Pełny opis
Widok pełny Opis
RP-Delay
Odkryj swoją kreatywność dzięki wielu liniom delay
Wystarczająco elastyczny, aby można go było używać w praktycznie każdym kontekście, RP-Delay nie jest twoją zwykłą wtyczką delay. Architektura RP-Delay jest dla sześciu linii delay, sparowanych w grupach po dwie, aby stworzyć ekspresyjne i ekscytujące powtórzenia. Każda z sześciu linii może być używana razem lub indywidualnie, łącząc się z szeroką gamą możliwości routingu, RP-Delay jest w zupełnie innym świecie niż tradycyjne opóźnienia stereo. Podział na A, B i C dla każdej z dwóch linii delay, które są sparowane razem, daje nam sześć linii delay.
Prawdziwe marzenie sound-designerów, RP-Delay oferuje wiele opcji routingu, oferując jeszcze więcej warstw i sposobów na przekształcenie suchego dźwięku w ekspansywną i interesującą część kompozycji. Mono, Stereo, Dual Mono, Channel Split, Split Multi, Serial Multi i wiele innych trybów jest dostępnych. Tak złożony lub tak prosty, jak potrzebujesz, RP-Delay może z łatwością zastąpić każdą z twoich istniejących wtyczek delay.
Ponieważ linie delay są zgrupowane po dwie, umożliwia to tworzenie klasycznych efektów ping-ponga poprzez zmianę czasu delay lewego i prawego kanału. Nie tylko masz kontrolę nad czasem delay, ale możesz również dostosować synchronizację, filtry wielotrybowe i parametry zniekształceń dla linii delay. Ustawianie delay, aby zsynchronizować (lub nie) z muzyką jest szybkie i łatwe dzięki łatwo oznaczonemu GUI, który oferuje wizualną reprezentację ścieżki sygnału, aby pomóc lepiej zrozumieć często skomplikowany świat routingu stereo.
Ekspresyjny tryb Reverse
Niewątpliwie jedną z najbardziej kreatywnych i unikalnych cech RP-Delay jest funkcja Reverse. Posiadanie tego trybu bezpośrednio na pokładzie wtyczki delay powstrzymuje Cię przed koniecznością indywidualnego przetwarzania ścieżek przed wykonaniem jakichkolwiek efektów reverse delay. Zamiast tego, po prostu użyj trybu na pokładzie i stwórz idealne odwrócenie dźwięku dla swoich produkcji. Korzystając z kontroli regulacji czasu, możesz ustawić długość, przy której twoje audio będzie się cofać. Idealnie nadaje się do wokali, syntezatorów lub nawet uderzeń talerzy perkusyjnych, możesz stworzyć wydłużony ogon, aby poprowadzić swój utwór. Zawsze miły dla ballady, możesz omiatać swój wokal z ogromnym efektem odwrócenia przed prowadzeniem do głównego wersu dla ogromnego wpływu. Poeksperymentuj sam używając wbudowanych presetów, stworzonych przez profesjonalistów z branży, zarówno w trybie Send jak i Insert, aby zobaczyć jak efekt Reverse może wpłynąć na Twoją muzykę.
Wyzwalanie szczęśliwej modulacji
Tym, co wyróżnia RP-Delay apart z tłumu, jest panel znajdujący się w dolnej części interfejsu. Tutaj RP-Delay pokazuje prawdziwe przetwarzanie i kreatywną moc, którą zawiera, chwaląc się obwiedniami, LFO i step-sequencer. Zaczynając od modulacji, RP-Delay pozwala Ci napiąć swoje kreatywne mięśnie, wykorzystując osiem źródeł modulatorów składających się z czterech obwiedni i czterech LFO. Dodanie modulacji do twojego delay jest pewnym sposobem na uzyskanie unikalnego i często ekscytującego brzmienia, ponieważ wykracza poza to, co jest tradycyjnie możliwe z jednostkami sprzętowymi lub stompboxami. Opcja randomizowana dla modulacji LFO otwiera nowy świat możliwości z dźwiękami ewoluującymi w miarę jak LFO reaguje na źródło wejściowe, pomagając Ci osiągnąć inne, światowe brzmienie, którego szukasz.
Pokładowy sekwencer krokowy nie ma sobie równych, jeśli chodzi o umożliwienie znalezienia unikalnych dźwięków dla Twojej kompozycji lub miksu. Złożony z 16 kroków z funkcją swing, sekwencer krokowy RP-Delay umożliwia tworzenie złożonych ruchów rytmicznych w powtórzeniach lub może być używany do wyzwalania źródeł modulacji na krok. Jeśli szukałeś idealnego sposobu na tworzenie niestatywardowych powtórzeń dostosowanych idealnie do Twojej produkcji.
Nie pomijając funkcjonalności dla live wykonawców, Rob Papen RP-Delay może mieć parametry przypisane do kontrolera MIDI, co pozwala na płynne odtwarzanie unikalnych źródeł modulacji w locie.
RP-Verb 2
Pełna kontrola nad twoją przestrzenią
Biorąc wszystkie najlepsze dźwięki z RP-Verb 1, Rob Papen RP-Verb 2 destyluje liczbę pomieszczeń w dół do 10 przestrzeni. Ręcznie wybrane ze względu na ich wszechstronność i unikalny charakter, z RP-Verb 2 możesz wybrać pomiędzy trzema typami sal, trzema typami pomieszczeń, dwoma typami vintage i dwoma przestrzeniami zewnętrznymi, aby umieścić w nich swoje brzmienie. Idealny dla każdego typu instrumentu, który pojawi się w Twoich projektach, RP-Verb 2 może być niemal całkowicie dostosowany do Twoich potrzeb, aby uzyskać odpowiednie brzmienie dla Twojego miksu i gatunku.
RP-Verb 2 jest doskonałym narzędziem dla projektantów dźwięku, posiada wiele elastycznych opcji kształtowania, które mogą być umieszczone w różnych miejscach w ścieżce sygnału, aby wyrzeźbić odpowiednią paletę tonalną. Moduł distortion z czterema unikalnymi stylami jest umieszczony jako pierwszy w łańcuchu, oferując typy power, saturation, fuzz i foldover distortion, aby dodać punch, grit i charakter do swojego brzmienia przed rozszerzeniem sygnału reverb. Idealny do bębnów, dodanie distortion przed reverb zniekształci reverb ogon Twojego dźwięku, aby przeciąć miks z łatwością.
Kluczowym elementem, który sprawi, że reverb będzie pasował do Twojego miksu, jest trzypasmowy korektor, który może być umieszczony przed lub po efekcie. Półki niskich i wysokich częstotliwości łączą się z przemiataną średnicą, aby albo wyrzeźbić dźwięk instrumentu, który jest następnie przetwarzany przez twój reverb, albo mogą być użyte do dostosowania efektu wet reverb do twojego miksu.
Moduł ensemble został zaczerpnięty z oryginalnego RP-Verb 1, oferując sześciogłosową ścianę dźwięku ze zmienną kontrolą tempa. Rozłożenie dźwięku na wiele głosów daje szerszy obraz stereo i bogatsze brzmienie, aby pomóc dodać gęstości do mono wokali wiodących lub małych dźwięków syntezatora.
Zarówno późne, jak i wczesne odbicia są dostarczane jako indywidualne moduły w ramach wtyczki, oferując pełną kontrolę nad kształtem i wymiarami pomieszczenia wraz z charakterystyką reverb. Wczesne odbicia mogą być umieszczone tak, aby zasilały bezpośrednio przód reverb tail lub mogą być umieszczone na indywidualnej linii bezpośredniej, umożliwiając interesujące mieszanie mokrego / suchego, aby stworzyć hybrydową przestrzeń. W celu uzyskania złożoności rytmicznej, późne odbicia mogą być zsynchronizowane z urządzeniem głównym i podobnie jak wczesne odbicia mogą być umieszczone na niezależnej linii bezpośredniej lub podawane do przodu reverb.
Sercem RP-Verb 2 jest moduł reverb, oferujący ogromną ilość kontroli nad wybraną przestrzenią. Rozmiar przestrzeni i długość reverb mogą być manipulowane, aby zaoferować ogromne, ekspansywne sceny dźwiękowe, które mogą umieścić twój instrument w innym słowie. Każda z 10 oferowanych przestrzeni została dostrojona do perfekcji z tempo-sync pre-delay dla większej sztywności rytmicznej, która podąża za twoją muzyką, pozwalając na ekspresyjne reverb tony.
Dodaj trochę eksperymentalnego rewersu do swojej reverb
W przeciwieństwie do każdej innej wtyczki reverb na rynku, RP-Verb 2 oferuje unikalną funkcję reverse. Podobnie jak inne funkcje odwrotne w ramach wtyczek Rob Papen, zachęca to do eksperymentowania z unikalnymi dźwiękami, które wykraczają poza prostą przestrzeń reverb. Możesz tworzyć rytmiczne, zsynchronizowane groove, które podkreślają rytm twojego utworu lub mogą być używane jako kreatywny efekt, aby dodać napięcie do oszczędnej pojedynczej ścieżki wokalnej. reverb jest nagrywany w obrębie siatki, a następnie odtwarzany w oparciu o ustawione przez Ciebie reverb i czasy wstrzymania. Parametry Attack i Decay są dołączone, aby zmiękczyć obwiednię odwróconego reverb, podczas gdy kontrola mix pozwala na mieszanie między całkowicie odwróconym dźwiękiem lub mieszanką.
Wejdź do matrycy modulacji
Mappable do praktycznie każdego parametru w ramach wtyczki, RP-Verb 2 zawiera envelope follower, obwiednię i matrycę LFO/Modulation. Envelope follower jest idealny do tworzenia bramkowanych dźwięków perkusyjnych, które reagują na przychodzący sygnał audio. Bramka może być użyta do wyłączenia ogona reverb w zależności od poziomu sygnału wejściowego, co ułatwia osiągnięcie signature brzmienia perkusji z lat 80. bez konieczności otwierania kolejnej wtyczki. Matryca LFO i modulacji pozwala na połączenie z praktycznie każdym źródłem i miejscem docelowym w wtyczce. Spróbuj eksploracji z funkcją odwrócenia i modulacją LFO, aby stworzyć naprawdę unikalne dźwięki, które po prostu nie są możliwe z inną wtyczką reverb.
Cechy
RP-Delay
- Oszałamiająca kolekcja presetów, aby zanurzyć się bezpośrednio w kreatywnych efektach delay
- Presety obejmują pięć banków, zawierających subtelne do dzikich brzmień w formatach Insert i Send
- Ekscytujący tryb Reverser pozwala na odwrócenie brzmienia każdego etapu w sygnale
- Skalowalny graficzny interfejs użytkownika w zakresie 100-200, aby dopasować się do rozdzielczości Twojego monitora
- Do sześciu linii delay, każda sparowana w grupie po dwie dla elastycznego routingu i różnorodności tonalnej
- Ogromny zakres możliwości routingu od mono, stereo, dual stereo, split channel, split multi, serial multi, parallel multi, serial i oczywiście reverse
- Przełączalny tryb Tape dla każdej linii delay, symulujący bogactwo i ciepło tradycyjnej taśmy analogowej
- Pełna kontrola nad parametrami delay, w tym Delay time, Sync, Multi-mode filter, Distortion Effect i wiele więcej
- Wyzwalanie zdarzeń MIDI z maksymalnie czterema wyzwalaczami
- Osiem indywidualnych modulatorów, z wejściem audio follower, aby użyć głośności wejściowej jako źródła modulacji
- Modulatory zawierają cztery obwiednie i cztery LFO dla szerokiego zakresu rzeźbienia i kształtowania tonu
- Dodaj losowość z modulacją LFO, która ewoluuje w czasie
- Cztery sekwencery, każdy z 16 krokami oferują ogromne poziomy złożoności rytmicznej extreme
RP-Verb
- RP Czasownik pozwala Ci brzmieć inaczej niż jakikolwiek inny dostępny obecnie reverb
- Wszystkie główne składniki brzmienia są widoczne w interfejsie
- Trzypasmowy EQ z niską i wysoką półką oraz przemiataną średnicą może być umieszczony jako pierwszy lub ostatni w Twoim łańcuchu sygnałowym
- Cztery unikalne moduły distortion dodają charakteru i ziarnistości przed reverbem
- Sześciogłosowy moduł chorusa Ensemble dodaje szerokie pole stereo do Twojego dźwięku i może być umieszczony przed reverb lub przed i bezpośrednio.
- Early reflections oferuje niezależną kontrolę nad wymiarami pomieszczenia z modulacją krzyżową i może być umieszczony bezpośrednio lub pre reverb.
- Późne odbicia mogą być zsynchronizowane z tempem z możliwością wysyłania opóźnionych odbić do reverb zamiast bezpośrednich.
- Envelope follower oferuje możliwość bramkowania dźwięku reverb
- Podłącz Envelope Follower do praktycznie każdego parametru RP-2, aby uzyskać szeroki zakres możliwości projektowania dźwięku
- Dodana matryca LFO/Modulacji zachęca do eksperymentowania z projektem reverb w celu uzyskania niewiarygodnych i unikalnych dźwięków
- 10 odświeżonych algorytmów reverb zostało wybranych z poprzedniej wersji ze względu na ich unikalny charakter
- Tempo-syncable pre-delay
- Reverse engine umożliwia eksperymentowanie z efektami odwrotnymi synchronizowanymi z tempem dla uzyskania unikalnych, rytmicznych brzmień
Specyfikacja
- Wymagania systemowe:
- System operacyjny:
- Mac: OS-10.13 do OS-12
- Windows: Windows 7/8/10/11
- Format:
- Mac: 64 bity AU, VST3, VST i AAX. Kompatybilny z M1 ARM
- Windows: 32 i 64 bity VST, VST3, oraz 64 bity AAX
- Kod produktu: 1267-21