Pełny opis
Widok pełny Opis
Szereg pogłosów
Strona Empress Effects Reverb zawiera 24 pogłosy algorytmiczne w wysokiej jakości stereo. To wszechstronne urządzenie jest pełne funkcji i może być dostosowane do większości gatunków muzycznych. Jest kompatybilny z MIDI, a także posiada wejście na kartę SD do zapisywania swoich unikalnych tonów. Zamknięty w aluminiowej skorupie die cast z trzema przyciskami nożnymi, jest wartą uwagi inwestycją.
Hall reverb
Hall reverb zwykle odnosi się do Reverb w sali koncertowej i jest modelowany z dużej i dość refleksyjnej przestrzeni. Jest on zazwyczaj używany przy dłuższych czasach zanikania w zakresie dwóch lub więcej sekund. Pogłosy halowe mają zazwyczaj bardziej wyciszone wysokie częstotliwości w porównaniu do innych pogłosów, co prowadzi do gładkiego, ciepłego brzmienia. Ponieważ pomieszczenie jest duże, wczesne odbicia docierają wolniej i są bardzo wyraźne, zanim ogon stanie się rozproszony.
Płyta reverb
Pogłosy płytowe zostały pierwotnie stworzone z urządzenia elektromechanicznego, które wibruje duży arkusz metalu, tworząc dźwięki reverb. Na jednym końcu znajduje się driver, który wibruje metal, a na drugim przetwornik, który przechwytuje wibracje płyty i zamienia je z powrotem w elektryczny sygnał audio. Czasy zanikania można było kontrolować poprzez nakładanie tłumienia na poszczególne sekcje talerza. Jakość dźwięku z tego urządzenia jest znakomita.
Sprężyna reverb
Sprężyny Reverb są małymi zbiornikami, które zawieszają sprężyny pomiędzy przetwornikiem a membraną. Zazwyczaj umieszcza się je w podstawie wzmacniacza. Układ przetwornika wykorzystuje cewkę i magnes do wprawiania w drgania sprężyn, co tworzy pogłos. Podobnie jak w przypadku wspomnianej wcześniej płyty reverb, układ odbiornika znajdujący się na drugim końcu sprężyn przetwarza drgania mechaniczne z powrotem na elektryczny sygnał audio. Dźwięk zmienia się w zależności od ilości sprężyn, ich napięcia i stopnia wysterowania sygnału. Elektronika w sterowniku i końcówce odbiorczej może odgrywać ogromną rolę w tonie dźwięku. Zanik może trwać nawet do 3 lub 4 sekund. Spring reverb jest klasycznym dźwiękiem dla gitarzystów ze względu na dyskretne odbicia przypominające delay, które są widoczne w odpowiedzi.
Pokój reverb
Podobnie jak w przypadku innych reverbów, Room reverb opiera się na fizycznej przestrzeni. Zwykle ma krótszy zanik, który zależy od wielkości pomieszczenia, oraz ilości materiałów pochłaniających na ścianach. Ponieważ większość naszego życia spędzamy w małych lub średnich pomieszczeniach, jest to bardzo naturalnie brzmiący reverb. Kluczem do realistycznego brzmienia są gęste wczesne odbicia. Są to pierwsze odbicia od podłogi, ścian lub sufitu, które docierają do uszu po direct sound. Mają one zasadnicze znaczenie w tworzeniu poczucia wielkości i przestrzeni. Jest to idealny wybór do subtelnych zastosowań i przy krótszych czasach.
Sparkle reverb
Sparkle reverb jest tworzony przez efekt oktawy, który jest podawany do dużego ogona dźwiękowego. Oktawa jest nieco wolno budowana, a w miarę upływu czasu przechodzi coraz wyżej w wysokość dźwięku. Tworzy to bardzo zwiewne i otwarte brzmienie. Ten tryb dodaje bujności i surrealistycznego elementu do dźwięku i jest idealny do wolniejszej gry legato.
Modulacja
W modulowanym ogonie reverb, modulacja jest stosowana do każdej z linii delay, więc otrzymujesz podobne brzmienie, ale nie słyszysz wyraźnego impulsu chorusu, ponieważ jest ich tak wiele na raz, co prowadzi do brzmienia, które jest ciepłe i gładkie. Ten tryb sprawdzi się na różnych stylach gry i partiach.
Ambient swell
Tryb ambient swell wykrywa przerwy w Twojej grze lub używa detekcji wyzwalacza do wykrywania początków nut, a następnie stosuje płynne, regulowane wygaszanie. Ten tryb działa dobrze przy 100 procentach mokrego brzmienia i przy długich czasach zanikania.
Delay oraz reverb
To klasyczne combo jest obowiązkowym wyposażeniem każdego gitarzysty. Te brzmienia są znane z nagrań z lat 80-tych i dodają do pedału wszechstronną funkcję.
Reverse & ghost
Reverse jest świetnym narzędziem do wchodzenia w utwory lub solówki, ponieważ nadaje im dramatyzmu. Tryb ghost dodaje naprawdę gładką i upiorną warstwę za twoim suchym graniem. Ogon składa się z wielu rezonansowych i modulowanych elementów, które stapiają się ze sobą tworząc naprawdę unikalne brzmienie. Filtry hi i low brzmią naprawdę świetnie, gdy masz je w ruchu z podniesionym rezonansem. Regulacja rezonansu i decay współpracują ze sobą, aby kształtować brzmienie i długość decay.
Lo-fi
Podczas korzystania z trybu Lo-fi, suchy sygnał jest poddawany działaniu filtrów i zniekształceń wraz z sygnałem mokrym, co daje pełny sygnał lo-fi. Ogony reverb nie mają być gładkie. Usłyszycie tam trochę ziarnistych, dyskretnych opóźnień, co czyni go idealnym do intro lub mostów, gdzie chcecie coś zmienić.
Specyfikacja
-
Impedancja wejściowa: 1Mohm
- Impedancja wyjściowa: 100ohm
- Impedancja wyjściowa (transformator): 600ohm
- Charakterystyka częstotliwościowa (-3dB, sucha) : 10Hz - 50kHz
- Charakterystyka częstotliwościowa (-3dB, mokra) : 10Hz - 23.4kHz
- Total Harmonic Distortion (dry): 0.09
- Total Harmonic Distortion (wet): 0.22
- Zakres dynamiczny (suchy): 106,9 dBA
- Dynamic Range (wet): 105,5 dBA
- Input Headroom (dry): +10,0 dBu
- Input Headroom (mokry, bez pad): +0,5 dBu
- Input Headroom (mokry, 6dB pad): +5,7 dBu
- Input Headroom (mokry, 12dB pad): +10,8 dBu
- Wyjściowy poziom głośności:+16.2dBu
- Złącze wejściowe zasilania: Złącze baryłkowe 2,1 mm
- Wymagany prąd: 300mA
- Wysokość (tylko obudowa): 1.75"
- Wysokość (wraz z elementami sterującymi): 2.25"
- Długość: 5,7"
- Szerokość: 3,75"
- Waga: 1,5lbs