Po otrzymaniu produktu, klientowi przysługuje 60 dni na podjęcie ostatecznej decyzji o jego zatrzymaniu. Jeśli klient zdecyduje, że produkt jest nieodpowiedni, może go do nas zwrócić w celu wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że produkt jest w 'nowym' stanie i oryginalnym opakowaniu. Ponadto, oprogramowanie musi być niezarejestrowane i zapieczętowane w oryginalnym opakowaniu.
Dokładamy wszelkich starań, aby upewnić się, że zamówiony produkt dotrze do naszego klienta w idealnym stanie. W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego lub niepawidłowego, prosimy o skontaktowanie się z nami w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, a my zorganizujemy jego darmowy odbiór.
Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu podczas okresu gwarancyjnego, dokonamy szybkiej naprawy lub wymiany produktu. Jeśli wada produktu wystąpi w przeciągu pierwszych 180 dni jego posiadania, odbierzemy produkt i dostarczymy go z powrotem do klienta bezpłatnie.
Nie akceptujemy zwrotów towaru wykonanego na zamówienie, zaprojektowanego aby współdziałać jako unikalny zestaw. Niektóre przedmioty podlegają gwarancji zwrotu pieniędzy tylko jeśli są zwrócone do nas nieużytkowane i zapieczętowane w oryginalnym opakowaniu.
Aby uzyskać więcej informacji o naszej polityce zwrotów, prosimy o odwiedzenie naszej strony z informacjami o zwrotach i refundacjach.
Jeśli zdecydujesz, że Twoje zamówienie jest nieodpowiednie z jakiegokolwiek powodu, możesz je zwrócić - po prostu daj nam znać w ciągu 60 dni od jego otrzymania. Zachowaj wszystkie oryginalne opakowania do momentu, gdy będziesz mieć pewność, że chcesz zachować zamówienie.
Możemy odebrać Twój zwrot za niewielką opłatą, lub możesz odesłać go do nas we własnym zakresie. Opłatę za odebranie paczki zwrotnej można znaleźć w informacjach o zwrocie na stronie każdego produktu w Gear4music.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy jakakolwiek pozycja w tym zamówieniu jest wadliwa, uszkodzona lub nieprawidłowa przy odbiorze, należy powiadomić nas w ciągu 14 dni, a my zorganizujemy bezpłatny odbiór.
Zwracając zamówienie należy upewnić się, że produkty są odpowiednio zapakowane i zabezpieczone, aby zapobiec ich uszkodzeniu.
Podsumowanie polityki zwrotów i ram czasowych
Ta tabela zawiera przegląd ustawowych praw konsumenta zestawionych wraz z naszą standardową polityką zwrotów oraz opcjonalną, rozszerzoną gwarancją zwrotu pieniędzy oraz gwarancją na zakupione produkty.
Wielka Brytania i Europa | Standard UE | Gear4music Standard | Gear4music Opcjonalne |
---|---|---|---|
Czas na zwrot produktu | 14 dni | 60 dni | do 180 dni |
Zwrot kosztów standardowej dostawy? | Tak | Tak | Tak, do 30 dni |
Zwrot kosztów przyspieszonej dostawy? | Tylko koszty standardowe | Tylko koszty standardowe | Tylko koszty standardowe |
Darmowy odbiór produktu przy zwrocie | Nie | Nie | Tak, do 30 dni |
Bezpłatny odbiór w przypadku wadliwego, uszkodzonego bądź niezgodnego z zamówieniem towaru | Tak, do 14 dni | Tak, do 14 dni | Tak, do 30 dni |
Nie akceptujemy zwrotów jakichkolwiek produktów wykonanych na zamówienie, zaprojektowanych, aby współdziałać jako unikalny pakiet,a niektóre produkty podlegają gwarancji zwrotu pieniędzy tylko jeśli zostaną zwrócone do nas jako nieużywane i w oryginalnym opakowaniu. W celu uzyskania pełnych informacji na temat naszej polityki zwrotów, prosimy o zapoznanie się z naszym przewodnikiem informacyjnym dotyczącym zwrotu produktów i pieniędzy.