Pełny opis
Widok pełny Opis
RP-Delay
Odkryj swoją kreatywność dzięki wielu liniom delay
RP-Delay jest na tyle elastyczny, że można go używać praktycznie w każdym kontekście, że nie jest to zwykła wtyczka delay. Architektura RP-Delay obejmuje sześć linii delay, połączonych w grupy po dwie, aby stworzyć ekspresyjne i ekscytujące powtórzenia. Każda z sześciu linii może być używana razem lub indywidualnie, co w połączeniu z szerokim zakresem możliwości routingu sprawia, że RP-Delay to zupełnie inny świat niż tradycyjne delaye stereo. Podział na linie A, B i C dla każdej z dwóch linii delay, które są sparowane razem, daje sześć linii delay.
RP-Delay to prawdziwe marzenie projektantów dźwięku, oferuje wiele opcji routingu, oferując jeszcze więcej warstw i sposobów przekształcania suchego dźwięku w ekspansywną i interesującą część kompozycji. Mono Dostępne są tryby Stereo, Dual Mono, Channel Split, Split Multi, Serial Multi i wiele innych. RP-Delay jest tak złożony lub tak prosty, jak tego potrzebujesz, i może z łatwością zastąpić każdą z Twoich istniejących wtyczek delay.
Ponieważ linie delay są zgrupowane po dwie, umożliwia to tworzenie klasycznych efektów ping-pong poprzez zmianę czasu delay lewego i prawego kanału. Użytkownik ma kontrolę nie tylko nad czasem delay, ale może także regulować synchronizację, filtry wielotrybowe i parametry zniekształceń dla linii delay. Synchronizowanie (lub nie) delay z muzyką jest szybkie i łatwe dzięki łatwemu do opisania graficznemu interfejsowi użytkownika, który oferuje wizualną reprezentację ścieżki sygnału, co pomaga lepiej zrozumieć często skomplikowany świat routingu stereo.
Ekspresyjny tryb Reverse
Niewątpliwie jedną z najbardziej kreatywnych i unikalnych cech RP-Delay jest funkcja Reverse. Dzięki temu, że jest to tryb wbudowany bezpośrednio we wtyczkę delay, nie ma potrzeby indywidualnego przetwarzania ścieżek przed wykonaniem efektów reverse delay. Zamiast tego wystarczy użyć wbudowanego trybu i stworzyć idealny efekt odwrócenia dźwięku dla swoich produkcji. Za pomocą regulatora czasu można ustawić długość, z jaką dźwięk będzie się cofał. Idealnie nadaje się do wokali, syntezatorów lub nawet uderzeń talerzy perkusyjnych, można stworzyć wydłużony ogon, który będzie stanowił wprowadzenie do utworu. W balladach, przed wejściem do głównego wersu, można omiatać wokal potężnym efektem odwrócenia, co daje niesamowity efekt. Poeksperymentuj sam, używając wbudowanych presetów, stworzonych przez profesjonalistów z branży, zarówno w trybie Send, jak i Insert, aby zobaczyć, jak efekt odwrócenia może wpłynąć na Twoją muzykę.
Wyzwolenie szczęśliwej modulacji
Tym, co wyróżnia RP-Delay apart z tłumu, jest panel znajdujący się w dolnej części interfejsu. Tutaj RP-Delay pokazuje prawdziwe możliwości przetwarzania i kreatywności, jakie zawiera, chwaląc się obwiedniami, LFO i sekwencerem krokowym. Zaczynając od modulacji, RP-Delay pozwala na rozwinięcie swoich kreatywnych mięśni, wykorzystując osiem źródeł modulatorów składających się z czterech obwiedni i czterech LFO. Dodanie modulacji do delay jest niezawodnym sposobem na uzyskanie unikalnego i często ekscytującego brzmienia, ponieważ wykracza poza to, co jest tradycyjnie możliwe przy użyciu jednostek sprzętowych lub kostek efektowych. Opcja losowej modulacji LFO otwiera nowy świat możliwości, w którym dźwięki ewoluują w miarę jak LFO reaguje na źródło sygnału wejściowego, pomagając w uzyskaniu niezwykłego brzmienia, którego szukasz.
Wbudowany sekwencer krokowy nie pozostawia niedosytu, jeśli chodzi o możliwość znalezienia unikalnych brzmień do swojej kompozycji lub miksu. Złożony z 16 kroków z funkcją swing, sekwencer krokowy RP-Delay umożliwia tworzenie złożonych ruchów rytmicznych w powtórzeniach lub może być używany do wyzwalania źródeł modulacji na krok. Jeśli szukałeś idealnego sposobu na tworzenie niestatywardowych powtórzeń, idealnie dopasowanych do Twojej produkcji.
Nie rezygnując z funkcjonalności dla wykonawców live, Rob Papen RP-Delay może mieć parametry przypisane do kontrolera MIDI, co pozwala na bezproblemowe odtwarzanie unikalnych źródeł modulacji w locie.
RP-Verb 2
Pełna kontrola nad przestrzenią
Biorąc wszystkie najlepsze dźwięki z RP-Verb 1, Rob Papen RP-Verb 2 redukuje liczbę pomieszczeń do 10 przestrzeni. Ręcznie wybrane ze względu na ich wszechstronność i unikalny charakter, RP-Verb 2 umożliwia wybór pomiędzy trzema typami sal, trzema typami pomieszczeń, dwoma typami vintage i dwoma przestrzeniami zewnętrznymi, w których można umieścić dźwięk. RP-Verb 2 można niemal całkowicie dostosować do każdego typu instrumentu, który znajdzie się w projekcie, aby uzyskać odpowiednie brzmienie dla danego miksu i gatunku.
RP-Verb 2 jest doskonałym narzędziem dla projektantów dźwięku, posiada wiele elastycznych opcji kształtowania, które mogą być umieszczone w różnych miejscach w ścieżce sygnału, aby wyrzeźbić odpowiednią paletę tonalną. Moduł distortion z czterema unikalnymi stylami jest umieszczony jako pierwszy w łańcuchu, oferując typy power, saturation, fuzz i foldover distortion, aby dodać punch, grit i charakter do swojego brzmienia przed rozszerzeniem sygnału reverb. Idealny do bębnów, dodanie przesteru przed reverb spowoduje zniekształcenie ogona reverb Twojego dźwięku, aby z łatwością przeciąć miks.
Kluczowe znaczenie dla uzyskania odpowiedniego brzmienia reverb w miksie ma zastosowanie trójpasmowego korektora, który można umieścić przed lub po efekcie. Półki niskich i wysokich częstotliwości w połączeniu z przestrajaną średnicą pozwalają albo wyrzeźbić dźwięk instrumentu, który jest następnie przetwarzany przez stronę reverb, albo mogą być użyte do dostosowania efektu wet reverb do miksu.
Moduł ensemble został zaczerpnięty z oryginalnego RP-Verb 1 i oferuje sześciogłosową ścianę dźwięku z regulacją tempa. Rozproszenie dźwięku na wiele głosów daje szerszy obraz stereo i bogatsze brzmienie, co pomaga dodać gęstości do mono wokali prowadzących lub małych dźwięków syntezatorów.
Zarówno późne, jak i wczesne odbicia są dostępne jako osobne moduły w ramach wtyczki, oferując pełną kontrolę nad kształtem i wymiarami pomieszczenia wraz z charakterystyką reverb. Wczesne odbicia można umieścić tak, aby zasilały bezpośrednio przód reverb tail lub można je umieścić na indywidualnej linii bezpośredniej, umożliwiając ciekawe mieszanie mokrego/suchego dźwięku w celu stworzenia hybrydowej przestrzeni. W celu uzyskania złożoności rytmicznej, późne odbicia mogą być zsynchronizowane z tempem urządzenia nadrzędnego i podobnie jak wczesne odbicia mogą być umieszczone na niezależnej linii bezpośredniej lub podawane na przód reverb.
Sercem RP-Verb 2 jest moduł reverb, oferujący ogromną kontrolę nad wybraną przestrzenią. Rozmiar przestrzeni i długość reverb mogą być manipulowane, aby zaoferować ogromne, ekspansywne sceny dźwiękowe, które mogą umieścić twój instrument w innym słowie. Każda z 10 dostępnych przestrzeni została dostrojona do perfekcji z funkcją tempo-sync pre-delay dla większej sztywności rytmicznej, która podąża za twoją muzyką, pozwalając na ekspresyjne reverb brzmienia.
Dodaj trochę eksperymentalnego odwrócenia do swojej muzyki reverb
W przeciwieństwie do innych wtyczek reverb dostępnych na rynku, RP-Verb 2 oferuje unikalną funkcję reverse. Podobnie jak inne funkcje rewersu w wtyczkach Rob Papen, zachęca ona do eksperymentowania z unikalnymi dźwiękami, które wykraczają poza prostą przestrzeń reverb. Można tworzyć rytmiczne, zsynchronizowane rowki, które podkreślają rytm utworu lub można je wykorzystać jako kreatywny efekt, aby dodać napięcia do oszczędnej pojedynczej ścieżki wokalnej. Strona reverb jest nagrywana w obrębie siatki, a następnie odtwarzana w oparciu o ustawione przez użytkownika reverb i czasy wstrzymania. Parametry Attack i Decay służą do zmiękczania obwiedni odwróconego dźwięku reverb, natomiast kontrola miksowania pozwala uzyskać efekt pełnego odwrócenia dźwięku lub jego mieszanki.
Wejdź do matrycy modulacji
RP-Verb 2 posiada matrycę obwiedni, obwiedni i LFO/Modulacji, które można przypisać do praktycznie każdego parametru wtyczki. Envelope follower jest idealny do tworzenia bramkowanych brzmień perkusyjnych, które reagują na przychodzący sygnał audio. Bramkę można wykorzystać do odcięcia ogona reverb w zależności od poziomu sygnału wejściowego, co ułatwia uzyskanie brzmienia perkusji signature z lat 80. bez konieczności otwierania kolejnej wtyczki. Matryca LFO i modulacji pozwala na podłączenie do praktycznie każdego źródła i miejsca docelowego we wtyczce. Wypróbuj funkcję odwrócenia oraz modulację LFO, aby stworzyć naprawdę unikalne brzmienia, które nie są możliwe do uzyskania za pomocą innej wtyczki reverb.
Cechy
RP-Delay
- Oszałamiająca kolekcja presetów, dzięki której można od razu przejść do kreatywnych efektów delay
- Presety obejmują pięć banków, zawierających subtelne i dzikie brzmienia w formatach Insert i Send
- Ekscytujący tryb Reverser umożliwia odwrócenie brzmienia dowolnego etapu sygnału
- Skalowalny graficzny interfejs użytkownika w zakresie 100-200, aby dopasować się do rozdzielczości monitora
- Do sześciu linii delay, każda sparowana w grupie po dwie dla elastycznego routingu i różnorodności tonalnej
- Ogromny zakres możliwości routingu: mono, stereo, dual stereo, podział kanałów, split multi, serial multi, parallel multi, serial i oczywiście reverse
- Przełączalny tryb Tape dla każdej linii delay, symulujący bogactwo i ciepło tradycyjnej taśmy analogowej
- Pełna kontrola nad parametrami delay, w tym Delay time, Sync, Multi-mode filter, Distortion Effect i wiele innych.
- Wyzwalanie zdarzeń MIDI za pomocą maksymalnie czterech trigerów
- Osiem indywidualnych modulatorów z funkcją podążania za sygnałem wejściowym, która umożliwia wykorzystanie głośności wejściowej jako źródła modulacji
- Modulatory składają się z czterech obwiedni i czterech LFO, które zapewniają szeroki zakres rzeźbienia i kształtowania barwy dźwięku
- Dodanie losowości dzięki modulacji LFO, która zmienia się w czasie
- Cztery sekwencery, każdy z 16 krokami, oferują ogromne poziomy złożoności rytmicznej extreme
RP-Verb
- RP czasownik pozwala uzyskać brzmienie inne niż wszystkie inne dostępne obecnie na stronie reverb
- Wszystkie główne składniki brzmienia są widoczne w interfejsie
- Trzypasmowy korektor z niską i wysoką półką oraz przemiataną średnicą może być umieszczony na pierwszym lub ostatnim miejscu w łańcuchu sygnałów
- Cztery unikalne moduły przesteru dodają charakteru i ziarnistości przed przesterem
- Sześciogłosowy moduł chorusa Ensemble dodaje szerokie pole stereo do Twojego dźwięku i może być umieszczony przed reverb lub przed i bezpośrednio
- Early reflections zapewnia niezależną kontrolę nad wymiarami pomieszczenia dzięki modulacji krzyżowej i może być umieszczony bezpośrednio lub przed reverb.
- Późne odbicia mogą być synchronizowane z tempem, z możliwością wysyłania opóźnionych odbić do reverb zamiast bezpośrednich.
- Envelope follower oferuje możliwość bramkowania reverb.
- Envelope Follower można podłączyć do praktycznie dowolnego parametru RP-2, aby uzyskać szeroki zakres możliwości projektowania dźwięku
- Dodana matryca LFO/Modulacji zachęca do eksperymentowania z projektem reverb w celu uzyskania niewiarygodnych i unikalnych brzmień
- 10 odnowionych algorytmów reverb zostało wybranych z poprzedniej wersji ze względu na ich unikalny charakter
- Zsynchronizowany z tempem pre-delay
- Reverse engine umożliwia eksperymentowanie z efektami odwróconymi synchronizowanymi z tempem w celu uzyskania unikalnych, rytmicznych brzmień
Specyfikacje
- Wymagania systemowe:
- System operacyjny:
- Mac: OS-10.13 do OS-12
- Windows: Windows 7/8/10/11
- Format:
- Mac: 64 bity AU, VST3, VST i AAX. Kompatybilny z M1 ARM
- Windows: 32 i 64-bitowe VST, VST3 i 64-bitowe AAX
- Kod produktu: 1267-9