Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Wysyłka sprzętu może być zniechęcająca. Postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem pakowania, aby upewnić się, że Twój przedmiot jest chroniony podczas transportu.
1. Wybierz solidne pudełko kartonowe o odpowiednim rozmiarze, pozostawiając około 1-2 cali między przedmiotem a pudełkiem.
2. Zapakuj przedmioty pojedynczo aby uniknąć zadrapań lub uszkodzeń podczas transportu.
3. Pad z pozostałej przestrzeni w pudełku, aby zapobiec przemieszczaniu się przedmiotów podczas transportu.
4. W przypadku ponownego użycia pudełkaupewnij się, że pudełko nie uległo uszkodzeniu, a wszelkie stare etykiety zostały usunięte.
Jeśli wysyłasz przedmiot, który zawiera płyn (na przykład maszyny do dymu / gazu), upewnij się, że został on usunięty, a urządzenie zostało opróżnione przed wysyłką, aby zapobiec uszkodzeniu płynu podczas transportu. Gear4music nie ponosi odpowiedzialności za żaden przedmiot, który został uszkodzony z powodu niewystarczającego opakowania, a każdy przedmiot, który dotrze do nas w stanie uszkodzonym z powodu nieodpowiedniego opakowania, może zostać zwrócony do Ciebie, a wszelkie gwarancje zostaną unieważnione.
Otwierając zwrot lub wymianę za pośrednictwem naszego portalu internetowego, możesz wybrać usługę jednego z naszych kurierów lub zdecydować się na samodzielne wysłanie przedmiotu.
Jeśli zdecydowałeś się wysłać paczkę za pośrednictwem jednego z naszych kurierów i jest ona zapakowana zgodnie z naszymi wytycznymi dotyczącymi pakowania, nasz zespół obsługi klienta zapewni Ci ochronę.
W przypadku zaginięcia przesyłki nadanej przez jednego z naszych kurierów, nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością udzieli pomocy. W przypadku korzystania z usługi zwrotu do sklepu może być wymagany fizyczny dowód zwrotu, aby pomóc nam w dochodzeniu.
Niestety obecnie nie jesteśmy w stanie dostarczyć opakowania i sugerujemy ponowne wykorzystanie opakowania lub pozyskanie go od lokalnego sprzedawcy.