Pełny opis
Widok pełny Opis
Doskonałe brzmieniowo przedwzmacniacze
Przedwzmacniacze mikrofonowe XENYX wbudowane w Behringer Q1204USB
są znane ze swojej wydajności dźwiękowej, wysokiej jakości i
wyjątkowej klarowności. Oferując imponujący zakres dynamiki 130 dB
i pasmo przenoszenia, które waha się od poniżej 10 Hz do powyżej 200 kHz, przedwzmacniacze
XENYX zapewniają wysoki poziom sygnału wyjściowego z naciskiem na czystość
i moc. Przedwzmacniacze XENYX są idealne do nagrań studyjnych i
live celów, dając szereg możliwości nagrywania przy jednoczesnym
zachowując bogate właściwości dźwiękowe wymagane dla profesjonalnego
audio.
KLARK TEKNIK integracja
QX1832USB jest wyposażony w światowej sławy procesor KLARK TEKNIK FX
FX, umożliwiając użytkownikom tworzenie idealnego brzmienia w głowie.
dźwięku w swojej głowie. Procesor zawiera 32 presety klasy studyjnej
w tym delay, reverb, chorus i echo z podwójnie adresowalnymi
parametrami, funkcją tap, a także możliwością przechowywania ustawień parametrów użytkownika.
ustawień parametrów.
Kompresja jednym pokrętłem
Funkcja kompresji "jednym pokrętłem" jest dostępna na wszystkich kanałach. mono
kanałach i pozwala wybrać idealną ilość
kompresji zarówno dla instrumentów, jak i wokali. Zapewnia potężne
miksy z punch i klarownością, kompresja "jednym pokrętłem" jest łatwa w obsłudze
łatwa w obsłudze i jest rzadkością w mikserach w tym przedziale cenowym.
zakresie cenowym.
Bez sprzężeń zwrotnych
Marka Behringer marka kontynuuje pracę nad dostarczaniem najczystszego
dźwięku. W rezultacie opracowali
rewolucyjny system wykrywania sprzężenia zwrotnego. System ten pozwala
zidentyfikować i usunąć częstotliwości rezonansowe, gdy tylko się pojawią.
Gdy sprzężenie zostanie rozpoznane, dioda LED na powiązanym faderze zaświeci się.
zaświeci się. Wystarczy obniżyć regulator fadera, a sprzężenie zostanie
a sprzężenie zwrotne zostanie wyeliminowane.
Interfejs USB
Zintegrowany dwukierunkowy stereofoniczny interfejs audio USB umożliwia
podłączyć mikser XENYX QX1832USB bezpośrednio do komputera PC lub Mac
komputera PC lub Mac za pomocą pojedynczego kabla USB. Tak, zgadza się, jednym kablem.
Ta funkcja umożliwia nagrywanie bezpośrednio na dysk twardy i może być
edytować za pomocą dołączonego oprogramowania do edycji. Oprogramowanie Tstojaktion DAW
pozwala łatwo komponować, nagrywać, edytować i miksować muzykę
przekształcając komputer w urządzenie do nagrywania o jakości studyjnej.
Stwórz niedrogi bezprzewodowy system mikrofonowy
Kolejną unikalną i innowacyjną cechą QX1832USB jest konstrukcja
bezprzewodowa konstrukcja. Pozwala to na łatwe podłączenie miksera
do Behringer cyfrowymi mikrofonami bezprzewodowymi (brak w zestawie). Złącze USB
na górze konsoli mikserskiej zostało zaprojektowane tak, aby
do podłączenia odbiornika bezprzewodowego 2,4 GHz, który jest dostarczany
z Behringer do zestawów mikrofonów bezprzewodowych.
Wyeliminuj potrzebę stosowania nadmiaru kabli. Wystarczy zakupić
ULM300USB lub ULM202USB i stworzyć idealny pojedynczy lub podwójny
bezprzewodowy system mikrofonów ręcznych w przystępnej cenie.
Cechy
- Mikser analogowy o bardzo niskim poziomie szumów
- 6 najnowocześniejszych przedwzmacniaczy mikrofonowych XENYX
- 6 kompresorów klasy studyjnej z funkcją jednego pokrętła
- KLARK TEKNIK Procesor FX z wyświetlaczem LCD, podwójnymi parametrami,
funkcją tap i zapisywalnymi ustawieniami parametrów użytkownika
- Zintegrowany stereofoniczny interfejs USB/audio łączy się bezpośrednio z
komputera
- Neoklasyczne 3-pasmowe korektory graficzne
- 9-pasmowy korektor graficzny stereo umożliwia precyzyjną korekcję częstotliwości
monitorów lub głównych miksów
- Rewolucyjny system wykrywania sprzężenia zwrotnego FBQ
- Stereofoniczny efekt przestrzenny XPQ 3D
- Funkcja anulowania głosu
- Inserty kanałowe na każdym kanale mono
- 3 wyjścia AUX na kanał: 1 pre fader do monitorowania, 1 pre/post
przełączany dla aplikacji monitorujących/FX, 1 post fader (dla
wewnętrznego FX lub jako zewnętrzny send)
- Diody LED klipów, wyciszenie, przełączniki głównego miksu i routingu podgrup, funkcje solo i
funkcje PFL na wszystkich kanałach
- 2 podgrupy z oddzielnymi wyjściami dla dodatkowego routingu
elastyczność
- Zbalansowane wyjścia głównego miksu z pozłacanymi złączami XLR,
wyjście słuchawkowe/pomieszczenie kontrolne i wyjścia stereo rec
- Wytrzymałe 60-milimetrowe suwaki logarytmiczno-stożkowe i uszczelnione pokrętła
pokrętła
- Przełączane zasilanie
Specyfikacja
- Wejścia mikrofonowe: 6
- Mono Typ wejścia: Złącze XLR, zbalansowane, wejście dyskretne
Obwód
- MIC EIN (20 Hz - 20 kHz)
- @ 0? Rezystancja źródła: -134 dB / 136 dB A-Weighted
- @ 50? Rezystancja źródła: -131 dB / 133 dB
A-Weighted
- @ 150? Rezystancja źródła: -129 dB / 131 dB
A-Weighted
- Pasmo przenoszenia:
- Zakres wzmocnienia: +10 dB do +60 dB
- Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu przy wzmocnieniu +10 dB
- Impedancja: 2k? Zrównoważona
- Stosunek sygnału do szumu: 109 dB / 112 dB A-Weighted (0 dBu
In @ +22 dB Gain)
- Zniekształcenia (THD + N): 0,005 procenta / 0,004 procenta
A-Weighted
- Zasilanie Phantom: Przełączane, +48 V
- Wejścia liniowe
- Typ: Złącze 1/4'' TRS, zbalansowane
- Impedancja: 20k? Zrównoważone / 10k? Niezbalansowane
- Zakres wzmocnienia: -10 dB do +40 dB
- Maksymalny poziom wejściowy: 30 dBu
- Pasmo przenoszenia (wejście mikrofonowe - wyjście główne)
- Wejścia stereo
- Typ: 4 x 1/4'' złącza TRS, zbalansowane
- Impedancja: 20k? Zrównoważone / 10k? Niezbalansowane
- Zakres wzmocnienia: -20 dB do + 20 dB
- Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu
- Wejście 2-ścieżkowe
- Typ: Złącze RCA
- Impedancja: 10k?
- Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu
- Korektor 3-pasmowy
- Niski: 80 Hz / 15 dB
- Średnie: Zmienne 100 Hz - 8 kHz / 15 dB
- Wysoki: 12 kHz / 15 dB
- Korektor 4-pasmowy stały
- Niski: 80 Hz / 15 dB
- Low Mid: 500 Hz / 15 dB
- High Mid: 3 kHz / 15 dB
- Wysokie: 12 kHz / 15 dB
- Wkładki kanałowe
- Typ: Złącze 1/4'' TRS, niezbalansowane
- Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu
- Wyjścia AUX
- Typ: 2 x 1/4'' złącze TRS, niezbalansowane
- Impedancja: 120?
- Maksymalny poziom wyjściowy: +22 dBu
- Powrót AUX
- Typ: 2 x 1/4'' złącze TRS, zbalansowane
- Impedancja: 20k? Zrównoważony / 10k? Niezbalansowane
- Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu
- Wyjścia główne
- Typ: XLR, zbalansowane
- Impedancja: 240? Zrównoważone, 120? Niezbalansowane
- Maksymalny poziom wyjściowy: +28 dBu
- Wyjścia pomieszczenia kontrolnego
- Typ: Złącze 1/4'' TRS, zbalansowane
- Impedancja: 120?
- Maksymalny poziom wyjściowy: +22 dBu
- Wyjście telefoniczne
- Typ: Złącze 1/4'' TRS, niezbalansowane
- Impedancja: 25?
- Maksymalny poziom wyjściowy: +21 dBu / 150? (+25 dBm)
- Wyjście 2-ście
- Typ: Złącze RCA, niezbalansowane
- Impedancja: 1k?
- Maksymalny poziom wyjściowy: +22 dBu
- DSP
- Typ: KLARK TEKNIK
- Przetwornik: 24-bitowy Sigma-Delta, 64/128-krotny
Nadpróbkowanie
- Częstotliwość próbkowania: 40 kHz
- Wejście bezprzewodowe
- Klucz sprzętowy USB: Akceptuje sygnały z 2 niezależnych Behringer
mikrofonów ULM
- Zasilanie: 100-240 V, 50/60 Hz
- Pobór mocy: 50W
- USB
- Złącze: Typ B
- Audio: Wejście/wyjście stereo
- Konwerter: 16-bitowy
- Częstotliwość próbkowania: 48 kHz
- Waga: 3,8 kg
- Wymiary 90 mm x 370 mm x 338 mm (wys. x szer. x gł.)