Pełny opis
Widok pełny Opis
Idealny do małej wydajności na żywo, a także ustawienia nagrywania w oparciu o domu, 1204USB zawiera cztery kanały mono z premium przedwzmacniacze mikrofonowe Xenyx, neo klasycznym 3-zakresowy korektor stylu brytyjskim i dwa kanały wejściowe. Daleki od bycia "goły" miksera, wszystkie kanały mono posiadają nasze sprężarki studyjnej "Gałka" i dwa Aux wysyła (każdy z nich i faderem). Dwa stereo Aux zwraca są włączone za pomocą zewnętrznych modułów FX. Wbudowany interfejs audio USB zapewnia dwukierunkowy transfer sygnałów między mikser i komputera.
Przedwzmacniacze mikrofonowe dźwiękowo typu Superior
Wszystkich mikserów Xenyx mają jedną wspólną cechę - świetnie brzmiący, wysoki zapas Xenyx mic przedwzmacniacz. Te Państwa-z-- art mic pres stanowią duży krok w evolution z technologią audio - i można łatwo posiadają własne, nawet w porównaniu do najdroższych przedwzmacniacze mikrofonowe autonomicznych. Przedwzmacniacze XENYX oferuje zdumiewające 130 dB zakres dynamiczny, z przepustowości, która rozstrunya się od poniżej 10 Hz do ponad 200 kHz. Uzbrojeni w te wybitne przedwzmacniaczów, mikserów Xenyx zapewniają takie przejrzyste, krystalicznie czyste wykonanie tylko myślicie, że ktoś uaktualniony mikrofonów, a nie patrząc.
Subtelnie muzyczne brytyjski EQ
Brytyjski konsol 1960 i 70 Zmieniono dźwięk rock and roll - bez nich nie przydarzyły Brytyjskiej inwazji. Te legendarne mieszania biurka wkrótce stał się zazdrość inżynierów i producentów na całym świecie. Kanał EQ na Behringer's mikserów Xenyx opiera się na ten sam obwód, umożliwiając nadają sygnały z niesamowite ciepło i szczegółowy charakter muzyczny. Nawet wtedy, gdy stosowana hojnie, Kompensatory te wykazują słodki przebaczenie oraz doskonałą jakość dźwięku.
Jedno gałkowa kompresja
Poprosić profesjonalny dźwięk inżynierów, co jest ich ulubionego kawałka zewnętrznych urządzeń do przetwarzania i większość odpowiedzi będzie praktycznie jednogłośnie - kompresja dynamiczna. Co to jest kompresji? Kompresji zasadniczo ogranicza zakres dynamiczny sygnału, obniżenie poziomu głośne dźwięki i toczenia się łagodniejsze dźwięki, aby osiągnąć równowagę sonic. Ale zastosowanie kompresji jest delikatny art że wielu początkujących, a nawet pośrednich, techników dźwięku mają wielkie trudności opanowanie. Behringer "jedno gałkowa" kompresji jest dostępna na wszystkich kanałach mono i jest łatwy w obsłudze, nawet dla początkujących użytkowników. Z tego jedno pokrętło można łatwo wybrać idealny stopień kompresji dla instrumentów i śpiew, tworząc potężne miesza się z punch i jasności. Rzeczywiście jest to cecha rzadko na produkty w tej klasie- ale standard na wszystkich mikserów Xenyx USB.
Funkcje
- Premium Ultra-niski poziom hałasu, wysoki zapas mikser analogowy
- stan 4-z-- art, zasilaniem phantom Xenyx Mic przedwzmacniacz porównywalne do samodzielny butik Przedwzmacniacze
- 4 studyjnej jakości kompresory z intuicyjnym '' jedno gałkowa '' i control doprowadziły do profesjonalnego dźwięku wokalno -instrumentalne
- Neo klasyczny '' brytyjski '' 3-pasmowy EQs dla ciepłego i muzykalnego dźwięk
- Stereo wbudowany interfejs USB/Audio do podłączenia bezpośrednio do komputera
- Darmowe oprogramowanie audio nagrywania, edycji i podcasting plus 150 instrumentu/efekt wtyczki i ultra-niskiej latencji sterownik do pobrania o www.behringer.com
- 2 aux wysyła na kanał: 1 pre/post fader przełączalne dla aplikacji monitorowania/FX, 1 post fader (dla FX wewnętrzne lub zewnętrzne Wyślij)
- Klip diody LED, Wycisz/alt 3-4, solo i funkcji PFL na wszystkie kanały
- 2 podgrupy z osobne wyjścia elastyczność routingu
- 2 wielofunkcyjne aux stereo zwraca z elastycznych routingu
- Zrównoważone wyjścia głównego mix z pozłacane złącza XLR plus osobne control pokój, słuchawki i 2-ścieżkowe wyjść
- Control room/phones, wyjść z macierzy wielowejściowy źródła
- Wytrzymałych suwaki logarytmiczne stożek 60-mm i uszczelnione pokręteł
- '' Planeta ziemia '' przełączania zasilania dla maksymalnej elastyczności (100-240V), wolne od hałasu, lepsze nieustalonych plus niski pobór mocy dla oszczędności energii
- Uchwyty montażowe rack dla maksymalnej elastyczności
- Zaprojektowano i skonstruowano w Niemczech
Dane techniczne
- Zużycie energii: 40W
- Napięcie zasilania: Normy IEC
- Wymiary: 97 mm x 270 mm x 328 mm / 3.8'' x 10.6'' x 12.9'' (H x W x D)
- Waga: 2,8 kg/6,2 funta
Wejścia mono
- Złącze: XLR, symetryczne elektrycznie, dyskretne przełączenie wejścia
- Pasmo przenoszenia:
- < 10Hz - 150kHz, - 1dB
- < 10Hz - 200kHz, - 3dB
- Zakres korzyści: + 10dB do + 60dB
- Maksymalny poziom wejścia: 12dBu @ + 10dB zysk
- Impedancja: OK. 2,6 k Ohm symetryczne
- Stosunek sygnału do szumu: 110dB / 112dB ważony (0dBu w @ + 22dB zdobyć)
- Zniekształcenie: 0,005 / 0,004 ważony (THD + N)
Wejście liniowe
- Złącze: 1/4 '' TRS, elektronicznie symetryczne
- Impedancja:
- Zrównoważone: 20 k Ohm
- Niesymetryczne: 10 k & 8486;
- Zakres korzyści: -10dB do + 40dB
- Maksymalny poziom wejścia: 30dBu
Wejścia stereo
- Złącze: 1/4 '' TRS, elektronicznie symetryczne
- Impedancja: Około 20 k Ohm
- Maksymalny poziom wejścia: + 22dBu
USB
- Audio: Wejście/wyjście stereo
- Złącze: Typ B
- Converter: 16-Bit
- Częstotliwość próbkowania: 48 kHz
Kanały monofoniczne korektora graficznego
- Niski: 80 Hz / ±15dB
- MID: 2,5 kHz / ±15dB
- Wysoki: 12 kHz / ±15dB
Korektor kanałów Stereo
- Niski: 80 Hz / ±15dB
- MID: 2,5 kHz / ±15dB
- Wysoki: 12 kHz / ±15dB
Wyjścia AUX
- Złącze: 1/4 '' TS, niesymetryczne
- Impedancja: Około 120 ω
- Maksymalny poziom wyjścia: + 22dBu
Wejścia Stereo Aux Return
- Złącze: 1/4 '' TRS, elektronicznie symetryczne
- Impedancja: Około 20k Ohm symetryczne / 10k omów niesymetryczne
- Maksymalny poziom wejścia: + 22dBu
Główne wyjścia
- Złącze: XLR, symetryczne elektrycznie
- Impedancja: OK. 240 omów niesymetryczne zrównoważony/120 Ohm
- Maksymalny poziom wyjścia: + 28dBu
Control pokoju wyjść
- Złącze: 1/4 '' TS, niesymetryczne
- Impedancja: Około 120 ω
- Maksymalny poziom wyjścia: + 22dBu
Wyjście słuchawkowe
- Złącze: 1/4 '' TRS, niesymetryczne
- Maksymalny poziom wyjścia: + 19dBu / 150 Ohm (+ 25dBm)