Pełny opis
Widok pełny Opis
Każda potrzeba spełniona
Działając w 16-kanałowej ramie, 32SC spełnia potrzeby inżyniera dźwięku pracującego w średniej wielkości obiektach. Lokalne złącza analogowe znajdują się na każdym kanale i magistrali, a pulpit można podłączyć do skrzynek scenicznych NSB. Na pulpicie znajduje się 17 zmotoryzowanych, czułych na dotyk faderów, co daje ogromną kontrolę nad miksami - niezależnie od tego, czy przygotowujesz się do wielkiego show, czy musisz miksować na bieżąco. 32SC jest dokładny, szybki i wydajny.
Analogowe brzmienie, cyfrowa niezawodność
Uchwyć dźwiękowy charakter analogowego sprzętu. Każdy kanał wyposażony jest w złącza analogowe, dzięki którym miks brzmi tak bogato, jak sprzęt, który go wytwarza. Dzięki wtyczkom Fat Channel. Dziesięć modeli korektorów i kompresorów jest dostępnych na biurku i może być używanych w oprogramowaniu PreSonus' Studio One.
Przejmij kontrolę dzięki FlexMix
Twoje biurko, Twój sposób. System FlexMix umożliwia przypisanie różnych funkcji do 16 kanałów. Można je ustawić jako szynę pomocniczą, podgrupy lub miks matrycowy. Daje to ogromną elastyczność, ponieważ biurko jest zawsze gotowe na wszystko, co oferuje miejsce lub zespół. Wszystkie modele mają również 24 DCA, dzięki czemu można łatwo kontrolować grupy kanałów.
Kompatybilność z AVB
Pulpity z serii StudioLive są kompatybilne z AVB. Audio Video Bridging to rozszerzenie statywardu Ethernet, które zostało zaprojektowane w celu zapewnienia wysokiej jakości próbkowania. Wysyłanie tych wysokiej jakości próbek do miejsc docelowych na czas i przy minimalnej degradacji sygnału. Ponieważ audio przez Ethernet staje się coraz bardziej popularne do dystrybucji dźwięku. Bądź na bieżąco z kompatybilnością AVB StudioLive.
Przechwytywanie miksów
Nagrywaj swoje miksy do późniejszej dystrybucji. 32-kanałowy wzmacniacz jest dostarczany z oprogramowaniem do nagrywania PreSonus Capture. Można je podłączyć do miksera w celu nagrywania w urządzeniu lub do komputera z systemem Windows lub macOS. Wszystkie 32 kanały można nagrywać i odbijać w dół do miksu stereo na USB lub kartę SD - lub oba jednocześnie!
StudioLive jest nie tylko doskonale zintegrowany z Capture i Studio One Artist, ale można również miksować bezprzewodowo za pomocą UC Surface. Oprogramowanie to umożliwia sterowanie pulpitem z komputera Mac, Windows, Android lub iPad. Uzyskaj dalszą kontrolę nad miksami monitorowymi dzięki QMix-UC dla iPhone'a, iPoda touch i urządzeń z systemem Android. Wszystko, czego potrzebujesz, aby pomóc artystom osiągać najlepsze wyniki.
Cechy
- Przenośna, wydajna i elastyczna konsola cyfrowa do instalacji dźwięku, aplikacji mobilnych i nagrywania
- Dwurdzeniowy procesor FLEX DSP Engine obsługuje 286 jednoczesnych procesorów, 26 szyn miksujących i 40 kanałów miksujących.
- W pełni przywoływalna, 40-wejściowa, 32-kanałowa cyfrowa konsola mikserska
- Wbudowana sieć AVB do tworzenia kompletnego ekosystemu z PreSonus NSB stage boxami, osobistymi mikserami monitorowymi EarMix 16M i przełącznikiem AVB SW5E
- Wbudowany 128-kanałowy (64x64) interfejs USB - najwięcej spośród wszystkich mikserów cyfrowych dostępnych na rynku
- Wbudowany wielościeżkowy rejestrator kart SD z funkcją Virtual Soundcheck
- Rozszerzalne, wtyczkowe przetwarzanie z vintage EQ i klasycznymi opcjami kompresji na każdym kanale wejściowym i magistrali
- 16 FlexMixes (miksy pomocnicze, podgrupy lub miksy matrycowe)
- 32 kanały
- 17 czułych na dotyk, zmotoryzowanych suwaków
- Całkowicie nowe zarządzanie scenami, ze scenami zorganyizowanymi w projekty z blokadą scen i sejfem kanałów
- Profile użytkowników chronione hasłem umożliwiają ograniczenie dostępu do określonych funkcji
- Procesor multiefektów FLEX FX z 4 gniazdami do załadowania legendarnych emulacji reverb i opóźnień z 4 dedykowanymi szynami efektów.
dedykowanymi szynami efektów
- Paski kanałów i pomiar sygnału wejściowego
- Kontrola DAW
- Zaawansowana integracja Studio One control
- Tryb emulacji MCU zoptymalizowany dla Logic
- Tryb emulacji HUI zoptymalizowany dla Pro Tools
- Kompletne rozwiązanie: Obejmuje oprogramowanie do sterowania miksem UC Surface™ dla macOS, Windows, Android™ i iPad®; oprogramowanie do nagrywania na żywo Capture™ i Studio One® Artist DAW dla macOS i Windows; kompatybilne z bezpłatnym osobistym sterowaniem monitorowaniem QMix-UC® dla iPhone® i Android
- 3-letnia gwarancja
Specyfikacja
Przedwzmacniacz mikrofonowy
- Typ: 16 żeńskich XLR, zbalansowane (złącza Combo)
- Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego: 20-20 kHz, ±0,5 dBu
- Impedancja wejściowa: 1 kΩ
- THD na wyjściu głównym: <0,005 , +4 dBu, 20-20 kHz, wzmocnienie jedności, unwtd
- Stosunek sygnału do szumu na wyjściu głównym (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, wzmocnienie jedności, A-wtd): 94 dB
- Common Mode Rejection Ratio (1 kHz przy jedności wzmocnienia): 65 dB
- Zakres regulacji wzmocnienia (±1 dB): 0 dB do +60 dB
- Maksymalny poziom wejściowy (wzmocnienie jedności): +12 dBu
- Zasilanie fantomowe (±2 VDC): 48 VDC, przełączane na kanał
Wejścia liniowe
- Typ: 8 żeńskich TRS ¼", zbalansowane (złącza Combo)
- Pasmo przenoszenia dla wyjścia głównego: 20-20 kHz, ±0,5 dBu
- Impedancja wejściowa: 10 kΩ
- THD na wyjściu głównym: <0,005 , +4 dBu, 20-20 kHz, wzmocnienie jedności, unwtd
- Stosunek sygnału do szumu na wyjściu głównym (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, wzmocnienie jedności, A-wtd): 94 dB
- Maksymalny poziom wejściowy: +18 dBu
Wejścia magnetofonowe
- Typ: RCA żeńskie, niezbalansowane (para stereo)
- Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu, ±0,5 dBu
Wyjścia FlexMix
- Typ: 12 (6 XLRM, 4 ¼" TRS, zbalansowane)
- Maksymalny poziom wyjściowy: +24 dBu, ±0,5 dBu
- Impedancja wyjściowa: 100Ω
Wyjścia główne
- Typ: 3 XLR męskie, zbalansowane (Stereo Lewe/Prawe, Główne Mono/Środkowe)
- Maksymalny poziom wyjściowy: +24 dBu, ±0,5 dBu
- Impedancja wyjściowa: 100Ω
Wyjścia monitorowe
- Typ: ¼" TRS żeńskie, zbalansowane (para stereo)
- Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, ±0,5 dBu
- Impedancja wyjściowa: 100Ω
Wyjścia taśmowe
- Typ: RCA żeńskie, niezbalansowane (para stereo)
- Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, ±0,5 dBu
- Impedancja wyjściowa: 100Ω
Wyjście słuchawkowe
- Typ: ¼" TRS żeńskie, aktywne stereo
- Maksymalna moc wyjściowa: 100 mW/ch. przy obciążeniu 60Ω
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,5 dB)
- THD+N: 0,01 , 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 Hz BW, niewykorzystane
- Stosunek sygnał/szum: 96 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 Hz BW, bez obciążenia
Przesłuch systemowy
- Wejście-wyjście: -90 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, unwtd)
- Sąsiednie kanały: -87 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, bez obciążenia)
Cyfrowy dźwięk i sterowanie
- Zakres dynamiki ADC: 115 dB (A-wtd, 48 kHz)
- Zakres dynamiki DAC: 115 dB (A-wtd, 48 kHz)
- Port nagrywania USB: USB 2.0, typ B
- Wyjście AES/EBU: XLR Męskie
- Port sterowania sieciowego: RJ-45
- Port sieciowy audio AVB: Blokada XLR Ethernet
- Przetwarzanie wewnętrzne: 32-bitowy, zmiennoprzecinkowy
- DSP Engine: Czterordzeniowy procesor FLEX DSP
- Częstotliwość próbkowania: 44,1 i 48 kHz
- Głębokość bitowa A/D/A: 24
- Poziom odniesienia dla 0 dBFS: +18 dBu
- Całkowite opóźnienie systemu: 1,9 ms (routing lokalny, analogowe wejście-analogowe wyjście, wszystkie procesy przetwarzania aktywne)
- Jitter: <20 ps RMS (20 Hz - 20 kHz)
- Tłumienie jittera: >60 dB (1 ns na wejściu, 1 ps na wyjściu)
Zasilanie / warunki środowiskowe
- Złącze: IEC
- Zakres napięcia wejściowego: 90 do 230 VAC (±10 )
- Wymagania dotyczące zasilania (ciągłe): 85W
- Zalecana temperatura otoczenia: 0? do 40? Celsjusza / 32? do 104? Fahrenheita
Fizyczne
- Wysokość: 6,51" (165,36 mm)
- Szerokość: 17,59" (446,66 mm)
- Głębokość: 22,97" (583,48 mm)
- Waga: 10,5 kg (23,15 funta)
- Kod produktu: G-MIX-L 1926