Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 103330
Midas 522 wymusza znaczenie dynamiki w muzyce i dźwięku. Od delikatnych i skomplikowanych linii wokalnych, po najcięższe dźwięki gitary, dynamika to organyiczne życie i emocje każdego dźwięku. Model 522 zapewnia wyjątkowe możliwości dynamicznego przetwarzania, zwiększając i kontrolując zarówno miękkie, jak i głośne szczyty, pomagając w zapewnieniu doskonałej jakości dźwięku. Kompresja sygnału pomaga w tworzeniu dźwięku o znacznie większej gęstości, dając większy efekt w postaci bogactwa harmonicznego. Pozwala też na to, aby subtelne szczegóły były słyszalne dokładnie tak, jak powinny być. Model 522 jest również wyposażony w funkcję Presence Control, która umożliwia wzmocnienie wysokich i średnich częstotliwości dźwięku przy częstotliwości środkowej wynoszącej około 5 kHz. Jest to odpowiednie dla szerokiej gamy instrumentów i dźwięków, pozwalając im przecinać gęste mieszanki podczas kompresji. Sterowanie obecnością jest zmienne i pozwala na kompresję niskich częstotliwości w określonym stosunku, podczas gdy kompresja wysokich i średnich częstotliwości w zmniejszonym stosunku. Tworzy znacznie bardziej naturalny dźwięk, redukcja kompresji jest najbardziej czułym zakresem częstotliwości dla naszych uszu.
Domyślny tryb pracy 522 działa jako kompresor z czujnikiem szczytowym, kontrolujący wartości szczytowe z natychmiastową regulacją wzmocnienia. Ten tryb pracy może często tworzyć bardziej oczywiste poczucie kompresji, pozwalając jednocześnie na regulację czasów ataku i uwolnienia w celu stworzenia idealnej charakterystyki kompresji dla dźwięku. Model 522 jest wyposażony w automatyczny przełącznik, który omija te elementy sterujące atakiem i zwalnianiem. Zamiast tego sprężarka będzie pracować w trybie RMS, który automatycznie dostosowuje atak i zwolnienie sprężarki w odniesieniu do średniego sygnału wejściowego oraz ustawień progu i stosunku. Ten tryb automatyczny zapewnia płynny i bardziej zrelaksowany ogólny dźwięk kompresji, często uważany za bardziej naturalny i muzykalny.
Przy domyślnej reakcji na miękki ucisk kolana, aparat 522 wytwarza bardziej naturalny dźwięk, rozmywając rozróżnienie pomiędzy poziomami sygnału poniżej progu, a poziomami powyżej progu. Sygnały, które pojawiają się tuż powyżej ustawienia progowego są kompresowane w zmniejszonych proporcjach, redukując dźwięk oczywistej kompresji. Sygnały, które znacznie przekraczają próg, są ściskane w pełnym stosunku z miękkim kolanem. Jednakże, przełącznik Hard Switch pozwala na zamianę reakcji na twarde kolano. Tryb ten charakteryzuje się znacznie ostrzejszym przejściem pomiędzy sygnałami powyżej i poniżej progu, idealny do wykorzystania jako typ kompresora ogranicznika poprzez zapewnienie pełnej kompresji proporcji znacznie bliżej ustawienia progu. Niewielka ilość miękkiego kolana jest zachowana, aby zapewnić naturalny, ogólny dźwięk w tym trybie.
Oprócz przełączanej reakcji na kolana, model 522 jest wyposażony w przełącznik do włączania filtra górnoprzepustowego z łańcuchem bocznym. To z kolei pozwala na wprowadzenie 200Hz HPF do bocznego łańcucha kompresora, usuwając dominujące niskie częstotliwości z ogólnej kompresji sygnału. Powoduje to również eliminację niepożądanych artefaktów i efektów pompowania na wyższych częstotliwościach.