Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 145565
Jest to idealne rozwiązanie dla wielu zastosowań w studiu. Dobrze sprawdza się na woblonych gitarach elektrycznych, bliska mosiądzu, bębnach, dętych drewnianych, perkusji, fortepianie i chórach. Jest kompaktowy i lekki, można go łatwo ustawić w kierunku źródła dźwięku.
R-121 zapewnia wszystkie ciepłe i naturalne brzmienie mikrofonu wstęgowego, zapakowanego w lekki, kompaktowy, wysokowydajny i wytrzymały pakiet, coś, czego normalnie nie widać w mikrofonach wstęgowych. Royer pozbył się dużego, ciężkiego i kruchego podejścia mikrofonów wstęgowych i zamienił je w przeciwieństwo.
Wspaniałe jest również to, że nie ma na niego wpływu ciepło ani wilgoć. Jest to idealny mikrofon do wszelkich ustawień live wydajności zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz.
Może również obsługiwać instrumenty o wysokim SPL. Przekonasz się, że R-121 poradzi sobie z wysokimi poziomami SPL z gitar, takich jak instrumenty lub mosiądz, bez ryzyka uszkodzenia lub wyprodukowania distortion. Oferuje maksymalną wartość SPL 135dB przy 20 Hz i może pracować przez cały dzień, każdego dnia.
R-121 dokładnie oddaje dźwięk, który słyszysz uszami. Dostarcza ciepły, realistyczny dźwięk, z gładką naturalną reakcją, gdy mic'd up z gitara elektryczna wzmacniacze, mosiądz, rogi i perkusja. Jest płaski i dobrze wyważony, bez wyżu, realistycznych średnich i gładkich i naturalnych wysokich tonów.
Dzięki wyjątkowo niskiemu poziomowi szumów na wyjściu, Twoje aparaty zawsze będą brzmiały bardzo wyraźnie. Bez względu na odległość od źródła dźwięku, R-121 zawsze zapewnia spójne pasmo przenoszenia.
Będziesz w stanie łatwo wyizolować instrumenty. R-121 ma wzór polarny z cyfrą 8, który skutecznie odrzuca dźwięk z lewej i prawej strony, z góry i z dołu mikrofonu. Są to skuteczne strefy martwe, które można wykorzystać do izolowania instrumentów poprzez pozycjonowanie mikrofonów w określony sposób. Umieść mikrofon w pozycji zerowej w kierunku tych dźwięków, a krwawienie zostanie praktycznie wyeliminowane.
Pierwszy w swoim rodzaju. R-121 posiada przetwornik przesunięcia taśmy, który ustawia elementy taśmy na przedniej stronie mikrofonu. Taki układ pomaga utrzymać pełną charakterystykę częstotliwościową w aplikacjach o wysokim SPL, dając taśmie więcej miejsca na poruszanie się w obrębie głównego pola magnetycznego.
Podwójne mocowanie mikrofonu zapewnia optymalną jakość dźwięku. Royer AxeMount SM-21 jest niestatywardowym mocowaniem mikrofonu zaprojektowanym do użytku z mikrofonami w stylu Royer 121 i 57. Royer AxeMount SM-21 zapewnia doskonałe pozycjonowanie i konfigurację do przechwytywania idealnej tonacji, idealnej do przechwytywania kabin gitarowych.
Unikalny podwójny montaż konstrukcji jest idealny do nagrywania gitar elektrycznych, zapewniając proste i łatwe rozwiązanie dla doskonałej pozycji dla obu mikrofonów. Wyrównanie mikrofonu może czasami okazać się żmudne, AxeMount SM-21 zapewnia proste rozwiązanie do znalezienia idealnej pozycji z dwoma mikrofonami jednocześnie. Uchwyt SM-21 eliminuje również potrzebę stosowania drugiej podpory, zapewniając opływowe rozwiązanie do montażu dwóch mikrofonów jednocześnie. Pomaga również wyeliminować dudnienie i zapewnić maksymalną stabilność mikrofonów podczas nagrywania. Odtwórz dobrze utrzymywaną technikę myszy za pomocą tego prostego, lecz efektownego rozwiązania pozycjonowania.