Pełny opis
Widok pełny Opis
Udoskonalone przetwarzanie sygnału dzięki SteadyClock FS
Technologia SteadyClock FS w Babyface Pro FS zapewnia dokładne taktowanie, co skutkuje najniższym możliwym jitterem i najwyższą odpornością na problemy z synchronizacją. Gwarantuje to czystą, szczegółową reprodukcję dźwięku z lepszą głębią i klarownością. Ulepszony system taktowania pomaga utrzymać stabilny obraz dźwiękowy, co ma kluczowe znaczenie dla przechwytywania profesjonalnej jakości nagrań i miksów. Dzięki SteadyClock FS można zaufać interfejsowi, który zapewnia precyzyjną konwersję dźwięku bez zakłóceń spowodowanych wahaniami zegara.
Sygnały cyfrowe lub analogowe są przetwarzane z najwyższą dokładnością, oferując spójne wyniki we wszystkich trybach zegara. Ten poziom precyzji sprawia, że SteadyClock FS jest kluczową funkcją dla każdego, kto koncentruje się na wysokiej jakości dźwięku.
Zoptymalizowane wejścia i wyjścia dla nieskazitelnego dźwięku
Babyface Pro FS oferuje wyjątkową wydajność audio dzięki ulepszonym wejściom mikrofonowym i liniowym. Wyposażone w zakres wzmocnienia 76 dB i przełączane zasilanie phantom 48 V, dwa wejścia XLR są idealne dla szerokiej gamy mikrofonów, od dynamicznych po pojemnościowe. Dzięki ulepszonemu stosunkowi sygnału do szumu wynoszącemu 113,7 dB na wejściach mikrofonowych i 116,3 dB na wejściach liniowych, nagrania są wyraźniejsze, rejestrując więcej szczegółów przy mniejszym poziomie szumów. Wejścia liniowe korzystają również ze zmniejszonych całkowitych zniekształceń harmonicznych, dzięki czemu są bardzo skuteczne w bezpośrednich nagraniach instrumentów.
Interfejs zawiera również dwa oddzielne wyjścia słuchawkowe, zdolne do obsługi zarówno słuchawek o niskiej, jak i wysokiej impedancji, zapewniając spójną jakość dźwięku w różnych typach słuchawek. Zmodernizowane obwody wyjściowe zapewniają lepszą moc i niższe zniekształcenia, dzięki czemu monitorowanie słuchawek jest precyzyjne i niezawodne.
Elastyczne miksowanie i routing z TotalMix FX
TotalMix FX to wbudowany w Babyface Pro FS mikser cyfrowy, oferujący szeroki zakres opcji routingu i miksowania. Użytkownicy mogą niezależnie zarządzać wejściami, wyjściami i kanałami odtwarzania, co pozwala na niestatywardowe konfiguracje do nagrywania, live wydajności lub konfiguracji monitorowania. TotalMix FX obsługuje wiele niezależnych submiksów, dając użytkownikom elastyczność kierowania dźwięku do różnych wyjść w zależności od potrzeb.
Interfejs zawiera również 3-pasmowy korektor parametryczny na wszystkich kanałach, wraz z efektami reverb i echo. Te wbudowane efekty upraszczają przetwarzanie dźwięku bez konieczności stosowania zewnętrznych wtyczek lub oprogramowania. TotalMix FX jest dostępny zarówno na Windows, jak i Mac, z wersją iOS, która pozwala na zdalne sterowanie miksem za pomocą tabletu, oferując praktyczną kontrolę z dowolnego miejsca w konfiguracji.
Kompaktowy i przenośny, ale z możliwością rozbudowy
Babyface Pro FS oferuje szeroki zakres funkcji w wysoce przenośnej konstrukcji. Jego zasilanie z magistrali USB sprawia, że jest idealny do mobilnego nagrywania bez potrzeby zewnętrznego zasilania. Pomimo niewielkich rozmiarów, oferuje szerokie możliwości połączeń, z czterema analogowymi kanałami I/O, obsługą ADAT i MIDI I/O za pośrednictwem dołączonego kabla.
Wejścia/wyjścia ADAT umożliwiają rozbudowę do 12 analogowych wejść i wyjść, dzięki czemu Babyface Pro FS nadaje się do większych sesji nagraniowych lub konfiguracji live. Ta możliwość rozbudowy, w połączeniu z przenośnością, sprawia, że interfejs jest doskonałym wyborem dla użytkowników, którzy potrzebują wszechstronności w różnych środowiskach nagrywania.
Cechy
- Nowo zaprojektowane obwody analogowe i cyfrowe dla lepszej wydajności
- Energooszczędna technologia zapewniająca wysoką wierność bez kompromisów w zakresie poziomu, szumów lub zniekształceń
- Przełącznik +19 / +4 dBu dla optymalnej kontroli poziomu wyjściowego i zmniejszonych zniekształceń
- Technologia SteadyClock FS zapewniająca niski poziom zniekształceń jitter i wysoką stabilność zegara
- Zwiększona moc wyjściowa słuchawek z 70 mW do 90 mW z poprawionym współczynnikiem THD
- Niższa impedancja wyjściowa dla 3,5 mm TRS z 2 Ohm do 0,1 Ohm
- Poprawiony stosunek sygnału do szumu (SNR) dla wejść mikrofonowych i liniowych
- 6-próbkowa redukcja opóźnienia dla szybszej konwersji analogowo-cyfrowej
- Gniazdo Kensington dla ochrony przed kradzieżą
- Obsługuje 4 x analogowe wejścia/wyjścia, 2 x wejścia XLR Mic/Line i 2 x wyjścia słuchawkowe
- Wejścia/wyjścia ADAT i MIDI z kompatybilnością z RME USB 2.0
- Tryb zgodności z klasą dla wszechstronnego zastosowania z wieloma urządzeniami
- Wyjścia ze sprzężeniem DC dla elastycznego routingu sygnału
- Wykorzystuje wzmacniacze operacyjne zasilania słuchawek z serii ADI-2 dla nieskazitelnej jakości dźwięku
- Zasilany z magistrali USB ze stabilną wydajnością, nawet na USB 2.0
- Optyczne wejścia/wyjścia TOSLINK dla ADAT lub SPDIF do 192 kHz
- 12 analogowych wejść i wyjść z obsługą zewnętrznego konwertera ADAT
- SteadyClock FS zapewnia najwyższą wydajność taktowania dla czystego, głębokiego dźwięku
- Oprogramowanie TotalMix FX do potężnego miksowania i routingu w czasie rzeczywistym
- Reverb i efekty Echo z 3-pasmowym korektorem parametrycznym na wszystkich kanałach
- TotalMix Remote umożliwia zdalne sterowanie przez iOS, PC lub Mac
- Oprogramowanie DigiCheck do analizy i pomiaru dźwięku w wysokiej rozdzielczości
- Sterowniki RME USB zapewniają niskie opóźnienia i wiodącą w branży stabilność na komputerach Mac i PC
- Wykonanie z pojedynczego bloku aluminium zapewnia doskonałą trwałość i precyzję
Specyfikacja
- Analogowy
- AD, mikrofon/linia 1-2
- Wejście: XLR, zbalansowane elektronicznie
- Impedancja wejściowa zbalansowana: 2 kOhm, 5,2 kOhm z PAD
- Impedancja wejściowa niezbalansowana: 1 kOhm, 2,6 kOhm z PAD
- Stosunek sygnału do szumu (SNR): 113,7 dB RMS nieważony, 117 dBA
- Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 18 Hz - 20,8 kHz
- Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 7 Hz - 45,8 kHz
- Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 88 kHz
- Z PAD Active: -0,1 dB 8 Hz, -0,5 dB < 4 Hz, -1 dB < 3 Hz
- THD: < -112 dB, < 0,00024%
- THD+N: < -108 dB, < 0,00035%
- THD przy wzmocnieniu 30 dB: < -115 dB, < 0,00016%
- THD+N przy wzmocnieniu 30 dB: < -100 dB, < 0,001%
- Separacja kanałów: > 110 dB
- Zakres wzmocnienia: -11 dB do +65 dB
- Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 0 dB: +8 dBu, PAD +19 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 65 dB: -57 dBu, PAD -46 dBu
- AD, Line/Instrument In 3-4
- Wejście: 6,3 mm TS Jack, niezbalansowane
- Impedancja wejściowa: 1 MOhm
- Stosunek sygnału do szumu (SNR): 116 dB RMS nieważony, 120 dBA
- Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz - 20,8 kHz
- Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: < 3 Hz - 45,8 kHz
- Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: < 2 Hz - 92 kHz
- Maksymalny poziom wejściowy @ +4 dBu, wzmocnienie 0 dB: +13 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy @ -10 dBV, wzmocnienie 9 dB: -5 dBu
- DA, wyjście liniowe 1-2
- Zakres dynamiki (DR): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA
- Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,5 dB: 0 Hz - 20,8 kHz
- Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz - 45 kHz
- Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 0 Hz - 89 kHz
- THD: -106 dB, 0,0005%
- THD+N: -102 dB, 0,0008%
- Separacja kanałów: > 110 dB
- Wyjście: Zrównoważone XLR
- Impedancja wyjściowa: 300 Ohm zbalansowane, 150 Ohm niezbalansowane
- Poziom wyjściowy @ 0 dBFS: Zrównoważony +19 / +4 dBu, Niezrównoważony +13 / -2 dBu
- DC @ 0 dBFS: 6,35 mm 4,8 V, 3,5 mm 2,4 V, zbalansowane XLR 9,6 V
- DA, Telefony 3/4
- Wyjście: Jack 6,3 mm TRS, niezbalansowane
- Impedancja wyjściowa: 10 Ohm
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, obciążenie 1 kOhm: +13 dBu
- Maksymalna moc przy 0,1% THD: 60 mW
- Stosunek sygnału do szumu (SNR): 114,8 dB RMS nieważony, 118 dBA
- Poziom szumów: -101,8 dBu
- Wyjście: 3,5 mm TRS Jack, niezbalansowane
- Impedancja wyjściowa: 0,1 Ohm
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, obciążenie 1 kOhm: +7 dBu
- Maksymalna moc przy 0,1% THD: 90 mW
- Stosunek sygnału do szumu (SNR): 114 dB RMS nieważony, 117 dBA
- Poziom szumów: -107 dBu
- MIDI
- 1 x MIDI I/O: Za pomocą kabla Breakout z 2 x 5-pinowymi gniazdami DIN
- Izolacja galwaniczna przez wejście sprzężone optycznie
- Tryb wysokiej prędkości: Jitter i czas reakcji zazwyczaj poniżej 1 ms
- Oddzielne 128-bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia
- Cyfrowe
- Zegary: Wewnętrzne, ADAT In, SPDIF In
- Tłumienie jittera zegarów zewnętrznych: > 50 dB (2,4 kHz)
- Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AD i DA: Bliski zeru
- PLL zapewnia zerowy spadek sygnału, nawet przy jitterze przekraczającym 100 ns
- Cyfrowy zegar bitowy PLL: dla bezproblemowej pracy ADAT Varispeed
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz
- Wejścia cyfrowe
- ADAT Optical: 1 x TOSLINK
- statyward: 8 kanałów 24-bitowych, do 48 kHz
- Podwójna prędkość (S/MUX): 4 kanały 24-bitowe, 96 kHz
- Quad Prędkość (S/MUX4): 2 kanały 24 bity 192 kHz
- Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy pracy z różnymi prędkościami
- Zakres blokady: 31,5 kHz - 50 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
- Optyczne SPDIF: 1 x optyczne, zgodnie z normą IEC 60958
- Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
- Zakres blokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)
- Wyjścia cyfrowe
- ADAT Optical: 1 x TOSLINK
- statyward: 8 kanałów 24-bitowych, do 48 kHz
- Podwójna prędkość (S/MUX): 4 kanały 24-bitowe, 96 kHz
- Quad Prędkość (S/MUX4): 2 kanały 24 bity 192 kHz
- Optyczny SPDIF: 1 x optyczny, zgodnie z IEC 60958
- Format konsumencki (SPDIF) Zgodnie z normą IEC 60958
- Częstotliwość próbkowania: 28 kHz Do 200 kHz
- Ogólne
- Zasilanie: Zasilanie z magistrali USB lub zasilacz zewnętrzny
- Pobór mocy w stanie spoczynku: 2,8 W
- Typowy pobór mocy: 3,7 W
- Maksymalny pobór mocy: 5,4 W
- Prąd przy zasilaniu magistrali 5 V: 700 mA (3,7 W)
- Prąd przy zasilaniu zewnętrznym 12 V: 313 mA (3,7 W)
- Wymiary (szer. x wys. x gł.): 108 x 35 x 181 mm (4,25" x 1,4" x 7,1")
- Waga: 680 g (1,5 funta)
- Zakres temperatur: +5°C do +50°C (41°F do 122°F)
- Wilgotność względna: <75%, bez kondensacji
- Kod produktu: BBF-PRO-FS