Pełny opis
Widok pełny Opis
Rozpoczyna się sesja
Rozpocząłeś nagrywanie, ale chciałbyś dokonać drobnych korekt mikrofonów. Tradycyjnie, aby uniknąć pogorszenia występu, musiałbyś po prostu poczekać, aż muzycy skończą i wyjść do pokoju live, aby wprowadzić zmiany. Koniec z tym.
Dzięki aplikacji PolarPilot możesz teraz wprowadzać zmiany z wygodnego urządzenia Apple lub Android. Dostosuj wzór biegunowy, zmień położenie filtrów górnoprzepustowych i dodaj pads. Aplikacja pozwala nawet sprawdzić, czy istnieje ryzyko napięcia polaryzacji lub przesterowania, dzięki czemu można łatwo włączyć pad lub wyłączyć przedwzmacniacz, aby zapewnić optymalny sygnał przez cały czas.
Najlepsza kapsuła
Wykonana na zamówienie ceramiczna kapsuła z Wiednia. Sercem OC818 jest ręcznie wykonana kapsuła ceramiczna CKR12. Ta wysokiej klasy, ręcznie wykonana kapsuła jest naprawdę wyjątkowa. Łączy w sobie klasyczną konstrukcję kapsuły z zakończeniem krawędziowym z nowoczesnymi innowacjami, aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność akustyczną.
Dzięki pasji i wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu, CKR-12 z pewnością zaimponuje nawet najbardziej wymagającym koneserom mikrofonów. Zapewnia wiele wzorów biegunowych, co oznacza, że nadaje się do wielu zastosowań nagraniowych. Przechwytuje każdy niuans z nagrań instrumentalnych/wokalnych, zapewniając wysokiej jakości wierność dźwięku.
Przetwarzanie końcowe
OC818 posiada drugie wyjście z tyłu korpusu mikrofonu, które dostarcza sygnał z tylnej membrany kapsuły. Użyj dołączonego kabla mini XLR OCC8, aby podłączyć OC818 i ustawić mikrofon na ustawienie kardioidalne. Pozwoli to na nagrywanie w trybie podwójnym, oferując oddzielne kanały, które można ulepszyć za pomocą wtyczki PolarDesigner. Dzięki temu będziesz mógł manipulować wzorcami biegunowymi podczas procesu postprodukcji, aby dopasować je do swoich potrzeb.
Jeśli to nie robi na tobie wrażenia, to na pewno zrobi. Możesz nawet przejąć kontrolę i określić wzór biegunowy dla maksymalnie pięciu różnych pasm częstotliwości. Wyobraź sobie, jak świetny byłby superkardioidalny wzór dla niskich częstotliwości, figura 8 dla średnich i dookólny dla górnego końca podczas nagrywania perkusji. Nie ma nic lepszego niż OC818.
Której charakterystyki kierunkowej powinienem użyć?
Wyposażony w cztery charakterystyki kierunkowe, OC818 jest prawdziwym koniem roboczym;
Kardioidalna doskonale nadaje się do dostarczania mocno skupionego dźwięku, zapewniając jednocześnie doskonałe tłumienie niepożądanych szumów i atmosfery poza osią na poziomie około -6 dB. Jest to świetny wzór biegunowy, na którym można polegać podczas nagrywania live występów, zarówno na scenie, jak i w studiu.
Superkardioida jest idealna dla live nagrań scenicznych i studyjnych. Podczas gdy kardioida ma akceptowalny kąt około 180 stopni, superkardioida zapewnia jeszcze węższy zakres odbioru wynoszący 150 stopni. Tylny płat czułości, który ma superkardioidalny wzór biegunowy, został celowo stłumiony, aby zapewnić, że OC818 nie podkreśli nadmiernie żadnych dźwięków odbieranych z tyłu. Chociaż warto zauważyć, że jeśli występujesz podczas korzystania z monitorów lub głośników, powinieneś ostrożnie ustawić mikrofon, aby upewnić się, że tylny płat nie jest skierowany w ich stronę. Spowoduje to sprzężenie zwrotne!
Figure-8 odbiera dźwięk z przodu i z tyłu kapsuły, jednocześnie odrzucając wszystkie dźwięki dochodzące z boku. Wzór ten był wykorzystywany przez wielu producentów nagrywających dwa wokale w tle. Po sparowaniu z innym mikrofonem Fig.8 i starannym ustawieniu, może on również zdziałać cuda w przechwytywaniu wokalu i gitary od jednego wykonawcy jednocześnie. Należy jednak uważać. Wykorzystanie tej pozycji wzmacnia efekt bliskiego sąsiedztwa, co może prowadzić do nienaturalnej ilości niskich tonów reprodukowanych przez mikrofon. Nie bez powodu wielu nadawców radiowych wybiera ten wzór!
Jeśli chcesz uchwycić naturalne nagrania, nie ma nic lepszego niż omni. Dookólny oznacza, że dźwięk jest odbierany przez kapsułę w promieniu 360 stopni. Wybór tego wzorca pozwala zbliżyć się do źródeł dźwięku bez ryzyka wystąpienia efektu zbliżeniowego. Jest to preferowany wzór dla wielu nagradzanych Grammy inżynierów i producentów podczas nagrywania wielu instrumentów smyczkowych i dętych blaszanych. Może również powodować "Levee Break", gdy jest używany do mikrofonów w pomieszczeniu perkusyjnym!
Co zawiera zestaw?
- 2x OC818 - mikrofony pojemnościowe z dużą membraną i przełączaną charakterystyką kierunkową
- 2x uchwyty mikrofonowe OCS8
- 2x osłona przeciwwietrzna OCW8
- 2x klips mikrofonowy OCH8
- 2x kabel mini XLR OCC8
- 1x listwa stereo SB1
Cechy
- Mikroprocesorowa kontrola napięcia polaryzacji
- Zawiera wybór trzech analogowych filtrów górnoprzepustowych: 40Hz, 80Hz, 160Hz
- Ochrona sygnału za pomocą analogowych filtrów 10dB i 20dB pads
- Bezprzewodowe sterowanie za pomocą opcjonalnego modułu OCR8 Bluetooth (dostępny osobno)
- Wykorzystuje technologię otwartej akustyki Austrian Audio
Specyfikacja
- Charakterystyka kierunkowa: Figura 8, superkardioidalna, kardioidalna, dookólna i programowalna na zamówienie
- Zakres częstotliwości: 20 Hz - 20 kHz
- Czułość (wszystkie kierunki): 13 mV/Pa
- Równoważny poziom hałasu: 9 dB SPL (A)
- Maks. SPL: 148 dB SPL (158 dB SPL)
- Przełączany Pad: -10 dB, -20 dB
- Analogowy filtr dolnoprzepustowy: 40 Hz (2. rzędu), 80 Hz (2. rzędu), 160 Hz (1. rzędu do 80 Hz, 2. rzędu poniżej)
- Impedancja: 275 omów (symetryczna)
- Impedancja obciążenia: > 1 k omów
- Napięcie zasilania: 48 V (< 4 mA, typowo 2,1 mA)
- Złącze główne: XLR 3-pinowe
- Złącze tylnej membrany lub zdalne: Mini XLR 5 pin
- Wymiary: 157 x 63 x 35 mm
- Waga: 360 g
- Kod produktu: AUA0060