Pełny opis
Widok pełny Opis
Presonus Interfejs audio Studio 26C
Studyjna wierność dźwięku
Zero cięć w definicji. Nagrywanie i konfiguracja z 26C jest łatwa, ale nie oznacza to, że Presonus skąpił na jakości. Presonus 26C nagrywa w rozdzielczości 24 bitów i 192 kHz. Daje to najlepszą możliwą definicję nagrywania dostępną w tym przedziale cenowym. Przedwzmacniacze mikrofonowe Presonus XMAX klasy A oferują najlepszą w swojej klasie sprzętową jakość nagrywania, więc to, co wchodzi, jest tak dobre, jak to tylko możliwe. Presonus Dźwięk jest czysty, wyraźny i ma ultra-wysoką rozdzielczość.
Szybka łączność USB
Od razu do pracy. Presonus 26C wykorzystuje łączność USB-C, aby pomóc Ci uzyskać najszybsze możliwe prędkości na wielu różnych urządzeniach. USB-C jest szybsze niż inne urządzenia oparte na USB i może pomóc zmniejszyć poziomy opóźnień wejściowych, które można znaleźć w innych formach łączności. Jest szybki i innowacyjny oraz zapewnia najlepszą możliwą dokładność podczas nagrywania instrumentów lub korzystania z urządzenia wejściowego MIDI.
Idealny dla muzyków, DJ-ów i podcasterów
Studio 26C jest idealny do szeregu zastosowań, od przechwytywania nagrań studyjnej jakości po podcasting i DJ-owanie. Interfejs jest wyposażony w dwa wejścia mikrofonowe/liniowe/instrumentalne (w komplecie z przedwzmacniaczami XMAX) zapewniające bardzo szerokie pasmo przenoszenia.
apart W odróżnieniu od modelu 24C, 26C posiada funkcję Cue Mix A/B. Umożliwia to przełączanie między dwoma miksami podczas monitorowania przez słuchawki. Funkcja ta jest świetna dla muzyków, umożliwiając przesłuchiwanie miksów w czasie rzeczywistym. W zestawie znajdują się również cztery wyjścia liniowe ze sprzężeniem DC, które można wykorzystać do wysyłania sygnałów CV.
Wytrzymała i przenośna konstrukcja
Interfejs do nagrywania 26C jest idealny do wykorzystania jako przenośne studio. Jest lekki i wystarczająco mały, aby zmieścić się w torbie z laptopem, a nawet kilkoma mikrofonami. Jeśli musisz nagrywać poza typowym środowiskiem nagrywania, zaufaj Presonus, aby dostarczyć wytrzymały interfejs, który nagrywa zawsze i wszędzie. Czysty, nowoczesny design nadaje Studio S26 c naprawdę ładny industrialny wygląd, a dzięki łatwej konfiguracji będziesz gotowy do nagrywania w ciągu kilku minut, bez względu na to, gdzie jesteś.
SubZero Słuchawki monitorujące SZ-MH200
Wyraźne i wygodne słuchawki monitorujące
Słuchawki SubZero Słuchawki monitorujące SZ-MH200 zostały specjalnie dostosowane do nagrywania i monitorowania, zapewniając wysoką jakość dźwięku oraz czystość dźwięku i dynamiki. Dzięki szerokiemu zakresowi dynamiki słuchawki te są idealne do monitorowania w studiu, edycji lub ogólnego odtwarzania i oferują bogatą, szczegółową akustykę. Dzięki wtyczce stereo 3,5 mm i adapterowi stereo 6,3 mm słuchawki te są idealne do użytku z interfejsami audio, mikserami, komputerami i urządzeniami mobilnymi.
Słuchawki SZ-MH200 są wyposażone w zamknięte nauszniki z ergonomicznymi pads, które są nie tylko wygodne podczas dłuższych sesji nagrywania i miksowania, ale także zapewniają bardzo bezpośredni, izolowany dźwięk, który pomaga zapobiegać przedostawaniu się głośnych miksów słuchawkowych do sąsiednich mikrofonów. Z trzymetrowym kablem i wygodnym pałąkiem bez zacisku, który jest idealny do utrzymania pozycji podczas gry na perkusji lub poruszania się. Idealne do studia lub sesji nagraniowych live. Te słuchawki oferują profesjonalne funkcje w niewiarygodnie rozsądnej cenie.
Cechy
Presonus Interfejs audio Studio 26C
- Interfejs audio USB-C dla komputerów Mac i Windows PC
- Dwa wejścia mikrofonowe/liniowe/instrumentalne
- Nagrywanie w rozdzielczości do 24 bitów i 192 kHz
- Zaktualizowane wersje oryginalnych interfejsów audio z serii PreSonus Studio, w tym:
- Złącze USB-C (wstecznie kompatybilne ze złączami USB 2.0 i 2.0)
- Piękne, nowoczesne wzornictwo przemysłowe
- PreSonus Przedwzmacniacze mikrofonowe XMAX klasy A
- Wejście/wyjście MIDI 1x1 do podłączenia klawiatury, modułu dźwiękowego lub powierzchni sterującej
- Cztery wyjścia liniowe ze sprzężeniem DC dla napięć sterujących
- Funkcja Cue Mix A/B umożliwia przełączanie między dwoma miksami podczas monitorowania przez słuchawki
- PreSonus Studio One Oprogramowanie Artist DAW (macOS/Windows) i ponad 6 GB zasobów innych firm
- Pakiet wtyczek Studio Magic Plug-in Suite (formaty VST, AU i AAX)
- Profesjonalnej jakości konwertery 24-bitowe, 192 kHz zapewniające czysty dźwięk o bardzo wysokiej rozdzielczości
- Globalne zasilanie phantom +48V dla mikrofonów pojemnościowych
- Energooszczędne półprzewodnikowe przedwzmacniacze mikrofonowe PreSonus XMAX-L klasy A
SubZero Słuchawki monitorujące SZ-MH200
- Zamknięte nauszniki dla skutecznej izolacji dźwięku
- Studyjna wierność dźwięku
- Szerokie pasmo przenoszenia
- Antypoślizgowy pałąk dla maksymalnego komfortu
Specyfikacja
Presonus Interfejs audio Studio 26C
Ogólne
- Częstotliwości próbkowania: 44,1, 48, 88,2, 96, 176,4 lub 192 kHz
- Rozdzielczość przetwornika: 24 bity
- Zakres dynamiki przetwornika: 114 dB
- Zakres dynamiki przetwornika: 114 dB
Wejścia mikrofonowe
- Poziom maksymalny: +4,5 dBu (zbalansowane, minimalne wzmocnienie)
- Zakres wzmocnienia: 70 dB
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB, minimalne wzmocnienie, 48 kHz)
- Zakres dynamiki: 110 dB (A-wtd, min. wzmocnienie)
- THD + N: 0,004 procent (1 kHz, -1 dBFS, wzmocnienie jedności)
- EIN: -125 dBu (maksymalne wzmocnienie, 150Ω, A-wtd)
- Impedancja wejściowa: 1,6 kΩ
- Zasilanie fantomowe: +48 VDC (łącznie 10 mA)
Wejścia liniowe
- Poziom maksymalny: +19,5 dBu (zbalansowane, minimalne wzmocnienie)
- Zakres wzmocnienia: 70 dB
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB, minimalne wzmocnienie, 48 kHz)
- Zakres dynamiki: 110 dB (A-wtd, min. wzmocnienie)
- THD + N: 0,007 procent (1 kHz, -1 dBFS, min. wzmocnienie)
- Impedancja wejściowa: 10 kΩ
Wejścia instrumentalne
- Maksymalny poziom: +14 dBu (niezbalansowane, minimalne wzmocnienie)
- Zakres wzmocnienia: 70 dB
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,15 dB, 48 kHz, min. wzmocnienie)
- Zakres dynamiki:110 dB (A-wtd, minimalne wzmocnienie)
- THD + N: 0,008 procent (1 kHz, -1 dBFS, min. wzmocnienie)
- Impedancja wejściowa: 1 MΩ
Wyjścia liniowe (sieciowe)
- Typ: ¼" TRS żeńskie, sprzężone prądem stałym*
- Maksymalny poziom: +10 dBu (zbalansowane)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB, wzmocnienie jedności, 48 kHz)
- Zakres dynamiki: 108 dB (A-wtd)
- THD + N: 0,0015 procent (1 kHz, -1 dBFS)
Wyjścia liniowe (3/4)
- Typ: ¼" TRS żeńskie, sprzężone prądem stałym*
- Maksymalny poziom: +10 dBu (zbalansowane)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB, wzmocnienie jedności, 48 kHz)
- Zakres dynamiki 113 dB (A-wtd)
- THD + N: 0,008 procent (1 kHz, -1 dBFS)
Wyjścia słuchawkowe
- Moc maksymalna: 30 mW/kanał (obciążenie 56 Ω)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB, obciążenie 56Ω, 48 kHz)
- Zakres dynamiki: 104 dB (A-wtd, obciążenie 56Ω)
- THD + N: 0,009 procent (1 kHz, -1 dBFS, bez obciążenia)
- Zakres roboczy impedancji: 32Ω do 300Ω
Fizyczne
- Wymiary (wys. x szer. x gł.): 1,75" (44 mm) x 7" (180 mm) x 5,5" (144 mm)
- Waga: 0,7 kg (1,6 funta)
SubZero Słuchawki monitorujące SZ-MH200
- Rozmiar przetwornika: 53 mm
- Czułość: 94 +/- 3dB
- Impedancja: 60Ω
- Maksymalna moc: 1200 mW
- Zakres częstotliwości: 20Hz - 20kHz
- Waga: 300g
- Długość kabla: 3m
- Typ kabla: Dołączony, prosty
- Wtyczka: Pozłacany 3,5 mm stereo
- Adapter: Pozłacane złącze stereo 6,3 mm