Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Kompresor Chandler Limited RS660 łączy elementy z klasycznego sprzętu outboard wykorzystując cechy kompresorów RS124-style i 660-style, aby stworzyć ten ręcznie wykonany zaworowy kompresor i limiter. Z wieloma trybami do wyboru, RS660 może być używany jako kompresor/limiter, jak również dodawać barwę bez kompresji, gdy używa trybu THD (Total Harmonic Distortion).
Numer produktu: 245804
Opierając swój projekt na dwóch klasykach, RS660 łączy elementy z kompresorów w stylu 660 i RS124, aby stworzyć tę tonalną potęgę. Każda z klasycznych konstrukcji była czczona za swoją unikalną jakość tonalną i reaktywność. Oryginały były używane w niezliczonych hitowych nagraniach, włączając w to nadanie talerzom Ringo (The Beatles) unikalnego efektu "backwards" w niektórych utworach. Jego wszechstronna natura tonalna oznacza, że może być stosowany do różnych źródeł dźwięku, w tym perkusji, wokali, gitar i innych.
Kontrola dynamiki nigdy nie była łatwiejsza dzięki precyzyjnie dostrojonej konstrukcji RS660 zapewniającej elastyczną i unikalną kontrolę tonalną. W sercu Chandler Limited RS660 znajduje się zawór 6386 (lampa próżniowa), który nadaje kompresorowi unikalne brzmienie. Możesz nawet wykorzystać kompresję bez podbarwień, przełączając RS660 w tryb THD (całkowite zniekształcenia harmoniczne). Po aktywacji tryb THD jest zdolny do wytwarzania efektów overdrive i zniekształceń, pozwalając na koloryzację sygnału, a także jego ograniczanie.
Opływowy i utrzymany w stylu vintage panel przedni zawiera klasyczne mierniki VU oraz zmienne (stopniowane opcjonalnie) regulatory poziomu wejścia/wyjścia. Znajduje się tam również trójpozycyjny przełącznik do przełączania pomiędzy trzema trybami, w tym ustawieniami THD, Limit i Comp. Regulacja 'Time Constant' służy do ustawienia czasu reaktywności/odpowiedzi RS660 z siedmioma skokowymi pozycjami. Pozycje 1-3 replikują szybsze i najbardziej popularne ustawienia kompresora w stylu 660, zapewniając tonalność w stylu vintage. Ustawiona w pozycji czwartej stała czasowa zapewnia umiarkowane ustawienie - świetne dla wokali i gitar bez podbarwień. Pozycje 5-7 zapewniają kompresję o niskim poziomie artefaktów kompresorów zaworowych vintage zapewniających powolny czas reakcji.
Do pracy w trybie stereo można połączyć ze sobą dwa RS660 poprzez wejście 'Link' znajdujące się na tylnym panelu. Można również zmienić ogólną impedancję za pomocą przełącznika na tylnym panelu, pozwalając na przełączanie pomiędzy 600 i 200 omami, przy czym każde ustawienie oferuje różnice w tonie i wzmocnieniu. Utrzymując się w estetyce vintage, RS660 wykorzystuje retro elementy sterujące umieszczone w 19-calowej (2U) obudowie do montażu w stojaku.
"Mój zwykły czas integracji nowego sprzętu analogowego to od dwóch tygodni do dwóch miesięcy. RS660 wszedł od razu do akcji przy wokalach Norah Jones z niewydanych utworów z jej seminalnego wydania "Come Away With Me" z 2020 roku. Jestem na tyle stary, że moje uszy pamiętają brzmienie dobrze zaprojektowanego lampowego sprzętu analogowego. Kompresor RS660 to nostalgia dla moich uszu, ciepła, dokładna i prosta. Zdałem sobie sprawę, że niezależnie od tego, jaki sprzęt opracuje Wade, będę go potrzebował w mojej hybrydowej konfiguracji. Kompresor RS660 to kolejny element, którego będę używał na każdym miksie, przez wszystkie moje dni; oszczędzaj na ten!". - Tony Maserati (Beyonce, Alicia Keys, P!nk)
"RS660 to naprawdę inspirujące ujęcie klasyka. To, co ten kompresor robi dla perkusji jest fantastyczne... od subtelnego snare użycia do szlifowania pomieszczeń perkusyjnych. Gitary dostają ładny klej i ocieplenie tonalne, basy są osadzone i słyszalne bez nadmiernej kompresji. Ale wokale, dla mnie, są gdzie RS660 naprawdę błyszczy; dostajesz ten ton i teksturę, ale z nowoczesnym pchnięciem do przodu. RS660 będzie tak samo używany jak moje RS124 do wszystkich moich tstojakingów". - Howard Willing (Smashing Pumpkins, Dolly Parton, Ida Mae)
"RS660 jest dla mnie natychmiastowym klasykiem. Jest jeszcze bardziej wszechstronny niż jego wpływy tonalne i daje mi opcje w kompresji, których nigdy wcześniej nie doświadczyłem. Może być tak delikatna lub agresywna, jak chcesz. Może być delikatny na wokalu lub paskudny i bogaty harmonicznie na agresywnym utworze." - Ryan Hewitt (The Lumineers, Aryan Hewitt, Red Hot Chilli Peppers)