Pełny opis
Widok pełny Opis
Przedwzmacniacze butikowe
Twój dźwięk jest wyjątkowy. Nie chcesz, żeby się zmarnowało. Chcesz czegoś, co zachowa każdy detal i niuans. Coś, co zapewni dźwiękowi platformę, na jaką zasługuje. Dlatego Mackie 1642-VLZ4 jest wyposażony w przedwzmacniacze Onyx. Jakość butiku, dźwiękowo boska i wyraźnie naturalna. To są poważne przedwzmacniacze, które dają ci wyniki, których szukasz.
Dzięki bardzo szerokiemu zakresowi wzmocnienia wynoszącemu 60dB, ogromnemu zakresowi dynamiki 128,5dB i rozszerzonemu pasmu przenoszenia częstotliwości, te wszechstronne przedwzmacniacze zapewniają wszystko, czego potrzebujesz do przechwytywania prawdziwie wysokiej jakości dźwięku. Co więcej, przedwzmacniacze te charakteryzują się bardzo niskim distortion udziałem procentowym wynoszącym zaledwie 0,0007% w całym zakresie częstotliwości od 20Hz do 50kHz. Dzięki temu możesz cieszyć się wyraźnym, czystym dźwiękiem, który pozostaje wierny Twoim źródłom.
Wymieszaj to.
Niezależnie od tego, czy jesteś wykonawcą, inżynierem, czy też nagrywasz, jest jedna rzecz, która pomaga Ci iść dalej. Elastyczność. A w przypadku Mackie mikserów VLZ4 nie jest to słowo kluczowe, które sprawi, że będą one brzmiały bardziej atrakcyjnie. To ich fundacja. Podstawowe reason, które zostały stworzone. Ponieważ z baterią VLZ4 przy sobie, będziesz gotowy na wszystko.
Więc uwolnij się od ograniczeń. Niech potężny zestaw funkcji VLZ4 zaprowadzi Cię tam, gdzie chcesz i doświadczyć wolności kreatywności.
Intuicyjne przyciski sterujące sprawią, że obsługa armatury stanie się dziecinnie prosta. Wszystko jest rozmieszczone i oznakowane w sposób, który ma sens, podczas gdy żywe i zapadające w pamięć kodowanie kolorystyczne oznacza, że nie trzeba już wybijać lornetki, aby dokonać regulacji.
Wykorzystaj moc fantomową do podłączenia mikrofonów pojemnościowych, ośmiu zbalansowanych wkładek, które idealnie nadają się do integracji outboard urządzeń, oraz 16 wejść linii głośnikowej z elementami sterującymi pracą +4/-10. Po podłączeniu do sieci, można użyć przełączanych filtrów 18dB/oct 100 Hz o niskim cięciu na kanałach mikrofonowych, aby usunąć wszelkie niepożądane zakłócenia LF lub zrekompensować efekt bliskości. Dodatkowo, możesz precyzyjnie kształtować swój dźwięk dzięki 3-pasmowemu EQ na kanałach od 1 do 8 oraz 4-pasmowemu EQ na kanałach od 9 do 16. A jeśli chodzi o śledzenie wszystkiego, 12-segmentowe mierniki stereo umożliwiają szybki i łatwy podgląd sygnałów.
Ale to nie wszystko. Model 1642-VLZ4 oferuje cztery elementy sterujące Aux Sends, Level, Pan i PFL solo dla każdego kanału. Można również skorzystać z czterech zwrotów stereo do podłączenia procesorów FX lub innych źródeł stereo. Dodatkowo, dostępna jest magistrala stereo ALT 3/4 do dodatkowego routingu, jak również matryca źródła sygnału dla dyspozytorni/słuchawek, zapewniająca jeszcze większą elastyczność.
W nim na dłuższą metę.
Jeśli wiesz Mackie, prawdopodobnie wiesz, że są niesamowicie dumni ze swojego podejścia do budowy "Built-Like-A-Tank". Ich produkty są żywym dowodem na to, że życie wieczne jest możliwe. Bo kiedy kupujesz Mackie produkt, nie kupujesz tylko nowego sprzętu. Inwestujesz w swoją przyszłość.
I właśnie dlatego baterie VLZ4 są Mackie budowane z myślą o trwałości. Wytrzymałe stalowe podwozie z trwałą powłoką proszkową zostało zbudowane tak, aby wytrzymać surowe warunki panujące na drodze, podczas gdy uszczelnione elementy sterowania obrotowego zwalczają wroga, jakim jest kurz i brud. 1642-VLZ4 oferuje również suwaki do drewna o długości 60 mm, zapewniające maksymalną niezawodność. Ciesz się dobrymi czasami przez długi czas, ponieważ będzie przy tobie przez cały czas.
Cechy
- 16-kanałowa bateria z Mackie wysokim nad signature głową i cichą konstrukcją.
- 10 przedwzmacniaczy mikrofonów Onyx o jakości bukietowej
- Ultra-szeroki zakres wzmocnienia 60dB
- 128,5dB zakres dynamiczny
- Obsługa wejścia liniowego +22dBu.
- Rozszerzone pasmo przenoszenia częstotliwości
- Distortion mniejsza niż 0,0007 % (20 Hz - 50 kHz)
- Ulepszony system odrzucania sygnału radiowego, idealny do zastosowań nadawczych.
- Moc fantomowa dla mikrofonów pojemnościowych
- 16 wejść linii wysokiego nad głową z możliwością sterowania pracą +4/-10
- 3-pasmowy EQ z zamiatanym zakresem środkowym do rzeźbienia dźwięku na kanałach od 1 do 8.
- 4-pasmowy EQ do rzeźbienia dźwięku na kanałach od 9 do 16
- 18dB/okt 100Hz filtr dolnoprzepustowy na kanałach wejściowych mikrofonu
- Cztery Aux wysyła, poziom, pan i PFL solo na każdy kanał.
- Cztery zwroty stereo dla podłączenia procesorów FX lub innych źródeł stereo
- suwaki na kłody o długości 60 mm o długiej żywotności, zataczające kłody
- Stereofoniczna magistrala ALT 3/4 zapewnia dodatkową elastyczność w wyznaczaniu tras.
- Sterownia/Słuchawki z wieloma wejściami matrycy źródłowej
- Wysokiej rozdzielczości 12-segmentowe mierniki stereometryczne o wysokiej rozdzielczości
- Uszczelnione elementy sterujące odporne na pył i zabrudzenia.
- Wysoce widoczne, kontrastowe elementy sterujące dla wygodnego wizualnego sprzężenia zwrotnego.
- Konstrukcja do montażu w szafie typu stojak z wykorzystaniem opcjonalnego zestawu słuchawkowego Mackie's (nie zawarte w zestawie, dostępne oddzielnie)
- Zasilanie wielonapięciowe pozwala na zastosowanie na całym świecie.
- Signature Mackie Wytrzymała stalowa rama "Built-Like-A-Tank" z powłoką proszkową. finish
Specyfikacje
- THD: Mniej niż 0,0007%, szerokość pasma 20Hz-20kHz, 1kHz przy zysku 35dB (Mic In to Insert Send)
- Pasmo przenoszenia: 20Hz do 50kHz (+0, -1dB) / Mniej niż 10Hz do ponad 100kHz (+0, -3dB)
- EIN: -128.5dBu, 20Hz - 20kHz (zakończenie 150 Ohm) (wejście mikrofonu do wysłania, maksymalne wzmocnienie)
- CMRR: Lepiej niż -70dB przy częstotliwości 1kHz.
- Maksymalne poziomy:
- Mic In: +22dBu
- Wszystkie inne wejścia: +22dBu
- Główna mieszanka TRS Out i XLR Out: +28dBu
- Wszystkie inne wyjścia: +22dBu
- Impedancje:
- Mic In: 2.5 k Ohm.
- Wstawianie kanału Powrót: 2,5 k Ohmów
- Wszystkie inne wejścia: 10 k Ohm lub więcej
- Taśma Out: 1.1 k Ohm
- Wszystkie inne wyjścia: 120 Ohm.
- 3-pasmowy EQ: Kanały 1-8
- Wysoko: +/-15dB przy częstotliwości 12kHz, półki
- W połowie: +/-15dB z możliwością zamiatania od 100Hz - 8kHz, szczyty
- Niski: +/-15dB przy częstotliwości 80 Hz, regały
- Filtr niskoprofilowy: 18dB/oktawę, -3dB przy częstotliwości 75 Hz
- 4-pasmowy EQ: Kanały 9-16
- Wysoko: +/-15dB przy częstotliwości 12kHz, półki
- Cześć, Mid: +/-15dB przy częstotliwości 2,5 kHz, wartość szczytowa
- Low Mid: +/-15dB przy 400 Hz, wartość szczytowa
- Niski: +/-15dB przy częstotliwości 80 Hz, regały
- Filtr niskoprofilowy: 18dB/oktawę, -3dB przy częstotliwości 75 Hz
- Wymiary: 425mm x 131mm x 421mm / 16.7'' x 5.2'' x 16.6'' (wys. x gł. x szer.)
- Waga: 8,3kg / 18,2lbsa.