Pełny opis
Widok pełny Opis
Pełen charakteru, głębi i złożoności
W pełni funkcjonalne odtworzenie wielotrybowego filtra z Matrix-12, M12-Filter jest rozbudowaną wtyczką wzbogaconą o szereg sprytnych aktualizacji dla lepszego potencjału sonicznego. M12-Filter łączy w sobie najnowocześniejsze technologie True Analog Emulation (TAE) z analogowo modelowanymi filtrami, programowalnymi obwiedniami modulacji, niemal nieograniczoną modulacją poprzez wbudowaną matrycę, rozszerzonymi parametrami Random i Modulation Oscillator, a wszystko to w eleganckim i intuicyjnym interfejsie. Zdolny do wszystkiego, od gładkich przemiatań częstotliwości do rytmicznie wzmocnionych filtrów glitched, M12-Filter może zrobić to wszystko!
Trzeba to usłyszeć, aby uwierzyć
Dla miksujących inżynierów szukających kreatywnej iskry, która pomoże im wyjść z rutyny twórczej, M12-Filter może być rozwiązaniem, którego potrzebujesz, aby pobudzić swoją wyobraźnię. Zdarza się to najlepszym inżynierom, muzykom lub producentom, przychodzisz, aby wprowadzić nową sekcję utworu lub szukasz przestrzeni w miksie i sięgasz po konwencjonalne narzędzia, takie jak fade-in lub EQ, ale te nie zawsze działają. Kiedy nadejdą takie chwile, spójrz w stronę M12-Filter, aby uruchomić swoją wyobraźnię.
Ożyw swoje statyczne i monotonne pętle perkusyjne za pomocą agresywnego, czterobiegunowego filtra pasmowego lub filtru notch, aby dodać kwasowy atak do każdego bębna kick i snare, pomagając transjentom lepiej usadowić się w miksie i dodając unikalny charakter dźwiękowy do każdego uderzenia. Z M12-Filter możesz nawet stworzyć złożony patch, aby modulować tempo obwiedni pętli, tworząc efekt przypominający zapadkę i zastosować go do pętli perkusji i basu, aby uzyskać ściślejszą odpowiedź niskich tonów i bardziej przypadkowy, bramkowany groove.
M12-Filter nie jest ograniczony do instrumentów o dużym natężeniu transjentów, takich jak perkusja, ale równie dobrze sprawdza się na instrumentach takich jak gitara elektryczna. Korzystając z możliwości automatyzacji w swoim DAW, możesz zsynchronizować filtrowanie z tempem swojego projektu i tworzyć dźwięki przypominające auto-wahę, używając kontroli Envelope do wyzwalania szczytów, modulując jednocześnie odcięcie i tempo filtra.
Oczywiście, byłoby zaniedbaniem nie wspomnieć o syntezatorach, biorąc pod uwagę pochodzenie filtra. M-12 Filter doskonale łączy się z każdym rodzajem brzmienia syntezatora, a najlepiej sprawdza się na klasycznych, inspirowanych latami 80-tymi, piłokształtnych leadach. Przekształć leady w rytmiczne pads łącząc Envelope following z modulowanym odcięciem częstotliwości, a stworzysz ładny, bramkowany efekt rytmiczny do swoich syntezatorów.
Jeśli potrzebujesz kickstartu, Arturia dołączył 40 pokładowych presetów od światowej klasy projektantów dźwięku, aby pomóc ci poruszać się po M12-Filter i odkryć, co może zrobić dla ciebie w twojej muzyce.
Ikoniczny filtr vintage w nowoczesnym wydaniu
Nie poprzestając na dostarczeniu podobnego klonu oryginalnego sprzętu, Arturia rozszerzył M12-Filter o inteligentną gamę funkcji contemporary, aby zwiększyć swój twórczy potencjał. Praktycznie jako instrument sam w sobie, nasz odrodzony Filter M12 jest pełen intuicyjnych, ale potężnych funkcji. Dzięki niemu będziesz mógł przekształcić swój materiał źródłowy w zupełnie nowe dźwięki, tworzyć pulsujące wzory, wykonywać dramatyczne sweepy lub po prostu szlifować swoje brzmienie za pomocą jednego z wielu trybów filtra. Jego przyjazna dla procesora, niska architektura latencji czyni go również idealnym, animowanym filtrem do wykorzystania w twoich live setach i występach.
Filtr ahead swoich czasów
Mocno cementując swoje miejsce w historii technologii muzycznej, M12-Filter wykracza poza to, co było możliwe w oryginale sprzętowym. Wyposażony w dwa dyskretne filtry analogowe, każdy identyczny z drugim, z wszystkimi 15 oryginalnymi trybami, odcięciem częstotliwości, rezonansem, panem i kontrolami wyjściowymi, istnieje ogromny zakres możliwości tonalnych, które można mieć.
Wykorzystując złożone możliwości routingu, Arturia M12-Filter zawiera cztery tryby: A, B, series i równoległy. Łącząc oba filtry jednocześnie na wiele sposobów, można stworzyć unikalne zbocza filtra, które nie byłyby możliwe w przypadku konwencjonalnych filtrów.
Trzy Envelope Generators są dostępne jako źródła modulacji. Ta sekcja pozwala na tworzenie wszystkiego, od powoli rozwijających się mutacji dźwiękowych do pełnych sekwencji krokowych. Tempo-sync lub free-form, ta kombinacja LFO, step-sequencera i obwiedni jest zdolna do dowolnego zachowania w zależności od tego jak je zaprogramujesz. Można zaprogramować do 16 punktów z możliwością regulacji czasu, nachylenia i poziomu dla każdego punktu.
Kiedy już znajdziesz brzmienie filtra i kształt obwiedni, który chcesz, możesz połączyć swoje obwiednie i oscylatory modulacyjne z ponad 40 trasami w matrycy 5 x 8. Wszystkie dyskretnie konfigurowalne, ten wirtualny patch-bay jest miejscem, gdzie możesz odkrywać swoją kreatywność z niemal nieograniczoną swobodą.
Napędzany przez technologię
Korzystając z zastrzeżonych algorytmów modelowania, Arturia M12-Filter może odtworzyć kultowy sprzęt aż do części składowych, aby stworzyć niezrównany realizm i immersję. Niezrównany w emulacji analogowej, M12-Filter jest zasilany przez technologie TAE i Phi. TAE oferuje modelowanie na poziomie komponentów, aby dokładnie przedstawić charakterystykę i zachowanie sprzętu, podczas gdy najnowocześniejsze modelowanie fizyczne Phi przenosi właściwości akustyczne do świata wirtualnego dla hiperrealizmu. Rezultatem jest naprawdę wysokiej klasy dźwięk, który jest nie do odróżnienia od oryginału, aby dodać do swoich produkcji.
Cechy
- Nienaganne odtworzenie w pluginie sekcji filtrów Oberheim Matrix-12
- Posiada dwa odrębne, analogowo modelowane filtry z 15 trybami każdy i kontrolami rezonansu, odcięcia częstotliwości
- Ulepszona kontrola filtra z parametrem panoramowania
- Cztery opcje routingu filtrów, w tym series i równolegle
- Globalna kontrola odcięcia częstotliwości do jednoczesnej regulacji obu filtrów
- Główna kontrola Dry/Wet do łączenia oryginalnego sygnału z sygnałem efektowym
- Trzy obwiednie z synchronizacją tempa oferują wszystko, od powoli ewoluujących mutacji do sekwencji krokowych
- Dwa tryby obwiedni obejmują Loop lub Audio wyzwalaczed, aby zdefiniować początek filtrowania
- Możliwość synchronizacji obwiedni z DAW
- Oscylator modulacyjny zawiera pięć możliwych do wyboru przebiegów z możliwością regulacji tempa aż do zakresu audio
- Wbudowana matryca modulacji oferuje osiem przypisywalnych slotów docelowych z 22 wybieranymi parametrami
- Zasilany przez ekskluzywne technologie modelowania analogowego TAE
- W zestawie 40 presetów od wiodących w branży projektantów dźwięku
Ogólne
- Kompatybilny z wszystkimi głównymi DAW na Windows i Mac.
- Pobieraj, zarządzaj i organyizuj swoje wtyczki i aktualizacje w Arturia Software Center
- W pełni skalowalny graficzny interfejs użytkownika pasuje do każdego rozmiaru ekranu, co pozwala zoptymalizować przepływ pracy
- Kompatybilny z MIDI oferuje kontrolę w czasie rzeczywistym za pomocą ulubionej klawiatury lub kontrolera
- Samouczki krok po kroku w aplikacji, pokazujące kluczowe parametry i wskazówki wewnątrz każdej wtyczki
- Potężna przeglądarka presetów pozwala filtrować, organyizować i zapisywać ulubione presety, aby przywołać je w każdej przyszłej sesji
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: Mac OS 10.13+
- Windows: Win 10+ (64bit)
- Format:
- Mac: VST, AAX, Audio Unit, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- Windows: VST, AAX, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- RAM: 4GB
- Procesor: 4 rdzenie CPU, 3.4 GHz (4.0 GHz Turbo-boost) lub CPU M1
- Miejsce na dysku: 1GB
- GPU: Układ GPU kompatybilny z OpenGL 2.0
- Kod produktu: 1200-59