Pełny opis
Widok pełny Opis
Co nowego w FX Collection 5
Teraz obejmuje 34 tytuły, w tym zniekształcenia, procesory ziarniste, procesory magistrali miksującej i przetwarzanie równoległe, modulację, kompresję, opóźnienia, pogłosy, przedwzmacniacze i wiele innych. W FX Collection 5 wprowadzono cztery zupełnie nowe efekty: Bus Peak, Bus Exciter-104, EFX Motions i EFX Refract. Bus Peak to efekt limitera, który pozwala dodać ostateczne szlify do miksów i zapewnić optymalną głośność przy jednoczesnym zachowaniu szczegółów. Bus Exciter-104 odtwarza klasyczny wzmacniacz sygnału audio w formacie wielopasmowym, umożliwiając wzmocnienie kopnięć i obecności wokalu, ożywiając miks. EFX Motions to efekt programowy, który nadaje muzyce pęd, różnorodność i emocje dźwiękowe, na które zasługuje. EFX REFRACT to stereofoniczny multi-efekt do wzbogacania, teksturowania i przekształcania dowolnego dźwięku, od eksperymentalnych zniekształceń po rozstrojone harmoniczne.
Rotary CLS-222
Arturia Rotary CLS-222 to potężna i kreatywna wtyczka, która przenosi klasyczny emulator głośnika obrotowego Dynacord do studia. Dzięki jedwabiście gładkim zawirowaniom stereo można dodać głębi i tekstury do każdego utworu. Rotary CLS-222 posiada dwa niezależne kanały z oddzielnymi kontrolkami prędkości, przyspieszenia, overdrive, i nie tylko. Możesz także dostosować pozycję mikrofonu, aby stworzyć szeroką gamę dźwięków, od subtelnych po extreme. Dzięki wbudowanej sekcji EQ możesz jeszcze bardziej kształtować dźwięk, dodając podbicie basów lub wysokich tonów lub wycinając określone częstotliwości.
Filtr MS-20
Filter MS-20 to potężny filtr stereo i efekt zniekształcenia inspirowany kultowym syntezatorem MS-20. Zaprojektowana, aby tchnąć nowe życie w miksy, ta wtyczka audio zapewnia niszczycielskie chrupnięcie, ryczące przemiatanie filtra i ultra-tłustą głębię stereo, dzięki czemu każdy dźwięk jest masywny. Wykorzystując technologię TAE®, Filter MS-20 oddaje istotę swojego imiennika syntezatora, oferując miękki gumowaty bas, wyjące rezonansowe przemiatania, subtelne rozmycie i całkowitą destrukcję. Przekształć dowolny dźwięk w ogromne, kolorowe, niepowstrzymane tekstury i barwy, dając swojej produkcji DAW przewagę nad konkurencją, której szukałeś.
Rev LX-24
reverb Ta cyfrowa emulacja jednostki algorytmicznej vintage oferuje wszystkie osiem oryginalnych algorytmów, w tym Small Hall A, Small Hall B, Room A, Constant Plate, Vocal Plate, Large Hall B i Chamber. Rev LX-24 doskonale odtwarza sprzętowe 12- i 24-bitowe konwertery, aby zapewnić signature ciepłe, ciemne brzmienie. Zawiera również dodatkowy konwerter "Modern" zapewniający czystsze, bardziej hi-fi brzmienie.
Dist COLDFIRE
COLDFIRE to wtyczka zniekształcająca z 11 algorytmami do wyboru, w tym modelowanymi analogowo i unikalnymi trybami cyfrowymi. Wykorzystując słynne i ekskluzywne technologie modelowania TAE firmy Arturia, wbudowane algorytmy analogowe są żywe i złożone, podobnie jak prawdziwy sprzęt. Dzięki dwóm niezależnym magistralom zniekształceń można je kierować w dowolny sposób.
DIODE-609
Brzmienie brytyjskiej konsoli kompresyjnej vintage. Odświeżona emulacja legendarnego kompresora/limitera w stylu Neve, słynącego z ciepłej, płynnej i wszechstronnej reakcji. DIODE-609 ustanowił precedens dla produkcji muzycznej contemporary. Jest to dynamiczny, wszechstronny kompresor dla niemal każdego dźwięku. Nowoczesne ulepszenia w konstrukcji i funkcjonalności łączą się z niepowtarzalnym brzmieniem kompresora/limitera w stylu 33609, aby wzmocnić dźwięk duchem signature analogowego ciepła.
Bus Force
Bus Force to wirtualny channel strip i równoległe przetwarzanie składające się z czterech charakterystycznych modułów. Dzięki wbudowanym modułom filtra, korektora, kompresora i nasycenia z niezrównanym routingiem modułów, Bus Force włącza bezcenne brzmienie sprzętu vintage outboard prosto do Twojego DAW.
SITRAL-295
SITRAL-295 to wysoce muzyczny korektor klasy masteringowej, modelujący nieuchwytny, tranzystorowy korektor do konsol nadawczych. Dostarczając ciepłe i charakterystyczne brzmienie, delikatne i łagodne zbocza częstotliwości SITRAL-295 pozwalają wyrzeźbić miks. Wydobywa energię i muzykalność, jednocześnie dodając słodyczy i analogowego charakteru.
DIMENSION-D
Chór, który zmienił grę. DIMENSION-D dokładnie modeluje czterotrybowy stereofoniczny procesor chorus, dostarczając ciepłe i muzyczne brzmienia klasycznego obwodu BBD. Prosty, ale hipnotyzujący, naciśnięcie jednego przycisku dodaje delikatne zawirowania i modulację wysokości dźwięku, przekształcając utwór w głębię i ciepło.
BI-TRON
Podwójny fader, który składa się z dwóch niezależnych LFO z przełączanymi, synchronizowanymi z tempem kształtami fali, w wyniku czego powstaje butikowy pedał gitarowy w stylu phaser. Zaawansowany routing łączy dwie ścieżki obwodu, zapewniając unikalną i ekspresyjną modulację. Przenieś swoje brzmienie na wyższy poziom, modyfikując obie ścieżki obwodu jednocześnie, aby uzyskać naprawdę nieprzewidywalne dźwięki.
Flanger BL-20
Studyjny klasyk odrodzony na nowo. Wzorowany na dobrze znanym procesorze outboard, Flanger BL-20 jest w równym stopniu nieprzewidywalny, co inspirujący. Oswajaj wtyczkę, aby uzyskać kaskadowe dźwięki odrzutowca engine lub wprowadź ją w masywną, harmoniczną głębię, która graniczy z nieskończonym terytorium modulacji. Korzystaj z wielu źródeł modulacji, manipuluj kształtem LFO i rozrzutem stereo oraz zanurzaj harmoniczne w niezbadanych głębinach.
1973-Pre
1973-Pre jest wiernym odtworzeniem legendarnego przedwzmacniacza w stylu 1073. Ten obecnie znany przedwzmacniacz zrewolucjonizował świat nagrań w latach 70-tych. Wykorzystując technologię TAE, Arturia odtworzył ten klasyczny przedwzmacniacz, z extreme dbałością o szczegóły. Wirtualny model zapewnia tę samą wyraźną barwę i zniekształcenia analogowe, a także oryginalne, słodko brzmiące regulatory tonów. Przedwzmacniacz składa się z 3-pasmowego korektora, filtra górnoprzepustowego, wzmocnienia wejściowego i regulacji trymu wyjściowego, wraz z pokrętłami w stylu vintage i klasycznymi miernikami VU, dla klasycznego stylu vintage. .
TridA-Pre
TridA-Pre opiera swoją konstrukcję na rzadkiej i legendarnej konsoli Trident A Range. Konsola Trident A Range była jedną z najbardziej znanych konsol muzycznych na świecie, pomagając zapewnić dźwięk takim wykonawcom jak The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis i wielu innym. Był powszechnie szanowany za pięknie brzmiący korektor muzyczny, zapewniający pełny dźwięk o bogatej barwie. Wyprodukowano tylko 13 sztuk tej konsoli, co czyni ją jedną z najbardziej poszukiwanych konsol mikserskich w historii.
V75-Pre
V76-Pre opiera swoją konstrukcję na pożądanym przedwzmacniaczu V76, używanym w słynnych studiach Abbey Road i wbudowanym w konsole mikserskie REDD. V76 pomógł ukształtować brzmienie "The White Album" The Beatles, dzięki lampowemu ciepłu i bogatej barwie. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia udoskonalił funkcjonalność i ręcznie wybrał najlepsze elementy, aby zwiększyć wszechstronność.
VCA-65
VCA-65 bazuje na legendarnym DBX165A, kompresorze niepodobnym do żadnego innego. W przeciwieństwie do swojej konkurencji, 165a wykorzystywał półprzewodnikowy VCA do tworzenia efektu kompresji. Obecnie DBX165A jest bardzo poszukiwany, ale dzięki modelowaniu TAE Arturia można swobodnie korzystać z nieograniczonej liczby VCA-65 podczas miksowania. Po wciśnięciu przycisku extreme usłyszysz charakterystyczne ziarno VCA65.
FET-76
FET-76 sprawia, że wszystko jest lepsze. Arturia autentycznie wymodelował najbardziej kultowy kompresor studyjny na świecie. Połączenie tranzystora polowego i wzmacniacza klasy A nadaje subtelne, ale pożądane brzmienie, nawet przy niskich poziomach kompresji. Podkręć wejście i wybierz jeden z czterech współczynników, a nawet włącz tryb "wszystkie przyciski", aby naprawdę usłyszeć, jak kompresor oparty na tranzystorach FET ożywa na każdym źródle. Perkusja, bas, wokal, gitary.
STA
Arturia Tube STA wiernie odtwarza amerykańskiego konia roboczego. STA był powszechny w studiach nadawczych i nagraniowych podczas złotej ery produkcji. Oryginalny STA był znany ze swojej intymności, jedwabistych wysokich tonów i nasycenia po naciśnięciu. STA był podstawą wokali i basów. Wynikało to z jego zdolności do przekształcania słabej energii dołu w ciepłe, harmonicznie bogate tony.
Rev Plate 140
EMT140 to najlepsza płyta reverb. Żadna kolekcja efektów nie jest kompletna bez luksusowej, gładkiej płyty, pełnej bogactwa. Dzięki analogowemu przedwzmacniaczowi lampowemu z kompensacją wzmocnienia będziesz w stanie wstrzyknąć tony vintage mojo do swoich miksów. Podkreśla to naturalnie słodkie brzmienie reverb. Płyta Rev jest dostarczana z trzema całkowicie dokładnymi płytami: Punchy, EMT i Wonderful.
Rev Intensity
Nie kopia, nie emulacja, nie hołd. Rev Intensity zmieni sposób myślenia o tego typu efektach audio. Po przeanalizowaniu i odtworzeniu najlepszego sprzętu studyjnego, jaki kiedykolwiek wyprodukowano dla FX Collection, Arturia zrobił notatki podczas analizy klasyków, łącząc to, co najlepsze we wszystkim, co cyfrowe, w jedną niesamowitą wtyczkę reverb. Arturia Twórcy wykorzystali najnowocześniejsze techniki algorytmiczne, aby stworzyć bujną, wszechstronną wtyczkę reverb, która brzmi fantastycznie i jest łatwa w obsłudze dla procesora.
SPRING-636
Pierwotnie wynaleziony, aby dodać trochę "przestrzeni" do brzmienia organyów Hammonda w latach 30-tych, reverb jest stosunkowo prostą konstrukcją zawieszonej sprężyny wewnątrz zbiornika. True Analog Emulation zajmuje się stroną elektroniczną, analizując i dokładnie modelując sposób działania obwodów i ich reakcję na różne sygnały audio. Phi pozwala nam zbadać fizyczną naturę reverb, jak reaguje sprężyna i jak rezonans zbiornika zmienia dźwięk.
Delay TAPE-201
Wzorowany na kultowej sprzętowej maszynie echa z lat 70-tych, Delay TAPE-201 wykorzystuje zamkniętą pętlę taśmy za pomocą sekwencyjnych głowic odtwarzających do tworzenia ekspansywnych i rytmicznych efektów echa. Kluczowy dla tworzenia gatunków takich jak dub, Delay TAPE-201 może być odtwarzany jak instrument, a nie tylko używany do kreatywnego efektu. Idealny dla producentów contemporary, Delay TAPE-201 posiada szeroką gamę nowoczesnych funkcji dla współczesnych producentów.
Memory Brigade
Memory Brigade to list miłosny Arturia do legendarnego BBD, który stworzył revolution w efektach modulacyjnych opartych na czasie. Jednym z pierwszych i z pewnością największych opóźnień BBD był Memory Man i nieco przeprojektowany Deluxe Memory Man stworzony przez pionierów efektów Electro-Harmonix w połowie lat 70-tych.
Delay Eternity
Projekt Arturia Delay Eternity rozpoczął się na tej samej desce kreślarskiej, co ich wielokrotnie nagradzany, nowej generacji syntezator programowy Pigments. Nie tylko chcieli stworzyć delay z nierealną mocą modulacji, ale także chcieli zintegrować funkcje contemporary, które pozwoliłyby zarówno eksperymentalnym, jak i tradycyjnym producentom doświadczyć delay jak nigdy dotąd.
Mini-Filter
Mini-Filter opiera swoją konstrukcję i brzmienie na słynnym dolnoprzepustowym filtrze drabinkowym 24dB w stylu Moog. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia poprawił i zaktualizował filtr dla nowoczesnego twórcy muzyki. Filtr można wykorzystać do wygładzania plików audio lub dodawania subtelnych podtekstów do nagrań o niskim poziomie głośności. Sekcja modulacji składa się ze śledzenia obwiedni, sekwencera krokowego i LFO dla optymalnej wszechstronności i możliwości kształtowania dźwięku.
M12-Filter
M12-Filter to wierne odtworzenie słynnego filtra wielomodowego z Matrix-12 firmy Oberheim. Brzmienie i parametry zostały udoskonalone i zaktualizowane, dzięki czemu jest to jedno z najpotężniejszych dostępnych narzędzi do kształtowania dźwięku. Analogowa kontrola tonu filtra jest wyposażona w programowalne obwiednie modulacji i wszechstronną matrycę modulacji dla optymalnej elastyczności.
SEM-Filter
SEM-Filter to wierne odtworzenie legendarnego filtra Oberheim SEM. Ta wszechstronna wtyczka filtrująca oparta jest na pionierskim projekcie Toma Oberheima. Arturia dołożył wszelkich starań, aby uchwycić istotę analogowego brzmienia i tonu, a także ulepszyć i udoskonalić filtr do współczesnego użytku.
Cechy
- Łącznie 34 oszałamiająco odtworzone procesory, efekty, zniekształcenia i nie tylko
- Dwa nowe narzędzia do miksowania studyjnego: Bus Peak i Bus Exciter-104
- Dwa nowe kreatywne narzędzia produkcyjne: EFX REFRACT i EFX MOTIONS
- Vintage zmodernizowane efekty z funkcjami contemporary dla nowoczesnych producentów i autorów piosenek
- Oszałamiające interfejsy 4K z możliwością zmiany rozmiaru
- Łącznie ponad 1000 fabrycznych ustawień wstępnych. Szybko znajdź subtelną regulację lub dramatyczne efekty miksowania, których potrzebujesz
- Samouczki w aplikacji pozwalają poznać funkcję każdego efektu i parametru, a także skorzystać z dostosowanych wskazówek, aby jak najlepiej wykorzystać swoje brzmienie.
- Zasilany przez TAE i Phi, zastrzeżoną technologię modelowania Arturia, dzięki czemu każda wtyczka zachowuje się dokładnie tak, jak tego potrzebujesz
- Aktualizacje wydajności i przepływu pracy, ulepszone przeglądanie ustawień wstępnych, zwiększona wydajność i usprawnione GUI
- Ulepszone funkcje ułatwień dostępu z funkcją zamiany tekstu na mowę w czasie rzeczywistym
- Kompatybilność z procesorem Apple M1/Silicon
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: MacOS 10.11 lub nowszy
- Windows: Windows 10 i nowsze (64-bit)
- Format: VST, AAX, AU, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- PAMIĘĆRAM: 4 GB
- Procesor: 4-rdzeniowy, zalecane 3,4 GHz
- Miejsce na dysku twardym: 3 GB
- Kod produktu: 1200-131