Pełny opis
Widok pełny Opis
Bezpieczna regulacja Bias - bez użycia narzędzi
Bez obaw o wysadzenie sprzętu w powietrze, TUBE-CULTURE pozwala na wirtualną regulację biasu sygnału w celu uzyskania różnych tekstur zniekształceń. Ograniczając przepływ sygnału wejściowego do lampy zniekształcającej zastosowanej w wersji sprzętowej, Arturia dokładnie wymodelował jej reakcję, aby stworzyć bogate, niepowtarzalne brzmienie, które można dostosować do własnych potrzeb. W kategoriach muzycznych, regulacja Bias pozwala na sposoby rzeźbienia dźwięku, które nie są możliwe do osiągnięcia za pomocą kontroli Function lub pokładowych EQ. Reagując w różny sposób na każdy tryb pracy pentody lub triody, pokrętło Bias wpływa na grubość niskich tonów.
Konstrukcja z wieloma stopniami lampowymi
Zaprojektowany z kaskadowymi stopniami lampowymi, sprzętowy oryginał był w stanie pracować w wielu różnych trybach, aby uzyskać różne charaktery zniekształceń. Nie do odróżnienia od sprzętu, technologie modelowania analogowego Arturia'TAE i Phi doskonale to oddają dzięki kontroli Function. Tutaj można wybrać sposób działania wirtualnych wentyli.
Dostępny jest jeden tryb Triode (T) oraz trzy tryby Pentode (P1, P2 i P3), gdzie każdy tryb to inny obwód dla stopni lampowych. Każdy z nich oferuje inny smak muzycznego zniekształcenia, tryb Triode jest najczystszy, faworyzując parzyste harmoniczne. Idealny do bardziej subtelnych zastosowań, gdzie celem jest zwiększenie ciepła i energii, Triode powinien być stosowany na ścieżkach masteringowych lub szynach mikserskich.
Generując bardziej liniową odpowiedź pomiędzy poziomem sygnału wejściowego i wyjściowego, Pentode tworzy pożądane tony zniekształceń, których się spodziewasz. Tryb P1 plasuje się pośrodku pomiędzy poziomami agresji, wytwarzając bardziej ostry charakter z nieparzystą liczbą harmonicznych, idealny do wykorzystania jako kreatywny efekt dla wokalu lub syntezatorów. P2 ma szerszy zakres wysterowania niż reszta, zdolny do przejścia od subtelnego nasycenia do miażdżącego overdrive. P3 jest najbardziej agresywny, zdolny do wytwarzania efektów typu prostownik, gdy jest maksymalnie wysterowany. P3 może być nawet używany w izolacji jako procesor efektów gitarowych dla uzyskania autentycznego analogowego brzmienia distortion!
Dodaj trochę obecności
Tak jak w przypadku oryginalnego sprzętu, TUBE-CULTURE posiada przełącznik Presence, który pozwala na wzmocnienie i podbicie średnich i wysokich częstotliwości. Wychodząc jednak ponad oryginał, Arturia dołączył dwa różne tryby, z Presence odpowiadającym oryginalnemu projektowi, podbijającym wysokie tony średnie i wysokie oraz nowy tryb Air, podbijający tylko wysokie częstotliwości. Idealny do przywrócenia trochę high-endu, który może być utracony z powodu wysokich poziomów zniekształceń, które mogą spłaszczyć górne harmoniczne twojego sygnału.
Butikowy sprzęt, cyfrowe ulepszenia
Gustownie wzbogacony TUBE-CULTURE zawiera szereg inteligentnych aktualizacji, które zwiększają wszechstronność wtyczki bez wpływu na ogólne brzmienie. Stary distortion, nowe sztuczki! Przezwyciężając ograniczenia analogowych obwodów, TUBE-CULTURE został wzbogacony o filtry EQ na wejściu i wyjściu, dodatkowe podbicie high-end, trzy konfiguracje stereo, jednopokrętłową kontrolę dynamiki i pokrętło mix.
Zbliżając się do głównego panelu, Dist TUBE-CULTURE zapewnia natychmiastowo znajomą konstrukcję z dodanym pokrętłem Mix do równoległego przetwarzania i dodatkową kontrolą Air do odszumiania tylko wysokich częstotliwości. Zanurzając się w panelu zaawansowanym, Arturia rozszerzył wtyczkę dla optymalnej wydajności w nowoczesnych produkcjach.
Stopień wejściowy zawiera filtry dolno- i górnoprzepustowe, pozwalające na przepuszczenie tylko niektórych częstotliwości do przetwarzania. Idealny do przetwarzania instrumentów takich jak gitara basowa lub wokal, gdzie tylko high-end wymaga zniekształcenia, aby przeciąć miks. Dodatkowo, trzy tryby stereo pozwalają zdefiniować szerokość przetwarzania.
Sekcja wejściowa Dist TUBE-CULTURE posiada również jednopokrętłową kontrolę dynamiki. Obracając ją w prawo od południa, działa jak kompresor. Obrócona w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, staje się stopniowym ekspanderem/bramką.
Moduł wyjściowy posiada również 24dB/okt filtr górno- i dolnoprzepustowy oraz kontrolę pochylenia. Ogranicz pasmo zniekształconego sygnału w swoim miksie, aby znaleźć miejsce w średnicy dla instrumentów lub użyj go jako kreatywnego efektu lo-fi, zniekształconego, aby dodać teksturę w swoim miksie.
Studyjny mocarz
Dla każdego brzmienia w miksie, TUBE-CULTURE pozwala na wstrzyknięcie ciepłego, sklejającego miks nasycenia aż do ciężkiego fuzza i wszystkiego pomiędzy. Wszechstronny na tyle, że może być używany jako procesor instrumentalny lub jako procesor szyny mix/master, a w połączeniu z elastycznością formatu wtyczki, rezultatem jest potężne narzędzie do kształtowania dźwięku, które jest przydatne do wszystkiego, co rzucisz na nie.
To więcej niż tylko jedno urządzenie, potężne regulatory zniekształceń Bias i Function współdziałają ze sobą, a regulator Drive oferuje szeroki zakres brzmień zniekształceń.
Wzbogać swoje ścieżki gitarowe i dodaj crunch do górnych szczytów gitary elektrycznej. Wytłuść główną linię wokalną, aby Twoje teksty wyskakiwały z miksu. Obliteruj mikrofony w pokoju perkusyjnym, aby uzyskać zgnieciony, chrupiący sustain, który pomoże Twojej perkusji śpiewać lub użyj ich w subtelnych dawkach, aby zaokrąglić dolne partie tomów i bębna basowego, aby dodać im wagi i energii. Dodaj agresji do wiodących syntezatorów za pomocą trybu Triode Function i przełączaj kontrolę Presence, aby uzyskać ostrą górę pasma, która przetnie wokale i gitary.
Wielu inżynierów masteringu zaadoptowało użycie sprzętowego odpowiednika w swojej pracy, pomimo tego, że główna funkcja skupia się na zniekształceniach. Użycie Dist TUBE-CULTURE na szynie głównej może dodać subtelnych harmonicznych emocji i energii, pomagając przywrócić życie cyfrowo nagranym, sterylnym ścieżkom.
Zasilany przez technologię
Wykorzystując autorskie algorytmy modelowania, Dist TUBE-CULTURE jest w stanie odtworzyć ikoniczne efekty, aż do ich części składowych, aby stworzyć niezrównany realizm i immersję. Niezrównany w emulacji analogu, Dist TUBE-CULTURE jest napędzany przez technologie TAE i Phi. TAE oferuje modelowanie na poziomie komponentów, aby dokładnie przedstawić charakterystykę i zachowanie efektu, podczas gdy Phi's state-of-the-art modelowanie fizyczne przenosi właściwości akustyczne do świata wirtualnego dla hiperrealizmu. Rezultatem jest naprawdę następny poziom dźwięku, który jest nie do odróżnienia od oryginału, aby dodać do swoich produkcji.
Recenzje
"Dist TUBE-CULTURE to BEAST. Nie sądzę, że kiedykolwiek słyszałem wtyczkę, która tak pięknie rozbija Twoje brzmienie. Odrobina dodana do twoich 808s lub całkowicie miażdżąca syntezator, łamiąca go apart bit po bicie, a następnie delikatnie dodająca go z powrotem, przechodzi długą drogę! " - Stan Greene (Producent - Rihanna, Big Sean, Snoop Dogg, O.T, Genasis)
"Podkręć drive i wtedy kremowy magiczny kick pojawia się na łodygach i w miksie". - Steve Levine (Producent / Inżynier - Culture Club, Beach Boys)
"Te wtyczki są niesamowite. Rezultaty, które osiągnąłbym dzięki kombinacji dwóch lub nawet trzech różnych wtyczek distortion, mogą być teraz wykonane przy użyciu tylko Dist TUBe-CULTURE" - Thiago Baggio (Inżynier nagrań i miksów)
Cechy
- Precyzyjny model lampowego procesora zniekształceń harmonicznych Ultra Vulture
- Interaktywna kontrola Drive działa wraz z resztą parametrów dla uzyskania złożonych brzmień typu drive
- Dwa stopnie Presence dodają podbicia w zakresie średnich i wysokich tonów przy użyciu trybu Presence i tylko wysokich tonów przy użyciu trybu Air
- Wizualne informacje zwrotne w czasie rzeczywistym na temat odpowiedzi częstotliwościowej oraz filtrów EQ na wejściu i wyjściu
- Przetwarzanie równoległe z pokrętłem Mix
- Rozciąga przejrzyste harmoniczne przy niższych wartościach Drive i sizzle crunch oraz overdrive po przekręceniu w prawo
- Ograniczaj ilość energii wprowadzanej do stopnia zniekształcającego za pomocą pokrętła Bias, zmieniając charakter zniekształcenia
- Cztery konfiguracje funkcji zmieniają działanie lampy z Triode, Pentode 1, Pentode 2 lub Pentode 3
- Trzy tryby stereofoniczne pozwalają odkryć zniekształcenia zaworowe w pełnym zakresie stereofonicznym z przetwarzaniem L-R, Mid i Side.
- Stała progowa kontrola dynamiki pozwala na zastosowanie bramkowania przy wartościach ujemnych i kompresji przy wartościach dodatnich
- Wysoko- i dolnoprzepustowe filtry wejściowe pozwalają dostosować brzmienie suchego sygnału przed włączeniem zniekształcenia, aby uzyskać brzmienie o średniej koncentracji.
- Korektor filtrów wyjściowych z funkcją pochylania umożliwiający globalne rozjaśnienie lub stłumienie dźwięku
- Oszczędzaj na procesorze i dostosuj jakość dźwięku dzięki dwóm trybom nadpróbkowania
- NKS-ready
- Odsłuch dwóch ustawień jednocześnie z przełączaniem A/B
Ogólne
- Kompatybilny z wszystkimi głównymi DAW na Windows i Mac.
- Pobieraj, zarządzaj i organyizuj swoje wtyczki i aktualizacje w Arturia Software Center
- W pełni skalowalny graficzny interfejs użytkownika pasuje do każdego rozmiaru ekranu, aby zoptymalizować przepływ pracy
- Kompatybilny z MIDI oferuje kontrolę w czasie rzeczywistym za pomocą ulubionej klawiatury lub kontrolera
- Samouczki krok po kroku w aplikacji, pokazujące kluczowe parametry i wskazówki wewnątrz każdej wtyczki
- Potężna przeglądarka presetów pozwala filtrować, organyizować i zapisywać ulubione presety, aby przywołać je w każdej przyszłej sesji
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: Mac OS 10.13+
- Windows: Win 10+ (64bit)
- Format:
- Mac: VST, AAX, Audio Unit, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- Windows: VST, AAX, NKS (tylko 64-bitowe DAW)
- RAM: 4GB
- Procesor: 4 rdzenie CPU, 3.4 GHz (4.0 GHz Turbo-boost) lub CPU M1
- Miejsce na dysku: 1GB
- GPU: Układ GPU kompatybilny z OpenGL 2.0
- Kod produktu: 1200-110