Pełny opis
Widok pełny Opis
Unikalne łączenie efektów
FX Blend jest unikalną cechą w ofercie Zynaptiq; tam gdzie inne efekty posiadają kontrolę dry/wet, Wormhole posiada FX Blend. FX Blend rozszerza zakres regulacji dry/wet poprzez zastosowanie wielu algorytmów łączących dwa źródła sygnału w jedno zupełnie nowe i niepowtarzalne brzmienie. FX Blend w Wormhole zawiera klasyczny crossfade dry/wet, ale również dwie implementacje unikalnej technologii strukturalnego morfingu audio Zynaptiq, która pozwala na płynne morfowanie pomiędzy wejściem a efektem.
Łączenie FX może być efektem dramatycznie wyrazistym, a morfing efektów jest w stanie rozwinąć bogaty zakres ruchów w warstwie efektów, ale Zynaptiq wyposaża Wormhole w kompleksowy poziom kontroli dla live manipulacji lub automatyzacji, dzięki czemu można płynnie i efektywnie dokonywać zmian. W ten sposób potężna mieszanka FX Wormhole'a może być tak subtelna i ostrożna, jak tego potrzebujesz; jednocześnie zapewniając zniuansowaną i efektowną warstwę efektów.
Możliwości wypaczania wielu częstotliwości
Warp oferuje kolejny unikalny procesor efektów, który można zwięźle opisać jako warping częstotliwości. Jednakże Warp wykonuje lokalny efekt wypaczania w dziedzinie czasu spectral z charakterem pomiędzy modulacją pierścienia i częstotliwości, przesunięciem częstotliwości i formatu, rezonacją modalną i mapowaniem spectral.
Warp wytwarza nieharmoniczne, metaliczne spectral elementy, które przywołują na myśl wcześniej wymienione efekty, ale wykorzystuje algorytm, który wytwarza barwy, których nie można osiągnąć za ich pomocą. Warp działa z zauważalnie bardziej złożoną strukturą niż modulacja pierścieniowa lub przesunięcie częstotliwości, ale jednocześnie jest bardziej uporządkowany i zrównoważony w swojej dystrybucji spectral.
Szerokie pitch i frequency shifting
Shift łączy efekty pitch i frequency shifting w jednym kroku przetwarzania z unikalnym projektem, który nie jest ani delay/grain ani FFT/phase-vocoder oparty. Tak więc, Shift oferuje plus lub minus cztery oktawy przesunięcia wysokości dźwięku i plus lub minus cztery kHz przesunięcia częstotliwości bez wykazywania jakichkolwiek typowych artefaktów przesunięcia, takich jak ziarna, flamming lub aliasing, i jest bardzo niski na skoki wysokości dźwięku lub warbling.
pitch shifter Shifta posiada cztery dedykowane tryby algorytmu: Smooth, Tight, Detune A i Detune B. Tryby Smooth i Tight przesuwają w górę lub w dół do 48 półtonów. Tryby Detune przesuwają lewy i prawy kanał w przeciwnych kierunkach o plus lub minus 48 centów, aby uzyskać efekt zagęszczenia, który przywołuje na myśl chorus.
Shift's frequency shifter oferuje około 96dB tłumienia nośnej lub pasma bocznego, co znacznie zwiększa zakres użytecznych efektów, które są dostępne dla Ciebie. Co więcej, podobnie jak pitch shifter, frequency shifter jest również wolny od aliasingu.
Wreszcie, Shift posiada unikalną kontrolę Decay Time. W tym przypadku Decay Time odrzuca składowe sygnału, które przekraczają regulowany czas trwania, aby odciąć i wzmocnić brzmienie efektu. Decay Time redukuje również efekt dzwonienia, który powstaje podczas przesunięcia w górę przez dłuższy czas zanikania niskich częstotliwości przesuniętych do średniego zakresu. Oprócz tych nieocenionych cech jakościowych Decay Time może być również zastosowany jako efekt kreatywny, taki jak symulacja "zwisania" analogowego obwodu komunikacyjnego lub dodanie brzmieniowego "trzepotania".
Proste, ale solidne reverby
Zynaptiq umieścił w Wormhole dwa proste, ale solidne pogłosy. W szczególności są to losowo modulowane pogłosy typu hall, i chociaż posiadają wspólne elementy sterujące, mają różne cele i pozycje w łańcuchu sygnałowym, które łączą się w wyraźny efekt. Jeden reverb jest umieszczony przed FX Blend, aby był uwzględniany w procesie morfingu efektów, tworząc niezwykłe dźwięki reverb. Drugi reverb jest umieszczony po FX Blend dla maksymalnej reverb elastyczności i zrównoważonej jakości pomiędzy nietypowością a rozpoznawalnością. Ostatecznie to Ty decydujesz, czy użyć jednego, czy obu jednocześnie.
Wyróżniająca się funkcja delay
Funkcja Wormhole'a delay posiada unikalne właściwości, które wyróżniają ją z tłumu powszechnie stosowanych pre-delay'ów w procesorach wieloefektowych. Oprócz opóźniania sygnału efektowego, może delay oddzielnie lub w kombinacji, w przeciwnych kierunkach dla lewego i prawego kanału. W ten sposób Wormhole's delay tworzy szerokie efekty, które nadal są zrównoważone wokół centrum pola dźwiękowego.
Recenzje
"WORMHOLE to świetny mangler, skręca & zmienia dźwięki w coś wyjątkowego. Czy tworzę stworzenia, technologię, broń, tekstury, czy wibrację - WORMHOLE pomaga mi tam dotrzeć. Jest jednym ze "specjalnych" sonicznych pędzli w mojej skrzynce narzędziowej i pomaga stworzyć ten sekretny sos." - Scott Gershin
"WORMHOLE jest moim narzędziem do sprawiania, że rzeczy brzmią nie z tego świata. To co w nim kocham, to jego zdolność do wydobywania zupełnie różnych dźwięków z tych samych ustawień tylko poprzez podawanie mu innego materiału. WORMHOLE potrafi mnie zaskoczyć za każdym razem, gdy go używam. Wtyczka posiada dużą głębię i elastyczność w projektowaniu dźwięków, od odgłosów stworzeń, aż po technologię przyszłości lub obce krajobrazy dźwiękowe.
Użyłem WORMHOLE w Westworld do projektów dźwiękowych takich jak Young Ford AI i motyw kontroli umysłu Maeve, a także tony w Altered Carbon - tam jest całkiem sporo na wszystkim, od broni, alarmów, syren, stworzeń i innej technologii." - Brett Hinton
Cechy
- Wysokiej jakości przetwarzanie multi-efektów od wysublimowanych do extreme.
- WARP spectral moduł inwersji i wypaczania.
- SHIFT unikalna topologia połączonego modułu pitch-/frequency-shifting z trybami SMOOTH, TIGHT i dwoma DETUNE.
- Dwa bujne randomizowane pogłosy halowe.
- Unikalny morfing dry/wet.
- Bardzo szeroki zakres +/- 4 oktawy pitch-shift i +/-4000Hz frequency shift, całkowicie wolny od aliasingu, z 96dB/okt tłumieniem pasma nośnego i bocznego.
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: mac OS 10.8.5+ z procesorem Intel; zalecany i7 lub lepszy
- Windows: Windows 7+ z 2+ rdzeniowym CPU
- Format:
- Mac: AU, AAX, VST2.4 lub VST3
- Windows: RTAS, AAX, VST2.4 lub VST3
- Kod produktu: 1063-44