Pełny opis
Widok pełny Opis
Przedwzmacniacze mikrofonów HiVolt
Przedwzmacniacze HiVolt zapewniają nieskazitelny dźwięk o niskim poziomie hałasu i dużej mocy. Zaprojektowane wspólnie z Peterem Wattsem, który odegrał dużą rolę w tworzeniu legendarnych konsol Trident, przedwzmacniacze HiVolt oferują ciepły i bogaty dźwięk, rzadko spotykany w tym przedziale cenowym. Jest on połączony z przedwzmacniaczami oferującymi wewnętrzne napięcie 16,5 V, co zapewnia dużą swobodę ruchu.
Grupy niemych
Konsola Soundlink została zaprojektowana tak, aby oferować praktyczne funkcje dla codziennych muzyków i inżynierów. Jedną z funkcji, często spotykanych na większych biurkach, jest funkcja wyciszania grup. Umożliwiają one natychmiastowe wywołanie różnych kombinacji kanałów dla różnych grup na scenie. Może to być kontrola dźwięku, różne piosenki, solowe numery akustyczne lub różne części nabożeństw kościelnych. Jest to niezwykle korzystna cecha, która może zmienić otwarte wieczory mikrofonowe w profesjonalnie działające produkcje.
Szybkie ustawianie niezależnych mieszanek
Kluczowym obowiązkiem w roli inżyniera jest zapewnienie, aby muzycy byli zadowoleni z własnego brzmienia na scenie. Funkcja Musician Phone w Soundlink zapewnia jednoprzyciskowe wzmocnienie pełnego lewego/prawego miksowania do indywidualnego utworu muzyka. Oznacza to, że zamiast zajmować się wysyłaniem autobusu lub edycją głównego ustawienia miksu, masz do dyspozycji dedykowane pokrętło, które sprawia, że muzycy są zadowoleni. Odpowiedź na dylemat "więcej mnie"!
KORG Skutki
Konsola Soundlink wykorzystuje Korg własny układ scalony, który zapewnia 24 realistyczne efekty cyfrowe. Parametry wszystkich tych efektów mogą być edytowane w celu dostosowania do stylu muzycznego i otoczenia, zapewniając autentyczne efekty, które podnoszą jakość wykonania. Po edycji można je zapisać i wywołać w trybie natychmiastowym lub wyzwolić za pomocą opcjonalnego przycisku nożnego. Wszystko reverb w konsoli posiada również wersję 'WARM', z różnymi parametrami EQ i wydajności. Ponadto, wbudowany analizator widma zapewnia tony testowe, które można sprawdzić pod kątem ewentualnych problemów przed przejściem live.
stojak-mount, studyjny DSP
Przewijanie menu w celu znalezienia pożądanego efektu może być czasochłonne. Aby temu przeciwdziałać, Soundlink posiada szereg indywidualnych przycisków L/R, AUX 1 i Aux 2, które pozwalają na szybką zmianę zarówno korekcji jak i dynamiki. Inne efekty w konsoli to ogranicznik, kompresor i bramka szumów, które oferują subtelne przetwarzanie dźwięku. Każdy z nich ma zmienne, powtarzalne parametry. W połączeniu z 31-pasmowym analizatorem widma, paraGraphic EQ 31-pasmowy/9-pasmowy rozwiązuje nawet najtrudniejsze problemy akustyczne.
Elementy RX w iZotope zestawie
Do konsoli dołączone jest iZotope potężne oprogramowanie RX elements. Oprogramowanie to jest wyposażone w narzędzia, które pomagają w czyszczeniu, naprawie i ponownym wyważaniu zarejestrowanych mieszanek.
Jak pobrać: wejdź na stronę KORG Bundle Software i wstaw kod zawarty w SoundLink Mixers. W ten sposób będziesz mógł otrzymać konkretny kod do pobrania dla " RX 7 iZotope Elements". Po otrzymaniu kodu do pobrania, przejdź na iZotope stronę internetową i użyj go do pobrania oprogramowania.
Cechy charakterystyczne
- Prawdziwa hybrydowa stylistyka opracowana z legendami designu armatury Gregiem Mackie i Peterem Wattsem
- Praktyczna struktura projektu i intuicyjne funkcje, które sprawiają, że mieszanie nieprzewidywalnych live występów jest łatwe nawet dla początkujących
- Przedwzmacniacze mikrofalowe HiVolt zaprojektowane przez Petera Wattsa, z największym zapasem mocy spośród wszystkich porównywalnych cenowo mikserów analogowych i cyfrowych.
- Unikalna sekcja Musician's Phones Monitor umożliwiająca szybkie, jednoprzyciskowe podbicie miksów muzyków bez konieczności zmiany miksów Aux lub Main
- Tylko mikser w swojej klasie z Mute Groups do tworzenia różnych kombinacji wejściowych z
muzycy lub część nabożeństwa kościelnego
- Prawdziwa konfiguracja 8-busowa sprawia, że SoundLink doskonale nadaje się do nagrywania, jak również live miksowania.
muzycy, różne części nabożeństwa kościelnego lub wskazówki podczas przedstawienia teatralnego
- Peter Watts" wyrafinowany, studyjny, jednopałeczkowy kompresor na wszystkich kanałach mikrofonowych
- Superużyteczne akcenty, takie jak najlepszy w swojej klasie system kontroli sprzężenia zwrotnego, głośnik all-XLR
wyjścia, 31-pasmowy analizator widma i ulepszony system przerwań
- 20 renomowanych 32-bitowych efektów cyfrowych - 10 na raz z Korg możliwymi do przeliczenia parametrami
- Wysokiej jakości komponenty, w tym przetworniki A/D/A Velvet Sound™ i jedwabiście gładkie,
Długotrwałe suwmiarki i sterowniki obrotowe ALPS®
Specyfikacje
Analogowy
- Typ wejścia: Zrównoważona kobieta XLR i ¼" TRS
- Przedwzmacniacz mikrofonowy HiVolt: -128dBu E.I.N, -10 do -60 dBU nominalny poziom wejściowy; impedancja wejściowa 3KΩ
- Reakcja częstotliwościowa na wyjście główne (przy wzmocnieniu jedności): +0,5 do -1,5 dBu 20Hz do 20kHz
- THD na wyjściu głównym (20-20 kHz, wzmocnienie jedności, odchyłka): 0,004
- Stosunek S / N do głównego wyjścia (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, wzmocnienie jedności, A-wtd): -70 dBu
- Sygnał przesłuchu systemowego (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, unwtd): Wejście na wyjście, -70 dBu; Kanały przyległe, -90 dBu
- Zakres regulacji wzmocnienia (± 1 dB): +10dB do +60dB (Mic), -10 do +40dB (linia)
- Główne wyjścia: Zrównoważony mężczyzna XLR i ¼" TRS
- Maksymalny poziom wyjściowy: +26 dBu
- Impedancja wyjściowa: 75 Ω
- Wyjście słuchawkowe: 100 mW / ch. @ obciążenie 32Ω, 20 Hz-20 kHz (+0,5dB, -1,5dB)
Kontrola
- Zapisane ustawienia: Wyciszenie kanału, Efekty i efekty Wyciszenie, Grupy wyciszenia, Ustawienia przerwy, Dynamika, Korektor graficzny, Przypisanie sprzężenia zwrotnego do magistrali
- Możliwe do odtworzenia ustawienia: cztery grupy wyciszenia, 10 pamięci Global Scene Memory, 24 pamięci FX, 10 Dynamika, 6 GEQ, 24 kanały wyciszenia, 3 przypisania magistrali zwrotnej
Przetwarzanie sygnału
- Kanały Mono: HI (12k, półki), MID (szczyt, zamiatanie od 250hz do 5k) i LO (100Hz, półki), ±15dB boost/cut;
- Kanały Stereo: HI (półki 12k), HI MID (półki 2,5k), LO MID (półki 250 hz) i LO (półki 100Hz)
- Filtr górnoprzepustowy: 12dB/oktawę przy 80Hz
- Korektor cyfrowy wielopasmowy: 31 pasm z dziewięcioma częstotliwościami do wyboru w dowolnym momencie, szeroki 1-oktawowy przedział i wąskie ½-oktawowe tryby pracy.
- Kompresor cyfrowy: Twardy - 1 ms do 40 ms Atak, +11dB do 0dB Próg; Miękki - 1 ms do 40 ms Atak, +11 do -5dB Próg
- Limiter cyfrowy: 1ms do 40 ms Atak, +19 do +3dB Próg
- Digital Noise Gate: Hard - 40ms do 1500ms Release, -35 do +7dB Threshold; Soft - 40ms do 1500ms Release, -50 do +4dB Threshold
- Analizator widma: 24-kanałowy z funkcją wstrzymania szczytowego
Cyfrowy
- Główny zakres dynamiczny L/R Bus ADC: 115dB (A-wtd)
- Aux i FX Buses ADC Dynamic Range: 111dB (A-wtd)
- DAC Dynamic Range dla wszystkich autobusów Out: 115dB (A-wtd)
- Stereofoniczne wejście USB / port nagrywania: USB Klasa 1
- Przetwarzanie wewnętrzne: 32 bity do przetwarzania wewnętrznego;
- A/D/A Bit Depth: Korg Tru-Bit-Perfect 32-bit
- Głębokość bitu USB: 24 bity
- Częstotliwość pobierania próbek: 48 kHz, 44,1 kHz
- Efekty cyfrowe: Sala ks., Sala ks. Ciepła, Pokój, Ciepła sala, Ks. Wokal, Ks. Wokal Ciepła, Scena, Scena Ciepła, Płyta Reverb, Płyta Reverb Ciepła, Spring Reverb Ciepły, analogowy Delay, Echo taśmy, zmienny Delay, DelayKorg SDD3000, Chór, Flanger, Exciter, Sub Bass booster, 1 kHZ Tone testowy, Slow Sweep, Fast Sweep, biały lub różowy hałas
Fizyczny
- Złącze zasilania: IEC
- Zakres napięcia wejściowego: 100 do 240 VAC, 50/60 Hz
- Pobór mocy (ciągły): 45 W
- Zalecana temperatura otoczenia: 0? do 40? do Celsjusza /32? do 104? Fahrenheit
- Wymiary (szer. x wys. x gł.): 480 mm x 187 mm x 530 mm (szer. 17,3" / 440 mm bez ścian bocznych, 19" z szynami zębatymi)
- Masa: 9,3 kg
- Kod produktu: MW2408