Pełny opis
Widok pełny Opis
Najlepsze oprogramowanie audio 3D
W oparciu o zasadę cząsteczek, każdy plik audio może być użyty do wytworzenia punktów wyzwalających, które tworzą cząsteczkę dźwięku. Używając tylko jednego pliku audio, system cząsteczek Sound Particles 2 będzie generował ten sam plik z różnymi wariacjami, podczas gdy importowanie więcej niż jednego pliku spowoduje, że każda cząsteczka losowo odtworzy jeden z dostępnych plików audio. Dzięki dostępności do miliona cząsteczek, Sound Particles 2 prezentuje ekscytującą paletę dostępnych dźwięków dla contemporary filmu lub muzyki telewizyjnej.
Każda cząsteczka może być używana na wiele różnych sposobów, w tym w grupach lub emiterach. Grupy tworzą wszystkie cząstki jednocześnie, podczas gdy emitery wytwarzają cząstki w stałym tempie. Dla urozmaicenia, do każdej cząsteczki można dodać modyfikatory audio, tworząc znacznie bardziej zróżnicowaną gamę dźwięków i ruchów między cząsteczkami. Te modyfikatory audio mogą być dowolne, od podstawowych funkcji, takich jak korektor lub proste opóźnienia, po bardzo złożone procesy, takie jak losowe filtry, losowe zmiany wysokości dźwięku, a nawet modyfikatory ziarniste.
Integracja ze źródłami animacji
Teraz, dzięki automatyzacji klatek kluczowych i obsłudze animacji, Sound Particles 2 wznosi się na szczyt wszystkich dostępnych programów 3D. Przejmij kontrolę nad przestrzennym ruchem swoich dźwięków w przestrzeni, kontrolując każdy szczegół automatyzacji dla eksperymentalnego projektowania dźwięku. Czy chcesz, aby Twój dźwięk zaczynał się w ciasnej kuli, a następnie rozszerzał się na 10 metrów po 30 sekundach? Żaden problem. Sound Particles zajmie się animacją i ruchem za Ciebie. Korzystając z automatyzacji, można kontrolować parametry powiązane z modyfikatorami ruchu, które są dołączone w celu dodania losowego ruchu w cząsteczkach. Możesz na przykład zautomatyzować setki cząsteczek z losową zmianą wysokości dźwięku poruszających się po polu przestrzennym. Tworzenie dźwięku w przestrzeni 3D nigdy nie było tak łatwe.
System wirtualnego mikrofonu zapewnia wciągającą personalizację
Działając podobnie jak wirtualna kamera dźwiękowa, która porusza się wokół źródła dźwięku, system wirtualnych mikrofonów Sound Particles 2 jest najlepszym narzędziem do immersji. Korzystając z wirtualnych mikrofonów, możesz uchwycić swoje cząsteczki z innej perspektywy, zapewniając lepszą spójność między dźwiękiem a wizualnymi wskazówkami na ekranie. Możesz używać kilku mikrofonów jednocześnie i wybierać spośród szerokiej gamy formatów, dzięki czemu jesteś gotowy na każdą sytuację. Obsługiwane są mikrofony dookólne, kardioidalne, hiperkardioidalne, dwukierunkowe, stereo (XY, MS, AB, Blumlein, Decca Tree, ORTF), Ambisonics, wielokanałowe, a nawet wciągające Dolby Atmos. Sound Particles 2 umożliwia tworzenie niestatywardowych układów głośników, które mogą być używane w systemie wirtualnego mikrofonu.
Wszechstronna kompatybilność z materiałami wideo
Tworzenie dźwięków do wideo to najlepszy sposób na zmaksymalizowanie realizmu i wiarygodności dźwięku w filmie lub telewizji. Sound Particles 2 oferuje możliwość wczytania klipu wideo lub obrazu i zmiksowania go z dźwiękiem na ekranie. Korzystając z widoku sferycznego, można zobaczyć cząsteczki ułożone na obrazie, co pozwala na dokładniejsze umieszczenie dźwięków w polu przestrzennym. Dodatkowo, dla tych, którzy pracują z wirtualną rzeczywistością, Sound Particles 2 umożliwia importowanie filmów 360 stopni w celu miksowania dźwięku. Korzystając z wirtualnych mikrofonów Ambisonics i dołączonej aplikacji VR Client, możesz miksować swoje utwory z możliwością śledzenia głowy, aby wizualizować, jak dźwięk porusza się wokół źródła wideo.
Oszałamiająca jakość dźwięku
Zbudowana na fundamencie 64-bitowej precyzji zmiennoprzecinkowej, każda cząsteczka w Sound Particles 2 jest wewnętrznie przetwarzana w celu zmaksymalizowania jakości dźwięku. Zaletą 64-bitowego przetwarzania wewnętrznego jest ilość dźwięków, które można miksować w Sound Particles 2. Używając do miliona cząsteczek, potrzebujesz dużego zakresu dynamiki, aby pokryć wszystko, od natychmiastowych dźwięków eksplozji po odległe dźwięki szeptów. Zakres dynamiki na etapie miksowania jest kompensowany przez normalizację, która jest stosowana na etapie wyjściowym, aby zapewnić bardziej liniowy poziom dźwięku do celów odsłuchowych. Oczywiście Sound Particles obsługuje częstotliwości próbkowania od 44,1 do 192 kHz, dzięki czemu niezależnie od używanego systemu można go z łatwością zintegrować z przepływem pracy.
Recenzje
"Particles wywarł niesamowity wpływ na naszą pracę, znacznie wykraczający poza wszystko, co mogliśmy osiągnąć za pomocą pokręteł, przycisków i innego oprogramowania". - Cameron Frankley - nadzorujący montażysta dźwięku (Geostorm)
"Mogę szczerze powiedzieć, że nigdy wcześniej nie korzystałem z oprogramowania takiego jak Sound Particles. Jest naprawdę niezwykłe - jestem nim zafascynowany". - Jason W. Jennings - nadzorujący montaż dźwięku (Wojownicze Żółwie Ninja: Wyjście z cienia)
"Sound Particles tworzy treści audio w świeży i innowacyjny sposób. Zarysowałem dopiero powierzchnię tego, co jest możliwe i uczę się myśleć z zupełnie nowym podejściem. Ma również prawdopodobnie najlepszy efekt Dopplera, jakiego kiedykolwiek używałem w oprogramowaniu!" - David Farmer - Projektant dźwięku (Władca Pierścieni, Hobbit)
"Za pomocą cząsteczek możemy tworzyć naprawdę wymagające pejzaże dźwiękowe. To fascynujące narzędzie, którego często używałem w serialu do budowania elementów". - Benjamin Cook - nadzorujący montaż dźwięku (Black Sails - Emmy za wybitny montaż dźwięku)
Cechy
- Nowo opracowany engine, zoptymalizowany pod kątem reagowania na zmiany w czasie rzeczywistym, aby zachować nieskazitelną jakość dźwięku po dostosowaniu parametrów
- Masowa produkcja efektów dźwiękowych dzięki przetwarzaniu wsadowemu umożliwiającemu jednoczesne generowanie setek renderów
- Ponad 100 profesjonalnie przygotowanych presetów z możliwością zapisania nieskończonej liczby ustawień ścieżek
- Zapisz każdy aspekt swojej sesji jako szablon użytkownika, aby przywołać go w każdej nowej sesji, w tym ścieżki i ustawienia mikrofonu
- Nienaganna integracja z szeroką gamą niezbędnych rozwiązań branżowych, takich jak CGI
- Importuj informacje 3D i łącz efekty dźwiękowe z tymi obiektami, aby usłyszeć, jak powstaje produkt końcowy.
- Renderowanie w czasie rzeczywistym
- Automatyczne dekodowanie dowolnego formatu umożliwia monitorowanie w trybie Binaural Audio
- Zawiera aplikację klienta VR do monitorowania filmów 360 i dźwięku Ambisonics bezpośrednio na urządzeniu z systemem Android.
- Wirtualne mikrofony Ambisonics i aplikacja VR Client mogą być używane do monitorowania dźwięku z możliwością śledzenia głowy podczas oglądania filmów 360.
- Wykorzystanie do miliona cząsteczek źródeł dźwięku odtwarzanych jednocześnie w celu uzyskania głębokiej i ekspansywnej aplikacji do projektowania dźwięku
- Modyfikatory audio umożliwiają wprowadzanie subtelnych zmian w cząsteczkach, zapewniając, że każdy dźwięk ma swój własny, niepowtarzalny ton i charakter.
- Grupy cząsteczek pozwalają na jednoczesne tworzenie dźwięków, podczas gdy emitery cząsteczek tworzą dźwięki w stałym tempie.
- Szeroka gama modyfikatorów dźwięku, w tym proste zmiany, takie jak korektor lub podstawowe opóźnienia, po złożone procesory, takie jak filtry, losowe podzakresy, losowe zmiany wysokości lub modyfikatory granularne.
- Animacja klatek kluczowych i modyfikatory ruchu umożliwiają dodawanie ruchu do cząsteczek.
- Umieść dźwięk w perspektywie przestrzennej dzięki wirtualnym mikrofonom działającym jak kamera dźwiękowa.
- Twórz nowe wirtualne pozycjonowanie mikrofonów dla niestatywardowych układów głośników
- Renderowanie w HOA Ambisonics do kompatybilnych formatów ACN/FuMa/SID, N3D/SN3D/maxN)
- Obsługa nowoczesnych formatów Dolby Atmos do Atmos 9.1 (bed), Auro 11.1/13.1, NHK 22.2
- Przełączanie między pomiarami metrycznymi i imperialnymi w celu lepszego zrozumienia pomiarów przestrzennych
- Dostępne pełne widoki 2D i 3D
- Przestrzenne śledzenie i pomiary propagacji pozwalają symulować efekt Dopplera z dźwiękiem poruszającym się w przestrzeni.
- Losowe generatory mogą tworzyć nowe cząsteczki z tego samego źródła, aby uzyskać nieco inny dźwięk.
- System Best Effort Support umożliwiający uzyskanie opinii i pomocy branżowej przy projektach
Specyfikacja
Wymagania systemowe
- System operacyjny:
- Mac: OSX 10.9 lub nowszy
- Windows: Windows 7/8/10
- Procesor: 2-rdzeniowy lub szybszy
- PamięćRAM: 4 GB lub więcej
- Miejsce na dysku: 620 MB
Ogólne