Pełny opis
Widok pełny Opis
Technologia regulowanych kształtów oscylatorów
Każdy oscylator w MWaveShaperMB jest zasilany przez wysoce wszechstronny algorytm oscylatora, który oferuje szereg niestatywardowych kształtów oscylatorów wykonanych przy użyciu MeldaProduction Envelope System (MES), wstępnie zdefiniowanych kształtów oscylatorów i wbudowanego sekwencera krokowego.
Pożegnaj się ze statycznymi dźwiękami
Wzbogacając swoje brzmienie o dynamikę i ruch, MWaveShaperMB zawiera szeroki zakres opcji modulacji. Każdy parametr może być modulowany z ogromnego zakresu wewnętrznych źródeł, w tym z pokładowego LFO, audio level follower, generatora obwiedni, randomizacji lub nawet detekcji wysokości dźwięku na wejściu.
Automatyczna kompensacja wzmocnienia (AGC)
Podczas tworzenia brzmień lub przeglądania presetów w MWaveShaperMB, usłyszymy tylko zmianę dźwięku, którą stosuje obróbka, a nie zmianę głośności. Często możemy dać się zwieść myśleniu, że głośniejszy dźwięk jest lepszy bez kontekstu usłyszenia, jak brzmi po dopasowaniu poziomu. Melda zawarła Automatic Gain Compensation w całej wtyczce, która dostosowuje się do ustawień, aby zapewnić, że wyjście jest tylko tak głośne, jak wejście, aby podjąć lepsze decyzje dotyczące miksowania.
Nie tylko to, ale MWaveShaperMB posiada również Safety Limiter ustalony dla poziomu wyjściowego na 0dB. Zapewnia to, że wszelkie regulacje głośności wyjściowej, które wykonujesz w procesie przetwarzania, nie przekroczą cyfrowego obcinania i uderzą w ogranicznik brickwall, chroniąc twoje uszy przed potencjalnie szkodliwymi dźwiękami.
Odpowiedni dla wszystkich aplikacji audio z przetwarzaniem dźwięku przestrzennego
Zbudowany, aby przetrwać rygory każdego rodzaju aplikacji do produkcji dźwięku, MWaveShaperMB może obsługiwać wszystko od mono, stereo, kodowania mid/side, jak również dźwięku przestrzennego do ośmiu kanałów i do 7 rzędu ambisonics dla 64-kanałowego przetwarzania. Niezależnie od tego, czy pracujesz z dźwiękiem w grach, produkcją muzyczną, filmem czy nawet wirtualną rzeczywistością, MWaveShaperMB ułatwia konfigurację dźwięku do ich wymagań.
Natychmiastowe przesłuchanie wielu ustawień
Przy tak szerokim wachlarzu różnych brzmień dostępnych wewnątrz MWaveShaperMB, możesz mieć problem ze znalezieniem utworu, który najlepiej pasuje do Twojej muzyki. Aby pomóc Ci szybko porównać kilka różnych ustawień, Melda dołączyła przełącznik porównania A/B. Dzięki temu możesz przesłuchać dwa ustawienia jednocześnie bez konieczności wybierania ich za każdym razem.
Idąc o krok dalej, MWaveShaperMB zawiera przełączanie A - H, oferując do ośmiu slotów ustawień, gdzie możesz swobodnie przełączać się między wszystkimi ośmioma, aby znaleźć odpowiednie brzmienie dla swojego utworu. Dodatkowo, sloty A - D są dostępne we wbudowanym X-Y pad, pozwalając Ci mieszać między czterema potencjalnymi ustawieniami i znaleźć odpowiednią równowagę między każdym z nich.
Magia wielu pasm
Wbudowany we wtyczkę, elastyczny system wielopasmowy MWaveShaperMB pozwala rozdzielić Twoje audio na sześć pasm do niezależnego przetwarzania. Co najlepsze, odbywa się to całkowicie transparentnie, co oznacza, że nie ma żadnych niepożądanych artefaktów ani zniekształceń w Twoim sygnale. To nie tylko konwencjonalny podział częstotliwości z wbudowanym multi-bandem, możesz podzielić swój sygnał na wiele części, w tym panorama, mid-side, transient, tonal/noise lub równolegle dla ogromnej ilości kontroli nad wszystkimi aspektami sygnału audio w jednej wtyczce!
Recenzje
"MWaveShaperMB jest moim go to dla distortion. Możliwości są nieograniczone!" - Erb N Dub
"Prawdziwa bestia, zdolna do przekształcania dźwięków od małego podbicia do kompletnego brudu. Żaden projekt nie istnieje bez tego!" - Black Sun Empire
Cechy
- Technologia regulowanego kształtu oscylatora
- Automatyczna kompensacja wzmocnienia
- Przetwarzanie M/S, jednokanałowe, do 8 kanałów surround i do 64 kanałów ambisonic
- 64-bitowe przetwarzanie i nieograniczona częstotliwość próbkowania
- Niezwykle szybki, zoptymalizowany dla najnowszych procesorów obsługujących AVX2 i AVX512
- Unikalna wizualizacja engine z klasycznymi licznikami i wykresami czasu
- Przetwarzanie w sześciu pasmach
- Inteligentna randomizacja
Specyfikacje
Wymagania systemowe.
- System operacyjny:
- Windows: Windows 8 / 10 / 11 (32-bitowy lub 64-bitowy)
- Mac: macOS 10.14 i nowsze (64-bitowe)
- Format:
- Windows: Host zgodny z VST / VST3 / AAX (32-bitowy lub 64-bitowy)
- Mac: Host zgodny z VST / VST3 / AU / AAX
- Procesor:
- Windows: Procesor Intel/AMD z obsługą SSE2
- Mac: Procesor Intel/AMD/M1 (natywny procesor Apple Silicon ARM) z SSE2
Ogólne