Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
12Mic oferuje dwanaście przezroczystych przedwzmacniaczy mikrofonowych, które zapewniają wyjątkową wydajność konwersji. Wbudowane łącze MADI i ADAT pozwala na podłączenie szerokiej gamy sprzętu. Trzy optyczne wyjścia ADAT zapewniają do 24 kanałów audio przy jednej prędkości lub 12 kanałów wyjściowych przy 96kHz częstotliwości próbkowania. Można również łączyć wiele jednostek w łańcuchy, co zapewnia maksymalną elastyczność.
Wszechstronny przedwzmacniacz wyposażony jest w urządzenie AVB wraz z dwoma w pełni redundantnymi portami sieciowymi dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa. Każdy sygnał wprowadzany do 12Mic może być kierowany i przesyłany strumieniowo przez sieć o stałym opóźnieniu.
Numer produktu: 153989
RME 12Mic wyposażony jest w dwanaście wejść mikrofonowych i liniowych z cyfrową konwersją studyjną, możliwością zdalnego sterowania wzmocnienia; zintegrowane łącze MADI i AVB. To, plus szereg intuicyjnych funkcji sprawia, że przedwzmacniacz jest idealny do każdej profesjonalnej konfiguracji nagrywania.
Stopnie wejściowe mikrofonów bez PAD zapewniają zakres wzmocnienia 75dB i akceptują sygnał do +18 dBu. Jest to odpowiednie rozwiązanie dla źródeł o różnych poziomach głośności. Wszystkie dwanaście złączy XLR zwróconych do przodu akceptuje sygnały z mikrofonu i linii, natomiast pierwsze cztery złącza akceptują również złącza TRS, z możliwością przełączania wysokiej impedancji (Hi-Z) dla instrumentów.
Zarówno współosiowe jak i optyczne (poprzez moduł SFP) MADI I/O są dostępne do pracy niezależnej lub nadmiarowej. Pozwala to na łańcuchowe łączenie, łączenie i konwertowanie sygnałów MADI z bardzo małymi opóźnieniami. RME 12Mic posiada również trzy optyczne wyjścia ADAT, które dostarczają do 24 kanałów audio z jedną prędkością lub 12 kanałów wyjściowych z częstotliwością próbkowania 96 kHz. Zapewnia to kompatybilność z szeroką gamą urządzeń audio, pomagając 12Mic w integracji z aktualną konfiguracją studia. Dodatkowo, porty ADAT mogą być wykorzystane do wysyłania miksów monitorowych z wejść AVB lub MADI do istniejących wzmacniaczy DAC/telefonicznych.
RME 12Mic jest wyposażony w dwa w pełni redundantne porty sieciowe, w oparciu o zalecenia MILAN. Rdzeń RME AVB Core, wykorzystany w 12Micu, implementuje statywardy IEEE do strumieniowania, wykrywania i kontroli dźwięku. Dzięki temu przedwzmacniacz może być w pełni kontrolowany przez dowolny sterownik AVB. Każdy sygnał docierający do 12Mic może być kierowany i przesyłany strumieniowo przez sieć o stałym opóźnieniu i gwarantowanej przepustowości.
Wszystkie funkcje urządzenia są sterowane za pomocą interaktywnego panelu przedniego. Urządzenie może być również sterowane zdalnie za pomocą interfejsu WWW na łączu sieciowym (w tym Wi-Fi). Pozwala to na tworzenie grup wzmocnienia, przełączanie mocy fantomowej oraz kierowanie sygnałów do słuchawek w celu monitorowania. Interaktywna konstrukcja routingu pozwala na szybkie przekierowanie wejść analogowych na różne wyjścia. Dzięki temu problemy z sygnałem, zegarem i łącznością odchodzą do przeszłości!
Częstotliwość zegara jest kluczowym elementem w cyfrowym audio, tworząc korelację pomiędzy bitami audio a referencją czasu. Jedną z kluczowych funkcji przedwzmacniacza 12Mic jest SteadyClock FS. Wykorzystuje on ten sam obwód, co ADI-2 Pro firmy RME, zapewniając najniższy poziom zniekształceń jitter i wyższą odporność na zakłócenia. Dzięki temu słyszysz swoją mieszankę tak dokładnie, jak to tylko możliwe we wszystkich trybach zegara. W przypadku wszystkich produktów RME, konwersja formatu cyfrowego odbywa się bez żadnej degradacji. W połączeniu z systemem SteadyClock FS daje to nagrania o większej głębi i czystości dzięki temu, że w procesie nagrywania nie występuje utrata dźwięku.