Pełny opis
Widok pełny Opis
Cyfrowe mistrzostwo łączy się z analogową duszą
Co wynosi MAAT SantaCruzEQ12 ponad myriad korektorów w domenie cyfrowej? Jest to skrupulatne połączenie analogowej duszy z cyfrową precyzją, poszukiwanie podjęte na podstawie opinii użytkowników kultowych korektorów LinearPhase PEQ Red i Orange firmy Algorithmix. Głębokie zagłębienie się przez dr Christopha w najlepsze analogowe praktyki EQ zaowocowało narzędziem, które oferuje nie tylko ukłon w stronę tradycyjnych minimalnych korektorów fazy, ale także kompleksową reimaginację. Rezultatem jest spektrum dwunastu "niebieskich" odmian, z których każda odzwierciedla to, co najlepsze w projektowaniu analogowych korektorów, jednocześnie wprowadzając świeże, innowacyjne podejście. Dzięki SantaCruzEQ12 użytkownicy zyskują dostęp do wyrafinowanej palety do kształtowania dźwięków o niespotykanej czystości i przejrzystości.
Rewolucyjna emulacja analogowa
Podróż SantaCruzEQ12 od pomysłu do rzeczywistości obejmowała inżynierię odwrotną creme-de-la-creme korektorów sprzętowych, a nawet więcej. Nie chodziło o zwykłą replikację; chodziło o przedefiniowanie tego, co można osiągnąć cyfrowo, omijając nieodłączne wady zniekształceń analogowych i niepożądanych artefaktów. SantaCruzEQ12 zawiera pełne spektrum klasycznych architektur EQ, wraz z przełomowymi innowacjami cyfrowymi. Jest to skarbnica możliwości korekcji, zapewniająca wszystko, od wibracji vintage po najnowocześniejsze kształtowanie tonalne, a wszystko to bez bagażu analogowego.
Najlepszy przyjaciel studia na zawsze
Od czasu jego powstania przez Massenburga w 1972 roku, korektor parametryczny stał się podstawą w produkcji audio, szanowany za swoją wszechstronność i kontrolę. SantaCruzEQ12 kontynuuje to dziedzictwo, oferując korektor, który jest zarówno potężny, jak i intuicyjny. Został zaprojektowany tak, aby być najlepszym przyjacielem inżyniera dźwięku, umożliwiając chirurgiczną precyzję bez poświęcania muzykalności. To narzędzie ucieleśnia zasadę, że z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność, zapewniając użytkownikom możliwość kształtowania dźwięku z pewnością siebie, wspieraną przez dziesięciolecia EQ evolution i innowacji.
Znakomita konstrukcja, niezrównana wierność
MAAT SantaCruzEQ12 to nie tylko kolejny korektor dźwięku. Reprezentuje zmianę paradygmatu w przetwarzaniu dźwięku, gdzie wierność, usprawnienie przepływu pracy i doświadczenie użytkownika są najważniejsze. Ten korektor jest świadectwem filozofii MAAT polegającej na łączeniu rygorystycznych badań naukowych z szeroko zakrojonymi testami odsłuchowymi i opiniami użytkowników. Oferuje ergonomiczny interfejs zaprojektowany w celu zmniejszenia zmęczenia wzroku i usprawnienia procesu twórczego. Dodatkowo, SantaCruzEQ12 wprowadza użytkowników w ekskluzywne techniki filtrowania, takie jak unikalne podejście do emulacji architektur feed-forward/feed-back i implementacji "idealnych" filtrów constant-Q. Funkcje te, niemożliwe do osiągnięcia w sferze analogowej, podkreślają innowacyjność EQ. Dzięki SantaCruzEQ12 zarówno profesjonaliści, jak i entuzjaści mogą odkrywać nowe terytoria dźwiękowe, uzbrojeni w niezrównany zestaw narzędzi do doskonałości dźwięku.
Uwolnienie kreatywnego potencjału
SantaCruzEQ12 nie tylko redefiniuje statywardy EQ; przesuwa granice tego, co jest możliwe w kształtowaniu dźwięku. Oprócz szeregu filtrów dzwonkowych i półkowych, wprowadza bibliotekę filtrów o niezrównanej głębi i wszechstronności. Od intuicyjnej konstrukcji filtrów półkowych, które oferują bardziej naturalną charakterystykę przejścia, po emulację vintage równoległych korektorów, które zapewniają wyraźny ślad dźwiękowy, SantaCruzEQ12 zaprasza użytkowników do odkrywania ogromnego landscape dźwięku. Każda z dwunastu architektur korektora wnosi swój unikalny smak, uzupełniony o cięcia pierwszego i drugiego rzędu w celu uzyskania precyzyjnych, rezonansowych odpowiedzi filtra. Niezależnie od tego, czy chodzi o tworzenie stromych "ceglanych" zboczy, czy subtelnych regulacji tonalnych, SantaCruzEQ12 umożliwia użytkownikom osiągnięcie ich kreatywnej wizji z niezrównaną klarownością i głębią.
Cechy
- Oferuje najbardziej kompletną kolekcję klasycznych emulacji analogowych korektorów z dwunastoma różnymi typami, w tym 10 szeregowymi i 2 równoległymi
- Zapewnia do 12 stylów PEQ dla każdego zadania, od klasycznych, vintage, nowoczesnych po niekonwencjonalne
- Różne charakterystyki Q, w tym klasyczna, stała Q, proporcjonalna Q i specjalna
- Prawdziwa emulacja wysokiej rozdzielczości analogowych korektorów bez dodanych szumów, zniekształceń lub innych nieliniowości
- Obsługuje częstotliwość próbkowania do 384 kHz, dzięki czemu nadaje się do produkcji i postprodukcji dźwięku i gier w wysokiej rozdzielczości.
- Rozszerzona częstotliwość środkowa do 80 kHz do filtrowania i korekcji w zakresie ultradźwiękowym
- Filtry Bell we wszystkich typach PEQ są znormalizowane dla szybkich porównań między typami przy wzmocnieniu +6,02 dB i Q 0,71
- Zawiera w sumie dwanaście sekcji, z których cztery oferują dowolnie przypisywane warianty filtrów parametrycznych, takie jak dzwon, wielopoziomowy filtr górno- i dolnoprzepustowy oraz wielopoziomowy filtr górno- i dolnoprzepustowy.
- Pierwsza i ostatnia sekcja "Outer" oferują opcje wielopoziomowej wysokiej i niskiej półki oraz cięcia.
- Charakteryzuje się wyjątkowo niskim poziomem szumów i algorytmami niskich zniekształceń nieliniowych, zapewniając, że THD+N jest znacznie niższy niż 24-bitowy szum kwantyzacji.
- Regulowany współczynnik Q dla filtrów dzwonowych i regulowane nachylenie dla filtrów półkowych i wycinających zwiększają elastyczność
- Umożliwia nakładanie na siebie wielu filtrów dolno- i górnoprzepustowych w celu uzyskania nachylenia ściany z cegły
- Wykorzystuje upsampling o bardzo niskim poziomie szumów i zniekształceń dla filtrów analogowych przy częstotliwości próbkowania pasma podstawowego
- Wykorzystuje szaloną 80-bitową precyzję, aby praktycznie wyeliminować błędy zaokrąglania i wynikające z nich zniekształcenia.
- Zmienny i powiększalny wykres charakterystyki częstotliwościowej pomaga w precyzyjnej regulacji
- Edycja parametrów może odbywać się za pomocą pól numerycznych lub bezpośrednio na wykresie, co zapewnia intuicyjną kontrolę
- Zawiera ustawienia wstępne do szybkiego porównywania konfiguracji i łatwego przywoływania ustawień
- Umożliwia jednoczesne otwarcie kilku instancji, każda z inną architekturą PEQ, w celu wszechstronnego miksowania
- Funkcja grupowania pasm umożliwia jednoczesną zmianę ƒ, Q i wzmocnienia dla wielu sekcji
- Funkcja blokady ƒ zabezpiecza częstotliwość rezonansową, umożliwiając zmianę tylko Q lub wzmocnienia
- Pomiar True Peak ostrzega o przekroczeniu TP, zapewniając, że moc wyjściowa pozostaje w pożądanych granicach
- Przycisk sortowania bez wysiłku zmienia kolejność sekcji od niskiej do wysokiej ƒ za pomocą jednego przycisku click
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: macOS 10.9 i nowszy, tylko 64-bitowy
- Windows: Windows 7 i nowsze, 32 i 64 bit
- Format:
- Mac: AAX Native (Pro Tools 10.3.10 i nowsze), VST 2, VST 3
- Windows: AAX Native (Pro Tools 10.3.10 i nowsze), AU, VST 2, VST 3
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: Od 44,1 do 384 kHz
- Kod produktu: 1414-1008