Pełny opis
Widok pełny Opis
Wierne odtworzenie, ulepszone dla świata cyfrowego
Wprowadzając ARP 2600 M w erę cyfrową, Korg wprowadził kilka nowych funkcji i ulepszeń, jednocześnie pozostając wiernym oryginałowi. Jednym z najbardziej widocznych nowych dodatków jest włączenie portów łączności USB (USB-A i USB-B). Pozwala to na pracę w trybie plug and play, idealnym do produkcji muzycznej i podłączania kontrolerów MIDI.
Możesz słuchać swoich dźwięków bezpośrednio przez wbudowane monitory. Napięcia zostały również znormalizowane, dzięki czemu 2600 M idealnie nadaje się do współpracy z zewnętrznymi modułami, takimi jak seria Volca. Poprawiono czasy ataku i zwolnienia, a także sekcję głośników - teraz wyłączają się one po podłączeniu słuchawek.
Przeskalowany rozmiar projektu nadal zachowuje wszystkie te same cechy i funkcje z oryginału, w ramce o 60 procentach oryginalnego rozmiaru. Synth jest również dostarczany w komplecie z pakietem oprogramowania muzycznego składającego się z iZotope Ozone Elements, Reason Lite DAW i Skoove (do doskonalenia umiejętności gry na klawiaturze).
Twarde, płynne suwaki
Prawie każdy suwak dostępny na przednim panelu ARP 2600 jest twardo podłączony do konkretnych kontrolek. Suwaki te zapewniają precyzyjną kontrolę nad różnymi elementami ARP 2600. To również zapewnia, że możesz zacząć tworzyć natychmiast bez potrzeby łatania. Dzięki pół-modułowej budowie, włożenie przewodu patch do któregokolwiek z przewodowych kontrolek wyjścia jack spowoduje nadpisanie wewnętrznego połączenia, pozwalając na stworzenie zupełnie nowej ścieżki sygnału. Skutkuje to nieskończoną ilością przetwarzania sygnału i tworzenia brzmienia. Nowa i ulepszona konstrukcja suwaka zapewnia gładsze odczucie dla lepszej precyzji.
Efektywne patchowanie
ARP 2600 M wykorzystuje gniazda 3,5 mm jako punkty patch, aby zaoszczędzić miejsce, tworząc łatwy w nawigacji interaktywny panel sterowania. Pozwala to również na dodatkowe gniazda i większy potencjał patchowania. Większość punktów patch znajduje się w dolnej części panelu kontrolnego ARP 2600 M, aby zachować główny panel bez przeszkód do dostrajania kontroli.
Potężne narzędzia do przetwarzania i projektowania dźwięku
ARP 2600 M jest wypełniony szeroką gamą indywidualnie patchowanych modułów. Mogą one być wykorzystane do przetwarzania zewnętrznego sygnału poprzez dedykowany envelope follower i przedwzmacniacz. Zestaw równolegle okablowanych gniazd wielokrotnych znacznie zwiększa możliwości patchowania ARP 2600. Można je wykorzystać do wysłania tego samego sygnału sterującego do wielu różnych miejsc. Trzy niezależne procesory napięcia zapewniają skalowalne napięcia sterujące lub mogą działać w celu tłumienia dowolnego sygnału sterującego.
Generator opóźnienia w 2600 może być użyty do delay rozpoczęcia dowolnego sygnału sterującego. Generator szumu jest zdolny do wytwarzania szumu białego, różowego i o niskiej częstotliwości oraz każdej kombinacji pomiędzy nimi. series trzech inwerterów może odwrócić polaryzację dowolnego sygnału. Przełącznik elektroniczny może być zsynchronizowany z wewnętrznym zegarem lub dowolnym zewnętrznym sygnałem zegarowym, podobnie jak częstotliwość próbkowania i zatrzymania.
Trylogia potężnych oscylatorów
Każdy z trzech oscylatorów posiada suwaki wstępnego i dokładnego dostrojenia, co skutkuje niezwykle stabilnym dostrojeniem w całym syntezatorze. Każdy oscylator można następnie oznaczyć jako LFO lub oscylator audio. Każdy oscylator generuje wiele kształtów fal jednocześnie, w tym Sawtooth, Square, Triangle, Sine i Pulse. Mają one szereg zastosowań w ARP 2600, w tym do modulacji częstotliwości innego oscylatora audio, aby stworzyć analogowe efekty FM.
Wybór dwóch klasycznych filtrów
Wybierz spośród dwóch iteracji filtrów. ARP 2600 M był znany z najnowocześniejszego filtrowania, a jego kultowy już filtr 4012 był jednym z najbardziej poszukiwanych na rynku. Z 2600 M, Korg dołączył zarówno oryginalny obwód 4012 jak i typ 4072 (DIN MIDI IN) dla sonicznej wszechstronności. Teraz nie musisz wybierać między oryginalnym a późniejszym modelem, możesz mieć oba w jednym!
Pełna kontrola ADSR z wszechstronnymi obwiedniami
ARP 2600 M posiada dwa generatory transjentów envelope. Jeden z nich oferuje zmienny atak i zwolnienie, podczas gdy drugi oferuje pełną kontrolę ADSR. Obwiednie te mogą być w każdej chwili wycofane za pomocą przycisku ręcznego uruchamiania. Sekcja obwiedni zapewnia również wyjścia bramkowe i wyzwalające, idealne do patchowania w zewnętrznych systemach modularnych.
Efekty wyjściowe i połączenia
Aby wytworzyć dźwięk wyjściowy, ARP 2600 M opiera się na wzmacniaczu sterowanym napięciem (VCA), aby doprowadzić wyjście do odpowiedniego poziomu. Wzmacniacz ten może być kontrolowany zarówno za pomocą liniowych jak i wykładniczych wejść sterujących, przy czym początkowe ustawienie wzmocnienia zapewnia wyjście przy najwyższym ustawieniu.
Sekcja wyjściowa ARP 260 0M posiada sekcję miksera stereo, wewnętrzną sprężynę reverb niż główne wyjścia oraz wbudowane głośniki monitorowe. Aby uzyskać dostęp do wyjściowego dźwięku, można użyć dwóch niskich stereofonicznych wyjść L/R, aby bezpośrednio podłączyć się do urządzenia nagrywającego lub systemu dźwiękowego. Wyjście słuchawkowe może być również wykorzystane do monitorowania.
Cechy
- Wierne odtworzenie ikonicznego syntezatora ARP 2600
- Mniejsza konstrukcja - 60 procent oryginalnego rozmiaru
- Trzy wszechstronne oscylatory z całą gamą kształtów fal
- 3,5-mm gniazdo jack
- Nowe i ulepszone suwaki dla płynniejszego działania
- Sprężynowy reverb zbiornik dla klasycznego stylu reverb
- Łączność plug and play - idealna do użycia z kontrolerami MIDI i oprogramowaniem muzycznym
- Dwie iteracje filtrów ARP - 4012 i 4072
- Znormalizowane napięcie ułatwia korzystanie z syntezatora z zewnętrznymi modułami
- Wbudowane głośniki monitorowe do bezpośredniego odsłuchu
- Poprawione proporcje ataku i zwolnienia
- W komplecie z oprogramowaniem muzycznym
- iZotope Elementy ozonowe
- Reason Lite DAW
- Skoove - subskrypcja tutorialu gry na keyboardzie
Specyfikacja
VCO-1 (Voltage controlled oscilator 1)
- Przebiegi fal: sawtooth, square
- Zakres częstotliwości:
- Ok. 0,03 Hz - 30 Hz (tryb low freq.)
- Około 10 Hz - 10 kHz (tryb audio)
- Odpowiedź sterowana napięciem: 1 V/okt.
VCO-2 (Voltage controlled oscilator 2)
- Przebiegi fal: sawtooth, pulse (dynamiczny puls), triangle, sine
- Zakres częstotliwości:
- Ok. 0,03 Hz - 30 Hz (tryb low freq.)
- Około 10 Hz - 10 kHz (tryb audio)
- Szerokość impulsu: 10 - 90
- Odpowiedź sterowana napięciem: 1 V/okt.
VCO-3 (Voltage controlled oscilator 3)
- Przebiegi fal: sawtooth, impuls (impuls dynamiczny)
- Zakres częstotliwości:
- Ok. 0,03 Hz - 30 Hz (tryb low freq.)
- Około 10 Hz - 10 kHz (tryb audio)
- Szerokość impulsu: 10 - 90
- Odpowiedź sterowana napięciem: 1 V/okt.
VCF (filtr sterowany napięciem)
- Typ: dolnoprzepustowy (TYP I : wczesny 24 dB/okt,
- Typ II: późny 24 dB/okt.)
- Zakres częstotliwości: ok. 10 Hz - 10 kHz
- Rezonans: 1/2 - oscylacja własna
VCA (wzmacniacz sterowany napięciem)
- Napięcie sterujące:
- Typ AR (podłączone wewnętrznie)
- Typ ADSR (podłączony wewnętrznie)
- Generator szumu: typy widma szumu (biały i różowy)
Modulator pierścieniowy
- Typ: mnożnik analogowy
- Sygnał wejściowy (podłączony wewnętrznie): VCO-1 fala piłokształtna, VCO-2 fala sinusoidalna
Gniazda wyjściowe audio
- Złącze: φ3,5 mm monofoniczny jack telefoniczny
- Maksymalny poziom wyjściowy: +9 dBu @ obciążenie 10 kΩ
- Impedancja wyjściowa: 1,2 kΩ
Ogólne informacje
- Wymiary (szer. × głęb. × wys.): 520 × 129 × 311 mm / 20,5 x 5 x 12,2 cala
- Waga: 5,9 kg / 13 lbs.
- Kod produktu: ARP-2600-M