Pełny opis
Widok pełny Opis
Tworzenie własnych oscylatorów za pomocą edytora Wavetable
Wavetable Editor jest nową funkcją do pobrania dla Peak i Summit. Nowy i wszechstronny edytor zawiera liczne narzędzia, dzięki którym możesz odkryć swoją kreatywność. Dołączone narzędzia do rysowania pozwalają na tworzenie własnych kształtów oscylatorów. Możesz je następnie podglądać w czasie rzeczywistym, co jest idealne do przesłuchiwania nowych kształtów i dźwięków. Możesz nawet użyć własnych plików audio jako podstawy dla kształtu fali oscylatora. Nowy edytor Wavetable dostępny jest poprzez stronę Novation Components.
Do edytora Wavetable dołączona jest ekskluzywna zawartość audio o tematyce kosmicznej pochodząca z biblioteki dźwięków NASA. Ten wybór dźwięków spoza świata jest idealny dla każdego gatunku. Nie tylko to, ale także ekskluzywna zawartość od legend drum and bass Noisia.
Strona patch na każdą okazję
Novation zadbali o to, aby uczcić wydanie Summit. Od sierpnia do września wypuścili 1000 łatek kompatybilnych z syntezatorem. Składa się na to ogromny zakres basów, leadów, pads, arpsów, FX i innych, które wykorzystują w pełni możliwości Summit. Aby stworzyć tę ogromną bibliotekę potencjału tworzenia muzyki, Novation wezwał jednych z najlepszych projektantów dźwięku, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe presety. Co najlepsze, wszystkie one są darmowe.
Bi-timbralny syntezator engine z trzema oscylatorami FPGA New Oxford
Sercem Summit są trzy oscylatory FPGA New Oxford na głos. Oferuje to szeroki zakres trybów syntezy, w tym syntezę subtrakcyjną, wavetable i FM. Oscylatory są hostowane na zaawansowanym układzie FPGA (Field Programmable Gate Array). Pozwala to na generowanie autentycznych analogowych przebiegów i wysoce teksturalnych surowych tonów.
Oscylatorom towarzyszą podwójne filtry analogowe z korzeniami w OSCar firmy Oxford Synthesizer Company. To sprawia, że jest to Novation'najbardziej innowacyjna współpraca do tej pory z renomowanym inżynierem Chrisem Huggettem.
Dual, Split i Layer swoje dźwięki
Konstrukcja bi-timbralna pozwala na uzyskanie kreatywności z układaniem dźwięków. Trzy tryby są dostępne, gdy na Multi Patch. Ustawienia Layered pozwalają na granie obu części dźwięku ułożonych warstwowo na sobie. Pozwala to na tworzenie własnych, unikalnych dźwięków z połączenia dwóch.
Ustawienie Split skutecznie dzieli klawiaturę na dwie części. Niższy koniec klawiatury gra część A, a wyższy część B. Można również zdefiniować własny punkt podziału, który można zapisać jako część patch. Ustawienie Dual oznacza, że każda część może być odtwarzana oddzielnie. W menu dostępne są dodatkowe elementy sterujące, które następnie zostaną zapisane w multi patch.
Podwójne filtry analogowe
Architektura podwójnych filtrów analogowych, oparta jest na projekcie legendy syntezatorów Chrisa Huggetta z OSCar. Przy wyborze ustawienia 24dB low-pass, sygnał jest prowadzony przez podwójne filtry lowpass 12dB. Filtry mogą być prowadzone równolegle lub w series do siebie. Częstotliwość filtra będzie kontrolować odcięcie obu filtrów.
Można również rozdzielić filtry, aby ustawić je na różnych częstotliwościach. Te wszechstronne filtry pozwalają na wniesienie różnych tekstur i kolorów do dźwięku, idealne do celów projektowania dźwięku.
Dogłębna kontrola modulacji
Na panelu przednim dodano modulację FM, dzięki czemu projektowanie dźwięków jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Praktyczne, precyzyjne kontrole pozwalają na dokonywanie szybkich i świadomych wyborów, idealnych do studia i live występów.
Sekcja obwiedni posiada ustawienia wstrzymania i zapętlenia, jak również przełącznik Loop dla każdej obwiedni. Obwiednie posiadają również stopień delay dla dodatkowej wszechstronności. W zestawie znajdują się również 45mm fadery, kontrola Voice Mode, Global LFO, Arpeggiator Tempo, Rhythm Tempo, Octave i kontrola Type. Możesz również tworzyć tabele mikrotuningu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Po prostu wybierz nutę, zmień strojenie i powtórz. Twórz wszystko, od atmosferycznych pads po cięte dźwięki wiodące.
Ogromny zakres fabrycznych presetów
Aby zacząć od razu, Summit jest wyposażony w szeroką gamę wbudowanych fabrycznych presetów. Te presety zostały stworzone przez Particia Wolf, Gforce software i całą masę innych popularnych projektantów dźwięku i artystów. Presety obejmują zakres od klasycznych brzmień do najnowocześniejszych i ekskluzywnych presetów. Wszystkie presety Peak są kompatybilne z Summit i mogą być wysyłane bezpośrednio do syntezatora.
Cechy
- 16-głosowy, bi-timbralny polifoniczny syntezator
- Wysokiej jakości 61-nutowy stół klawiszy (ten sam keymech co w SL MkIII)
- Oscylatory FPGA New Oxford na głos
- Synteza subtraktywna, wavetable i FM
- Wielotimbralny projekt dla gry typu Split, layer i Dual
- Tryb Voice, kontrola FM, przełączniki pętli Envelope dostępne na panelu przednim
- Dogłębne możliwości projektowania dźwięku
- Nowy edytor Wavetable dostępny dla Novation Components (z zawartością od Noisia i NASA)
- Dołączone oprogramowanie: Ableton Live Lite i dostęp do Sound Collective
- Podwójne filtry analogowe - działające równolegle lub oddzielnie przy użyciu wbudowanych ustawień
- Globalne LFO 3 i 4 dostępne na panelu przednim
- Sekcja FX przypada na jedną część
- Wyjście stereo AUX
- Kontrola Arpeggiatora Tempo, Rhythm, Tempo, Octave i Type dostępna na panelu przednim
- Przełącznik Octave Up/Down oraz koła Pitchbend i modulacji
- Umieszczony na zaawansowanym układzie FPGA (Field Programmable Gate Array)
- Szeroki zakres połączeń analogowych
- Duża ilość presetów fabrycznych stworzonych przez Patricię Wolf, oprogramowanie Gforce i inne
- Wszystkie presety Peak są kompatybilne i mogą być wysyłane bezpośrednio do syntezatora Summit
- Pochodzi z 3-letnią gwarancją od Novation
Specyfikacja
- Format: 61 klawiszy (ten sam mech klawiszy co SL MkIII)
- Budowa: Metalowa konstrukcja z drewnianym zakończeniem
- Głos: 16 głosów 2-częściowy multi-timbral (Split, Layer, Dual)
- Voice Mode: Dedykowany przełącznik Voice Mode dostępny na panelu przednim
- Same oscylatory NCO: Kontrola FM dostępna na panelu przednim
- Analog Filter: Podwójny lub separacja, aby uruchomić filtry równolegle
- Obwiednie (Same Amp, Mod 1 i 2): Przełącznik pętli dostępny na panelu przednim
- LFO: Globalne LFO 3 i 4 dostępne na panelu przednim
- FX: Sekcja FX przypada na jedną część
- Arpeggiator: Tempo, Rhythm, Tempo, Octave i Type kontrola dostępna na przednim panelu
- Wyjście audio:Main Stereo i Aux Stereo out
- Audio Input: Może być kierowane bezpośrednio do FX lub do głosu
- Kontrolki: Przełącznik Octave UP/Down, Pitchbend i Mod Wheels
- Zasilanie: Gniazdo AC IEC