cyfrowych, które zastosowano w naszych flagowych konsolach cyfrowych, kosztujące 150 razy więcej!
Nowo zaprojektowane wejścia
Nowo zaprojektowane wejścia zostały stworzone z myślą o odtwarzaniu dźwięku klasycznej gitary lub lampy instrumentalnej przedwzmacniacza w wzmacniaczu combo lub head. Niezwykle wysoka impedancja wejściowa zapewnia minimalne obciążenie pick-upów, a układ FET klasy A (tranzystor polowy) zasilany napięciem 48V zapewnia stopień wzmocnienia zbliżony do zaworowego. Istnieje przełącznik wzmocnienia "Boost" związany z wejściami gitarowymi, który zwiększa wzmocnienie o 26dB, aby zaspokoić instrumenty o bardzo niskich poziomach wyjściowych, a charakterystyka przesterowania wejść gitarowych są bardzo podobne do układu zaworowego (lampowego), są asymetryczne i miękkie. Wszystko to sprawia, że z instrumentu odtwarzany jest cudownie naturalny dźwięk, pełen ciepła i charakteru.
Wkłady Premium
Jedną z wielkich rzeczy w ZED series jest ilość i różnorodność rzeczy, które można podłączyć. Oprócz szesnastu kanałów monofonicznych są dwa podwójne kanały stereo, każdy z głównym wejściem stereo na gniazdach jack i dodatkowymi wejściami na gniazdach gramofonowych. Powrót USB można wybrać do jednego z dodatkowych wejść, tak aby zasilał on albo główną magistralę LR, albo kanał stereo.
Wysokiej jakości gitarowe wejścia DI
Zamiast DuoPre, ZED-10 i 10FX mają przedwzmacniacze podobne w wyglądzie do naszych baterii z serii MixWizard, ale z przekręceniem! Wejścia 3 i 4 mają wejście jack o wysokiej impedancji, zdolne do przejęcia albo normalnego poziomu liniowego albo niskiego poziomu wejścia z przetwornika gitarowego.
Sekcja EQ Lśniący
ZED-10FX jest wyposażony w czuły 3-pasmowy korektor EQ z MusiQ, zoptymalizowane nachylenie (lub współczynnik Q) do wyrównywania poszczególnych instrumentów.
Wszechstronne wysyłanie danych pomocniczych
Dostępnych jest sześć wysyłek pomocniczych, z których 1&2 są pre-fade dla monitorowania cofania się, a 3&4 są przełączane pre lub post-fade dla wysyłania efektów. i 5&6 są post-fade. Auxes 1&2 mogą być wysyłane do magistrali USB w celu nagrania sygnałów pre-fade niezależnie od głównego miksa. Urządzenia dodatkowe 5&6 mogą być również wysyłane na magistralę USB w celu wykorzystania ich do wysyłania efektów.
Elastyczność audio USB
Łatwe przesyłanie dźwięku do i z komputera jest obecnie powszechnym wymogiem przy live produkcji dźwięku i muzyki. Sposób, w jaki wdrożyliśmy to w ZED jest super elastyczny i super łatwy! Nie musisz już grać na skrzypcach z tyłu komputera, aby dostać się do wejść kart dźwiękowych, a jedynie stwierdzić, że wszystkie poziomy są złe i hałaśliwe. Po prostu podłącz przewód USB do swojego ZEDa, wybierz routing USB w mikserze i w urządzeniu na komputerze i to wszystko! Wysokiej jakości dźwięk do i z Twojego komputera PC lub Mac. Trzy przełączniki zapewniają różne konfiguracje wysyłania/odsyłania dla nagrywania, odtwarzania i korzystania z zewnętrznego FX.
Zbuduj
ZED-10FX został zaprojektowany z wykorzystaniem pojedynczych pionowo zamontowanych płytek drukowanych, z których każda jest przymocowana do panelu przedniego za pomocą metalowej nakrętki - dzięki temu produkt jest znacznie bardziej wytrzymały i odporny na uszkodzenia oraz zapewnia lata niezawodnej eksploatacji.
AmpliTube Oprogramowanie X-GEAR
Allen and Heath ma przyjemność ogłosić współpracę z wiodącą firmą produkującą oprogramowanie muzyczne, IK Multimedia aby połączyć w pakiet swój pionierski AmpliTube X-GEAR
Cechy charakterystyczne
- 4 wejścia mikrofon/linia, 2 z klasą A FET o wysokiej impedancji
- Trzyzakresowa reakcja, zmieszana w połowie EQ z MusiQ
- 2 źródła stereo z kompatybilnością z odtwarzaczem MP3
- Oddzielne 2-torowe wyjścia zapisu
- Główne wyjścia stereo XLR z wkładkami
- Kompleksowe monitorowanie
- 48V zasilanie fantomowe mikrofonu
- Przełączanie poziomu DI dla submiksowania
Specyfikacja
Wejście:
- Wejście kanału monokanałowego (XLR): -10 do -60dBu dla nominalnego (+11dBu w max)
- Wejście linii jednokanałowej (gniazdo Jack): +10 do -40dBu (maksymalnie +31dBu)
- Stereo Input (gniazdo jack lub telefoniczne): 0dBu nominalne (sterowanie = wyłączone do +15dB)
Wyjście
- Wyjścia L/R (XLR) Normalne/DI out: 0dBu/-30dBu +21dBu/-9dBu maksymalnie
- Wyjścia Aux i FX (gniazda Jack): nominalne 0dBu. +21dBu maksimum
- Wyjścia nagrywania i monitorowania (gniazda gramofonowe): nominalne 0dBu. +21dBu maksimum
Reakcja częstotliwościowa
- Mic in to Mix L/R Out, wzmocnienie 30dB: +0.5/-1dB 10Hz do 30kHz.
- Wzmocnienie 0dB w trybie Line in to Mix L/R out: +0,5/-1dB 10Hz do 25kHz: +0,5/-1dB 10Hz do 25kHz
- Stereo in to Mix L/R out: +0.5/-1db 10Hz do 30kHz
THD+n
- Mic in to Mix L/R Out, 10dB gain 1kHz +10dBu out: 0.002
- Mic in to Mix L/R Out, wzmocnienie 30dB 1kHz: 0.01
- Line in to Mix L/R out 0dB gain 0dBu 1kHz: 0.003
- Stereo in to Mix L/R out Wzmocnienie 0dB +10dBu 1kHz: 0.002
- Wejście Gtr do Mix L/R Out, 0dBu, Boost OUT: 0.015
- Wejście Gtr do Mix L/R Out, 0dBu, Boost IN: 2 sekundy Harmonic
Siedziba główna
- Analogowa Wysokość podnoszenia od nominalnej (0Vu): 21dB
- USB in & out headroom od nominalnej (0Vu): 14dB
Hałas
- Mic Pre Ein @ maksymalne wzmocnienie 150R wejście Z 22-22kHz: -127dBu
- Mix L/R out, L/R fadery = 0, Poziomy min, 22-22kHz: -96dBu
- Mix L/R out, L/R fadery = 0, Poziomy min, 22-22kHz: -96dBu
USB Audio CODEC (Coder/Decoder)
- USB Audio In/Out: USB 1.1 zgodny 16bit
- Częstotliwość pobierania próbek: 32, 44,1, lub 48kHz
Inne