Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 97259
DDrum SE Flyer Shell pakiet posiada 6 i 8 warstwowe powłoki basów, które oferują świetną projekcję i są znane ze swoich bogatych, ciepłych tonów, podobnych do klonu, a nawet mahoń. Jednak drewno basowe jest znacznie bardziej przystępnym cenowo drewnem, co pozwala na uzyskanie wspaniałego brzmienia przy niższym budżecie.
Ten zestaw zawiera podnośnik bębna basowego, który podnosi bęben basowy z podłogi. To daje bęben lepiej projekcji i więcej miejsca do rezonansu, dając niepowtarzalny dźwięk i dając dodatkową wszechstronność do zestawu. Podnośnik zapobiega również zużyciu bębna basowego, ponieważ pedał nie jest przymocowany do obręczy. Eliminuje to również wibracje w pedale.
DDrum historia zaczęła się w Szwecji - 1983 roku. Wtedy to Hans Nordelius (założyciel NORD Keyboards) stworzył Digital Percussion Plate 1 - pierwszą perkusję pozwalającą na dynamiczne granie z wykorzystaniem samplowanych dźwięków. Ukoronowany natychmiastowym sukcesem na rynku, innowacyjny bęben Ddrum, pads głowice i obręcze szybko zyskały duże i lojalne grono zwolenników.
Rok 2005 był początkiem tego, co stanie się Ddrum, jakie znamy dzisiaj, kiedy zostało sprzedane firmie Armadillo Enterprises. Jedną z pierwszych decyzji było znaczne rozszerzenie linii produktów o zestawy akustyczne, sidła, dekabony elementy konstrukcyjne i akcesoria, co uczyniło z nich firmę produkującą pełną linię bębnów. Od dawna uważany za innowatora w elektronicznych perkusji, oni zbudowali na tej historii, będąc pierwszym, który użył 100 Ash powłoki dla swoich zestawów akustycznych. Prowadzili drogę z głębszymi bębnami basowymi w czasie, gdy tradycyjnie były one dostępne tylko za pośrednictwem niestatywardowych perkusistów. Ich mieszane muszle (wewnętrzna warstwa klonu i warstwa popiołu) były pierwszymi w branży, podobnie jak zastosowanie olchy - drewna znanego z ciepłego tonu i ostrego ataku.