Pełny opis
Widok pełny Opis
Duch analogu
Przemierzając znajome terytorium, Jun-6 V oferuje prostotę pokładowego DCO i BBD chorus wszystko w wygodnej wtyczce. Wzmacniając autentyczne doświadczenie tego klasycznego synthu polifonicznego, Arturia uwzględnił trzy różne poziomy rozproszenia głosów analogowych. Subtelne zmiany wirtualnych parametrów wewnętrznych tworzą inny charakter i odpowiedź, podobnie jak starzejący się sprzęt. Od piskliwie czystego do szorstkiego wokół krawędzi lub gdzieś pośrodku, odcięcie filtra i atak obwiedni VCA będą miały wpływ.
Podobnie jak sprzętowy odpowiednik, Jun-6 V zawiera klasyczny arpeggiator i czyni go jeszcze łatwiejszym w użyciu. Trzy tryby są zawarte od Up, Up + Down i Down, aby pomóc Ci przeplatać akordy lub melodie z hipnotycznymi wzorami w locie. Prosty i intuicyjny, ten arpeggiator usuwa wszelkie skomplikowane parametry i menu na rzecz wysoce muzycznej odpowiedzi odpowiedniej dla każdego gatunku lub aplikacji. Spróbuj połączyć arpeggiator z trybem Chord Jun-6 V, aby przekształcić proste wzory melodyczne w pełne aranżacje, uzupełnione o indywidualnie przypisane diatoniczne brzmienia chord.
Kwintesencją tego syntezatora z lat 80-tych jest to, że Jun-6 V doskonale emuluje proste, podwójne filtry swojego przodka z lat 80-tych. Idź w kierunku ciepła dolnoprzepustowego z pięknym dolnoprzepustowym filtrem rezonansowym -24dB/oct lub stwórz napięcie i wzloty przed wybuchowymi spadkami z nierezonansowym HPF.
Jun-6 jest niemal tak sławny jak syntezator, w którym został zastosowany, posiada ten sam moduł chorusa napędzany przez BBD. Wystarczy jeden prosty przełącznik, aby wzbogacić brzmienie o subtelną szerokość stereofoniczną i rozkosznie dynamiczny ruch.
Zbudowany dla nowej ery
Odrodzenie klasyka, Arturia Jun-6 V rozszerza tę klasyczną ikonę polisynthu o dodatkową modulację i FX, aby zaoferować większą wszechstronność niż kiedykolwiek, a wszystko to bez kompromisu dla tego, co sprawiło, że oryginalny sprzęt jest tak czczony. Znany ze swojej prostoty Jun-6 V zachowuje tę samą podstawową strukturę pieczołowicie modelowanych DCO, prostego, ale potężnego układu podwójnych filtrów, LFO, obwiedni i trójtrybowego stereofonicznego chorusa, a następnie lekko ją podrasowuje, aby spełnić oczekiwania współczesnych muzyków i producentów.
Wykorzystując wszystko, co ma do zaoferowania sfera cyfrowa, Jun-6 V zawiera kontrolowane przez MIDI mod wheel, velocity i aftertouch, umożliwiając zmiany w DCO lub VCF w locie. Można również przypisać velocity i aftertouch do miejsca docelowego modulacji, aby uzyskać ekscytującą dynamikę przy każdym dotknięciu klawiatury.
Rozszerzona modulacja jest podkreślona przez włączenie nie jednego, ale dwóch wielofalistych LFO i obwiedni. Druga obwiednia ADSR posiada dwa dowolnie przypisane miejsca docelowe, to samo dotyczy LFO 2. Małe ulepszenia, duża różnica, niezmieniona użyteczność!
Otwierając zakładkę Advanced, odkryjesz zintegrowane efekty wewnątrz Jun-6 V. Przestrzenny reverb i inspirowany stylem vintage delay są dołączone do zestawu, aby pomóc wziąć niepowtarzalne brzmienie Jun-6 V i dodać do niego pokrętło sound designu. Wszędzie tam, gdzie potrzebna jest atmosfera w popowej progresji chord, skubane linie wiodące trapu lub rytmiczna złożoność arpeggiów, wbudowane delay i reverb są do dyspozycji.
Polifonia dla mas
Sprzętowy poprzednik Jun-6 V, wydany w 1982 roku, pojawił się na rynku w czasie ostrej rywalizacji o większą liczbę głosów, więcej kontroli i szersze opcje tonalne. Zachowując delikatną równowagę pomiędzy łatwością obsługi a ogromnym potencjałem projektowania brzmienia, Jun-6 V oddał polifoniczny luksus w ręce przeciętnego muzyka.
Połączenie intuicyjnego układu, stabilności strojenia DCO oraz zwodniczo złożonych brzmień zostało uznane za czynniki decydujące o sukcesie Jun-6 V. Niezaprzeczalny wpływ i po prostu oszałamiająca wszechstronność, sprzęt Jun-6 V można usłyszeć w błyszczących popowych stylizacjach A-ha do eterycznej atmosfery Vangelisa, nawet będąc kluczowym graczem w powstaniu Chicago house, Jun-6 V oferuje tę samą surową moc w Twojej muzyce.
Napędzany przez technologię
Wykorzystując zastrzeżone algorytmy modelowania, Jun-6 V może odtworzyć kultowy sprzęt aż do części składowych, aby stworzyć niezrównany realizm i immersję. Niezrównany w emulacji analogowej, Jun-6 V jest napędzany przez technologie TAE i Phi. TAE oferuje modelowanie na poziomie komponentów w celu dokładnego przedstawienia charakterystyki i zachowania sprzętu, podczas gdy najnowocześniejsze modelowanie fizyczne Phi przenosi właściwości akustyczne do świata wirtualnego, zapewniając hiperrealizm. Rezultatem tego jest prawdziwie next-levelowy dźwięk, który jest nie do odróżnienia od oryginału, aby dodać do swoich produkcji.
Recenzje
"Od razu dostaję inspirację podczas używania Jun-6 V. Wydajność jest dla mnie naprawdę ważna podczas tworzenia. Dźwięk i UI z Arturia jest inteligentny i pozwala mi skupić się na tworzeniu." - Nosaj Thing (Producent)
"Jeśli jesteś miłośnikiem Juno-60 tak jak ja, to naprawdę docenisz możliwość kontrolowania swoich ulubionych dźwięków na zupełnie nowe sposoby. Bujne ciepło, charakter i kontrole są tam wszystkie. Co jest lepsze od Juno? 10 instancji." - Marc Houle (DJ / Producent)
"Cenię kolekcję V za sposób, w jaki umieszcza bogate, charakterne brzmienia w zasięgu ręki. Jun-6 V jest świetnym dodatkiem: interfejs jest prosty z kilkoma inteligentnymi akcentami, a dźwięk jest świetny." - Minor Science (Producent)
Cechy
- Odtworzenie klasycznego japońskiego syntezatora polifonicznego w sposób zbliżony do oryginału
- Modelowanie na poziomie komponentów ożywione dzięki autorskiej technologii True Analog Emulation (TAE)
- Emulacja legendarnego modułu chorus dla zwiększenia ruchu w Twoich brzmieniach syntezatorowych
- Trzygłosowe stany kalibracji: Good, Average i Poor oferują prawdziwy analogowy realizm
- Swobodnie działający oscylator fazowy z polifonią do 36 głosów
- Globalne kontrole Unison i Portamento
- Zastrzyk autentycznego analogowego zachowania dzięki przełącznikowi Voice Detune
- Identyczny Arpeggiator z trybami Up, Up + Down i Down z synchronizacją tempa i trzema zakresami
- Możliwość dostosowania trybu Chord
- Możliwość przypisania do MIDI kontrolek Bender i Mod/LFO wheel
- Rozbudowany o dodatkowe moduły LFO i Envelope dla zwiększenia możliwości modulacji
- Nowo wprowadzony moduł Delay i Reverb oferuje większe możliwości projektowania dźwięku
- Dostarczany z ponad 180 fabrycznymi presetami, aby natychmiast zanurzyć się w szerokim zakresie brzmień
- Zaawansowane makra pozwalają kontrolować jasność, barwę, czas i ruch za pomocą jednego prostego elementu sterującego
- Doskonała integracja z Twoim sprzętem Arturia lub innymi kontrolerami MIDI z płynnie mapowanymi kontrolkami
Ogólne
- Kompatybilny z wszystkimi głównymi DAW na Windows i Mac.
- Pobieraj, zarządzaj i organyizuj swoje wtyczki i aktualizacje w Arturia Software Center
- W pełni skalowalny graficzny interfejs użytkownika pasuje do każdego rozmiaru ekranu, co pozwala zoptymalizować przepływ pracy
- Kompatybilny z MIDI oferuje kontrolę w czasie rzeczywistym za pomocą ulubionej klawiatury lub kontrolera
- Samouczki krok po kroku w aplikacji, pokazujące kluczowe parametry i wskazówki wewnątrz każdej wtyczki
- Potężna przeglądarka presetów pozwala filtrować, organyizować i zapisywać ulubione presety, aby przywołać je w każdej przyszłej sesji
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: Mac OS 10.13+
- Windows: Win 8.1+ (64bit)
- Format:
- Mac: VST, AAX, Audio Unit, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- Windows: VST, AAX, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- RAM: 4GB
- Procesor: 2,5 GHz CPU
- Miejsce na dysku: 2GB
- GPU: GPU kompatybilny z OpenGL 2.0
- Kod produktu: 1200-85