Pełny opis
Widok pełny Opis
statywardowa wydajność w branży
dbx znane są ze swoich procesorów dynamiki, dlatego też ich 160A można znaleźć w studiach i na scenach stojaks całego świata. W dbx 560A zastosowano te same, przełączane krzywe kompresji OverEasy® i Hard Knee, aby zapewnić legendarną wydajność w ekscytującym i wszechstronnym formacie 500 Series. Model 560A może pochwalić się niezwykle szerokim zakresem regulacji progu, proporcji i mocy wyjściowej, a także zapewnia prawdziwe wykrywanie poziomu RMS. Nigdy więcej nienaturalnie brzmiącej kompresji. Ten potężny moduł szczyci się organyicznym brzmieniem i imponującymi rezultatami.
Jeśli chcesz dodać tę dodatkową punch wartość do swojego dźwięku, 560A dostarcza go. Czy jego perkusja, bas, wokal, lub cokolwiek innego, ten wszechstronny moduł daje wszystko, od subtelne i gładkie kompresji do pełnego "ściany cegły" ograniczenia szczyt. Dzięki ustawieniu niskiego współczynnika i włączeniu funkcji OverEasy®, moduł 560A może być używany do wygładzania wahających się poziomów, podczas gdy przy użyciu ustawień wysokiego współczynnika i krzywej kompresji Hard Knee można zabezpieczyć się przed przeciążeniem w nagraniach distortion cyfrowych, systemach PA i sygnałach telewizyjnych. Ponadto, dzięki 19-segmentowemu przełączalnemu miernikowi I/O LED oraz 12-segmentowemu miernikowi redukcji wzmocnienia LED, analiza sygnału na pierwszy rzut oka jest łatwa i precyzyjna. Można również skorzystać z unikalnego trybu INFINITY + odwrotnej kompresji, aby sprowadzić poziom sygnału wyjściowego audio poniżej wzmocnienia jedności, gdy wejście przekroczy ustawiony próg.
Diverse 500 Series Design
Intuicyjny przebieg pracy, wyjątkowa przenośność i oszczędność miejsca. 500 Series, pierwotnie urodzonych ponad pół wieku temu, miało duży wpływ na przemysł audio, jaki znamy. I na dobre reason. Zbudowany w celu zapewnienia potężnego outboard formatu bez monolitycznej konstrukcji niektórych statywardowych konfiguracji stelaża, można szybko i łatwo zamienić moduły w i z 500 Series stelaża w ciągu kilku minut. W ten sposób otwiera się wiele drzwi. Eksperymentowanie z przepływem sygnałów, zmiana różnych modułów do różnych sytuacji, a także dodatkowy bonus w postaci możliwości łatwego pożyczania modułów od przyjaciół. Wszystko to bez żmudnego procesu zgrywania ciężkich jednostek stojaka i czołgania się wokół próbując znaleźć gdzie drugi koniec tego tajemniczego kabla prowadzi do...
Jest to jednak coś więcej niż tylko "wygodniejsza opcja". 500 Series modułów mieści punch w swoich kompaktowych i przenośnych obudowach zdumiewającą ilość. Od wiernych odtworzeń poszukiwanych elementy konstrukcyjne, po ekscytujące, innowacyjne i unikalne koncepcje. Możesz zbudować stojak, który zmieści się wokół Ciebie, bez względu na to, dokąd Cię zaprowadzi Twoja podróż audio.
Cechy charakterystyczne
- Legendarna kompresja na bazie VCA w uniwersalnym formacie 500 Series
- Kontynuuje tradycję cenionych przez dbx możliwości modułowej obróbki
- Te same wybierane przełącznikiem krzywe kompresji OverEasy® i Hard Knee, co w przypadku statywardowego urządzenia dbx 160A.
- Bardzo szeroki zakres kontroli progu, proporcji i wyjścia z rzeczywistym wykrywaniem poziomu RMS
- Zapewnia najbardziej naturalnie brzmiące przetwarzanie dynamiki dostępne na rynku
- Idealny do dodawania punch do perkusji, basu, wokalu i wielu innych elementów.
- Wystarczająco wszechstronny, aby przejść od subtelnego ściskania do ograniczania szczytów "ceglanego muru".
- Niskie dawki i kompresja OverEasy® umiejętnie wygładzają wahające się poziomy wokalne i instrumentalne.
- Kompresja twardych kolan i wysokie racje żywnościowe zapewniają zabezpieczenie bombowe przed przeciążeniem distortion w cyfrowych systemach nagłośnieniowych, nagłośnieniowych i nadawczych.
- Przełączane 19-segmentowe diody LED We/Wy i 12-segmentowe diody LED z redukcją wzmocnienia, umożliwiające precyzyjną analizę wizualną w mgnieniu oka
- Unikalny tryb odwróconej kompresji "INFINITY +" w rzeczywistości zmniejsza poziom wyjściowy audio poniżej wzmocnienia jedności, gdy wejście przekroczy próg
Specyfikacje
- Typ wejścia: Elektronicznie zbalansowany/niezbalansowany, z filtrem RF
- Impedancja wejściowa:
- Zrównoważony: 40 k Ohm
- Niezrównoważony: 20 k Ohms
- Maksymalny poziom wejściowy: +22dBu
- Wejście CMRR: >40dB; zazwyczaj >55dB przy 1kHz
- Typ wyjścia: Elektronicznie zbalansowane/niezbalansowane, z filtrem RF
- Impedancja wyjściowa:
- Zrównoważony: 30 Ohm
- Niezrównoważony: 15 Omów
- Maksymalny poziom wyjściowy: +22dBu
- Frequency Response:
- +0/-0.5dB: 20Hz - 20kHz
- +0/-3dB: 0.5Hz - 100kHz
- Hałas: <-97dBu, nieważony (22Hz - 22kHz)
- THD+N:
- <0,005 procent typowo, bez kompresji, wejście 1kHz przy 0dBu
- <0,07 procent typowo, dowolna wielkość kompresji do 40dB przy 1kHz
- Dynamic Range: >119dB
- Kompresja:
- Gain Adjustment Range: Zmienny od -20dB do +20dB
- Zakres progowy: -40dBu do +20dBu
- Charakterystyka progowa: Do wyboru OverEasy® lub twarde kolano
- Współczynnik kompresji: Zmienna 1:1 do ∞:1 przez -1:1; maksymalna kompresja 60dB
- Czas ataku: Zależny od programu; zazwyczaj 15ms dla 10dB, 5ms dla 20dB, 3ms dla 30dB.
- Czas uwolnienia: Zależne od programu; Zazwyczaj 8ms dla 1dB, 80ms dla 10dB, 400ms dla 50dB; 125dB/sekundę
- Wymagania dotyczące zasilania: +/-16V DC
- Pobór prądu: 60mA na szynę zasilającą
- Pobór mocy: 1,92 W
- System stojak: 500 Series kompatybilnych ramek zasilających (nie dołączone)
- Miejsce na stelażu: 1 gniazdo
- Wymiary: 13,34cm x 3,81cm x 15,24cm / 5,25'' x 1,5'' x 6'' (wys. x szer. x głęb.)
- Waga: 0,59 kg / 1,3lbs