Pełny opis
Widok pełny Opis
Przedwzmacniacze klasy studyjnej
Przedwzmacniacz jest punktem wyjścia, jeśli chodzi o miksery i jest najważniejszym elementem decydującym o jakości miksu. Wszystkie miksery z serii Yamaha MG wyposażone są w studyjnej klasy przedwzmacniacz D-PRE, który zapewnia większą moc przy niższej impedancji. Ten wysokiej klasy przedwzmacniacz posiada niezwykle szeroki zakres częstotliwości i zapewnia dźwięk pełen tłustych tonów basowych i niesamowicie gładkich wysokich tonów z niewielkimi lub zerowymi zniekształceniami. Ta platforma pure pozwala od razu przystąpić do występu bez konieczności marnowania czasu na "poprawianie" miksu.
Wykonany na zamówienie wzmacniacz operacyjny MG01
Jakość dźwięku jest pochodną wzmacniacza głównego, a jedną z najważniejszych sekcji wzmacniacza głównego jest wzmacniacz operacyjny. Wszystkie miksery z serii Yamaha MG posiadają niestatywardowe wzmacniacze MG01, które koncentrują się przede wszystkim na jakości dźwięku. Ten zintegrowany układ został przeprojektowany pod kątem optymalnej rozdzielczości.
Przełączane zasilanie Phantom i przełącznik PAD
Konsole mikserskie z serii MG zapewniają użytkownikom wyjątkową kontrolę nad ulepszoną charakterystyką częstotliwościową i jakością dźwięku mikrofonów pojemnościowych. Kanał wejściowy z przełącznikiem PAD umożliwia przejście z poziomu MIC na liniowy i tłumi wysokie sygnały wejściowe. W ten sposób mikser może uniknąć problemów z przesterowaniem, które mogą mieć wpływ na miks.
Profesjonalnie dopasowany dźwięk
Ogólnie rzecz biorąc, miksery z serii MG zapewniają narzędzia do tworzenia wysokiej jakości dźwięku z własnym, unikalnym akcentem. Dzięki kompresorom z 1 pokrętłem, użytkownicy mogą zmieniać dynamikę sygnału audio. Jest to niezwykle przydatne, gdy chcemy dodać więcej życia do brzmienia gitary, cięższych linii basu, ciasnych dźwięków snare i wyraźniejszych występów wokalnych. Intuicyjna konstrukcja pokrętła Yamaha zapewnia łatwy dostęp do zoptymalizowanych ustawień kompresji.
Pełna kontrola tonalna
Aby dodać drobne szczegóły do ogólnego miksu, MG10 zawiera 3-pasmowe korektory na wszystkich kanałach mono, aby zapewnić pełną kontrolę. Wraz z niezawodnym filtrem górnoprzepustowym, analogowy mikser eliminuje niepożądane szumy o niskiej częstotliwości, zapewniając zadziwiająco czysty miks.
Szeroki wybór złączy
Każdy model z serii MG posiada zbalansowane złącza XLR na mono kanałach mikrofonowych, liniowych i stereofonicznych wyposażonych w XLR. Wejścia mono akceptują zarówno sygnały mikrofonowe, jak i liniowe. Dwa wejścia stereo mają złącza XLR i dwa złącza telefoniczne, akceptujące sygnały o poziomie liniowym odpowiednie dla mono lub stereo. Model MG10 posiada dodatkowy kanał stereo z parą gniazd jack dla poziomów LINE.
Wytrzymała konstrukcja
Konsole mikserskie doświadczają trudnych warunków środowiskowych, takich jak nadmierne temperatury, wilgotność, niestabilne źródła zasilania i ogólnie warunki testowe podróży. Właśnie dlatego miksery z serii MG zostały zbudowane tak, aby wytrzymać próby i trudy różnych sytuacji testowych. Konsola posiada niezwykle wytrzymałą, malowaną proszkowo metalową obudowę, która została zaprojektowana z myślą o chłodzeniu konwekcyjnym, a także redukcji hałasu podczas pracy. Płytka drukowana i każdy znajdujący się pod nią komponent są dokładnie chronione dzięki kontrolowanemu umieszczeniu obudowy, aby zapewnić, że żadne uderzenie nie przejdzie przez obudowę.
W zestawie
- 1 x mikser analogowy Yamaha MG10
- 1 x Zasilacz sieciowy
- 1 x instrukcja obsługi
- 1 x arkusz specyfikacji technicznej
Cechy
- Dyskretne przedwzmacniacze mikrofonowe klasy A
- Wysokiej jakości wzmacniacz operacyjny
- Przełączane zasilanie phantom i przełącznik PAD
- Kompresory z 1 pokrętłem
- Wejście AUX
- Korektor i filtry górnoprzepustowe
- Różnorodne złącza wejściowe i wyjściowe
- Diodowy pomiar poziomu
- Metalowa obudowa
Specyfikacja
- Zasilanie fantomowe: +48V
- Kanały wejściowe
- Mono (Mic/Line): 4
- Stereo (liniowe): 3
- Kanały wyjściowe
- Wyjście stereo: 2
- Monitor Out: 1
- Telefony: 1
- AUX Send: 1
- Magistrala: Stereo: 1, AUF[FX]: 1
- Funkcja kanału wejściowego
- PAD 26 dB (Mono)
- HPF: 80Hz, 12dB/okt (Mono)
- COMP
- Próg kompresora z 1 pokrętłem: +22dBu do -8dBu
- Współczynnik: od 1:1 do 4:1
- Poziom wyjściowy: 0 dB do 7 dB
- Czas ataku: około 25 ms
- Czas zwolnienia: około 300 ms
- EQ High: (Mono) Wzmocnienie: +15dB/-15dB, Częstotliwość: 10kHz Shelving
- EQ Mid: Wzmocnienie: +15dB/-15dB, Częstotliwość: 2.5kHz Peaking
- EQ Low: (Mono) Wzmocnienie: +15dB/-15dB, Częstotliwość: 100Hz Shelving
- Szczytowa dioda LED: Dioda LED włącza się, gdy sygnał post EQ osiąga 3 dB poniżej odcięcia
- Miernik poziomu: 2 x 7-segmentowy miernik LED (szczyt, +10, +6, 0, -6, -10, -20dB)
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne: 0.02 @ +14dBu, pokrętło wzmocnienia: Min, 0.003% @ +24dBu, pokrętło wzmocnienia: Min
- Pasmo przenoszenia: +0.5dB/-1.0dB, odnoszą się do nominalnego poziomu wyjściowego
- Poziom szumów i zakłóceń
- Równoważny szum wejściowy: -128 dBu (Mono Kanał wejściowy, Rs: 150Ω, pokrętło wzmocnienia: maks.)
- Resztkowy szum wyjściowy: -102 dBu (wyjście stereo, pokrętło poziomu stereo: Min)
- Przesłuch: -83 dB
- Wymagania dotyczące zasilania: PA-10 (AC 38 VCT, 0,62 A, długość kabla = 3,6 m)
- Pobór mocy: 22,9 W
- Wymiary
- Wysokość: 71 mm
- Szerokość: 244 mm
- Głębokość: 294 mm
- Waga netto: 1,9 kg
- Temperatura pracy: 0 do +40°