Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Shure'Beta 181 to kompaktowy boczno-adresowy mikrofon pojemnościowy do nagrywania instrumentów. Został zaprojektowany z myślą o dyskretnym umieszczeniu i wszechstronności w ciasnych warunkach. Ta wersja jest wyposażona w kapsułę kardioidalną - idealną jako bęben overhead, dla fortepianu lub innych instrumentów akustycznych. Wymień ją z szeregiem innych kapsuł dostępnych na stronie Shure do innych celów nagraniowych.
Numer produktu: 33817
Beta 181 została zaprojektowana z super kompaktową konstrukcją, idealną do sytuacji ciasnego dopasowania i dyskretnego umieszczenia. Oznacza to, że świetnie nadaje się do użytku na wypełnionych po brzegi scenach, jak i w studio.
Będziesz mieć pewność, że ten mikrofon przetrwa próbę czasu. Shure Stworzyliśmy super wytrzymały mikrofon, który wytrzymuje trudne warunki użytkowania. Nie musisz już martwić się o niezdarnego perkusistę - możesz po prostu ustawić ten mikrofon i zacząć działać.
Uchwyć każdy niuans swojego dźwięku z pewnością, korzystając z gładkiej, ultra-płaskiej odpowiedzi częstotliwościowej. A do tego dostępna jest szeroka gama kapsuł mikrofonowych do dowolnego celu, a wszystkie są wymienne.
Ta wersja Beta 181 jest wyposażona w kapsułę kardioidalną. Wzór kardioidalny, który wskazuje w jednym kierunku, jest idealny do wielu specyficznych zastosowań
Jeśli używasz pary, można je wykorzystać jako overheady perkusyjne. Po prostu umieść każdą Beta 181 w równej odległości od swojej snare po lewej i prawej stronie zestawu.
Instrumenty akustyczne brzmią przez ten mikrofon czysto i naturalnie. Użyj pary, aby uchwycić dźwięk fortepianu w stereo, umieszczając je blisko jego strun na obu końcach.