Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Plug-in PreSonus Fat Vintage Channel Strips Bundle to kolekcja czterech emulacji procesorów studyjnych vintage, składająca się z dwóch korektorów i dwóch kompresorów. W tym zestawie znajdują się Class Comp, Vintage 3 EQ, Tube Mid EQ i Tube P1B Compressor, zapewniające bogactwo różnych charakterystyk tonalnych do wyboru podczas przetwarzania ścieżek dźwiękowych. Idealny dla inżynierów miksu i masteringu contemporary, którzy chcą dodać autentyczne analogowe ciepło do sterylnych ścieżek cyfrowych, dokładna emulacja dodaje dodatkowy wymiar kolorystyki dźwiękowej do Twoich produkcji
.Class Comp to wszechstronny i przejrzysty kompresor, który doskonale sprawdza się na szynie mikserskiej, zapewniając gładki i muzykalny charakter. Vintage 3 to półparametryczna konstrukcja odwzorowująca słynny na całym świecie brytyjski EQ, która umożliwia kształtowanie i rzeźbienie brzmienia za pomocą filtrów górno- i dolnoprzepustowych oraz dedykowanego pasma tonów średnich. Jeden z najbardziej poszukiwanych procesorów studyjnych, korektor Tube Mid EQ jest dokładną emulacją lampowego, trójpasmowego korektora, oferując czyste brzmienie, nieskazitelną wierność dźwięku i szczegółową charakterystykę częstotliwościową. Kompresor Tube P1B to kompresor optyczny o gładkim i przejrzystym charakterze kompresji, wyposażony w miękkie kolano zapewniające zachowanie dynamicznych transjentów.
Numer produktu: 224714
W każdej sesji studyjnej, którą prowadzisz, nie jest tajemnicą, że kompresor będzie mocno eksploatowany. Kompresor, będący koniem roboczym studia, będzie używany do okiełznania dynamiki, dodania charakteru, dodania punch lub wyrównania szyny głównej w celu uzyskania jednolitej głośności w całym utworze. PreSonus Fat Class Comp szybko stanie się Twoim ulubionym narzędziem w studio, zapewniając wszechstronność potrzebną do pracy z praktycznie każdym instrumentem, w każdym gatunku i stylu. Gładki i przejrzysty charakter jest połączony z wszechstronnymi kontrolkami zawierającymi szeroki zakres proporcji i parametrów odzyskiwania, aby dostosować się do praktycznie każdego źródła dźwięku w twoich projektach. Muzykalność Fat Class Comp Plug-in została zaprojektowana tak, aby być jedynym kompresorem studyjnym, jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebował. Bez względu na to, czy jest to solowy występ fortepianowy, delikatny kobiecy wokal prowadzący, strzelista przesterowana gitara elektryczna, czy też mocny zestaw perkusyjny, możesz cieszyć się precyzyjną kompresją z charakterem.
Pochodząca z lat 80. wtyczka Vintage 3 EQ Plug-in modeluje zintegrowany korektor z jednej z najsłynniejszych konsolet wszech czasów. Ten procesor studyjny miał niezaprzeczalny wpływ na branżę, ponieważ użyto go na wielu płytach z Top 10, których nie sposób zliczyć. Wtyczka Fat Vintage 3 EQ, ożywiona dzięki skrupulatnemu procesowi modelowania, dostarcza brzmienia dokładnie takie, jakich można by się spodziewać po jej sprzętowym odpowiedniku, nadając Twoim utworom ten sam charakter i ziarnistość.
Pokrywając całe spektrum, Fat Vintage 3 EQ jest podzielony na trzy sekcje. Niska półka, która mieści się w zakresie 35-220 Hz, dodaje mocy i energii słabym i anemicznym utworom lub może być użyta do poskromienia niepożądanego dudnienia z mikrofonów w pomieszczeniu. Najważniejsza część sygnału, czyli zakres średniotonowy, posiada konstrukcję półparametryczną z pięciostopniowym wyborem częstotliwości w zakresie od 03,5 do 7,2 kHz oraz dodatkową funkcję Hi Q, która pozwala na wzmocnienie współczynnika Q. Idealny do skomplikowanych instrumentów średniotonowych, takich jak wokal czy gitara elektryczna, Vintage 3 pozwala na wydobycie muzykalności instrumentów melodycznych. Dodając jasności i artykulacji, Vintage 3 posiada wysoki zakres częstotliwości od 10 do 16 kHz, idealny dla szczegółowych skrzypiec i żeńskich wokali prowadzących. Jest to sparowane z filtrem dolnoprzepustowym, który sięga do 5kHz, aby skutecznie wyeliminować wszelkie niepożądane sybilancje wynikające z podbicia pasma wysokich częstotliwości.
Podobnie jak tradycyjne pasywne korektory, wtyczka The Tube Mid EQ jest idealna do miksowania instrumentów lub całych grup instrumentów z dużą ilością niskich tonów, takich jak bębny kopiące, gitara basowa lub syntezatory. Sekretem branży jest to, że można jednocześnie podbijać i tłumić tę samą częstotliwość. Takie połączenie wzmacnia podstawę brzmienia, usuwając jednocześnie górne podbicie, które sprawia, że instrument brzmi "muląco". Regulacja częstotliwości półki pozwala na perfekcyjne dopasowanie do wybranego zastosowania, zapewniając odpowiednie podbicie punch bez nadmiernego wyciszenia subwoofera.
Obejmując największy obszar pasma przenoszenia, zakres średni jest prawdopodobnie najważniejszym aspektem każdego instrumentu lub miksu. To właśnie w tym zakresie leży muzykalność, kształtująca ogólne brzmienie i charakter, które wpływają na to, jak słyszysz swój utwór. Zbyt dużo, a uzyskasz niezrównoważone brzmienie, a zbyt mało spowoduje, że dźwięk będzie przytłaczający z nadmierną ilością niskich i wysokich tonów. Wtyczka Tube Mid EQ specjalizuje się w tym zakresie, umożliwiając dostosowanie odpowiedzi w zakresie średnich tonów instrumentu lub miksu, zachowując muzykalność bez względu na to, jak duże tłumienie lub podbicie zastosujesz. Interakcja pomiędzy podbiciem lub stłumieniem wzmocnienia a pokrętłem szerokości tworzy unikalne doświadczenie, którego nie uzyskasz z precyzyjnych cyfrowych wtyczek EQ. Ciepło i gładkość są wybitne, pomagając okiełznać ostre wysokie częstotliwości w przesterowanych gitarach, wokalach, a nawet talerzach lub usunąć ostre i zbyt mocne średnie tony z bębnów, syntezatorów lub gitar akustycznych.
Typowy kompresor, Fat Tube P1B Compressor Plug-in, uchwycił dokładny ślad brzmieniowy i charakter sprzętowego odpowiednika i przełożył go na format wtyczki. Kompresor optyczny, będący ostoją w branży, oferuje unikalną odpowiedź i brzmienie w porównaniu z innymi kompresorami. Kompresor P1B został zaprojektowany w taki sposób, aby sygnał wejściowy był bezpośrednio skorelowany ze stroną output. Kompresor P1B jest zależny od źródła sygnału, a częstotliwość wejściowa wpływa na reakcję i barwę kompresji. Taka konstrukcja wprowadza pewną dozę nieliniowości w celu uzyskania niestatywardowych rezultatów, tworząc unikalne wrażenia dla każdego instrumentu i miksu, który zostanie przepuszczony przez PreSonus Tube P1B.
Dzięki optycznej ścieżce detekcji, kompresor P1B charakteryzuje się miękkim kolanem. Kolano kompresora odnosi się do punktu przejściowego wokół progu kompresora, gdzie output zostaje stłumiony w stosunku do wejścia. Miękkie "kolano" i zależna od programu odpowiedź umożliwiają bardziej płynne i stopniowe przejście do kompresji, co czyni ją idealną dla dźwięku z mniejszą ilością transjentów, takich jak wokal, melodyjne pianino lub instrumenty akustyczne.