Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 97267
wyzwalacz DDrum Acoustic Pro Tom wyzwalacz został zaprojektowany z myślą o naturalnej reakcji na całą główkę bębna. wyzwalacz wykrywa oddzielnie uderzenie w główkę i obręcz, zapewniając niezwykle dokładne wyzwalanie. Każdy wyzwalacz ma szeroki zakres dynamiki, aby odtworzyć każde uderzenie z niesamowitą precyzją.
Acoustic Tom wyzwalacz nie wymaga kleju, zamiast tego łatwo zaciska się na bokach statywardowych obręczy perkusyjnych. Oznacza to, że możesz z łatwością wymieniać wyzwalacz między bębnami.
Przetwornik Acoustic Pro Tom Drum wyzwalacz jest delikatnie dociskany do główki bębna, która jest chroniona przed przypadkowymi uderzeniami przez metalową obudowę. Lekki nacisk przetwornika na naciąg bębna zapobiega efektom tłumienia, a także podwójnemu wyzwoleniu.
DDrum Historia firmy Nordeli rozpoczęła się w Szwecji w 1983 roku. Wtedy to Hans Nordelius (założyciel NORD Keyboards) stworzył Digital Percussion Plate 1 - pierwszą perkusję pad pozwalającą na dynamiczną grę przy użyciu samplowanych dźwięków. Uznany przez rynek za natychmiastowy sukces, innowacyjny bęben Ddrum pads, naciągi i obręcze szybko zyskały dużą i lojalną rzeszę zwolenników.
W 2005 roku nastąpiły początki tego, co stało się Ddrum, jaką znamy dzisiaj, kiedy została sprzedana Armadillo Enterprises. Jedną z ich pierwszych decyzji było znaczne rozszerzenie linii produktów o zestawy akustyczne, werble, deccabony, osprzęt i akcesoria, co uczyniło z nich pełnoprawną firmę perkusyjną. Od dawna uważana za innowatora w dziedzinie bębnów elektronicznych, firma wykorzystała tę historię, jako pierwsza stosując 100-warstwowe jesionowe korpusy w swoich zestawach akustycznych. Byli liderem w dziedzinie głębszych bębnów basowych w czasach, gdy były one tradycyjnie dostępne tylko u producentów bębnów na zamówienie. Ich mieszane skorupy (wewnętrzna warstwa klonowa i zewnętrzna jesionowa) były pierwszą w branży, podobnie jak wykorzystanie olchy - drewna znanego z ciepłego brzmienia i mocnego ataku.