Pełny opis
Widok pełny Opis
Moog Matriarch Paraphonic Analog Synth
Uwolnij swoją kreatywność
Konstrukcja Matriarcha opiera się na założeniu, że wyobraźnia jest kluczem do tworzenia dźwiękowych światów. Całkowity nacisk położono na kreatywność. Dzięki temu możesz zagłębić się w świat syntezy i przenieść się na nieodkryte równiny dźwiękowych cudów.
Architektura patchowalna oferuje ogromne pole do eksploracji i pozwala kontrolować wiele różnych parametrów, podobnie jak w przypadku syntezatora modularnego. Matriarch bardzo dobrze współpracuje z syntezatorami modularnymi i będzie doskonale pasował do Twojego obecnego zestawu instrumentów.
Czterodźwiękowa parafonia pozwala na tworzenie niezwykle bogatych tekstur - tworzone kształty harmoniczne można zapisywać na łatwym w obsłudze 256-krokowym sekwencerze. Jeśli skupiasz się na leadach, cztery oscylatory można łączyć w stosy, aby uzyskać potężne brzmienia mono.
Klasyczna konstrukcja, która wybiega w przyszłość
Oparty na oryginalnych projektach Boba Moog, Matriarch jest wypełniony starą szkołą vibes, a mimo to przywołuje na myśl perspektywę przyszłości.
Klasyczny zestaw modułów Moog posiada w 100% analogową ścieżkę sygnału. Szeroki zakres obwodów do tworzenia i modulacji dźwięku sprawia, że wszystko jest możliwe. Od potężnych linii basowych po pluknięcia i pads. W tym wyjątkowym syntezatorze można wykorzystać cały język analogowego słownictwa. Od filtrów drabinkowych, przez generatory obwiedni, po niesamowite stereofoniczne opóźnienia analogowe. Nic nie jest poza zasięgiem.
Semi modularna eksploracja
Matriarch jest syntezatorem semi-modularnym. Oznacza to, że istnieje cały szereg punktów patch. Świetnie nadaje się do modulowania parametrów w obrębie obwodów syntezatora.
90 punktów jest łatwo dostępnych za pomocą kabli patch - które zostały uprzejmie dołączone do Matriarcha - dając Ci wiele sposobów na zabawę i manipulowanie dźwiękami. Chociaż patchowanie jest niezwykle potężne, nie jest konieczne. Daje to znacznie głębszy poziom kontroli, ale Matriarch może być używany bez konieczności patch.
Matriarch jest gotowy do pracy na scenie i w studiu i jest bardzo korzystnym dodatkiem do Twojej arsenal kreatorów dźwięku. W rzeczywistości, może on po prostu zająć centralną scenę.
Moog SR Series Futerał do Matriarcha
Chronić i przenosić
Moog Futerał SR Series Case for Matriarch to doskonałe rozwiązanie do przechowywania i transportu półmodularnego syntezatora Matriarch. Wytrzymała konstrukcja pomaga chronić syntezator przed uderzeniami, zadrapaniami i zarysowaniami podczas podróży. Dzięki półsztywnej powłoce ABS i zewnętrznej Ballistic Cordura, etui Moog SR Series zapewnia maksymalną ochronę syntezatora, pomagając utrzymać komponenty i obwody w pełnej sprawności.
Oprócz tego, futerał SR Series oferuje wiele sposobów przenoszenia, dzięki wyściełanym siatką powietrzną paskom do plecaka, pojedynczemu paskowi na ramię i dwóm gładkim uchwytom. Walizka jest zabezpieczona laminowanymi, wodoodpornymi zamkami błyskawicznymi ze wzmocnionymi szwami i metalowymi nitami dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa. Walizka została zaprojektowana z myślą o artystach i zapewnia ochronę przed uderzeniami i wodą. Wewnętrzna wyściółka z pianki sprawia, że syntezator nie przemieszcza się wewnątrz futerału, dzięki czemu Matriarch jest dobrze dopasowany i nie rysuje się. Wewnątrz znajdują się kieszenie do przechowywania akcesoriów, takich jak kable, słuchawki i inne małe urządzenia peryferyjne.
Cechy
Moog Matriarch Paraphonic Analog Synth
- Mono możliwość gry w duecie i 4-nutowej parafonii
- Stereofoniczny analogowy delay z możliwością synchronizacji z MIDI do 700ms powtórzeń stereo lub w stylu ping/pong
- 256-krokowy sekwencer z 4 nutami na krok i 12 zapisanymi wzorcami. (Może być odłączony od Matriarcha, aby niezależnie sekwencjonować zewnętrzny sprzęt)
- Arpeggiator z wybieralnymi trybami (Order, Forward/Backward, Random)
- Półmodularny syntezator analogowy - nie wymaga patchowania
- 90 modularnych punktów patch dla nieskończonej eksploracji
- Oscylatory wzorowane na Minimoogu
- Mikser oparty na klasycznym module CP3
- Filtry oparte na klasycznym module 904A
- Obwiednie na bazie klasycznego modułu 911
- VCA na bazie klasycznego modułu 902
- Analogowy Delay oparty na efektach MF-104M i 500 Series
- Ekspresyjna 49-nutowa klawiatura Fatar z możliwością zmiany prędkości i aftertouch
- 4 analogowe oscylatory z możliwością wyboru kształtu fali i twardą synchronizacją na każdy oscylator
- Pełnozakresowe analogowe LFO z 6 możliwymi do wyboru kształtami fal
- Dual filtry analogowe z trybem równoległym (HP/LP), stereo (LP/LP) i series (HP/LP)
- Dual analogowe obwiednie ADSR
- Dual analogowe VCA
- 3x bipolarne tłumiki sterowane napięciem z możliwością modyfikacji pierścieniowej
- 2x4 równolegle podłączone, niebuforowane multisystemy
- Dodatkowe proste analogowe LFO przydatne do dodawania modulacji do delay, filtrów i VCA
- Zewnętrzne wejście audio 1/4" do przetwarzania gitar, automatów perkusyjnych i innych elementów przez analogowe obwody Matriarcha
- Stereofoniczne wyjścia audio ¼" i 3.5mm Eurostojak
Specyfikacja
Moog Matriarch Paraphonic Analog Synth
- Typ: Semi-Modularny syntezator analogowy
- Brzmienie: engine: 100 analogowe
- Liczba klawiszy: 49 Full-Size Keys
- Typ klawiszy: Velocity-sensing z Aftertouch (Velocity i Aftertouch nie są przewodowe - dostępne przez MIDI, gniazda KBD VEL OUT i KB AT OUT)
- Inne kontrolery: Pitch Bend, Mod Wheel, Variable Glide, Expression pedal into CV out, and Sustain Pedal in
- Polifonia: Monofoniczna, 2-nutowa parafoniczna i 4-nutowa parafoniczna
- Źródła dźwięku: 4 oscylatory analogowe z możliwością wyboru kształtu fali (oscylatory 2, 3 i 4 obsługują funkcję Hard Sync), generator szumu, gniazdo wejścia zewnętrznego
- Mikser: 6 wejść (5 poziomów eurostojak i 1 poziom instrumentu), sprzężony DC mikser dyskretny z asymetryczną charakterystyką obcinania
- Filtry: 24dB/Oktawowy filtr dolnoprzepustowy z rezonansem, 24dB/Oktawowy przełączalny filtr dolnoprzepustowy/wysokoprzepustowy z rezonansem. Konfigurowalny równolegle (HP/LP), stereo (LP/LP) i series (HP/LP)
- Źródła modulacji: Analogowy oscylator modulacyjny z wybieralnym i patchowalnym wyjściem (Sinus, Saw, Ramp, Square, Stepped Triangle, Smoothed Random, Sample and Hold, Noise). Dodatkowe LFO (Tri, Square)
- Koperty: 2x czterostopniowy ADSR z wyjściami bramek końca obwiedni
- Attenuatory: 3x Bipolarne Attenuatory sterowane napięciem z możliwością Ring Mod
- Multis: 2x4 równolegle okablowane, niebuforowane punkty Patch
- VCA: 2x dyskretne analogowe VCA poprowadzone w stereo
- Efekty: Stereo Analog Delay z Ping/Pong, synchronizacja zegara MIDI i CV, sterowany napięciem Mix, niezależne czasy L/R delay, sprzężenie zwrotne i I/O
- Arpeggiator / sekwencer krokowy: 256 kroków z maks. 4 nutami na krok; 12 lokalizacji sekwencji
- Patch punkty: 90 x 3,5 mm na panelu przednim i tylnym, 49 wejść, 33 wyjścia, 2x4 równolegle połączone Multis.
- Wejścia pedałów: 1/4" Sustain, 1/4" Expression
- Wejścia audio: 1/4" TS jack (panel tylny)
- Wyjścia audio: 2x gniazda 1/4" TS dla wyjścia o poziomie liniowym (panel tylny), gniazdo słuchawkowe 1/4" z dedykowanym pokrętłem poziomu (panel tylny), 2x wyjścia o poziomie Eurostojak 3,5mm, 2x wyjścia Delay 3,5mm
- MIDI I/O: 5-pin DIN In, Out, Thru; plus MIDI przez USB (panel tylny)
- Wymiary: 32" (81,28cm) szerokość x 14 1/4" (36,19cm) głębokość x 5 1/2" (13,97cm) wysokość
- Zasilanie: dołączony zasilacz 12 V DC (z dodatnią końcówką), 2 A, 100 do 240 V AC, 50/60 Hz z przykręcanym złączem baryłkowym.
- Waga: 24lbs. / 10,89 kg
- ** Dane techniczne mogą ulec zmianie bez powiadomienia