Ceny
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze ceny były bardzo konkurencyjne, zarówno online, jak i w naszym salonie sklepie. Ceny dostawy wyświetlane są po dodaniu towaru do koszyka, a wiele produktow dostarczanych jest gratis.
Gear4music akceptuje obecnie 8 rożnych walut i posiada strony internetowe w 19 różnych językach.
Dostępność
Szacowany czas dostawy: terminy dostawy wyświetlane są dla każdego produktu. Podawane daty obliczane są na podstawie dostępności i informacji od kurierów.
Gdy produkt jest fizycznie dostępny w naszym własnym magazynie do natychmiastowej wysyłki,jego ilość z dopiskiem 'w magazynie' widnieje na stronie produktu, pod jego ceną.
Natomiast gdy nie mamy produktu na stanie magazynowym, wyświetlona zostanie szacowana data dostawy: oparta na wcześniejszych terminach dostawy, lub na dacie nowej dostawy, na którą aktualnie czekamy. Terminy dostawy: daty te są stale aktualizowane, w celu uwzględnienia dostępności. Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić, że są one jak najdokładniejsze. Prosimy jednak zauważyć, że są szacowane, a nie gwarantowane.
Wybierz dzień dostawy
Możesz wybrać preferowany termin dostawy przy użyciu kalendarze w koszyku. Należy jednak pamiętać, że nie jest to gwarantowana data, mimo, że zdecydowana większość zamowień dostarczana jest w wybranym terminie.
Jeśli mieszkasz w trudno dostąpnym miejscu, dostawa zamowienia może potrwać dłużej, a niektore usługi kurierskie mogą być niedostępne. Poinformujemy o tym przy składaniu zamówienia.
Jeśl szacowana data dostawy, z jakiegokolwiek powodu ulegnie zmianie, powiadomimy o tym w e-mail'em.
VAT i cło
Ceny zawierają VAT, chyba że stwierdzono inaczej. Jesteśmy zarejestrowani do celów VAT w 20 krajach, a stawka podatku VAT dostosowana do Twojego zamówienia będzie zawsze wyraźnie widoczna.
Jeśli składasz zamówienie spoza Unii Europejskiej lub ze Szwajcarii, pokażemy cenę, którą pobieramy z wyłączeniem podatku VAT. Na rachunku umieścimy również kwotę zawierającą podatek VAT. Gear4music nie pobierze podatku VAT lub jakichkolwiek należności importowych - płatności te będą pobierane przez organizacje lokalne a firma Gear4music nie jest zobowiązana do zapłaty jakichkolwiek dodatkowych opłat przewozowych , które mogą być nakładane przez kurierów lub urząd celny.
* Wszystkie produkty są sprzedawane na zasadzie "Dostarczone, cło nieopłacone" (DDU). Należy więc pamiętać, że jeżeli zamówienia składane są z poza UE lub ze Szwajcarii, istnieje możliwość dodatkowego cła lub podatku importowego. Nasi lokalni dostawycy mogą również nałożyć opłaty z tytułu przetwarzania opłat celnych.
Numery referencyjne produktu
Każdy produkt na stronie internetowej Gear4music posiada numer referencyjny. Jest to niezmiernie pomocne, jeśli przy kontakcie z nami znasz ten numer.
.
Jeśli zarejestruję się w waszym serwisie, będziecie mi wysłać mnostwo spamu?
Zdecydowanie nie. Będziemy jedynie wysyłać wiadomości dotyczące statusu zamowienia, oraz newsletter Gear4music raz na kilka tygodni. Nie musisz obawiać się, że przekażemy Twoje dane osobom trzecim w celach marketingowych.
Skąd będzie wiadomo, że zamówienie zostało złożone?
Potwierdzenie zostanie wysłane e-mail'em.
Wstrzymane zamowienia
Postaramy się skontaktować się z Tobą jak najszybciej. Może być wamagane dostarczenie dowodu wpłaty lub inna forma identyfikacji. Czasami dzieje się tak ponieważ nie możemy automatycznie sprawdzić podanych danych z organem wydającym kartę płatniczą/kredytową. Od czasu do czasu przeprowadzamy takie kontrole, aby zapobiec wszelkiego rodzaju oszustwom.
Dlaczego moje zamowienie zostało odrzucone?
Spowodowane jest to zazwyczaj odrzuceniem Twojej transakcji przez bank, albo wprowadzone dane nie są prawidłowe i nie przeszły naszej kontroli bezpieczeństwa. W takim przypadku, prosimy o poprawienie danych, użycie innej karty płatniczej lub kontakt pod numerem 022 20 98 980 w celu uzyskania porady, jeśli uważasz, że wszystkie informacje, ktore podałeś są poprawne, a na koncie jest wystarczająca ilość funduszy.
Mogę zebrać moje zamowienie osobiście?
Tak ale tylko w Wielkiej Brytanii, Szwecji lub Niemczech i nie dotyczy to zamówień złożonych online.
Czy mogę złożyć zamowienie przez telefon a nie online?
Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym serwisie online, złożenie zamowienia przez telefon jest szybkie i łatwe, szczegolnie jeśli znasz numer swojego konta.
Szukam konkretnego produktu, ale nie możgę go znaleźć na waszej stronie internetowej.
Wyślij do nas maila z zapytaniem o możliwość jego zamówienia na adres
[email protected]