Pełny opis
Widok pełny Opis
Wersja 2.0 - rozszerzona biblioteka brzmień, pamięć programów i nowe elementy sterujące
Aktualizacja oprogramowania do wersji 2.0 odblokuje szereg nowych funkcji i ulepszeń, w tym 128 zupełnie nowych łatek, stworzonych przez wiodących projektantów dźwięku i muzyków. Nowe ekskluzywne patche obejmują wszystko, od bogatych pads i agresywnych basów po ryczące leady. Dodano również osiem nowych lokalizacji banków brzmień, zapewniając łącznie 512 programowalnych gniazd pamięci. Oznacza to, że można zapisać jeszcze więcej stworzonych dźwięków i brzmień.
Wersja 2.0 wprowadza również szereg nowych elementów sterujących syntezą, w tym LFO Slew, Envelope Repeat, OSC2 Filter Bypass, Scale (alternatywne strojenie) i wiele innych. Pojawił się nawet nowy efekt "Lo-Fi Effect", który dodaje klasyczny charakter vintage do każdego dźwięku, do którego go zastosujesz; dając ci ten pokręcony i popsuty efekt, którego pragnie wielu współczesnych muzyków. Aby odkryć cały szereg nowych funkcji i rozszerzyć swoje możliwości projektowania dźwięku - dokonaj aktualizacji już dziś.
Potężny i przenośny
Pełen funkcji i funkcjonalności Take 5 oferuje dźwięk i wydajność, które znasz z produktów Sequential, bez kompromisów w zakresie grywalności w kompaktowym i przenośnym urządzeniu, które jest dostępne dla prawie każdego. Format pozwala na transport Take 5 wszędzie tam, gdzie zabierze Cię muzyka, niezależnie od tego, czy jest to studio, przestrzeń do prób czy scena, przy szerokości zaledwie 26 cali można go łatwo nosić ze sobą w plecaku lub torbie koncertowej.
Składający się z wysokiej jakości klawiatury Fatar, Take 5 posiada 44 full size, półważone klawisze z nieskazitelną czułością prędkości i aftertouch, pozwalając na ekspresję w każdym występie. Sprężynowe koło pitch umożliwia kreatywne dodawanie subtelnego lub extreme vibrato do każdej nuty, a także posiada możliwość niezależnej regulacji górnych i dolnych elementów sterujących dla każdego programu, co oznacza, że można ustawić limity ilości pitch bend na preset w zależności od pożądanego efektu, który chcesz osiągnąć.
Podobnie jak wszystkie dobre syntezatory, Take 5 Five-Voice Poly Synth posiada potężny sekwencer i arpeggiator, aby dodać ruchu i dynamiki do muzyki. Sekwencer jest polifonicznym sekwencerem krokowym do 64 kroków, w tym odpoczynków i powiązań, dzięki czemu można kreatywnie wykonywać fundamenty muzyki i budować na wierzchu frazy melodyczne i harmonie, co czyni go idealnym dla wykonawców live. Zintegrowany arpeggiator oferuje cztery różne tryby, w tym w górę, w dół, w górę i w dół oraz losowo, co oznacza, że masz wszystkie narzędzia do tworzenia złożonych i ewoluujących ruchów w swojej muzyce.
Znane na całym świecie dźwięki
Słynący z charakterystycznego brzmienia Sequential wyrobił sobie markę, tworząc jedne z najlepiej brzmiących syntezatorów dostępnych na rynku, Take 5 nie jest inny. Osiągając charakterystyczny dźwięk dzięki połączeniu dwóch analogowych VCO przechodzących przez rezonansowy 4-biegunowy filtr analogowy, Take 5 zapewnia klasyczne gładkie, ciepłe i pełne brzmienie, które jest tradycyjne dla syntezatorów Sequential. Wszechstronny dźwięk engine, Take 5 może przejść od vintage i klasycznych brzmień syntezatora do nowoczesnych, jasnych i żywych brzmień pasujących do każdego gatunku lub stylu. Dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają tradycyjne fale sinusoidalne, piłokształtne i impulsowe z kształtowaniem fal, podczas gdy prosty analogowy FM dodaje harmonicznie złożone, dzwonkowate barwy FM.
Wykorzystując zaawansowane projekty z Prophet series, 4-biegunowy filtr analogowy kształtuje dźwięk oscylatorów i sub-oscylatora, tworząc ciepłe i gładkie dźwięki, które są zwykle zarezerwowane dla syntezatorów z następnego przedziału cenowego, dając dostęp do nieskazitelnych, gotowych do pracy w studio dźwięków. Dołączona kontrola Drive zapewnia dodatkowe punch do sygnału dla mocnych nut basowych i staccato. Fachowo zaprojektowany Take 5 posiada pokrętło Vintage, które wprowadza mikro zmiany w kilku parametrach oscylatora, filtra i obwiedni między głosami, aby w jednej chwili zmienić ogólne brzmienie z nowoczesnego i mocnego na bardziej vintage i łagodne.
Dopełnieniem zestawu funkcji są dwa LFO z pięcioma kształtami fal, które można dowolnie przypisać do wielu miejsc docelowych modulacji, aby zagęścić linie prowadzące i dodać ogromną ilość masy i ruchu do swoich utworów, a także zintegrowany mikser i obwiednie ADSR ze zmiennym wysterowaniem i modulacją prędkości. Take 5 daje możliwość rozwinięcia kreatywności i dodania charakterystycznego smaku dźwięku do palety tonalnej, która zapewnia signature ciepłe i pełne brzmienie, które podąża za resztą linii syntezatorów Sequential.
Wprowadzenie do Polysynth
Take 5 to idealne wprowadzenie dla tych klientów, którzy szukają w pełni funkcjonalnego polisynthu, który zapewnia nieskazitelne dźwięki, a także intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs, który sprawia, że synteza jest przyjemna i łatwa do tworzenia. Dzięki integracji niektórych zaawansowanych projektów Sequentials, Take 5 prezentuje światowej klasy dźwięki zapakowane w kompaktowe i przenośne urządzenie, które jest idealne dla live lub muzyków studyjnych poszukujących nowej warstwy projektowania dźwięku w swojej muzyce.
Platforma Take 5 umożliwia tworzenie każdego dźwięku, jaki można sobie wyobrazić w dziedzinie syntezy subtraktywnej i polerowanie dźwięków poprzez dodanie efektów cyfrowych klasy studyjnej w celu stworzenia gotowego artykułu. Teraz nie potrzebujesz żadnego zewnętrznego sprzętu ani oprogramowania, aby uzupełnić dźwięki, które chcesz dopasować do swojego miksu, po prostu użyj wbudowanych efektów. Obejmują one dedykowany efekt reverb, który oferuje tłumienie, opóźnienie wstępne, zanikanie i tonację, aby kształtować i rzeźbić dźwięki do dowolnego źródła dźwięku lub miksu, dedykowany efekt overdrive, aby dodać nasycenie i harmoniczne, które pomogą Twoim utworom wyciąć się ponad ciężki i gęsty miks oraz efekt multi-efekt z mnóstwem różnych opcji, w tym trzy typy delay, chorus, flanger, phaser, modulacja pierścieniowa i wiele więcej!
Specyfikacja
- Oscylatory:
- Dwa analogowe VCO na głos
- Płynna regulacja kształtu fali na oscylator pomiędzy sinusoidą, piłokształtem i impulsem o zmiennej szerokości
- Oscylator pierwszy może być zsynchronizowany z oscylatorem drugim
- Generator suboktawy fali prostokątnej
- Śledzenie klawiatury włączane i wyłączane dla każdego oscylatora
- Modulacja częstotliwości dla każdego oscylatora
- Mikser:
- Oscylator o jedną wartość
- Oscylator o jedną suboktawę
- Ilość oscylatora 2
- Ilość białego szumu
- Filtr dolnoprzepustowy:
- Oparty na projekcie Prophet 5 Rev 4, Take-5 posiada czterobiegunowy rezonansowy, analogowy filtr dolnoprzepustowy na głos
- Wprowadzanie w samoscylację za pomocą kontroli rezonansu
- Ilość obwiedni filtra bipolarnego
- Obwiednia:
- Modulacja prędkości każdej wartości obwiedni
- Obwiednie można dowolnie przypisywać do wielu miejsc docelowych modulacji
- Dwa 5-stopniowe generatory obwiedni (ADSR + delay) ze zmiennym routingiem (filtr, wzmacniacz, bramka)
- Oscylator niskiej częstotliwości:
- Pięć kształtów fal, w tym triangle, piłokształtna, odwrócona piłokształtna, kwadratowa i losowa (próbkowanie i wstrzymanie)
- Synchronizacja zegara z wewnętrznym lub zewnętrznym zegarem MIDI
- Swobodne przypisywanie do wielu miejsc docelowych modulacji
- Efekty cyfrowe:
- Dedykowany reverb z tłumieniem, opóźnieniem wstępnym, decay i tonem
- Dedykowane overdrive
- Jeden multi-efekt ze stereo delay, bucket brigade delay, tap delay, chorus, flanger, phaser, ring modulation, leslie cabinet, distortion i filtr górnoprzepustowy
- Vintage Pokrętło:
- Dokładnie odtwarza charakter syntezatorów vintage, wprowadzając mikro fluktuacje w częściach składowych, w tym oscylatorach, filtrach i obwiedniach na głos.
- Aftertouch:
- Przypisanie do wielu miejsc docelowych modulacji
- Źródło: kanał (mono) aftertouch z dwubiegunową wartością
- Zegar:
- Zegar główny z tap tempo
- Pełna kontrola nad BPM z wyświetlaczem
- Synchronizacja zegara MIDI
- Arpeggiator:
- Cztery tryby, w tym: W górę, w dół, w górę i w dół oraz losowy
- Synchronizacja z zegarem MIDI
- Powtarzający się arpeggiator
- Sekwencer:
- Polifoniczny sekwencer krokowy do 64 kroków, w tym remisy i odpoczynki między nutami
- Kontrola wydajności:
- Klawiatura Premium Fatar, 44 klawisze, pełnowymiarowa i częściowo ważona z funkcjami velocity i aftertouch
- Sprężynowe koło pitch z wybieralnym zakresem dla każdego programu
- Podział trybu klawiatury na niskie i wysokie strefy z różnymi zakresami oktawowymi
- Portamento
- Blokowanie przytrzymanych nut za pomocą przełącznika Hold
- Tryb unisono (monofoniczny) z regulowaną liczbą głosów przy użyciu maksymalnie pięciu głosów
- Patch Pamięć:
- 256 użytkownika i 256 fabrycznych
- Wejścia i wyjścia:
- 1 wejście MIDI, 1 wyjście MIDI i 1 port MIDI Thru
- Port USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI
- 1 wejście Sustain/przełącznika nożnego
- 1 wejście pedału ekspresji
- Główne wyjście stereo (2 x gniazdo słuchawkowe 1/4″)
- Wyjście słuchawkowe (gniazdo słuchawkowe stereo 1/4″)
- Zasilanie:
- Gniazdo zasilania IEC AC
- Działa na całym świecie w zakresie od 100 do 240 V, maksymalny pobór mocy 14 W
- Ogólne:
- Wymiary (dł. x szer. x wys.): 63,5 cm x 32,4 cm x 11,2 cm
- Waga: 7,7 kg
- Kod produktu: SEQ-3500